December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met Nursie is!

KM ik denk dat je bedoeld dat ze te weinig hebben betaald aan de gastouder? Als ze teveel hebben betaald dan hoef jij toch niet op te draaien voor hun fouten?
Nou Nurse, je hebt nog drie kwartier. OPSCHIETUUUUHHH!!

(dan mag ik naar huis en heb vanavond cursus dus dan kan ik niet Viva'en!!!)

Klets: Dat dacht ik dus ook, wat Mainecoon zegt.
Bericht van Nurse:

Hoera! Een zoon! Geboren om 16:05. Hij heet A., 3790 gram en 51 cm. Alles okay! Voel me toppie! Kus!
O wat een heeeeerlijk nieuws!!

Lieve schat, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Ben weer helemaal een beetje ontroerd van het goede nieuws!
Ik wist t Ik wist t Ik wist t Nursie :p

Gefeliciteeeerd

Naam staat op HM in het nieuwe topic!
Een jongen? EEN JONGEN!!!!

Oooow ik moet gewoon een traan wegpinken voor onze TobbertjeNurse...

Wat ontzettend leuk zeg, gefeliciteerd lieverd, ik ga gauw op HM kijken voor de naam!

Nursie en fam. gefeliciteerd!!!!!!

Joepie, gefeliciteerd !!! Ben heeeeeeeel benieuwd hoe het is gegaan uiteindelijk !!!!

(ik wist het ook :-))
gefeliciteerd nurse.. het was duidelijk dat je een jongen zou krijgen, en volgens mij hoef ik niet te kijken op HM voor de naam, want die is al een paar jaar bekend.. maar voor de zekerheid...

balen van de rekening van de gastouderopvang KM
Joepie een zoon!!

Wie had dat nou gedacht!!

Hoop dat het allemaal goed is gegaan verder! Dikke kus!
Sannie: Waarom was het duidelijk dat het een jongen was?? Heb ik zeker weer de verborgen signalen niet opgemerkt... Ben nooit zo goed in raden. Was er van OVERTUIGD dat het weer een meid was, haha!

Blij dat ik het nieuws heb gehoord, moet zo de deur uit. Fijne avond allemaal!
Ja zeg Tinus ik heb toch niet voor niks een doorstuursms gemaakt :p of is JP nu helemaal up-to-date? ;)
Wow, had ik het helemaal verkeerd! Een jongen, wat leuk voor de verandering! En ik weet de naam ook, die heeft Nurse wel eens gepost hier en op het jongensnamentopic en op HM.

Nou, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Nurse en M en R en Y, wat een tof nieuws! Hihi, ben benieuwd of jij een jongetje ook zo leuk vindt als ik!

Hopelijk toch een goede bevalling gehad.. door een sterrenkijkertje verloopt de ontsluiting niet zo goed, geloof ik, te weinig druk op de baarmoedermond. Dat zou dan verklaren waarom het dit keer geen supersnelle bevalling is. Goh, da's even wennen (voor mij, maar misschien ook voor Nurse), dat de tweede of derde bevalling dus ineens anders kan verlopen.

Grappig, ik zit hier helemaal met een grijns. Nu is Mette aan de beurt, over een week (of eerder)!
Joepie!!! Toch een jongen!!! Gefeliciteerd!!! Leuk hoor, ben erg benieuwd naar het bevallingsverhaal!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
ik was overtuigd dat het een jongen was, omdat er niet meer over namen werd gesproken.. over de jongen was nurse er al lang uit, maar voor meisjes heeft nurse altijd meer moeite met namen gehad. voor mij was dat eigenlijk het meest duidelijke...
Ik vond die kleertjes uitzoeken, het ineens niet willen vertellen van het geslacht en het vooral heel erg zwijgen van Nurse ook wel reden om te denken aan een jongen:p maar gelukkig was het toch een 50% kans ;)

Y. ligt in bed... slaapt nog niet... maar ik vind het heeeerlijk moment van de dag terwijl ik haar toch overdag niet zo veel zie ontaarde moeder :p
Ja hoor ik heb een dagje geen pc en Nurse gooit er gewoon een ventje uit!!!! (ga zo op HM gelijk de naam checken!)GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello:  :cheer:  Maar goed we hebben dus weer een computer! Ga eens kijken wat ik nog meer voor spannends gemist heb...Knorretje, gefeliciteerd!!Ainne, wij hebben ook wel zo'n externe schijf, maar daar stonden dus net een paar belangrijke foto's en gegevens nog niet op...als het goed is kunnen ze die er gelukkig nog wel af halen!Leuke driewieler!Tinus, als ik er aan denk zal ik zo nog even op hyves naar het filmpje kijken!Lekker dat de schutting goed is gekeurd!Heb helemaal geen problemen gehad om op mijn werk te komen gelukkig.Ik hoop dat je snel van de keelpijn af bent...niet te lang blijven tobben hoor...Nurse, leuk dat je ook de tent gaat bestellen, hier wordt er op het moment niet zo veel mee gespeeld, maar  dat komt natuurlijk ook door het mooie weer!!Heb je als je weer tijd hebt nog foto's van jullie nieuwe stukje tuin??Mette, spannend hoor nog een weekje!Geweldig al die info over Pino Oef, sterkte er mee...Mainecoon, ik zou geen overhaaste beslissingen nemen hoor nu met het huis...KM, dat is balen zeg!!Ga even door naar de laptop, want H wil op de nieuwe pc nog wat rommelen...
EEN ZOON VOOR NURSIE, wat ontzettend gaaf na 2 meiden !!!!

Eize was weer goedgekeurd op het CB. Is nu 8 kilo en 68 cm. Scheelt met Boyd op die leeftijd weer een kilo. Lengte is hetzelfde.

Knor

Wat een mooi poppetje heb je toch!

Marloes

Hij is er tot nu toe niet vanzelf uitgekomen. Maar hij gebruikt het rugzakje ook niet. Hij blijft gewoon liggen in bed totdat ik kom.

Mette

Eize was ook een sterrekijkertje bij de bevalling, maar is toch uiteindelijk nog in het geboortekanaal goed gedraaid. Maar het is dan wel een pijnlijkere bevalling en het persen duurt iets langer.
hahaha Marloes scheurt door de bocht hier.

Het is hier trouwens nu wel mooi weer, maar nog erg koud. Morgen eindelijk ook bij ons lente!

Joni, wat grappig dat Eize een kilo zwaarder is dan Boyd op die leeftijd!

Sannie, ik dacht met kleertjes uitzoeken aan verschoten kleertjes.. bij de eerste blijf je iets lang dragen terwijl als je het uit de kast trekt bij een tweede denkt: hmm toch maar niet.

Maar nooit meer over namen beginnen was wel een goed teken, ja!

Ik heb geen puf om helemaal terug te gaan om te reageren, spring vanaf hier maar weer in.

Ga nu even naar Hyves voordat mijn vriendin uit Engeland me terugbelt (die belde ik gister, vier weken na de bevalling eindelijk eens, maar ze had bezoek). Ben benieuwd naar haar bevallingsverhaal, op de foto's zag ze er iig erg florisant uit, zeg maar zoals Nurse de vorige keer.

DOei!
O ja Flodder, VERLOF! Heerlijk.
Nou ja...staat alles achter elkaar!!?? Dat ligt dus aan de pc, niet aan mijn haast...
Nursie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
En Oef weer een knuffel voor de drukte met drie kinderen.. trek je het nog?
Ik had helemaal hetzelfde idee als Sannie :-) Die namen deden het hem :-)

Falcon; dank :-) Heeeeeeeeeeeeerlijk !! Geniet nu al al vind ik het nog wel een raar idee :-)

De ene werpt een kind, de ander heeft verlof. Ben ook maar aan het schoon maken. Er is nog een hoop vies/stoffig door de verbouwing. Dus kreeg het op de heupen. Al moet ik zeggen dat P echt heeeeel erg zijn best heeft gedaan !!!! Wat heeft hij hard gewerkt om het zo schoon mogelijk te hebben voor onze thuiskomst. Wat een schat.

De badkamer is wel mooi al blijft het soort standaard omdat we een huurhuis hebben. Er moet nog een douchekabine in (staat klaar, moet alleen vast gezet worden) en zaterdag gaan ze het bad plaatsen. Leuk leuk !!

Zo lekker naar mijn eigen bedje :-)
Hahaha Sannie, je bent een echte 'Molkijker", de verborgen hints waren er dus idd Ik had ze alleen gemist, net zoals bij WIDM

Oef; he gets, wat balen dat Brian nu ook nog ziek is. Pff het klinkt wel heel heftig hoor zo'n dag

Hoe gaan de nachten?

Marloes; fijn dat je weer online bent!

Joni; super dat het allemaal weer goed was met Eize op het CB!

Falcon; Gezellig bijgeteut met je vriendin?

Vanmiddag nog ontzettend gelachen; Ik las het stukje over Pino, dat ze haar arm en hoofd in die nek heeft zitten, en dan ook nog die mond beweegt. Dus ik probeer me voor te stellen hoe dat dan zit, dus doe m'n arm langs m'n oor omhoog. "Oja, zo" dacht ik nog. Zit Noof me heel opmerkelijk aan te kijken, zwaait ook naar de muur, en kijkt mij met een opgetrokken wenkbrauw aan..

Toch grappig de uitwerking van zo'n forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven