Date doet vreemd

26-06-2019 21:48 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ongeveer 1,5 maand date ik een ontzettend leuke man. In het begin was er gelijk de klik en we hebben ookal vroeg naar elkaar uitgesproken wat we van elkaar vonden.

Ergens vorige week een heel lang appje van hem gekregen,midden in de nacht! Deze las ik pas in de ochtend. Het was een ontzettend zwijmel bericht. Zijn woorden: ik spookte met alles wat ie deed door z'n hoofd. Hij kon niet meer zonder me en zag een mooie toekomst voor ons samen.
Die woensdag avond was ie weer bij me. Super fijne avond gehad. Leuk gehad in bed (orale sex).
Toen de donderdag ochtend. In de ochtend nog lief afscheid van elkaar genomen en hij had ontzettend moeite om weg te gaan. Toen hij eenmaal aangekomen was op z'n werk kreeg ik nog een leuk appje met dat ie van me hield.
Daarna veranderde alles! Hij werd afstandelijk. Het app contact verdween bijna. En als ik vroeg wat er was kreeg ik niet zulke vriendelijke appjes terug met dat ik niet overal wat achter moet zoeken .
De dagen daarna werd het niet veel beter. Ik kreeg naar m'n hoofd geslingerd dat ie niet van claim gedrag hield en als t verkeerd zou lopen tussen ons dat t dan een ontzettende klap zou zijn etc. Het gekke is, ik heb nooit van die kwijlende berichten naar hem gestuurt dus waar hij het claimen vandaan haalt? Geen idee..

Op een gegeven moment belde ie me weer en vertelde ie dat ie zoveel van me hield, en me een ontzettende leuke vrouw vond. Ik vroeg hem waar dit zo ineens vandaan kwam ,maar daar kon hij me geen antwoord op geven.

Gisteravond ging het helemaal mis . Ik lag in bed en kreeg een appje van hem met de vraag wat ik aan t doen was. Waarop ik antwoordde dat ik in bed lag (23.30 uur). Waarop ik van hem het antwoord kreeg "hoe the fuck leef jij?".

Ik heb hier op gereageerd dat met dat als hij zo door bleef gaan met dit kinderachtige gedoe het voor mij klaar was. Enige wat hij zei was hierna prima en oke.

En nu, nu zit ik thuis. Denkend aan hem. Denken aan wat er mis is gegaan. Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren. Ergens hoop ik heel erg dat hij nog een appje gaat sturen.
Wat vinden jullie? Laten gaan?
anoniem_329609 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 23:25
0.14% gewijzigd
quattro-stagioni schreef:
28-06-2019 13:56
Een serieuze vraag, niet bedoeld om te katten of zo, maar: ben je bang om alleen te blijven, is dat de reden dat je zo aan deze man vast zit?
Ik snap je vraag! Maar nee, absoluut niet!
Deze man heeft gewoon wat bij me losgemaakt. Zijn manier van praten, zijn knuffelen op de momenten dat we samen waren. Lastig uit te leggen zo.
Ik weet ook donders goed dat hoe hij de eerste tijd was, niet de echte hij is...
Iemand die zegt dat ik mijn bek moet houden en niet zo depressief moet doen die maakt bij mij ook iets los....maar dan wel iets heel anders dan bij jou. Lief knuffelen zou dan ook niet meer hoeven. Hij heeft je ingepakt met aantrekken en afstoten. Tot het punt dat jij denkt dat het laatste aan jou ligt en dat in maar een paar weken tijd. Dan is het wellicht ook eens tijd om naar jezelf te kijken en te denken: hoe heeft iemand die evident onaardig doet dat voor elkaar gekregen? Waarom heb ik dat laten gebeuren?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maaikeapeldoorn schreef:
28-06-2019 14:11
Deze man heeft gewoon wat bij me losgemaakt. Zijn manier van praten, zijn knuffelen op de momenten dat we samen waren. Lastig uit te leggen zo.
Ik weet ook donders goed dat hoe hij de eerste tijd was, niet de echte hij is...
Bizar dat een man dat binnen 6 weken in je los weet te maken. Of je hebt een supernarcist te pakken. De meeste van die zuigers doen er wel wat langer over om hun ware aard verborgen te houden.
Ik had laatst een gesprek met iemand over dit soort mannen en zij noemde het love bombing: eerst overweldigen ze je met liefde en als ze je binnen hebben gehaald vinden ze het fijn om je onzeker te maken
Murrmurr schreef:
28-06-2019 15:01
Ik had laatst een gesprek met iemand over dit soort mannen en zij noemde het love bombing: eerst overweldigen ze je met liefde en als ze je binnen hebben gehaald vinden ze het fijn om je onzeker te maken
Bij TO heeft hij dat al binnen 6 weken voor elkaar gebokst.
Maaikeapeldoorn schreef:
28-06-2019 14:11
Heel eerlijk gezegd zou hij bij mij ook iets losgemaakt hebben. Iets dat in het toilet thuishoort.

Tenzij je houdt van een leven vol drama en rollercoasters, zou ik er een dikke punt achter zetten.
Maaikeapeldoorn schreef:
28-06-2019 13:09
Ik zeg toch nergens dat ik verder met hem wil?!
Vind het gewoon moeilijk om hem los te laten. Dan denk ik terug aan de dingen die wél goed gingen. Al weet ik dat t negatieve meer was dan de positieve dingen ...
Welke dingen gingen goed dan? Hij had het alleen maar over zichzelf, voor jou dingen waren geen ruime. Hij wilde geen weerwoord en je mocht ook geen andere mening hebben.

Dus wat vind je zo moeilijk om los te laten, de fantasie die je van hem had?
Maaikeapeldoorn schreef:
28-06-2019 09:24
Je hebt helemaal gelijk hoor!
Ik weet het allemaal zo goed, maar tegelijkertijd vind ik het ook enorm lastig.

Ik moest ook altijd maar de verhalen aan horen over hoe zwaar werk hij wel niet had. Voor mijn gevoel was er nooit plaats. Als ik het dan eens had over mijn gevoel kwam hij met de mededeling dat ik is op moest houden met m'n depressieve geleuter .
Ook kon hij heel slecht tegen mijn weerwoord. Of als ik ergens een andere mening over had.
Ah is het er zo eentje. Dan snap ik niet goed wat er moeilijk aan is om het af te kappen.
Sjaantje37 schreef:
28-06-2019 18:52
Welke dingen gingen goed dan? Hij had het alleen maar over zichzelf, voor jou dingen waren geen ruime. Hij wilde geen weerwoord en je mocht ook geen andere mening hebben.
Hij heeft haar nooit met haar mes gestoken of op haar deurmat gepoept.
xqsme schreef:
28-06-2019 15:07
Bij TO heeft hij dat al binnen 6 weken voor elkaar gebokst.
Hoeveel tijd moet er voor staan, 9 1/2 weeks?
.
Mischien kun je hem beter blokkeren. Of heeft hij inmiddels alweer een bericht gestuurd?
salinarosseno schreef:
28-06-2019 21:44
Mischien kun je hem beter blokkeren. Of heeft hij inmiddels alweer een bericht gestuurd?
Hij heeft gisteravond weer berichtjes gestuurd.
Ik was een vergissing, paste niet hem bij hem etc.
Nouja prima! Enige wat hij deed in het appje was mijn eigen woorden gebruiken, dus ik weet wel genoeg .
Ook zijn zinnetje met "ik wil het gewoon nu ff niet".
Vooral dat ff, ik hoef nu sowieso al helemaal niks meer....
Loser
Duidelijk gevalletje borderline, aantrekken afduwen. Ze kunnen o zo lief en charmant zijn en het is nooit hun schuld. Kies lekker voor jezelf, want je relatie zal er altijd zo uitblijven zien. Begrijp dat je hem moeilijk los kan laten.Hij is het niet waard. Bedenk er zijn meer mannen dan kerken. Sterkte meid
Blokkeer en verwijder zijn nummer.
Als je dit niet doet, dan komt hij weer terug. Ik heb dit meegemaakt, meerdere malen.

Zeggen dat hij me nooit meer wou zien, nooit meer wou spreken. Kleine maand later nam hij opeens weer contact op. Totdat ik, volgens hem, weer wat "raars" deed en weg was hij weer. Aantal weken later was hij weer terug.... en weer weg...en dat was afgelopen week.

Gelukkig is hij bijna letterlijk weg want hij gaat vrijdag as terug naar zijn vaderland (hij studeerde in Nederland).

