zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
ah,meteen antwoord van lilith, had ik nog niet gezien, week 7! wauw!
Spannend Londen het aftellen is begonnen en dat geldt voor nog een aantal lieve meiden.

Ik heb ooit ergens gelezen hoe een stel het de ouders ging vertellen:"hoi pap mam ga maar even zitten.....stilte inlassen voor de spanning....ja eh we moeten jullie iets vertellen.....stilte inlassen...we eh hebben besloten om niet met z'n 2en door te gaan...schrik...stilte inlassen....maar tada trommgeroffel....met z'n 3en!!!!!!!!!!!!!!".........

Doe dit niet met ouders met hartziekten of bronchitis oid....waarbij acute medische zorg ingeroepen zou moeten worden.

Ik ga nog even ze zon in en genieten van mijn opgehangen was ja het is echt waar!
Londen, ik zit nu op 9 weken en 3 dagen.

Lilith, leuke manier om te vertellen... Had ik mijn ouders niet aan moeten doen. Zou dat ook niet kunnen trouwens.
hoi Allemaal wat een heerlijk weertje!! Heb een druk weekend gehad dus ik had heeeel wat bij te lezen op het forum.

Voor alle NODers ik duim voor jullie!! Er kunnen vast nog wat dansende poppetjes bij deze week.

Anoniempje zou je mij nieuwe NOD op 24 april willen zetten?
@ Lilith, wat een super originele manieren om je zwangerschap aan te kondigen! :D 7 weken al, wat heerlijk, ik hoop dat alles goed zal verlopen en ik hou je originele openingszinnen in mijn achterhoofd voor als het eindelijk zover is ;)

@Londen, hahahaha, spannend hè? Moet je na gaan ik zit in ronde 11 en af en toe hou ik het gewoon niet meer van spanning, bij elk klein steekje, pijntje, etc. denk ik dat het zover is. Bijna elke maand gooi ik er stiekem een testje tegenaan! HAHAHA, ik ben heel benieuwd, het zou wel geweldig zijn als het in een keer raak is. Voel je al ongesteldheids krampjes?

@consik ben benieuwd wat die pijnlijke boobs zullen betekenen voor jou! Qua temperatuur zal ik vanochtend op 36,7 ik vind het maar een gedoe. Geen koekjes dus voor jou achter de PC? Jammer hoor ik heb namelijk heerlijke choco-caramel koekjes en wilde je er net eentje aanbieden! Je doet dus aan yoga? Wat heerlijk! Kan ik ook wel gebruiken...

@AnoniempjeHoe is het met jou meis? Hoe voel je je? Is je familie al op de hoogte? Arme tepels, het komt vast wel weer goed ;)

@GorgiVoor jou is het allemaal maar spannend.. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen, hou je ons op de hoogte?

@MiertjeHoe is het met jou? Menstruatie overleefd, klaar voor de volgende ronde??

@Renza, hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe? Wie heb je al op de hoogte gesteld? Heb je al stiekem naar babykleertjes gekeken in de winkels??

Ik gooi dr nog een bakkie koffie achteraan, mijn borsten zijn enorm pijnlijk, ze lijken wel te groeien!! :S Eindelijk, schijnbaar kom ik in mijn 2e pubertijd, heb zelfs een puisten aanval terwijl mijn huid altijd clean is!
Goooooooeeeeeeeieeemorgen meiden (oh nee goeiemiddag, hihi)

Nata :Ik heb idd m'n menstruatie weer overleefd, de laatste druppeltjes verdwijnen, klaar voor de volgende ronde. M'n vriend zei laatst : ik heb op internet rondgesnuffeld en nu weet ik er ook wat meer van, maar kom wel rare afkortingen tegen, iets van not of nor of tor ofzo. Ik lachen : dat is NOD.....jaaaa dat is het. Hij snapte er nog niet veel van, haha. Hij zei wel, en nu gaan we voor het kerstkindje!!

Was wel heel lief.

Ik voel gewoon de spanning voor de andere meiden, niet normaal meer. Zijn er ook zoveel deze week!!

Tja we weten allemaal wat Eva aan het doen is vandaag......hihi

Lilith, je moet echt doorgaan met je verhalen, ik moet er altijd zo om lachen. Je hebt echt een leuke manier van dingen verwoorden.

Kata, druk weekend gehad zei je? Wel leuke dingen gedaan nog?

Ga zometeen naar de kapper, stukkie eraf weer......zien wat het wordt.

Bye bye
quote:miertje78 schreef op 31 maart 2009 @ 13:16:

Goooooooeeeeeeeieeemorgen meiden (oh nee goeiemiddag, hihi)

Nata :Ik heb idd m'n menstruatie weer overleefd, de laatste druppeltjes verdwijnen, klaar voor de volgende ronde. M'n vriend zei laatst : ik heb op internet rondgesnuffeld en nu weet ik er ook wat meer van, maar kom wel rare afkortingen tegen, iets van not of nor of tor ofzo. Ik lachen : dat is NOD.....jaaaa dat is het. Hij snapte er nog niet veel van, haha. Hij zei wel, en nu gaan we voor het kerstkindje!!

Was wel heel lief.

Ik voel gewoon de spanning voor de andere meiden, niet normaal meer. Zijn er ook zoveel deze week!!

Tja we weten allemaal wat Eva aan het doen is vandaag......hihi

Lilith, je moet echt doorgaan met je verhalen, ik moet er altijd zo om lachen. Je hebt echt een leuke manier van dingen verwoorden.

Kata, druk weekend gehad zei je? Wel leuke dingen gedaan nog?

Ga zometeen naar de kapper, stukkie eraf weer......zien wat het wordt.

Bye bye

Veel plezier bij de kapper (hoef jij niet te werken bofkont?)

En gaan met die banaan voor het kerst kind. Mijn vriend leeft ook erg mee, hij wil nu ook elke ochtend temperaturen en hij slikt foliumzuur, schijnbaar helpt dat ook voor mannen
quote:Londen schreef op 31 maart 2009 @ 10:49:

same here....zenuwen...dag 26 is begonnen....! hahaha, moet wel lachen om mezelf hoor!

joy jij gaat dus alleen testen? ikke niet, kan bij die minuten wachten de steun van vriendlief wel gebruiken, haha! en samen kijken is denk ik toch specialer dan het hem idd via telefoon ofzo te vertellen....eerst maar deze dagen overleven, zonder rode duivels, haha!

lilith dat met die beschuitjes is erg leuk idee, misschien ga ik het wel gebruiken om het de (schoon)ouders te vertellen!

succes allemaal met wachten!!!!

en lilith en ittje hoe ver zijn jullie nou precies? ben de tel alweer beetje kwijt...??? Hoe kom je daar nu toch bij??? Ik doe het juist zondag omdat hij dan thuis is....
Hoi Joy, dacht door het onderstaande berichtje van jou dat je het alleen zou gaat testen op zaterdag, maar begrijp m nu, hihi! gezellig saampjes inderdaad! ik denk dat ik het wel zaterdag ga doen, hou het nu al bijna niet meer....

Quote van Joy; @allemaal: Ik ben helemaal zenuwachtig voor mijn NOD!!!

Nog twee dagen! Het ergste lijkt mij om vrijdag mijn mens te krijgen. Dan kan je me opvegen denk ik. Mijn vriend heeft geen idee wanneer ik ongi zou moeten worden. Ik heb hem die stress maar bespaard. Als ik niet ongi wordt haal ik zaterdag testen en vertel hem zaterdagavond hoe het ervoor staat.
quote:Londen schreef op 31 maart 2009 @ 16:27:

Hoi Joy, dacht door het onderstaande berichtje van jou dat je het alleen zou gaat testen op zaterdag, maar begrijp m nu, hihi! gezellig saampjes inderdaad! ik denk dat ik het wel zaterdag ga doen, hou het nu al bijna niet meer....

Quote van Joy; @allemaal: Ik ben helemaal zenuwachtig voor mijn NOD!!!

Nog twee dagen! Het ergste lijkt mij om vrijdag mijn mens te krijgen. Dan kan je me opvegen denk ik. Mijn vriend heeft geen idee wanneer ik ongi zou moeten worden. Ik heb hem die stress maar bespaard. Als ik niet ongi wordt haal ik zaterdag testen en vertel hem zaterdagavond hoe het ervoor staat.Ja nu ik hem teruglees..... ik haal dus zaterdag de test en we doen hem zondag samen.... tenminste als ik niet gewoon voor die tijd ongesteld word natuurlijk..... Tot nu toe geen buikkrampen of hoofdpijn. Wel gevoelige borsten.... we zullen zien.
Natas, Cons, JvwB: al tekenen???
@NERO, ik zie dat jou stoppen met roken behoorlijk goed gaat! Knap hoor! Ik ben in september ook gestopt en sindsdien 1 of 2 keer stiekem een pakje gerookt en af en toe waterpijp, maar verder rook ik nooit
Hello Nata!

Jaja, dat klopt. Bijna één maand gestopt! En het bevalt me prima moet ik zeggen, ik denk er nog amper aan! Ik gok dat ik zo'n 2 kg ben aangekomen dus dat is minder. Maarja, het is wel te verklaren. Ik heb iig geen één sigaret meer aangeraakt en ga dat ook NOOIT meer doen! :-)
quote:Joy4britt schreef op 31 maart 2009 @ 16:39:

Natas, Cons, JvwB: al tekenen???nope, maar volgens de thermometer was mijn eisprong ook 4-5 dagen later dan uitgerekend, dus die NOD kan best dezelfde vertraging hebben.
quote:Joy4britt schreef op 31 maart 2009 @ 16:39:

Natas, Cons, JvwB: al tekenen???

helemaal niks wat me bekend voorkomt, haha. Vorige keer kondigde mijn mens zich aan met gespannen borsten, verstopping en heel moe.

Het enige dat nu een beetje raar is, is dat ik sinds zaterdag bij vlagen heel 'iebelig' ben in mijn maag. Misselijk/zuur. En rommelende darmen, maar ja, ik eet nogal vezelrijk dus misschien vraag ik erom haha. Voel niks aan borsten of op andere locaties

Maar ik heb een 'periode' als NOD: van 1-5 april. Want mijn eerste 'cyclus' is op 26 gezet door die rare mens-achtige bloeding voor ik Mirena eruit liet halen, 26 na die bloeding was mijn eerste mens. Maar daarvoor... in het grijze verleden toen Cons nog geen anticonceptie deed... was ik geloof ik heel regelmatig 28/29 dagen.
spannend die NODS!!!

wat is het stil vandaag op het forum, ik ben nog steeds aan het werk, pffffffffffffffffffffff

Ik heb zin om naar de kapper te gaan, een uitgebreide beautybehandeling te doen en op vakantie te gaan, dit staat helaas mijlenver van de realiteit af........
Karan, ja ik denk dat dit het is, dat hij het stiekem wel wilt maar niet wilt toegeven aangezien hij altijd zei te willen wachten :D Hopen mag hé
een hele goede avond meiden

wat een weertje vandaag he lekker hoor

nou hier is alles goed vanmiddag even een hele lekker kramp in mijn onderbuik gehad, hield zon 10 minuten aan en toen was het weer weg, ook echt een vol gevoel, terwijl ik niet vol zat, iemand enig idee wat dat is ? en kwam net thuis en toch netjes mijn hele bordje leeg gegeten hihi

ga even genieten van het heerlijke avond zonnetje
Oja trouwens Eva ik hoop er niet zo veel meer op Ik denk niet dat het nog iets uitmaakt, vroeger lukt toch niet, ik hoop dat hij me niet de 29ste juli nog aan een nieuwe strip laat beginnen, maar daar denk k nog niet over
Zit net even de tabel door te nemen. Maar wat een NODers zeg, deze week! Spannend! Ik heb de kriebels voor jullie, vind het zo spannend! Ik hoop dat we er volgende week weer een paar bijkrijgen.

Vandaag op werk kregen we het kaartje van een collega. Zijn vrouw is 8 februari bevallen van een tweeling, 9 weken te vroeg. Na 6 weken ziekenhuis zijn ze nu eindelijk thuis. Hij had een hele weblog met een heeeeeleboel foto's. Het begin (ziekenhuis) was toch wel even heftig. Zie je zo'n humpie, met allemaal slangetjes, oogjes afgedekt, heeeeel klein. Einde van de foto's zag je dat ze thuiskwamen. Toen waren het ineens echt babies. Superschattig! Vooral van die foto's dat ze naast elkaar liggen. Ik smolt echt wel...
Hier gevoelige borsten en een beetje wee gevoel in mijn buik.

Begin van mijn mens. of zenuwen?? Pfff. hoeveel maanden moet ik dit mee gaan maken?
Hahaha! Rustig doorademen Joy.
Haha, je moet jezelf niet gek gaan maken Joy! Om het leven van een vrouw makkelijker te maken, lijken vroege zwangerschapsverschijnselen heel veel op mens. verschijnselen. Fijn toch?
goedemorgen meiden

yes ik ben de eerste, hahaha

lill is nog bezig met de kippen !!!!!!!!!

nou hier alles ok hoor en meiden jullie geloven het niet

vorige week was mijn rechteroog ontstoken, vandaag is mijn linker aan de beurt whahaha maar goed dat ik dat zalfje van de dokter nog heb, kan zo weer verder gaan met smeren!!!wat een ellende!!!

en mijn tepels ooooh men, die dingen voelen nu en gepierced en verbrand aan wow geen fijn gevoel hahaha

maar zo heb ik er geen last van alleen als ik er aan voel of met de handdoek afdroog na het douche enzo, hahahaha heerlijk !

fijne dag allemaal meiden xxxxxxxxx
Mazzelaar... Mijn tepels doen helemaal niets.

Ik heb vandaag lekker vrij. Dacht ik lekker een beetje uit te kunnen slapen, maar nee hoor. Om 9 uur komen de buitenschilders langs om de laatste dingen bij te werken. Tenminste, dat dacht ik. Ik hoor om 8 uur ineens allemal gerommel en gebonk. Dus ik denk: Waaaaat! 9 uur is 9 uur, dus dan niet eerder zelf aan die ramen gaan lopen rommelen.

Kom ik beneden, helemaal niets aan het handje. Zo nu en dan hoor ik dat gerommel wel maar ik kan niet achterhalen waar het nou zit. Vreemd...

Toch maar even gaan aankleden en ontbijten... Heb straks wel een lunch met iemand die ik al jaren niet meer gezien heb. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven