Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 3 juli 2019 om 12:35
Ik ben nu geneigd om in het vervolg eksetera te zeggencoolpack2 schreef: ↑03-07-2019 10:22Haha, ja kan, maar ik - en ben blijkbaar niet de enige - heb het echt wel eens iemand horen zeggen. Er zijn ook nogal wat streektalen/dialecten die letters overslaan (of lukraak toevoegen), en bovendien zat verbasteringen die ik totaal onlogisch vind,cdus wat dat betreft kijk ik nergens van op. Het malle is wel dat ik meteen iemand voor me zie die ik volgens mij wel eens 'eksetera' heb horen zeggen en dat is een hogergeplaatste in mijn bedrijf. Ik ga eens even bij andere taalliefhebbende collega's informeren en vragen wat hun theorie is en kom er bij je op terug![]()

Ik had ooit een vriendin die zo vaak rare fouten maakte, bergeleiding bijv. Dan vroeg ik me echt af, waar haal jij in hemelsnaam die R vandaan.
En dan kon je haar wel op haar fouten wijzen, maar daar deed ze niks mee. Om over haar schrijven maar helemaal niet te spreken.

woensdag 3 juli 2019 om 12:36
Goeie!kopjechino schreef: ↑03-07-2019 12:29Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom het zo erg is dat iemand zijn OP weghaalt. Iemand stelt een vraag, mensen geven antwoord en het probleem is opgelost. Dan hoeft die hele BP niet te blijven staan toch? In 'echte' gesprekken gaat het toch ook gewoon zo? Ik snap al die leden wel en heb het zelf ook gedaan, plus er hangen toch geen zware consequenties aan. Maar ik heb een beetje het gevoel alsof mensen hun eigen bijdrage aan topics belangrijker vinden dan het topic zelf ofzo.

woensdag 3 juli 2019 om 12:42
kopjechino schreef: ↑03-07-2019 12:39Als ik de topics lees bij kinderen over baby's etc dan wil ik echt graag kinderen. Nu.![]()
Het bevestigt bij mij meestal het tegenovergestelde

woensdag 3 juli 2019 om 13:04
Of de mods hebben hem teruggezet. Zie ik op andere fora ook wel eens gebeuren als het geen privacy gevoelige informatie bevat.
woensdag 3 juli 2019 om 13:13

woensdag 3 juli 2019 om 13:14
Ja, hier ook!
Ben hier regelmatig heel blij met mijn kinderloosheid.
woensdag 3 juli 2019 om 13:17
Jij bent overduidelijk geen familie van RBkopjechino schreef: ↑03-07-2019 12:39Als ik de topics lees bij kinderen over baby's etc dan wil ik echt graag kinderen. Nu.![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 3 juli 2019 om 14:59
Pipistrello schreef: ↑03-07-2019 12:32Ik dacht dat ze van België was. En op 2 na moeten die allemaal op Nederlandse les.
Dit is ook Belgisch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 3 juli 2019 om 15:03

woensdag 3 juli 2019 om 15:09
Oké, pfjieuwPipistrello schreef: ↑03-07-2019 15:08Ja, dat weet ik. Daarom schrijf ik dat ook. Omdat ze allemaal van die bijzonder zinnen maken.

( Heb een Galaxy A40 gekocht, blij mee)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 3 juli 2019 om 15:20
Gewoon doen johPipistrello schreef: ↑03-07-2019 15:15Ah mooi dat het gelukt is.
Ik twijfel nog steeds. Ik wil wel graag die Xiaomi bestellen maar mijn huidige is nog niet echt versleten.
Wel geheugen vol.

woensdag 3 juli 2019 om 15:22
Ja vind ik ook. Gun jezelf iets moois. Dat het geheugen vol is Pip is een goede reden voor een nieuwe telefoon.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 3 juli 2019 om 15:27
Die krijg ik binnenkort voor werk, belachelijk. Die gaat in de bureaula en daar blijft ie. Ingepakt en al.
Wat moet ik met 2 telefoons.
Zo geen zin in.
Geen bijzonderheden
woensdag 3 juli 2019 om 15:35
Nu je het over een rode telefoon hebt. Mijn vader belde laatste met de klantenservice van de KPN omdat er iets mis was met zijn simkaart. Hij gebruikt die telefoon bijna nooit. Toen de dame van de klantenservice vroeg(huistelefoon stond op luidspreker). wat voor telefoon hij had zei mijn vader een grijze. Dame vroeg toen naar het merk maar dat wist hij niet hij wist nog wel te vertellen dat de mobiel een schermpje en druktoetsen had en een aan en uitknop. Hij wilde mijn hulp niet want hij is af en toe zo eigenwijs. Ik heb in tijden niet zoveel plezier gehad om een gesprek

woensdag 3 juli 2019 om 15:37
Ik heb de mijne als cadeau gekregen. 2 telefoons zou ik ook niet willen.

woensdag 3 juli 2019 om 15:40
Ik zie dat die 6,2 inch is. (zelfde formaat als de Xiaomi Redmi 7 die ik op het ook heb)
Is het niet té groot?
woensdag 3 juli 2019 om 15:40
Nee. Wat een gegraai in de tas. Ik wil geen diensttelefoon. Als ik bel of app voor werk gebruik ik gewoon mijn eigen, boeien.charlottew88 schreef: ↑03-07-2019 15:37Ik heb de mijne als cadeau gekregen. 2 telefoons zou ik ook niet willen.
Geen bijzonderheden