April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Welkom Anouk!!! Goed gedaan Pam!! Geniet van haar en ik hoop dat de voeding snel op gang zal komen. Wat heerlijk dat je je kleine meisje nu in het ecchie kan zien. Zucht, wil ik ook

Hier nog BIB. Gisteren bij de gyn was alles goed. Over twee weken heb ik weer een afspraak met hem, als kleine boef dan nog niet uit zichzelf is geboren wordt er voor de week daarna een afspraak gemaakt voor een inleiding. Vind ik eigenlijk wel prima, heeft ze nog de kans om zelf aan te geven dat ze eruit wil (toe maar kleintje, hoe eerder hoe beter)Ook slaappillen gekregen voor het geval dat nodig is.

Vandaag nog lekker even naar de kapper, tja, je moet er wel een beetje behoorlijk uitzien in je kraambed natuurlijk

Nou dames, who's next? Zou Beer al bevallen zijn, die heeft gisteren niet gepost.......
@Pam....ook hier nogmaals gefeliciteerd met Anouk!!

Hier BIB. Net naar de gyn geweest. En daar is een datum bepaald voor het inleiden. Ik heb hm op de besloten hyves gezet, graag ook daar houden ivm herkenbaarheid hier!! Ik weet dus nu officieel wanneer ik voor de derde keer mama ga worden!!!
Hoi meiden,

pam: gefeliciteerd met je dochter Anouk!

noerie, dat klinkt heerlijk, zo wil ik het ook wel.

Flodder: nog proficiat met je verjaardag. Wel een mooie dag om jarig te zijn.

Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest. Alles is helemaal goed. ze had wel het vermoeden dat de baby nog wel even kon blijven zitten omdat hij het nog goed heeft daar.

Gisteren heb ik wel het hele huis samen met mams goed schoongemaakt inclusief de zolder. Wel fijn dat dat nog voor de geboorte gedaan is.

Geniet er van vandaag en tot gauw,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
JIPPIE!!!!!!!!!

Oh Pamster, wat ontzettend gaaf! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Anouk! Leuke naam! Stoer maar toch een echte meisjesnaam. Heftig dat je 3 uur hebt geperst zeg. Wat zal je gesloopt geweest zijn. Jammer dat je toch naar het ziekenhuis moest maar er is nu wel een gezond meisje ter wereld gekomen.

En na zo'n bevalling en een pomp op mijn hoofd te hebben gehad. Zou ik dat drinken ook wel even laten als ik Anouk was. Ik vond de eerste dag ook gehannes. Anouk moet het ook nog leren.

Nogmaals van harte en geniet ervan!!!

@ Tammie: ik ga meteen naar hyves. Goed nieuws!! Wat fijn voor je!
@Pam: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Anouk!. Klinkt een beetje als mijn eerste bevalling (ook geen persweeen en met vacuumpomp geboren). Ze kan nu ook nog behoorlijk misselijk zijn, vandaar dat ze mss. niet zo goed drinkt (was bij Rutger ook). Geniet ervan.

Voor de rest niets bijzonders hier. Zou Beer al bevallen zijn?
BiB

Gefeliciteerd Pamster! Wat een stoere naam voor de kleine dame! En wat Ruma ook al zei waarschijnlijk is het een combinatie van hoofdpijn en misselijk dat ze nog niet wil drinken. Fynn was ook erg misselijk nadat hij geboren was en heeft dus toen ook niet echt veel gedronken.

En nu gaan we eens kijken wie de volgende is, Beer is er al actie bij jou??

T&G ik ga zo eens even spieken wanneer jullie kleine in ieder geval komt!

Hier verder niks, ga vandaag Fynn z'n tractatie alvast klaarmaken voor op het KDV volgende week dinsdag (plakje ontbijtkoek met een uitdeelboekje van Dikkie Dik). Man was al bang dat ie het misschien zelf moest gaan doen mocht er nog wat actie komen dus ik zal het hem maar besparen
Pamster: Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Anouk!!!!!!!!!!

Leuke naam hoor!!!!

Zo te lezen een fijne bevalling, jammer van het einde, maar gelukkig is alles goed!Hopelijk gaat ze snel drinken!

Geniet lkkr van elkaar!!!!!!

T&G: fijn dat je t nu weet!!! Spannend hoor!!!

veel liefs allemaal!
Pamster: Gefeliciteerd met Anouk!!! Baby nummer drie is er!!!

Hoera!

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en geniet van de kraamhulp.
Pam, NOERIE & Puck:

GEFELICITEERD!!!

nou ik kijk wel op tegen de bevalling!! wie niet denk ik!!

Ik hoop niet op uitscheuren en al die andere freaky dingen!

India:

Wat een ellende he! ik heb er zelf ook echt last van, pijn in mn nek en schouders van het liggen op mn zij, kan ook niet echt uitslapen. Als ik savonds draai van mn linker op mn rechter zij dan voelt dat erg zwaar en vervolgens gaat het steken..gezellig!

nou dames allen succes toegewenst ik ga maar es ff van de zon genieten!

oja: ik heb mijn kraampakket dubbel ontvangen..als je iemand kent met interesse....verder heb ik ook nog een avent starters flessenset dubbel gekregen..wederom interesse! let me know!

GOOD LUCK!
LEEF!doe de dingen die je moet doen,geniet,spring,dans,ben blij,enthousiat en spontaan,ga uit maak plezier.Niet echt een motto maar dat kwam nu even in me op!
Pam, NOERIE & Puck:

GEFELICITEERD!!!

India:

Wat een ellende he! ik heb er zelf ook echt last van, pijn in mn nek en schouders van het liggen op mn zij, kan ook niet echt uitslapen. Als ik savonds draai van mn linker op mn rechter zij dan voelt dat erg zwaar en vervolgens gaat het steken..gezellig!

oja: ik heb mijn kraampakket dubbel ontvangen..als je iemand kent met interesse....verder heb ik ook nog een avent starters flessenset dubbel gekregen..wederom interesse! let me know!

GOOD LUCK!
LEEF!doe de dingen die je moet doen,geniet,spring,dans,ben blij,enthousiat en spontaan,ga uit maak plezier.Niet echt een motto maar dat kwam nu even in me op!
Pam, NOERIE & Puck:

GEFELICITEERD!!!

India:

GOOD LUCK!
Gefeliciteerd Pam!! Goed gedaan meis!! Leuke naam voor je kleine meid!

Wel balen dat je de 10cm zo thuis kon doen, en dan evengoed na zulk hard werken nog met de ambu moest, maar gelukkig konden ze haar daar met de pomp halen.

Ik hoop dat je een leuke kraamverzorgster krijgt, heel veel plezier en succes deze eerste dagen!

Hier alles oke, vanmorgen nog maar even met Nova de stad ingeweest, gezellig ergens wat gedronken, en in het zonnetje gezeten.

Nu ligt ze in bed, en gaan we vanmiddag de paastakken versieren, en boodschappen halen.

Iedereen lekker van het weer aan het genieten?

T&G: nu dus weer een nieuwe datum, spannend! Ik hoop dat je dan wel inleidbaar bent!! Anders kunnen ze toch eerst zo'n hormoonveter inbrengen?

Fijne dag allemaal
Hallo, even snel melden dat gisterenochtend om 7:05 mijn kleine beertje is geboren! Naam zet ik wel even op hyves (als ik van Enka nog toestemming krijg trouwens). Bevalling was heftig omdat ie behoorlijk groot is, 4150 gram. Daardoor vond ik het zwaarder dan bij de andere drie. Maar alles is goed en gezond!

Ik kom snel hele verhaal doen!

Beer; heeeeeel erg gefeliciteerd !! Ben benieuwd naar je hele verhaal. Klinkt pittig maar gelukkig !! Geniet van elkaar !!
Beer!!!! Van harte gefeliciteerd meid, met de geboorte van je zoon! Klinkt inderdaad als een pittige bevalling. Maar een heelgoed en gezond gewicht van je mannetje zeg! Goed gedaan!

Ik zit hier een beetje te huilen om weer zulk goed nieuws. Zullen de hormonen wel vooral zijn:-)

Ben benieuwd naar je verhaal.
Gefeliciteerd Beer, dat is zeker een kanjer!

Ik hoor de mijne weer piepen, dus ga snel kijken.

Lees graag je verhaal.
Hoera voor Beer Eindelijk dan toch, nog net geen 1-aprilbaby!!! En ruim 4 kg is inderdaad niet mis!! Geniet ervan!
BUB!!!

Vanmorgen om 8.30 hebben wij een geweldige 1 april grappenmaker gekregen. Lars, 52 cm en 4060 gr. Een heerlijk ventje en een aardige vlotte bevalling, was wel zwaarder dan bij Thijmen en hij heeft nog niet heel veel dorst maar dat komt door de bevalling. Ik probeer zo snel mogelijk wat foto's te plaatsen.

Beer en Pam ook gefeliciteerd!
Jee ze komen er achter elkaar uit ineens!!!!!

Beer & Enka:

Allebei ook van harte proficiat met jullie mannetjes!!!!

Leuk nu weer 2 jongens:-)

Beer: flinke jongen idd!! Super!!!

Enka: Fijn dat het een vlotte bevalling was!!! helemaal geweldig!

Dames: geniet van de kleintjes!!!!!
Enka & Beer gefeliciteerd met de kleine mannen (nou ja echt klein waren ze niet haha). ben benieuwd naar de bevalling en de foto's!
Enka en Beer proficiat met de mannetjes, heerlijk!!

Geniet ervan meiden,

Marloes.
Ik geloof in leven voor de dood
Voor alle aprilmama's: heel veel succes! Geniet van deze spannende maand, het is zo voorbij!

*sluipt terug naar de maart mama's*
Wow...twee baby's erbij!! Gefeliciteerd Beer en Enka!!!! Geniet er van!!!!!
JOEHOE!!!! Enka, wat geweldig! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars! Helemaal super!

De trend is gezet. Who;s next???

Enka; gefeliciteerd !!!!! Jeetje wat fijn dat alles goed is met idereen !!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven