Date doet vreemd
woensdag 26 juni 2019 om 21:48
Sinds ongeveer 1,5 maand date ik een ontzettend leuke man. In het begin was er gelijk de klik en we hebben ookal vroeg naar elkaar uitgesproken wat we van elkaar vonden.
Ergens vorige week een heel lang appje van hem gekregen,midden in de nacht! Deze las ik pas in de ochtend. Het was een ontzettend zwijmel bericht. Zijn woorden: ik spookte met alles wat ie deed door z'n hoofd. Hij kon niet meer zonder me en zag een mooie toekomst voor ons samen.
Die woensdag avond was ie weer bij me. Super fijne avond gehad. Leuk gehad in bed (orale sex).
Toen de donderdag ochtend. In de ochtend nog lief afscheid van elkaar genomen en hij had ontzettend moeite om weg te gaan. Toen hij eenmaal aangekomen was op z'n werk kreeg ik nog een leuk appje met dat ie van me hield.
Daarna veranderde alles! Hij werd afstandelijk. Het app contact verdween bijna. En als ik vroeg wat er was kreeg ik niet zulke vriendelijke appjes terug met dat ik niet overal wat achter moet zoeken .
De dagen daarna werd het niet veel beter. Ik kreeg naar m'n hoofd geslingerd dat ie niet van claim gedrag hield en als t verkeerd zou lopen tussen ons dat t dan een ontzettende klap zou zijn etc. Het gekke is, ik heb nooit van die kwijlende berichten naar hem gestuurt dus waar hij het claimen vandaan haalt? Geen idee..
Op een gegeven moment belde ie me weer en vertelde ie dat ie zoveel van me hield, en me een ontzettende leuke vrouw vond. Ik vroeg hem waar dit zo ineens vandaan kwam ,maar daar kon hij me geen antwoord op geven.
Gisteravond ging het helemaal mis . Ik lag in bed en kreeg een appje van hem met de vraag wat ik aan t doen was. Waarop ik antwoordde dat ik in bed lag (23.30 uur). Waarop ik van hem het antwoord kreeg "hoe the fuck leef jij?".
Ik heb hier op gereageerd dat met dat als hij zo door bleef gaan met dit kinderachtige gedoe het voor mij klaar was. Enige wat hij zei was hierna prima en oke.
En nu, nu zit ik thuis. Denkend aan hem. Denken aan wat er mis is gegaan. Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren. Ergens hoop ik heel erg dat hij nog een appje gaat sturen.
Wat vinden jullie? Laten gaan?
Ergens vorige week een heel lang appje van hem gekregen,midden in de nacht! Deze las ik pas in de ochtend. Het was een ontzettend zwijmel bericht. Zijn woorden: ik spookte met alles wat ie deed door z'n hoofd. Hij kon niet meer zonder me en zag een mooie toekomst voor ons samen.
Die woensdag avond was ie weer bij me. Super fijne avond gehad. Leuk gehad in bed (orale sex).
Toen de donderdag ochtend. In de ochtend nog lief afscheid van elkaar genomen en hij had ontzettend moeite om weg te gaan. Toen hij eenmaal aangekomen was op z'n werk kreeg ik nog een leuk appje met dat ie van me hield.
Daarna veranderde alles! Hij werd afstandelijk. Het app contact verdween bijna. En als ik vroeg wat er was kreeg ik niet zulke vriendelijke appjes terug met dat ik niet overal wat achter moet zoeken .
De dagen daarna werd het niet veel beter. Ik kreeg naar m'n hoofd geslingerd dat ie niet van claim gedrag hield en als t verkeerd zou lopen tussen ons dat t dan een ontzettende klap zou zijn etc. Het gekke is, ik heb nooit van die kwijlende berichten naar hem gestuurt dus waar hij het claimen vandaan haalt? Geen idee..
Op een gegeven moment belde ie me weer en vertelde ie dat ie zoveel van me hield, en me een ontzettende leuke vrouw vond. Ik vroeg hem waar dit zo ineens vandaan kwam ,maar daar kon hij me geen antwoord op geven.
Gisteravond ging het helemaal mis . Ik lag in bed en kreeg een appje van hem met de vraag wat ik aan t doen was. Waarop ik antwoordde dat ik in bed lag (23.30 uur). Waarop ik van hem het antwoord kreeg "hoe the fuck leef jij?".
Ik heb hier op gereageerd dat met dat als hij zo door bleef gaan met dit kinderachtige gedoe het voor mij klaar was. Enige wat hij zei was hierna prima en oke.
En nu, nu zit ik thuis. Denkend aan hem. Denken aan wat er mis is gegaan. Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren. Ergens hoop ik heel erg dat hij nog een appje gaat sturen.
Wat vinden jullie? Laten gaan?
anoniem_329609 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 23:25
0.14% gewijzigd
donderdag 27 juni 2019 om 09:48
Dat dus. Niet erg stabiel. Weg d'r mee.
donderdag 27 juni 2019 om 09:50
donderdag 27 juni 2019 om 09:50
Dat kun je niet weten, je kent hem amper.Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 09:33
Hij heeft geen alcohol of drugs probleem... Dit weet ik heel zeker.
En op het moment dat iemand na een paar dates al roept hoeveel hij van je houdt en meer van dat soort dingen, moet je eigenlijk al beseffen dat het niet normaal gaat.
donderdag 27 juni 2019 om 09:54
Waarom doe je zo dramatisch over de stilte op Whatsapp? Jij had toch aangegeven dat het klaar was als hij zo zou blijven doen? Hij is er ook klaar mee zo te zien.
Je zegt dat alles ‘zo mooi’ leek. Welk gedeelte dan? Ik lees alleen maar iets over een doorgeslagen gekke man.
Volgens mij kick je op zijn aandacht en het hebben van ‘een’ man in je leven, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je dit een fantastisch leuke man vindt.
Waarom zou je nog aandacht aan hem besteden? Hij heeft al laten zien dat hij gek is. Dan houdt het toch op? Of heb je zin in zo’n vreemde man?
Je zegt dat alles ‘zo mooi’ leek. Welk gedeelte dan? Ik lees alleen maar iets over een doorgeslagen gekke man.
Volgens mij kick je op zijn aandacht en het hebben van ‘een’ man in je leven, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je dit een fantastisch leuke man vindt.
Waarom zou je nog aandacht aan hem besteden? Hij heeft al laten zien dat hij gek is. Dan houdt het toch op? Of heb je zin in zo’n vreemde man?
donderdag 27 juni 2019 om 09:55
Als hij geen probleem heeft met alcohol of drugs dan zou ik al helemaaaaaal hard wegrennen als ik jou was. Dan wordt zijn gedrag dus veroorzaakt door iets in hem zelf waar hij waarschijnlijk veel minder invloed op heeft. Ik denk ook direct aan een psychiatrisch patient. Ik zie dagelijks mannen en vrouwen die dergelijk gedrag vertonen.
donderdag 27 juni 2019 om 09:56
Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 09:33Bedankt voor de reacties!
Ik ga nu de 2e dag in dat ik niks van hem hoor. Opzich vind ik het wel prima zo, maar m'n gevoel had t toch graag zo anders gezien.
Had nooit verwacht dat iemand van 45 zó kon zijn. Het leek allemaal zo mooi.. Vraag me echt af waar ik die "stilte behandeling" nu aan verdiend heb.
Mensen in m'n omgeving hebben me al gewaarschuwd dat ie nog wel " op hangende pootjes" terug gaat komen. Het steeds aantrekken en afstoten...
Leeftijd staat hier los van.
En sommige mensen hebben geen drank of drugs nodig om vreemd te doen.
Het leek zo mooi. Leek. Meneer laat nu steeds meer zijn ware aard zien. Dit zal niet veranderen, eerder erger worden.
Wil jij zijn speelballetje worden? Ik zou er voor passen en hem zeggen dat je toch liever geen contact meer hebt. En dan blokkeren, want het lijkt me een meneer die niet zo makkelijk "nee" accepteert.
donderdag 27 juni 2019 om 09:56
het was leuk geweest als de mensen in je omgeving, er even van uitgaande dat ze hem kennen, je gewoon meteen gewaarschuwd hadden voor hem
maar goed, dit is jouw waarschuwing, hij laat nu zien hoe mentaal instabiel hij is...
het heeft met jou (en wat je doet of verdient) vrees ik allemaal heeeeel weinig te maken
maar goed, dit is jouw waarschuwing, hij laat nu zien hoe mentaal instabiel hij is...
het heeft met jou (en wat je doet of verdient) vrees ik allemaal heeeeel weinig te maken
Lorem Ipsum
donderdag 27 juni 2019 om 09:59
Nu begrijp je meteen waarom hij nog vrijgezel is.
En blijft, want hier ga jij niet langer mee verder.
Echt, néxt!
Nu al drama en er is nog niet eens echt iets tussen jullie. Dat kan alleen maar méér drama worden, echt heel zeker niet minder tot niets.
Mooi terug laten zakken in dat moeras waaruit hij is gekropen.
En blijft, want hier ga jij niet langer mee verder.
Echt, néxt!
Nu al drama en er is nog niet eens echt iets tussen jullie. Dat kan alleen maar méér drama worden, echt heel zeker niet minder tot niets.
Mooi terug laten zakken in dat moeras waaruit hij is gekropen.
donderdag 27 juni 2019 om 11:42
"Hoe de fuck leef jij"..? En hij is 45 jaar oud?! Dit klinkt eerder als een schoffie van 18 á 19 jaar oud. Respectloos, denigrerend. Manipulatief. "Abuser".
Helemáál niet lief of leuk. Als hij zoveel je hield, zou hij toch iets positiefs zien in jouw levensstijl? Maar hij laat je eraan twijfelen, denken dat jouw leefstijl "niet goed genoeg" is.
Hoe leeft HIJ dan, trouwens??
En de rest van zijn gedrag laat zien dat hij op dit moment maar 1 relatie moet aangaan; die met een psycholoog.
En ik geloof niet dat ie van je houdt. Mss heeft ie je ergens voor nodig.
Hij heeft je in zijn macht of niet? Meid, dit heeft niets met jou te maken. Laat je dat aub niet aanpraten. Hij speelt in op jouw emotie en behoefte aan liefde. En nu hij die macht heeft gaat ie je negeren. Leuke vent!
Helemáál niet lief of leuk. Als hij zoveel je hield, zou hij toch iets positiefs zien in jouw levensstijl? Maar hij laat je eraan twijfelen, denken dat jouw leefstijl "niet goed genoeg" is.
Hoe leeft HIJ dan, trouwens??
En de rest van zijn gedrag laat zien dat hij op dit moment maar 1 relatie moet aangaan; die met een psycholoog.
En ik geloof niet dat ie van je houdt. Mss heeft ie je ergens voor nodig.
Hij heeft je in zijn macht of niet? Meid, dit heeft niets met jou te maken. Laat je dat aub niet aanpraten. Hij speelt in op jouw emotie en behoefte aan liefde. En nu hij die macht heeft gaat ie je negeren. Leuke vent!
anoniem_366877 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 11:44
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
11.41% gewijzigd
donderdag 27 juni 2019 om 12:33
Hier ben ik het ook mee eens. In feite doe je mee met het 'vreemde' gedrag en voeden jullie elkaar hierin. Het zegt heel wat dat je slechts een deel van zijn gedrag wat je hier beschrijft, als zorgelijk aanmerkt. Kijk, als dit gekke gedoe bij je past, geef het een kans zou ik zeggen. Begin bij eerlijk zijn naar jezelf. Is dit hoe je een relatie graag ziet? Want dit gaat niet veranderen hoor.Hatchi schreef: ↑27-06-2019 09:54Waarom doe je zo dramatisch over de stilte op Whatsapp? Jij had toch aangegeven dat het klaar was als hij zo zou blijven doen? Hij is er ook klaar mee zo te zien.
donderdag 27 juni 2019 om 16:19
Maar waarom zou je met hem überhaupt nog contact willen? Waarom heb je niet al lang zijn nummer weggegooid en dit hoofdstuk zélf afgesloten? Het aantrekken en afstoten kan alleen in stand worden gehouden als jij meedoet aan dit spel. Echt, ik begrijp niet waarom je nog een app zou willen van zo iemand!Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 09:33Bedankt voor de reacties!
Ik ga nu de 2e dag in dat ik niks van hem hoor. Opzich vind ik het wel prima zo, maar m'n gevoel had t toch graag zo anders gezien.
Had nooit verwacht dat iemand van 45 zó kon zijn. Het leek allemaal zo mooi.. Vraag me echt af waar ik die "stilte behandeling" nu aan verdiend heb.
Mensen in m'n omgeving hebben me al gewaarschuwd dat ie nog wel " op hangende pootjes" terug gaat komen. Het steeds aantrekken en afstoten...
donderdag 27 juni 2019 om 16:58
En kennelijk ook nog accepteren
donderdag 27 juni 2019 om 17:00
Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 09:33Ik ga nu de 2e dag in dat ik niks van hem hoor. Opzich vind ik het wel prima zo, maar m'n gevoel had t toch graag zo anders gezien.
Wees blij dat je daar vanaf bent.
Hoezo, leek het allemaal zo mooi? Je kende hem pas anderhalve week of anderhalve maand, dat is superkort.
Die stille behandeling heb jij niet verdiend, dat is omdat die man psychisch niet in orde is dus dat doet hij met jou maar ook met anderen.
Als hij jou aantrekt en afstoot is het aan jou om dat klotegedrag te stoppen. Tot hier en niet verder.
donderdag 27 juni 2019 om 17:48
Natuurlijk wel! Juist wel!Calamitycat schreef: ↑27-06-2019 17:08Na anderhalve maand daten zegt hij dat hij van je houdt en dan gaan er bij jou geen alarmbellen af? Bijzonder....
Ik ben in die tussentijd wel om hem gaan geven, dat maakt het voor mij juist zo lastig...
Maargoed, mocht hij toch contact opnemen weet ik wat me te doen staat.
donderdag 27 juni 2019 om 18:04
Voor die tijd dat nummer al geblokkerd hebben. Scheel jou een heleboel ellende en verloren levensduur.Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 17:48
Het is wel duidelijk dat dit type niet geschikt is om een relatie mee te hebben, blijf er dan ook ver van. Of je moet het leuk vinden om jaren later af te vragen waar je gebleven bent en wie dat angstige kleine gesloopte muisje is dat jouw lichaam bezet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 27 juni 2019 om 19:48
Je kent hem een anderhalf maand, hij zegt al ik hou van jou, dan draait hij om als een blad aan een boom en vertoont zeer onaardig gedrag en jij vraagt je af of je er nog mee door moet gaan? Serieus? Really?Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 09:33Bedankt voor de reacties!
donderdag 27 juni 2019 om 19:52
Dus als iemand een beetje tijd in je investeert, dan geef je al om diegene op zo'n manier dat je alles maar slikt wat hij aan gedrag vertoond?Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 17:48Natuurlijk wel! Juist wel!
Ik ben in die tussentijd wel om hem gaan geven, dat maakt het voor mij juist zo lastig...
Waar is je eigenwaarde, je zelfrespect en waar is je eisenlijstje waaraan een vent bij jou aan moet en mag voldoen en wat absolute dealbreakers zijn?
En wat nou, als hij contact met je opneemt? Je gaat hem toch gewoon wissen, blokkeren en verwijderen? En op zoek naar wél een stabiele persoon?
donderdag 27 juni 2019 om 19:54
Ja big red flags! Run forest run!!