Het heeft te lang geduurd omdat ik t heb toegelaten. Dat is mijn fout geweest.

Zorg er asjeblieft voor dat je niet dezelfde fout maakt.
Blokkeren.
CherokeeRose1977 schreef:
29-06-2019 10:56
Blokkeer en verwijder zijn nummer.
Als je dit niet doet, dan komt hij weer terug. Ik heb dit meegemaakt, meerdere malen.

Zeggen dat hij me nooit meer wou zien, nooit meer wou spreken. Kleine maand later nam hij opeens weer contact op. Totdat ik, volgens hem, weer wat "raars" deed en weg was hij weer. Aantal weken later was hij weer terug.... en weer weg...en dat was afgelopen week.

Gelukkig is hij bijna letterlijk weg want hij gaat vrijdag as terug naar zijn vaderland (hij studeerde in Nederland).

Het heeft te lang geduurd omdat ik t heb toegelaten. Dat is mijn fout geweest.

Zorg er asjeblieft voor dat je niet dezelfde fout maakt.
Misschien is het wel ontzettend naïef hoor. Maar ik verwacht niet dat hij nog wat van zich laat horen. Hij was zo hard!

Het geeft me nu wel rust. Kan het gelukkig loslaten
Maaikeapeldoorn schreef:
29-06-2019 11:25
Misschien is het wel ontzettend naïef hoor. Maar ik verwacht niet dat hij nog wat van zich laat horen. Hij was zo hard!

Toch maar blokkeren. Hij gaat je geheid weer opzoeken.
Maaikeapeldoorn schreef:

Die van mij zei letterlijk dat hij me uit zijn leven wou en toch kwam hij weer terug.
En wanneer kwam hij terug? Op de momenten dat ik op de goede weg was en begon te accepteren dat t over was. Het was alsof hij t rook.
CherokeeRose1977 schreef:
29-06-2019 12:00
Die van mij zei letterlijk dat hij me uit zijn leven wou en toch kwam hij weer terug.
En wanneer kwam hij terug? Op de momenten dat ik op de goede weg was en begon te accepteren dat t over was. Het was alsof hij t rook.
Ja, precies dat. Dan slijmt hij zichzelf jouw leven weer binnen. Jij bent vertederd: oh zie je wel dat het een ontzettend lieve man is!

Tot de volgende aanval.

Slijmen, aanvallen, stilte, repeat.

Ik zeg het nog maar eens: blokkeren.
Maaikeapeldoorn schreef:

Maar was die app vrijdagavond uit het niets? Appte hij gewoon uit het niets dat je een vergissing was? Of reageerde hij op jou?
quattro-stagioni schreef:
29-06-2019 12:20
Ja, precies dat. Dan slijmt hij zichzelf jouw leven weer binnen. Jij bent vertederd: oh zie je wel dat het een ontzettend lieve man is!

Tot de volgende aanval.

Slijmen, aanvallen, stilte, repeat.

Ik zeg het nog maar eens: blokkeren.
Mag ik daar ook blame shifting aan toevoegen? Weet even niet de Nederlandse term.

Dat als ik probeerde te communiceren over bepaalde dingen, dat hij t zo om wist te draaien dat het leek alsof ik een "drama queen" was.
Met als resultaat dat hij dan zei dat het (wederom) een fout was om contact op te nemen.
Dit zijn de emotioneel onvolwassen mannen met wie je noooit een relatie kunt onderhouden. Damaged goods
Die types hebben veel egostreling nodig, maar zijn niet in staat om iets terug te geven. En ze zijn doodsbang. Voor diepe gevoelens. Door te schoppen en je klein te maken blijf je op gepaste afstand. Maar dan missen ze ook die aandacht. En dan doen ze weer een poging. Heel ongezond gedrag.
Maaikeapeldoorn schreef:
29-06-2019 08:57
Hij heeft gisteravond weer berichtjes gestuurd.
Ik was een vergissing, paste niet hem bij hem etc.
Nouja prima! Enige wat hij deed in het appje was mijn eigen woorden gebruiken, dus ik weet wel genoeg .
Ook zijn zinnetje met "ik wil het gewoon nu ff niet".
Vooral dat ff, ik hoef nu sowieso al helemaal niks meer....

Wat heb je erop geantwoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven