zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
quote:Lilith75 schreef op 31 maart 2009 @ 11:38:

Spannend Londen het aftellen is begonnen en dat geldt voor nog een aantal lieve meiden.

Ik heb ooit ergens gelezen hoe een stel het de ouders ging vertellen:"hoi pap mam ga maar even zitten.....stilte inlassen voor de spanning....ja eh we moeten jullie iets vertellen.....stilte inlassen...we eh hebben besloten om niet met z'n 2en door te gaan...schrik...stilte inlassen....maar tada trommgeroffel....met z'n 3en!!!!!!!!!!!!!!".........

Doe dit niet met ouders met hartziekten of bronchitis oid....waarbij acute medische zorg ingeroepen zou moeten worden.

Ik ga nog even ze zon in en genieten van mijn opgehangen was ja het is echt waar!Lilith,zelf vroeg op de ochtend krijg je me aan het lachen!
Nou, mijne ook niet, en met de (naderende??) NOD had ik op zijn minst een protesterend en pijnlijk stel borsten verwacht, maar hm. Ik voel helemaal niks bijzonders, nog steeds. Doet mijn lijf het nog wel???

Ik werk thuis vandaag en ga nog hardlopen in die dikke mist. Wou eerst wat langer slapen maar werd wakker van twee vechtende katten (ja, eh, onze eigen bengels dus, wat een stel zeg... ).

Hahaha, Karan, je zal wel geschrokken zijn! Klok de verkeerde kant op gezet ofzo?
hmm,moet gaan zie ik, tijd voor Yoga! Ik reageer dadelijk weer even op jullie.
quote:Karan schreef op 01 april 2009 @ 08:18:

Ik heb vandaag lekker vrij. Dacht ik lekker een beetje uit te kunnen slapen, maar nee hoor. Om 9 uur komen de buitenschilders langs om de laatste dingen bij te werken. Tenminste, dat dacht ik. Ik hoor om 8 uur ineens allemal gerommel en gebonk. Dus ik denk: Waaaaat! 9 uur is 9 uur, dus dan niet eerder zelf aan die ramen gaan lopen rommelen.

Kom ik beneden, helemaal niets aan het handje. Zo nu en dan hoor ik dat gerommel wel maar ik kan niet achterhalen waar het nou zit. Vreemd...Misschien een stel vogels in de dakgoot vlak boven de ramen? Wij hebben al elke weken last van een stel spreeuwen die iedere morgen zich in onze dakgoot vermaken. Gelukkig alleen 's ochtends, ik heb liever niet dat ze er een nest bouwen.
Heerlijk hoor dit weertje! Vandaag heb ik geen klanten dus ik ga maar eens aan de administratie zitten.. Dat is echt de keerzijde van een eigen bedrijfje. Wat wel weer een voordeel is dat ik dat ook eventueel op mijn terras kan doen. Alhoewel je natuurlijk niet zoveel ziet op het scherm van je laptop als het zonnetje schijnt.

Mijn ongi is alweer afgelopen. Ik heb het idee dat het nu minder was als normaal toen ik aan de pil was. Maar we kunnen er weer tegenaan. Manlief staat alweer te trappellen ;)

@London, conscienza,jwvb, nata, Joy en Natascha.. Ik duim voor jullie!! Zo spannend. Ik denk wel dat minstens 1 van jullie zwanger is.
quote:Katalinova schreef op 01 april 2009 @ 09:37:

Mijn ongi is alweer afgelopen. Ik heb het idee dat het nu minder was als normaal toen ik aan de pil was. Maar we kunnen er weer tegenaan. Manlief staat alweer te trappellen ;)

Grappig, daar had ik ook 'last' van. Toen ik de pil nog slikte was m'n menstruatie voor mijn gevoel heviger (meer buikpijn en meer bloedingen) dan nu ik met de pil gestopt ben. Maargoed, ik heb nog maar één menstruatie gehad sindsdien dus het is afwachten hoe het de volgende keer zal gaan.
Goedemorgen,

Adem in, Adem uit

Nog steeds geen hoofdpijn, maar het eerste wat ik vanmorgen dacht was het zit er aan te komen...

We zullen zien...

6 NODers dan zou er toch minimaal 1 zwanger moeten zijn???
Hahah, nou ik ben het niet hoor, denk ik! Zou ik dan niet iets moeten merken ofzo?

Jullie met je lekkere weer... ik kon net in een dikke vette mist gaan hardlopen, ben drijfnat geworden, maar het was weer heerlijk. Leve de woensdag en leve mijn werk waarbij je thuis kan werken!!! Ik deel een kleine kamer op de universiteit met een collega, en hij is erg aardig, maar hij kan vreselijk op mijn zenuwen werken. Doe dan maar twee katten...

Katalinova, nero en ik hebben ons ook verbaasd over de ongewoon 'lichte' mens! Fijn toch? Nu heb je tenminste weer een beeld van cyclus en kan je inschatten wanneer er extra vroeg naar bed gegaan moet worden.
[quote]miertje78 schreef op 31 maart 2009 @ 13:16:

Goooooooeeeeeeeieeemorgen meiden (oh nee goeiemiddag, hihi)

Nata :Ik heb idd m'n menstruatie weer overleefd, de laatste druppeltjes verdwijnen, klaar voor de volgende ronde. M'n vriend zei laatst : ik heb op internet rondgesnuffeld en nu weet ik er ook wat meer van, maar kom wel rare afkortingen tegen, iets van not of nor of tor ofzo. Ik lachen : dat is NOD.....jaaaa dat is het. Hij snapte er nog niet veel van, haha. Hij zei wel, en nu gaan we voor het kerstkindje!!

Was wel heel lief.

Ga zometeen naar de kapper, stukkie eraf weer......zien wat het wordt.

Heyyy Gaston!!

Euh Miertje...ik heb laatst een hele nieuwe coupe laten knippen en aan paar dagen later werd mijn eitje bevrucht...dusse?? Miss een idee? hhahah...
anoniem_63d9979602e52 wijzigde dit bericht op 01-04-2009 10:52
Reden: fout
% gewijzigd
Cons: wat goed dat jij zo actief bent zeg! Ik vind het al zooo knap dat ik om 08.00uur op sta om naar de yoga te gaan en dat doe ik alleen omdat ik de laaste tijd steeds vroeg wakker ben,anders draai ik als ik vrij ben me zeker tot een uurtje of 10.00 om.

Maar heerlijk dat rennen! Ik zou zo 's ochtends ook eens lekker aan de wandel moeten gaan.

Joy: ook als je (net) zwanger bent kun je hoofdpijn hebben,of heb je meer verschijnslen van de mens?

Dames wat ontzettend spannend voor jullie, ik duim!

Nata: als ik jou zo hoor.....heb je dat zelf ook niet? Is het niet herkenbaar van eerder?

Hier verloopt het tot nu toe goed! Begin nu toch wel wat moe te worden!

En kleertjes...tja leuk om naar te kijken,maar heb nog niet echt de behoefte(zelfbescherming) om ze te kopen,dadelijk gaat het mis

Heb wel al een paar kleine cadeautjes gehad,erg leuk!!

Vind het trouwens ook erg lastig om het niet aan de hele wereld te vertellen...haha.

Vandaag over 5 wkn naar de Vk,dus das nog wel ff afwachten helaas,maar probeer tussen het onzekere door lekker te genieten!

Lilith,wat fijn dat alles er goed uit zag tijdens de echo,is je twijfel nu ook helemaal weg,of pieker je nog wel? Is het lichte bloeden al gestopt?

Maandag krijg je dus nog wat meer bevestiging.

Ik zou ook niet meer weg willen hier hoor,woon hier heerlijk! Ik vind Brabant Kei-gezellig!! :-)
@Renz.. Tja als je weet wat ik dit weekend heb gedaan lig je dubbel. Ik heb namelijk een videoclip opgenomen. (nee ik ben niet beroemd.hihi) Het is een grapje voor een bevriend stel wat gaat trouwen. Dus wij hebben ons verkleed als the village people en hebben onze eigen versie van YMCA opgenomen.

@Cons en Nero: Ja vreemd dat wij dat alle 3 ervaren dat de menstruatie minder is. Terwijl toen ik op mijn 16e met de pil begon mijn menstuatie zo heftig was datyik er s'nachts ook uit moest om te verschonen. Eenmaal aan de pil is het minder geworden. Dus nu was ik bang voor een bloedbad, maar het viel heel erg mee. Heeft misschien ook met leeftijd te maken.

Ik ga trouwens ook nog even naar de kapper. Ik hoop dat het voor mij ook geluk brengt. hihi
@ renz, heerlijk he yoga! Goed dat je dat doet, ik denk dat het zeker iets is dat je moet blijven doen tijdens het zwanger zijn!

Ik was 'vroeger' veel fanatieker, en liep 4 of 5 keer per week. De huisarts heeft me gewaarschuwd voor te intensief trainen tijdens het proberen zwanger te raken- en ik moest aankomen... ik voel me eigenlijk heerlijk lui haha. Maar ik doe twee keer per week power yoga ipv harlopen, ik vind dat heerlijk. Ga ik zeker bij zwangerschap vaker doen en dan minder lopen en bv. zwemmen. Ik kan er niks aan doen, ik heb gewoon peper in mijn reet, ik MOET sporten anders word ik gek.

@katalinova Ik ben zelf pas 'laat' begonnen aan seks (20 ), en slikte de pil tussen 20 en 22 ofzo. Ik had daarvoor meer pijn en meer bloedverlies, met de pil iets minder en met mirena viel de mens meteen weg :D Ik moest er deze eerste keer ook wel s nachts uit hoor. Maar toch was het minder erg. Maar het kan heeel goed zijn dat ik mijn herinnering ben gaan overdrijven
Het wordt met de dag spannender hier!

Trouwens, hier ook geen mooi weer hoor. Zitten we toch niet goed in het hoge Noorden, consc. Vandaag dikke mist en gister ook errug grijs. Maar het kan me allemaal niks schelen!

Renza, ik kijk ook helemaal nog niet naar kleertjes ed hoor. Eerst die 12 weken maar voorbij zijn, dan heb ik ook weer een echo. Daarna ben ik misschien iets zekerder en durf ik voorzichtig eens een aanschaf te doen.

Tot die tijd nog genoeg andere dingen te doen en te kopen... Afgelopen vrijdag DE jurk gevonden voor de bruiloft, pfffff... wat een geld zeg! Nou ja, hoort er allemaal bij. Heb er ook wel heel veel zin in .

Trouwens, vind het ook erg knap dat de meesten van jullie zo actief zijn 's ochtends. Ik ben echt zo duf als een konijn als ik er uit moet. Zal nooit uit mezelf wakker worden.
Ittje, wat spannend he die bruilofts dingen! Bij ons waren vooral de ringen zo vreselijk duur (oy, bijna 1000 euro!!!). Ik heb geluk, ik laat mijn jurk maken door een vriendin vanmijn moeder. Heb je trouwens last van eerste-trimester kwalen? Een vriendin van mij heeft het net achter de rug en waarschuwde mij dat ik maar niet in de zomer moest zwanger worden, omdat ik dan mss wel heel moe en misselijk voor het altaar sta. Ach, ik trouw toch niet officieel voor de kerk haha. Je kan ook ziek van de zenuwen zijn of een ongeluk krijgen de dag voor de bruiloft, dus ik ga niet opeens weer condooms gebruiken in de zomer hoor.

Ik word de laatste tijd juist steeds heel vroeg wakker, zo irritant!
Hoi meiden, wat een heerlijk weertje XD

Ik kruip altijd pas om 9 uur mijn bed uit, hoef namelijk pas om 10 uur te beginnen.

Vandaag een brandende pijn in mijn buik/baarmoeder, misschien gaat die menstruatie deze maand toch weer gewoon komen :(

Wij gaan volgend jaar mei trouwen, spannend, ik zit vooral in over de kosten eigenlijk ,ahahaha
quote:Ittje schreef op 01 april 2009 @ 11:21:

Het wordt met de dag spannender hier!

Trouwens, hier ook geen mooi weer hoor. Zitten we toch niet goed in het hoge Noorden, consc. Vandaag dikke mist en gister ook errug grijs. Maar het kan me allemaal niks schelen! Vanmorgen mistig inderdaad, maar het zonnetje schijnt hier al weer een paar uur hoor!
Hier prachtig weer! Ik zit heerlijk in de tuin en ga nu ff een wasje aan de droogmolen hangen (ja ik heb ook zo'n ding die 3 keer per jaar de schuur uitkomt :-)

Ik schreef trouwens dat ik GEEN hoofdpijn had hoor....
Consc, ik heb wel een beetje last van die kwalen. Met name de moeheid. Ben ook wel een beetje misselijk, maar niet ondraaglijk. En heb nog niet hoeven overgeven. Valt allemaal mee dus.

Die ringen waren bij ons zo'n 800 euro (samen). Maar dat vind ik op zich niet erg, omdat je ze toch voor de rest van je leven draagt. Als je het per jaar bekijkt is het in verhouding niet zoveel. Zo'n jurk draag je maar 1 keer (in mijn geval 2 keer, aangezien we het feest op een andere dag doen dan de overige ceremonies).

Maar niet te veel over stressen, is ook niet goed. En uiteindelijk wordt het denk ik een geweldig weekend!

Leuk hoor al die bruiloften.
quote:Joy4britt schreef op 01 april 2009 @ 13:53:

Hier prachtig weer! Ik zit heerlijk in de tuin en ga nu ff een wasje aan de droogmolen hangen (ja ik heb ook zo'n ding die 3 keer per jaar de schuur uitkomt :-)

Ik schreef trouwens dat ik GEEN hoofdpijn had hoor....Oh Joy...ik zit gewoon dingen te verzinnen hier..haha erg he!
quote:Katalinova schreef op 01 april 2009 @ 10:53:

@Renz.. Tja als je weet wat ik dit weekend heb gedaan lig je dubbel. Ik heb namelijk een videoclip opgenomen. (nee ik ben niet beroemd.hihi) Het is een grapje voor een bevriend stel wat gaat trouwen. Dus wij hebben ons verkleed als the village people en hebben onze eigen versie van YMCA opgenomen.

staat het al op youtube...hahaha

Ik ga trouwens ook nog even naar de kapper. Ik hoop dat het voor mij ook geluk brengt. hihi

De kapper gaat het druk krijgen de komende tijden hahaha!
quote:Katalinova schreef op 01 april 2009 @ 10:53:

staat het al op youtube...hahaha

De kapper gaat het druk krijgen de komende tijden hahaha!
quote:natadecoco schreef op 01 april 2009 @ 12:21:

Hoi meiden, wat een heerlijk weertje XD

Ik kruip altijd pas om 9 uur mijn bed uit, hoef namelijk pas om 10 uur te beginnen.

Vandaag een brandende pijn in mijn buik/baarmoeder, misschien gaat die menstruatie deze maand toch weer gewoon komen :(

Wij gaan volgend jaar mei trouwen, spannend, ik zit vooral in over de kosten eigenlijk ,ahahahaIk hoop het niet voor je Nata!
Wat leuk dat verschillende van jullie gaan trouwen! Lijkt me erg leuk,maar ook erg duur!

Zijn jullie op originele wijze gevraagd dames? haha ben ff benieuwd!
Ik ben heel spontaan door mijn vriend gevraagd toen hij me kwam ophalen uit de VS (waar ik tot begin januari dit jaar was, voor 4 maanden voor mijn onderzoek). Eerst wilde hij per se naar de haven (ja, beide water-mensen). Toen had hij zo'n blik. Maar niks. Er waren lawaaige toeristen en het moment ging over. Toen heeft hij me plots gevraagd net toen we ons geinstalleerd hadden om een filmpje te kijken onder de dekens (het was ijsss koud). Heel leuk. Zal het nooit vergeten.
Gisteren was het Eva-duimdag en ik moet zeggen. HET WAS GEWELDIG!!!!!!

Vriend had de hele avond voor vanalles gezorgd. gezond apperitiefje thuis, gezellig gaan eten.

Thuis gezond dessertje met aardbeien en de hele slaapkamer stond vol kaarsjes en zelfs de rozenblaadjes die normaal in een kader achter glas zaten had hij uitgestrooid in de kamer...

Was het elke dag maar Eva duimdag!

@anoniempje, het zou wel straf zijn, moest het wél zo zijn (oogontsteking). Nu ja normaal gezien kon ik onmogelijk al in mijn vruchtbare dagen zijn. 31ste maart was de vroegste dag. Maar gezien ik misschien een hele lang cyclus zou kunnen hebben, is mijn eisprong misschien pas binnen 2 weken.

En ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan!!!

En euh.... tweede oog ontsoken... volgens mij wordt dat een tweeling! Kan niet anders

@lillith

Ik hou je op de hoogte of het ontsoken oog een echt symptoom wordt!

@ittje

Ik zou het nooit door de telefoon vertellen! Ik zou het het echt alleen testen en als het positief is, zou ik direct die hele avond plannen om het op een leuke manier te vertellen. Dat hij echt verbaasd is. Hij heeft geen flauw idee vanaf wanneer je kan testen. Hij denkt pas na 1 maand na de eisprong :-)

Als het negatief is, of mijn regels komen er door zou ik het wel zeggen. ook langs telefoon.

@miertje

Hehe grappige opmerking :-)

Ja sorry meiden als ik jullie gisteren een dagje in de steek gelaten heb. Had wat anders te doen

En? blij met je nieuwe kapsel?

@stefanie

Zeg gewoon dat het niet gezond is om in het midden van een strip te moeten stoppen. En dat je eerst eens een maand natuurlijk ongesteld moet zijn en blablabla.

Of.... We moeten samen eens afspreken. Misschien kunnen wij hem overtuigen. Hoewel mijn vriend zal hem zeker niet pushen.

Of we kunnen gewoon zo eens afspreken... Alleen zit april wel zo goed als propvol!

@renza

Dus een nieuw haarsnit is ook een symptoom? Dat treft, ik ging net vrijdag naar de kapper! Het kan gewoon niet mislopen

greetz van het heerlijke zonnetje :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven