Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Ff snel achter de comp, moeder wordt nu geopereerd. Straks er weer heen. Niets ernstigs, een nieuwe heup. Heb nieuws op prive!!
Elza leuk kaartje!

Fijn dat de beeb is gedraaid is.

Fien dat heb ik ook alleen een joggings broek kan ik nog verdragen.

Ik waggel hier nog wat rond hahaha.
Even een egoberichtje tussendoor:

Net terug van de verloskundige. Meiske is te groot, ik moet nu volgende week een extra echo laten maken en als daar ook uitkomt dat ze te groot is een suikertest. Niet iets om je heel erg zorgen te maken, zei de vk, maar ik baal er toch behoorlijk van. Nou ja, eerst de echo maar afwachten...

Einde egoberichtje, Sorry dames, maar ik ben gewoon even chaggo.
Hier weer een ego berichtje van mij.

Ik wil dit echt even van mij afschrijven. (typen)

Ik ben het zo zat. Het moeten kiezen tussen heel de dag pijn hebben of de halve dag vervelen. Ik kies dan voor vervelen maar ik voel mij zo nutteloos. Het enigste voordeel is ik heb bijna geen pijn. Ik had gedacht dat ik wel met precies 35 weken zou gaan bevallen mischien 2 dagen later maar dat zijn er nu al 4. Ik zou er niks om geven als ze nu geboren zouden worden maar tegelijk voel ik mij dan zo'n slechte moeder, want je hoopt toch dat je kinderen lekker tot 37 weken blijven zitten?

Ook krijg ik nu afentoe de angst dat iik dan dalijk alleen ben met de tweeling en dat het mij gewoon niet wil gaan lukken. Volgens mijn schoonzus heeft iederre moeder da,t maar toch.

zeikerigge egobericht geeindigt.
Oei Schabolleke, da's minder. Maar ik zou er redelijk nuchter onder blijven mocht ik jou zijn, mijn resultaten bij de gyn en de prof zijn zelfs verschillend, mét echo. Gewoon de echo afwachten, niet teveel zorgen op voorhand maken.

Candy, ken het gevoel. Ergens heb ik ook zoiets van: ok, het mag komen, maar ik ben pas 34 weken, ik zou er spijt van hebben mocht het daardoor problemen krijgen. Dan liever effe wat meer afzien en het wat langer uithouden he. Maar kan begrijpen hoe je je voelt

Ik heb ook soms angst dat ik het niet zal aankunnen, toch niet zonder mijn vriend erbij (als die gaan werken is of zo). Maar ik heb al zoveel neefjes op bezoek gehad bij wie het wel perfect lukte, op dat moment nooit stil bij gestaan of ik het wel zou kunnen, ik dééd het gewoon. Mijn vriend heeft nog nooit een pamper omgedaan of voor een kleintje gezorgd en hij maakt zich al geen zorgen. Waarom moet ik me dan zorgen maken
Ik heb zo'n zin in sinaasappelen, mijn vriend is er gaan halen bij zijn moeder. En ik lust normaal gezien niet eens sinaasappelen!! Erg. Naja, het is wel gezonder dan hem om frieten sturen he
hahaha, dat gaat dan wat worden met die mannen. Die van mij heeft het ook nog nooit gedaan. Zelf heb ik het al 1000 keer gedaan op het kdv en van mijn neefje ennu ook al een keertje bij mijn nichtje. Op het kdv heb je natuurlijk geen baby's van een paar dagen oud.

Ik vraag me zo af hoe onze kinderen er uit zullen zien. Het leeft nu in je buik maar dalijk leeft het gewoon in je armen zo bijzonder.
Hallo dames, daar ben ik weer...

Het kamertje stond binnen een half uurtje in elkaar, helemaal super ! Alles heel en netjes in elkaar gezet....ben er superblij mee !

De box staat ook in elkaar beneden....twijfel alleen of ik hem nog ff weghaal voor die 5 weken...

Ik had echt heel veel spullen gehaald om de babykamer op te vullen maar heb nog best veel plek over...het zijn ook eigenlijk 2 kamers dus heb gewoon nog een hele lege muur....van de week komt nog de schommelstoel en verder is een beetje ruimte nooit weg natuurlijk. De commode is ingericht en de kledingkast ook....heerlijk om alles uit te pakken met die Zwitsal geur die dan vrijkomt

We hebben van die electrische ijzeren rolgordijnen aan de buitenkant dus als die dicht zijn dan is het al pikkedonker in het kamertje, maar we hebben de witte rolgordijnen wel opgehangen ook...de gordijnen van de Kwantum zijn te smal dus moet er eigenlijk 2 kopen voor 1 raam....en bij het strijken heb ik de strijkband bij eentje aan de voorkant gestreken haha....ik ben zo onhandig wat dat betreft. Dus moet ff nieuwe halen....

Morgen maak ik foto's.....dan is ie helemaal klaar, moet nog ff die plank boven de commode ophangen en nog wat kleine dingetjes...mijn vader heeft de boormachine meegenomen dus konden we ff niet doen vandaag.

Volgens mijn vriend is het meer Paleis Soestdijk dan een babykamer maar hij vind het wel super allemaal...

De vitrinekast voor de huiskamer is vanmiddag gebracht...ook allemaal goed gegaan dus toen ik met de babykamer klaar was, ben ik dat ding gaan schoonmaken en inrichten...

Van die slaapkamerkast niks meer gehoord vandaag...morgen zelf maar ´s bellen.

Ik ben nu wel helemaal klaar ff met alles....morgen gaan we een tuinset halen....dan kan ik lekker in de tuin ff bijkomen van deze week

Beneden doe ik van die grijze stoelen die je naar achter kunt gooien met een grijze eettafel en voor boven op het dakterras een loungeset. Meteen maar ff wat planten halen voor in de tuin.

Candy en Fien nog steeds zwanger lees ik....

Over kleding...ik loop nu al bijna een week alleen in jogginbroek en shirt...HEERLIJK !

Wat jullie zeggen heb ik ook hoor...als ik mezelf zie in een winkelruit dan schrik ik er iedere keer weer van....gewoon een dikke zeekoe...vraag me af hoe dat straks nog goed gaat komen...

Potsie, heel veel plezier in Artis morgen !!

Helemi, goede tip dat zeiltje van de Hema ! Moet geen gekraak in mijn bed...slaap al beroerd genoeg zonder !

Elza, hier ook wat minder beweging van prinses vandaag....heel af en toe een golfbeweging.....maar ze hebben ook wat minder ruimte hé..

Heb je nog lekker geshopt vandaag...

Over die kleertjes wassen....ik was blij dat ik ze zo in de kast kon hangen....echt geen zin meer in gehad !

Dat bedje heb ik wel opgemaakt maar wat een gedoe zeg...dat deken is veel te groot....de helft ervan ligt onder het matras.

Oh, en ons kaartje lijkt op die van Elza...wij hebben ook nog 4 regels nuchtere tekst erbij verzonnen en dat slaat ook echt op ons !

http://hipdesign.nl/geboortekaartjes/co ... _Basis#Noa

Verder weet ik ff niet meer wat iedereen geschreven heeft...wel dat bij iedereen die bij de vk is geweest, alles goed was...fijn !

Ga nog ff privé checken....
Huh, zie net dat ik een pagina heb gemist....

Lees net van Schabolleke.....kan me voorstellen dat je er ff van baalt nu...ga voor je duimen dat er niks verontrustends is volgende week op de echo....

Candy, kan me heel goed voorstellen....het is voor jou nog veel zwaarder allemaal met 2 in je buikie ! Maar het zijn echt de laatste loodjes hé, onthoudt dat !!

Toevallig heeft mijn nieuwe buuf ook een tweeling, jongen en meisje...zijn 3 jaar nu.

Fien, ik ben ook opeens gek op verse jus....dat drink ik normaal bijna nooit.
schabolleke, echt niet teveel piekeren hoor. eerst maar es de echo afwachten. vk kan er ook nog wel naastzitten en echo toont pas echt aan hoe groot je meisje is. zo heb ik een vriendin die omgekeerde heeft meegemaakt, dikke stress omdat kindje te klein zou zijn en uiteindelijk 8 ponder

candy, je mag best even klagen hoor! kom je hebt 2 van die ukjes in je buik, wij vinden 1tje al zwaar zat. kan je niet elke dag bezoek regelen, vriendinnen, familie, buurtjes? zodat de dagen wat sneller voorbij gaan zeg maar.

fien, gezond hoor! ik ben tegenwoordig van de optimel-drink, drink ik echt nooit normaal. karnemelk en gewone melk komen mijn beker niet meer in

sanne, niet bedolven onder de zwitsal-dampen die uit je opbergbakken tevoorschijn kwamen? en ja, leuk fotoos van paleis soestdijk, kom maar door! trouwens, je kamer is nu nog eerder af dan mijne, wij wachten nog op de gordijnen en er moet nog een schilderijtje aan de muur. jij en elza hebben trouwens bijna hetzelfde kaartje, grappig!! :-)
Hee Sanne gaat lekekr bij jou he?

Enne gek op verse jus? Ben ik al maanden...ook sinasappels uit vuistje zeg maar haahahaha

Schabollek klote zeg....snap dat je ff er sjaggo van bent.....ff afwachten dus.....Wanneer moet je?
verse jus, krijgen jullie daar niet onwijze maagzuur van??

ik mis trouwens nu mijn coca cola light met dit mooie weer :-)
Oh jee Schabolleke, dat is niet leuk! Maar zoals iedereen al zei; maak je niet te druk he! Kan zomaar zijn dat er niks aan het handje is. Wanneer heb je volgende week de echo?

Candy.. pff meid het lijkt me voor jou zeker zwaar! kan me goed voorstellen dat je af en toe moet klagen hoor. En jouw angst is heel begrijpelijk, je krijgt er 2! Ik heb het ook zo nu en dan, met 1! Maar weet je, overal is een oplossing voor, belangrijk is dat je je nu niet te druk maakt over dingen die er (nog) niet zijn. Blijven klagen hier hoor!

Mijn vriend heeft ervaring en ik dus niet! Hij vertelde van het weekend hoe je het beste een luier verschoont hihi.. wist ik niet. ;)

Sanne, top joh! Kamertje zo goed als klaar, kast binnen.. morgen zelfs aan tuinmeubels toe! echt snel gegaan bij jullie, wat moet jij je opgelucht voelen! Wat deed het met je toen je zo in het kamertje stond waar prinses straks in haar bedje ligt? Bijzonder he!

Ah Chicaa, ga ik op letten, een plaatjes beugel! ;)

Snok en ... uhm met wie had je het er nou over, was dat Potsie? Wat is negen straatjes??

Wij gaan voor een soort mengeling van het puck en noa kaartje, vonden de icoontjes van de binnenkant van Noa erg leuk, der rest wordt Puck met wat kleine aanpassingen.

Heb vanmorgen geshopped, paar leuke sneakers en ballerina's, lekker makkelijk voor achter de kinderwagen, de pumps laat ik dan even in de kast. Ook een leuk nachthemd, 2 hipsters in een grote maat en een shirt om in te bevallen! hahaha... staat 'Flirting' op.. iets anders kon ik niet vinden.

Verlof doet me enorm goed! heb veel meer energie en minder last van ribben, rug etc.. niks te klagen!
Oh ja de letters... wij hebben Kosal says hy gekozen...

Om een keuze te maken kan je het beste testen op de naam en niet alleen naar de lettertypes kijken.
quote:chicaa schreef op 31 maart 2009 @ 21:15:

verse jus, krijgen jullie daar niet onwijze maagzuur van??

ik mis trouwens nu mijn coca cola light met dit mooie weer :-)Hoezo? Ik drink ook gewoon een blikje cola per 2 dagen. Mag gewoon van de verloskundige.
Schabolleke, balen zeg! Maar misschien valt het mee? Nog ff afwachten tot volgende week.

Candy, lijkt me zwaar voor jou. Hopelijk kun je as dagen rusten in de tuin met het mooie weer. Boek erbij. Sterkte met het niks doen!
Cola light drink ik de hele dag door....mag dat niet....huh ?

Haha Elza, ik heb ook zo'n shirt met eén of andere tekst erop...kon ook ff niks anders vinden en vond de kleur wel leuk; paars met oranje haha...dat fleurt de boel een beetje op ! Shirt ligt trouwens nog in de flat zit ik me net te bedenken..

Verder ben je lekker geslaagd dus...pumps draag ik sowieso al heel weinig, alleen op feesten en partijen, ben meer van de laarzen...sneakers draag ik nu al de hele week en dat bevalt me prima....als ik weer ga werken ga ik me pas weer als een dametje kleden hoor

Wij hebben niet echt heel veel aanpassingen gedaan op het kaartje Noa...alleen links 4 extra regels tekst laten zetten....oja, en rechts zo'n zinnetje erbij dat ze ff moeten bellen als ze langs willen komen..

Haha, Chicaa...ik ben HEERLIJK bedolven onder de Zwitsal geuren....deze waren volgens mij alweer bijna uitgewerkt dus liggen alweer verse in de kasten hoor....

Enne...mijn gordijnen hangen ook nog niet hoor...en er moeten ook nog dingen opgehangen worden....

Goeie ja...die 9 straatjes Snok...ken ik ook niet hoor !

Nog maar 1 dagje ook toch voor jou...morgen en vrijdag toch vrij ?

Mijn vriend schoot wel ff vol toen ik de kleertjes in de kledingkast aan het hangen was...en daardoor ik ook natuurlijk...vind het nog steeds gek hoor, ook al staat het kamertje nu....kan me nog steeds niet voorstellen dat er straks een echt kindje in het bedje ligt.

Hebben jullie dat niet ?

Morgen moet ik nog ff doorbijten...alle spullen beneden gaan er weer uit...mijn ouders hebben bedacht dat ze de houten vloer beneden nog ff in de olie gaan zetten...is ook wel nodig hoor, maar zag mezelf niet de hele kamer op mijn knieén doen....

Tis nu mooi weer en alles kan door de schuifpui zo de tuin in....en voordat je het weet staat alles weer op zijn plek natuurlijk...

Maar ik heb eigenlijk zolangzamerhand wel behoefte aan een dagje NIKS !
DE 9 straatjes in ADAM.....moet elke shopaholic toch weten...zoek maar ff op google

Yes Sanne...morgen vrij....kappersafspraak en verder relax dag...ga denk ik wat leuke dingen voor tuin regelen, op zoek naar nachthemd en dingetjes voor ziekenhuis.....beetje aanklooi dagje dus.

Sanne hoop dat je snel achterover kan hangen......wordt tijd he?

Overigens cola light???? Ik weet niet maar ik drink dat ook gewoon hoor...dan wel niet hele dag door maar drink savonds rustig glas of 4 /5 als ik ergens ben......
Oh ja en maagzuur? Nee geen last van...geloof echt op 1 hand te tellen hoe vaak ik daar last van heb gehad hahahaah dus kom maar door met zure dingen .....
Goedemorgen dames.

Vandaag ben ik 8 maanden zwanger! pfff het gaat wel snel hoor.

maagzuur heb ik ook maar 1 keer last van gehad.

Sucses vandaag sanne.

Vanmiddag naar de gyn en mischien dan een afspraak maken om ingeleid te worden met 37 weken.
Super Candy!! Proficiat Het zal er vlug gaan zijn nu.

Omtrent die cola en cola light: mijn gynaecologe raadt het af om suikerrijke dranken te drinken (wordt trouwens overal afgeraden dacht ik) en light producten zijn eigenlijk nog slechter, omdat daar suikervervangers in zitten. Hier vind je daar het een en ander over: cola & zwangerschap. Toch maar voorzichtig mee zijn blijkbaar.
ahum candy, dacht serieus aan je tijdstip van posten dat de twins eraan zaten te komen suc6 bij de gyn!

dames no worries hoor, vlgs mij mag cola gewoon (met mate?) maar ik krijg er dus ook maagzuur van. zolang ik bepaalde dingen skip gaat het goed dus ik kom er maar even niet aan...

sanne, tof van je ouders! en joh die spullen staan zo weer op hun plek (trouwens hier is het nog helemaal mistig, kom maar door met die zon!!)

snok, heerlijk vrij dagje vandaag, enjoyyyy!

elza, handig een vriend met ervaring :-) ach 1 keer doen en je vergeet het van je leven niet meer (man heeft ook al even staan frobelen met de luiertjes, zoooo klein vergeleken met die van zoon van 3/4 jaar terug)

wat staat er vandaag op het programma....zoon is thuis dus eerst lekker even aanrommelen, hij tv kijken, wasje draaien. vanaf 11 uur is op zijn a.s. basisschool een speelgoedmarkt voor het goede doel, is heel dichtbij dus daar strompelen we maar even heen en vanmiddag op de koffie bij schoonzus die ook zwanger is, hopelijk lekker in de tuin en zoon spelen met hun buurjongetje. begin nu echt te wennen aan mn verlof, vorige week was gewoon te druk met dat gedoe met die flat, nu ben ik ZENNNN
oh fien toch blijkbaar wel mee uitkijken...nou ja ik drink het toch niet maar voor na de bevalling staan de flessen alweer klaar hoor (geldt ook voor de rose, jammiee.....)
Goedemorgen allemaal,

Ik heb net een beetje bijgelezen, maar omdat ik gister niet heb kunnen lezen is het echt te veel om te onthouden.

Schabolleke, ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar misschien moet je inderdaad net als wat de rest als zei gewoon die echo afwachten.

Light producten drink ik altijd. En heb ik nu ook mijn hele zwangerschap door gedronken. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit wat gelezen over dat het niet goed zou zijn, maar ik lees straks die site wel even die hierboven staat.

Verder hier alles goed.

Wel veel last van maagzuur. Gister moest ik zomaar ineens overgeven omdat ik teveel gegeten had en moest hoesten! (zo raar ik was helemaal niet miselijk)

O, maandagavond ben ik naar de borstvoedingsavond geweest en ik moet zeggen ik ben blij dat ik het gedaan heb, was echt heel nuttig.

nog 3.5 week werken en dan verlof....!!!
Goedemorgen allemaal,

Ik heb net een beetje bijgelezen, maar omdat ik gister niet heb kunnen lezen is het echt te veel om te onthouden.

Schabolleke, ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar misschien moet je inderdaad net als wat de rest als zei gewoon die echo afwachten.

Light producten drink ik altijd. En heb ik nu ook mijn hele zwangerschap door gedronken. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit wat gelezen over dat het niet goed zou zijn, maar ik lees straks die site wel even die hierboven staat.

Verder hier alles goed.

Wel veel last van maagzuur. Gister moest ik zomaar ineens overgeven omdat ik teveel gegeten had en moest hoesten! (zo raar ik was helemaal niet miselijk)

O, maandagavond ben ik naar de borstvoedingsavond geweest en ik moet zeggen ik ben blij dat ik het gedaan heb, was echt heel nuttig.

nog 3.5 week werken en dan verlof....!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven