Woede

05-07-2019 13:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor jullie heldere antwoorden
We hebben vanavond erover gehad en hij vind het zelf ook vreselijk. ik blijf hem steunen. Hij Is en blijft mijn vent!
Heb het bericht aangepast nu.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2019 10:32
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
88.72% gewijzigd
Ankie85 schreef:
05-07-2019 16:53
Ten eerste wil ik geen domme dingen alleen een gelijk waardige relatie waarin je op elkaar kan bouwen. Wat de reden is dat dit niet kan is nu even niet zo belangrijk in dit verhaal.
Dat is juist wel belangrijk.

Bovendien plaats je hem in een onmogelijke positie als je in therapie zegt dat je met hem verder wil.

Als hij dan zijn twijfels bespreekt dan is hij ineens diegene die de relatie wil beëindigen in plaats van diegene die het overkomt.

Buiten de relatietherapie bespreek je met je vriendinnen en zoekt hier steun om bij hem weg te gaan. Je weet heus wel dat het gros van de forunmers bij een teken van agressie hoe klein ook gelijk roept run forest run.

Wat moet die man nu? Je geeft totaal gemixte signalen af.
TO, móet jij werken aan je relatie of wil je ook echt?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wanneer het kan voor komen en je accepteert het dan zal het vaker voorkomen. Of je vindt iets ok of niet maar ...dat halve gedoe....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben je bekend met de cirkel van geweld TO?
Zo niet, het is het googelen waard. Echt!
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2019 10:44
Reden: Quoten OP niet toegestaan
99.57% gewijzigd
rascalles schreef:
05-07-2019 19:14
Overdrijven is ook een vak. Een tikkende tijdbom zelfs, djiez.
Heb jij wel eens samengeleefd met iemand die vanuit het niets opeens heel agressief kan worden? Ik wel. Nadat zoiets een keer of 2 is gebeurd, wordt het een tikkende tijdbom. Zelfs al komt het soms maanden niet voor, je bent er continue op bedacht (en bang voor) dat het wel kan gebeuren. Je voelt je daardoor heel onveilig, je gaat de ander wantrouwen, je gaat je eigen gedrag aanpassen om het maar vooral niet uit te lokken, enz. Leven in zo’n situatie gun ik echt mijn ergste vijanden nog niet.

Ik had lang geen keus, maar TO heeft dat wel. En als je mijn post goed heb gelezen, dan staat daar niet in dat ze moeten maken dat ze weg komt, maar wel dat ze moet eisen dat haar partner leert om zijn onzekerheid en wanhoop op een andere manier te uiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven