Datingadvies nodig!!
maandag 24 juni 2019 om 13:30
Hallo allemaal,
Ik date nu 6 weken met een hele aardige man ( heb hem leren kennen via Lexa).
Hij behandelt me altijd respectvol, appt me elke dag, belt me en ik zie hem ook 1/2 x in de week.
We zijn 2 weken geleden voor het eerst intiem geweest en gisteren weer ( de keer er tussen hebben we niks gedaan).
Maar nu komt mijn probleem ik vroeg hem me een foto te sturen zei hij ja stuurt het maar naar jezelf vanaf zijn telefoon. Maar toen ik dus klikte op de foto delen via whatsapp en dan opent whatsapp ik heb géén één gesprek geopend voor alle duidelijkheid maar dan zag wel namen als "groepssex uitje" , meid lexa 1 tot en met 4 als het ware en eentje met de naam pijpdate..
Ik heb niks tegen hem gezegd omdat ik niet eens weet wat ik hiermee aanmoet.
Help.
Ik date nu 6 weken met een hele aardige man ( heb hem leren kennen via Lexa).
Hij behandelt me altijd respectvol, appt me elke dag, belt me en ik zie hem ook 1/2 x in de week.
We zijn 2 weken geleden voor het eerst intiem geweest en gisteren weer ( de keer er tussen hebben we niks gedaan).
Maar nu komt mijn probleem ik vroeg hem me een foto te sturen zei hij ja stuurt het maar naar jezelf vanaf zijn telefoon. Maar toen ik dus klikte op de foto delen via whatsapp en dan opent whatsapp ik heb géén één gesprek geopend voor alle duidelijkheid maar dan zag wel namen als "groepssex uitje" , meid lexa 1 tot en met 4 als het ware en eentje met de naam pijpdate..
Ik heb niks tegen hem gezegd omdat ik niet eens weet wat ik hiermee aanmoet.
Help.
anoniem_387485 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 13:46
0.32% gewijzigd

maandag 24 juni 2019 om 13:57
oh zeker, puberhumor
schaam me er geen greintje voor
maandag 24 juni 2019 om 14:38
VelvetVolvo schreef: ↑24-06-2019 13:35En jij baalt dat je niet uitgenodigd bent voor het groepsex uitje?
En de pijpdate, was jij dat ook niet?
maandag 24 juni 2019 om 14:53
Hij heeft gewoon meerdere (seks) dates gehad en mogelijk nog lopen. Ik had het direct gezegd toen je de foto stuurde. Maar nu kun je toch gewoon zeggen dat je dit hebt gezien en wilt weten hoe het er met jou voorstaat? Of jullie exclusief zijn bijvoorbeeld en als je de antwoorden aankunt, hem vragen naar zijn eerdere ervaringen.
maandag 24 juni 2019 om 14:54
Gewoon zeggen wat gezien hebt en je je afvraagt hoe he dit moet interpreteren. Dan merk je vanzelf zn reactie.
Of hij stomme humor heeft of dat het gewoon een vreselijk foute man is, met alles er tussenin. En dan is het aan jou wat je er mee wil.

donderdag 27 juni 2019 om 00:16
“ ik zag de vorige keer in je telefoon dat..... “ .
Maar als hij vond dat hij wat te verbergen had, had hij jou zijn telefoon niet gegeven. Dus je kunt er gewoon over beginnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.