Woede
vrijdag 5 juli 2019 om 13:34
Bedankt allemaal voor jullie heldere antwoorden
We hebben vanavond erover gehad en hij vind het zelf ook vreselijk. ik blijf hem steunen. Hij Is en blijft mijn vent!
Heb het bericht aangepast nu.
We hebben vanavond erover gehad en hij vind het zelf ook vreselijk. ik blijf hem steunen. Hij Is en blijft mijn vent!
Heb het bericht aangepast nu.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2019 10:32
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
88.72% gewijzigd
vrijdag 5 juli 2019 om 20:47
Dat is juist wel belangrijk.
Bovendien plaats je hem in een onmogelijke positie als je in therapie zegt dat je met hem verder wil.
Als hij dan zijn twijfels bespreekt dan is hij ineens diegene die de relatie wil beëindigen in plaats van diegene die het overkomt.
Buiten de relatietherapie bespreek je met je vriendinnen en zoekt hier steun om bij hem weg te gaan. Je weet heus wel dat het gros van de forunmers bij een teken van agressie hoe klein ook gelijk roept run forest run.
Wat moet die man nu? Je geeft totaal gemixte signalen af.
vrijdag 5 juli 2019 om 21:30
zaterdag 6 juli 2019 om 11:26
Heb jij wel eens samengeleefd met iemand die vanuit het niets opeens heel agressief kan worden? Ik wel. Nadat zoiets een keer of 2 is gebeurd, wordt het een tikkende tijdbom. Zelfs al komt het soms maanden niet voor, je bent er continue op bedacht (en bang voor) dat het wel kan gebeuren. Je voelt je daardoor heel onveilig, je gaat de ander wantrouwen, je gaat je eigen gedrag aanpassen om het maar vooral niet uit te lokken, enz. Leven in zo’n situatie gun ik echt mijn ergste vijanden nog niet.
Ik had lang geen keus, maar TO heeft dat wel. En als je mijn post goed heb gelezen, dan staat daar niet in dat ze moeten maken dat ze weg komt, maar wel dat ze moet eisen dat haar partner leert om zijn onzekerheid en wanhoop op een andere manier te uiten.