Leuke schilder
maandag 20 mei 2019 om 23:08
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
maandag 24 juni 2019 om 22:25
mwah, hahahahahahahahahahahahaha!
wij slapen nooit.
maandag 24 juni 2019 om 22:25
NEE!!!!!
Je weet ook niet waarom hij afgezegd heeft vanavond, misschien is hij langer op een klus bezig en is hij nu nog aan het werk, misschien heeft hij migraine en wil hij naar huis, misschien heeft hij zelf een hond die ziek blijkt te zijn, is er een leiding in zijn huis gesprongen.. je weet het niet.. in ieder geval is hij nu niet met dat klusje van jou bezig waarvan hij niet weet dat het eigenlijk een verkapte date is en niet ff kijken naar een wc om te schilderen.. wees blij dat hij zo correct is dat hij gelijk een nieuwe afspraak probeert te plannen, niet nu nogmaals gaan smsen terwijl jij al de laatste paar smsjes hebt gestuurd!
maandag 24 juni 2019 om 22:30
Oh mijn gosh.....
Ik lees nu pas dit topic even helemaal bijgelezen maar damn, ik krijg kriebels bij jou..
En ik dacht dat ik soms erg was, maar dit slaat alles wel
Stel nou hè, dat hij die uit beleefdheid doet, en hij heeft een vrouw enz, stel dat jij die vrouw bent, hoe zou je het vinden dat je vent dan zo'n stalker zou hebben? Die bijna hele dagen zich druk maakt over iemand die ze 2 x even heeft gesproken en verder niet kent. En dat ze hem naar der huis heeft gelokt voor "advies" met drinken en gebak.
Niet tof toch?
Of stuur een direct sms'je dat je hem wel een leuke vent vindt, en hem zou willen leren kennen, of doe niks meer..
Ik sta echt versteld
Ik lees nu pas dit topic even helemaal bijgelezen maar damn, ik krijg kriebels bij jou..
Stel nou hè, dat hij die uit beleefdheid doet, en hij heeft een vrouw enz, stel dat jij die vrouw bent, hoe zou je het vinden dat je vent dan zo'n stalker zou hebben? Die bijna hele dagen zich druk maakt over iemand die ze 2 x even heeft gesproken en verder niet kent. En dat ze hem naar der huis heeft gelokt voor "advies" met drinken en gebak.
Niet tof toch?
Of stuur een direct sms'je dat je hem wel een leuke vent vindt, en hem zou willen leren kennen, of doe niks meer..
Ik sta echt versteld

maandag 24 juni 2019 om 22:37
Mij zou het werkelijk me reet kunnen roesten. Partypooper.Piefpoefpaf915 schreef: ↑24-06-2019 22:30Stel nou hè, dat hij die uit beleefdheid doet, en hij heeft een vrouw enz, stel dat jij die vrouw bent, hoe zou je het vinden dat je vent dan zo'n stalker zou hebben? Die bijna hele dagen zich druk maakt over iemand die ze 2 x even heeft gesproken en verder niet kent. En dat ze hem naar der huis heeft gelokt voor "advies" met drinken en gebak.

maandag 24 juni 2019 om 22:40
Misschien moet jij ook je sarcasme modus even uitzetten want na 58 pagina’s wordt het behoorlijk irritant... en wat als ze wel echt een beperking heeft? Jij voedt haar alleen maar. Ze is inmiddels gewoon echt zielig en triest!

maandag 24 juni 2019 om 22:45
Denk aan je hart!Tattooaddict87 schreef: ↑24-06-2019 22:24Kan ik hier een poll plaatsen?
- of je bent een jaar of 16
- of je neemt ons zwaar in de zeik
- of je bent echt 34, maar met een geestelijke achterstand van een jaar of 20
- of je bent echt oerdom!
Sorry, maar anders kan ik je kinderachtige gedachtengang echt niet verklaren!
Welk gedeelte van “NIET MEER SMSEN” begrijp je niet?
Mag ik aub het nummer van Petje? Mag je me sturen in een pb, dan kan ik hem ff appen en een heads up geven! Vind dit inmiddels echt zo zielige voor die arme kerel!

maandag 24 juni 2019 om 23:07
Dat is ietwat overdreven; bedenk dat de schilder in kwestie nergens vanaf weet. Als de schilder met deze sms'jes naar de politie stapt omdat hij gestalkt wordt lachen ze hem keihard uit, ze belt hem toch niet 30x per dag om zijn stem te horen of zo?Piefpoefpaf915 schreef: ↑24-06-2019 22:30Oh mijn gosh.....
Stel nou hè, dat hij die uit beleefdheid doet, en hij heeft een vrouw enz, stel dat jij die vrouw bent, hoe zou je het vinden dat je vent dan zo'n stalker zou hebben? Die bijna hele dagen zich druk maakt over iemand die ze 2 x even heeft gesproken en verder niet kent. En dat ze hem naar der huis heeft gelokt voor "advies" met drinken en gebak. *knip*
Voorlopig opent ze een topic, twijfelt ruim een maand en belt hem op. Als hij toen direct 'nee, geen tijd voor, neem maar contact op met de wbv' en ze was dán nog doorgegaan had je wel een puntje..
Ik ben wel benieuwd hoe die schilder zou kijken (verbijsterd is een understatement schat ik in) als hij dit topic zou lezen...
Maar je wil niet weten wat de schilder waar ik ooit mee samenwoonde allemaal meemaakte qua dames die hem wel leuk vonden. Hij was heel goed in staat om te zeggen dat hij geen belangstelling had.
Toen had je nog telefoonboeken en hij een weinig voorkomende achternaam dus ja, de telefoon ging weleens met dergelijke vragen.
Hij zei dan, als ik erbij was momentje, hier heb je mijn vriendin die heeft mijn agenda.
Ik sliep er geen seconde minder van

maandag 24 juni 2019 om 23:17
Je neemt het echt veel te serieus allemaal. Het is een gezellig topic, wat voegt het nou toe om te komen zeiken.Tattooaddict87 schreef: ↑24-06-2019 22:40Misschien moet jij ook je sarcasme modus even uitzetten want na 58 pagina’s wordt het behoorlijk irritant... en wat als ze wel echt een beperking heeft? Jij voedt haar alleen maar. Ze is inmiddels gewoon echt zielig en triest!

maandag 24 juni 2019 om 23:20
Nee maar ik las ergens Sad but true

maandag 24 juni 2019 om 23:29
Nietus!!!

Ik hecht er waarde aan om te ontkennen dat ik me voordoe als Elfje.
Ik had 'mijn' schilder binnen een uur aan de haak. In een vage nachttent, wist niet dat hij schilder was maar toch: binnen een uur.
Alsof ik een maand zou nadenken... dat deed ik 3 jaar later pas en besloot meteen om te kijken naar andere woonruimte.
Hij viel tegen.. kan ook nog, dat je denkt sjow, diesleuk en in het gebruik is het toch niet echt dat je zegt JA, IK WIL.
Meer: ik wil hier weg

Ook na 3 jaar nog ja, dat kan. Toevallig

maandag 24 juni 2019 om 23:32
Aha! Daarmee zeg je dus niet dat je haar niet bent...SadButTrue999 schreef: ↑24-06-2019 23:29Ik hecht er waarde aan om te ontkennen dat ik me voordoe als Elfje.

maandag 24 juni 2019 om 23:41
Nou, ik vind het toch vrij bizar als je al een maand bezig bent met twijfelen of je iemand moet bellen of niet, en zo nadenkt over welke smoes je moet gebruiken etc.
Ik deed die dingen toen ik 16 was.. nu zou ik hem gewoon een berichtje hebben gestuurd met dat het wel een leuke vent is!
Tis maar goed dat die niet van dit topic afweet denk ik, die draait zich meteen om.
Oh ik ben juist vaak de partymaker! Maar dit is gewoon vrij triest.
Dat vrouwen wel eens achter een schilder aanzitten is het probleem niet, hij kan inderdaad gewoon zeggen nee sorry.
Het gaat erom dat het haar al een maand bezig houdt, en om de haverklap een update doet met dat ze niet weet hoe of wat enz..3 dagen ervoor al in de stress zit wat ze aan moet doen enz..terwijl ze helemaal niks van deze man weet, niet eens of hij zich haar inmiddels nog wel kan herinneren
Geef toe, dit is toch niet heel normaal meer..?
Mijn mening blijft, of een direct berichtje, of move on
Soms mag iemand best een reality check hebben
Ik deed die dingen toen ik 16 was.. nu zou ik hem gewoon een berichtje hebben gestuurd met dat het wel een leuke vent is!
Tis maar goed dat die niet van dit topic afweet denk ik, die draait zich meteen om.
Oh ik ben juist vaak de partymaker! Maar dit is gewoon vrij triest.
Dat vrouwen wel eens achter een schilder aanzitten is het probleem niet, hij kan inderdaad gewoon zeggen nee sorry.
Het gaat erom dat het haar al een maand bezig houdt, en om de haverklap een update doet met dat ze niet weet hoe of wat enz..3 dagen ervoor al in de stress zit wat ze aan moet doen enz..terwijl ze helemaal niks van deze man weet, niet eens of hij zich haar inmiddels nog wel kan herinneren
Geef toe, dit is toch niet heel normaal meer..?
Mijn mening blijft, of een direct berichtje, of move on

maandag 24 juni 2019 om 23:53
https://giphy.com/gifs/favorite-people-56y6BgLqIUVUc
WAAROM KAN IK ALS ENIGE GEEN GIFJES HIER FUCK MY LIFE IK GA WEL NAAR BED ALS HET ZO MOET
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 23:56
50.81% gewijzigd

maandag 24 juni 2019 om 23:58
Heb je het hele topic gelezen? Eerste advies ong en uit mijn hoofd: stuur hem een berichtje of move on.Piefpoefpaf915 schreef: ↑24-06-2019 23:41Mijn mening blijft, of een direct berichtje, of move on
Maar elke maand een reality check: prima idee