Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
ReginaMills schreef:
25-06-2019 12:05
:lol:

Ziek topic dit. Ik ben benieuwd naar de plotwending van donderdag: een verzonnen date of een nieuwe smoes.
Misschien wel allebei, hij smst dat het niet gaat lukken. Komt toch net wanneer elfje onder de douche staat. Die rent in haar handdoekje naar de deur en toen....
lise1985 schreef:
25-06-2019 12:47
Vrijdag in de Lees Ook: versiertips om je schilder te versieren

:rofl:
Dewereld schreef:
25-06-2019 12:54
Misschien wel allebei, hij smst dat het niet gaat lukken. Komt toch net wanneer elfje onder de douche staat. Die rent in haar handdoekje naar de deur en toen....
Bleek elfje Kiki te zijn en al slikkend haar hoofd achterover te doen.

Wat natuurlijk totaal niet slim is, want dan blokkeer je alleen maar je slokdarm.
Ik heb net het hele topic gelezen. Pffft, maar ja het is toch al warm dus dat maakt niet uit.
Wat ik niet snap dat je een hele tijd hebt lopen miepen over de kosten van een belminuutje a 23 cent x wat zal het zijn hooguit 5 minuten, dus zeg 1,15, maar je haalt wel 2 bossche bollen a.... (iig meer dan 1,15 bij elkaar), waarvan je die ene wrsch zelf niet opeet, en het nog maar de vraag is of de schilder wel wil (met die warmte is chocola sws niet zo handig), dus wrsch weggegooid geld.

Ik snap dat je onzeker bent, als je iemand heel erg leuk vindt, heb ik ook , of liever gezegd had ik ook, want heb al jaren relatie, maar dit is wel heeeeel erg onzeker, zelfs als hij zegt dat hij rond 5 uur komt. Of hij dan bedoelt kwart voor 5 of half zes, en moet ik hem dan nog dit of dat smsen.

Please let it go, dat zie je dan wel. De afspraak staat en het tijdstip ook,Hoe komt het dat je daar ook zo precieze bevestiging in wilt hebben (ik bedoel het is niet tussen 09,00 en 12,00, dat is een groot verschil, maar zelfs dan, je moet er iets voor over hebben, als je iemand leuk vindt.

Ergens hoop ik voor die schilder dat het niets wordt, want die arme man moet zich straks voor alles gaan verantwoorden, dat is toch geen doen?
namita schreef:
25-06-2019 14:16
Wat ik niet snap dat je een hele tijd hebt lopen miepen over de kosten...
Je weet toch niet waarom ze dat doet? Misschien is ze gierig. Misschien is ze eerder met een andere man geweest waarvoor ze veel betaalde en van wie ze weinig terugkreeg. Nu betalen voor iets waarvan de uitkomst onzeker is kan/kon dan niet prettig voelen. Misschien is het veel gedoe voor haar om beltegoed te kopen. Je weet het niet. Mensen hebben een verhaal en dat maakt dat ze dingen doen die jij misschien anders zou doen. Elfje vraagt om tips, doet daarmee wat ze doet en heeft nu na lang uitstellen door welke omstandigheden ook gebeld.
Ze heeft nu wel wat geld uitgegeven voor haar ontmoeting. Dat zijn toch mooie ontwikkelingen?

namita schreef:
Ik snap dat je onzeker bent, als je iemand heel erg leuk vindt, heb ik ook , of liever gezegd had ik ook, want heb al jaren relatie, maar dit is wel heeeeel erg onzeker, zelfs als hij zegt dat hij rond 5 uur komt. Of hij dan bedoelt kwart voor 5 of half zes, en moet ik hem dan nog dit of dat smsen.

Please let it go, dat zie je dan wel. De afspraak staat en het tijdstip ook,Hoe komt het dat je daar ook zo precieze bevestiging in wilt hebben (ik bedoel het is niet tussen 09,00 en 12,00, dat is een groot verschil, maar zelfs dan, je moet er iets voor over hebben, als je iemand leuk vindt.

Ergens hoop ik voor die schilder dat het niets wordt, want die arme man moet zich straks voor alles gaan verantwoorden, dat is toch geen doen?
Ze heeft gebeld! Ze toont zich trots over dat ze belde en enthousiast dat er een afspraak is. Laat haar genieten. Wat je zegt, ze ziet het wel en hij ook. Als ze elkaar ontmoeten kunnen ze voor zichzelf beslissen hoe ze verder gaan. Ik vind het mooi dat ze vraagt naar wat ze wilt weten ook al zou het misschien niet in me opkomen dat dat voor mij een ding zou kunnen zijn. En nu is dat geweest want nu heeft ze helder wat ze kan verwachten.
namita schreef:
Ik heb net het hele topic gelezen. Pffft, maar ja het is toch al warm dus dat maakt niet uit.
Wat ik niet snap dat je een hele tijd hebt lopen miepen over de kosten van een belminuutje a 23 cent x wat zal het zijn hooguit 5 minuten, dus zeg 1,15, maar je haalt wel 2 bossche bollen a.... (iig meer dan 1,15 bij elkaar), waarvan je die ene wrsch zelf niet opeet, en het nog maar de vraag is of de schilder wel wil (met die warmte is chocola sws niet zo handig), dus wrsch weggegooid geld.

Ze heeft er een risico-analyse op losgelaten. Van de bollen zou ze zelf nog kunnen genieten en ze zegt dat ze geen 23 cent p/m wil spenderen aan iets wat misschien...niets is.
Er zijn dus al 60 pagina's volgeschreven over iets dat misschien wel niets is......
Nou nou, niet zo overdrijven. We kunnen zeker nog wel 15 berichten kwijt op pagina 60.
Murrmurr schreef:
25-06-2019 08:39
Afbeelding
Áltijd authentiek blijven, dan helpen mensen je graag :lol:
Gaat het weer een beetje? :there:
En hoe zou het met Elfje zijn.. mss op zoek naar een luchtig jurkje voor donderdag?

Ik denk dat dit verhaal niet uniek is: 'Painter Man Is Coming' is destijds compleet geflopt wegens echt veel te saai ende langdradig.
Maar hoe komt iemand op zo'n titel en dan nog dat dreigende 'This becomes us' , waarom :-?
Voor wie denkt dat verzint ze ter plekke: https://youtu.be/o8lxIqFZur8
Ff rustig aan in deze warmte allemaal aub :P

Ik hoop wel nog een update van Elfje te krijgen donderdag!

Ik lees al een maand mee en ik heb nog wel maandje de tijd hoor :cheer2:
Afbeelding

Dit!
Tattooaddict87 schreef:
25-06-2019 16:22
Afbeelding

Dit!

:high5:
I told you walking was idiotic.
Het goede nieuws is wel, dat het donderdag niet zo warm is als gister. Dus dan hoeft ie waarschijnlijk ook niet zo veel te drinken. Dat scheelt weer in de kosten.

Mijn schilder heeft trouwens ook afgezegd dus ik leef wel heel hard met je mee, Elfje!
Tattooaddict87 schreef:
25-06-2019 16:22
Afbeelding

Dit!
:proud:
MarvelousMrsMaisel schreef:
25-06-2019 16:27
Het goede nieuws is wel, dat het donderdag niet zo warm is als gister. Dus dan hoeft ie waarschijnlijk ook niet zo veel te drinken. Dat scheelt weer in de kosten.

Mijn schilder heeft trouwens ook afgezegd dus ik leef wel heel hard met je mee, Elfje!
Mijn schilder ligt voorgecremeerd met een harses als een tomaat, een soort van opgebaard op de bank voor de airco, na een werkdag van 10 uur. Heb ik dus ook niet veel meer aan vandaag... 🥵
Tattooaddict87 schreef:
25-06-2019 16:32
Mijn schilder ligt voorgecremeerd met een harses als een tomaat, een soort van opgebaard op de bank voor de airco, na een werkdag van 10 uur. Heb ik dus ook niet veel meer aan vandaag... 🥵
:rofl:
Tattooaddict87 schreef:
25-06-2019 16:32
:HA:
Ik moet donderdagmiddag thuisblijven want er komt iemand voor de CV-ketel tussen 12 en 5. Zal ik hem SMSen dat hij niet rond 5 uur mag komen, want dat ik dan een update van Elfje moet lezen?

Flauw :biggrin: . Elfje, ik gun je serieus dat Petje jou ook ziet zitten :heart: en dat dit topic niet na donderdag inzakt als een ijshoorntje bij deze temperaturen!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 00:36
Rest = vnl. herhaling.
Dit idd

Afbeelding
Ik ben benieuwd wanneer Viva dit topic oppikt voor een voorpagina artikeltje.

Al bijna 1500 berichten :hyper:
SadButTrue ik probeerde mijn onversneden euforie andermaal uit te drukken in een gifje, maar het resultaat was dus dat plaatje. En ik had het precies gedaan zoals het er stond. Dus nee, het gaat NIET. :furious:
Murrmurr schreef:
25-06-2019 17:53
SadButTrue ik probeerde mijn onversneden euforie andermaal uit te drukken in een gifje, maar het resultaat was dus dat plaatje. En ik had het precies gedaan zoals het er stond. Dus nee, het gaat NIET. :furious:
Je linkje eindigde niet met 1 van deze drie:

.jpg
.png
.gif

Probeer het nog een keer!

Afbeelding
Jemig, ik ben op vakantie maar ik kan het topic niet van me afzetten. Ik zie overal mannen met petjes op het strand. Dus ik denk; laat ik in de nieuwste van Esther Verhoef duiken. Blijkt de bad guy zelfs aangeduid te worden als de man met het petje . Pfff, ik wil weer rust in mijn leven. Laat het snel donderdag zijn. :cry:
Oh-happy-day schreef:
25-06-2019 19:23
Jemig, ik ben op vakantie maar ik kan het topic niet van me afzetten. Ik zie overal mannen met petjes op het strand. Dus ik denk; laat ik in de nieuwste van Esther Verhoef duiken. Blijkt de bad guy zelfs aangeduid te worden als de man met het petje . Pfff, ik wil weer rust in mijn leven. Laat het snel donderdag zijn. :cry:

Ja erg heh, ik noemde iemand in een ander topic Elfje :facepalm: :proud:
[quote=Abundance-of-Freedom post_id=30091124 time=1561480103 user_id=376303]
Je linkje eindigde niet met 1 van deze drie:

.jpg
.png
.gif

Probeer het nog een keer!

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven