December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Knorrie gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ik kreeg zojuist vanmorgen een werkgevers verklaring (voor de hypotheek) van de HR afdeling in Engeland. "Are there plans to cease the employment in the near future? ..... NO" Iemand daar heeft de memo zeker nog niet gehad hahaha. Nou ja ik kan in ieder geval tot 31 mei een hypotheek afsluiten hihihihi.
JAAAAAAA, zet m op Nursie!!

Oeee wat SPANNEND!!

Knor; o hélemaal vergeten Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vier je het ook vandaag?

Hier een heerlijk dagje, vanmorgen de stad ingeweest, lekker in het zonnetje wat gedronken en gegeten Noof zat naast me aan de appelsap; "Gessellig hé mamma"

Nu ligt ze naast me op de bank, slapen werd niks in bed, maar ze wilde wel op de bank liggen mét een dekentje

Straks de paastakken versieren, en even boodschappen doen.

Fijne dag allemaal, en Nursie; ik hoop dat je je kleine meid (?) nu al in je armen hebt!

x
Nursie; moest trouwens wel stiekem lachen om je VK. Jij als allrounder in bevallingen hoeft na het bloedverlies niet naar het ziekenhuis, maar mag met jouw ervaring nog thuisblijven

Je kunt straks misschien zelf wel aan de gang bij de vkpraktijk met al jou ervaring
quote:Mette Mare schreef op 01 april 2009 @ 13:47:

"Gessellig hé mamma"

x

Heeeerlijk he, dat kletsen! Ik had vantevoren niet verwacht dat ik juist dát zo ontzettend leuk zou vinden. Soms kun je gewoon die hersentjes zien bewegen in die koppies.

Gisteren aan tafel waren we de namen aan het doornemen van de kindjes in haar crechegroep (we vragen elke avond wie er die dag was). Iedereen opgenoemd, het is even stil. Toen keek ze op en vroeg me "what's your name mammy?"

Ineens klikte het bij haar, dat ik óók een naam heb!
Denk jongetje en dat hij er al is..........
Oh jaaa heerlijk inderdaad dat geklets! Manu praat nog niet zo goed in hele zinnen, maar heeft wel een heel stel vaste uitdrukkingen zoals, gaatieweer, istieweer, komtieweer, doetieweer. Ook errug grappig!

Hebben jullie op mijn Hyves al het filmpje gezien? Hij is daar sinaasappels aan het uitpersen met JP. Zo lieeef!
Hoop maar dat Kletsmajoor bij een computer in de buurt is vandaag!
Knorrie gefelciteerd met je verjaardag!!

Ik heb nog steeds geen sms gehad hoor van Nurse....

Waar blijft die verse baby nou?

Ik denk dat het een meisje is of een jongen dat kan ook...:-p

Zit al de hele dag vol spanning te checken op mn telefoon...

Sannie jij bracht het echt alsof ik óf college heb/óf achter de pc zit

Ainne: wel slim hoor van Leah! Wanneer ben je nou precies in Nederland?

Mette: klinkt wel heel lief van Nova dat ze dat zo zei...

Ik heb gisteren de boekjes binnen gekregen van Noordhoff..

'Mijn eerste bamino loco' 2 jaar

en Dit kan ik al! 1 2-4 jaar

Dit kan ik al is een beetje een flauw boekje vind ik. Allemaal dezelfde plaatjes op beide pagina's alleen in een andere volgorde.

Mijn eerste bambino loco begint met een pagina met maar drie van die blokjes en die moet je dan op de goede plek leggen op de helemaal witte pagina beneden. Daarna ale blokjes op de goede plek op de andere pagina.

Ander kleurtje, schaduw, uitvergroot stukje, geen logo meer maar een echt plaatje van een eendje een appel en een bloem etc.

dan vanaf pag. 8 zoals het werkt in die andere boekjes... met een klein hokje voor dat blokje en een groot plaatje van ballonnen met bep. vorm. , dan speelgoed, dan voertuigen

(Nou uitgebreider kan niet volgens mij :P)

Krijg net een smsje terug van Nurse na een hengelbericht van mij:

Lig net aan de wee-opwekkers. Moest naar het ziekenhuis want t kindje ligt met t gezichtje naar de uitgang te kijken. Heb nu 6 cm, totaal andere bevalling dan de eerste 2. T komt iig vandaag nog en t is nog wel goed te hebben hoor maar lekker is anders! Whahaha! groetjes aan de rest! xxx
OOO jeetje wat spannend allemaal zeg!

Dat noemen ze toch een sterrenkijkertje? Ik hoop dat het allemaal toch nog gewoon geboren kan worden!

Nursie, ik denk aan je!!

KM: thanks voor je uitleg over de boekjes, weet ik ook welke ik moet kopen!
Oh jammer dat ze toch naar het zh moest. Maar ze kan in ieder geval nog lachen! (op de sms dan...)

Nou ff aanmoedigen dan: Go Nursie Go Nursie!
Woeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Nursie!!!! Hoop echt dat de kleine MAN ondertussen al geboren is en dat je uitgebreid ligt te genieten! Mooie datum toch, 1 april!!!

Knorretje, van harte gefeliciteerd!!! Doe je nog iets aan je verjaardag of laat je het dit jaar lekker schieten

En Floddertje jij ook nog van harte gefeliciteerd! Geniet van je verlof... je hebt in ieder geval heerlijk weer

Tinus, heb het filmpje van Manu net even bekeken op je hyves maar wat een heerlijk ventje zeg! En wat helpt ie papa goed...

Veel liefs
quote:Kletsmajoor schreef op 01 april 2009 @ 14:31:

Ik denk dat het een meisje is of een jongen dat kan ook...

Joh!

Woah, spannend zeg, jammer dat ze toch naar het ziekenhuis moest, maar goed, komt wel goed met die Nurse. Die zit vanavond nog wel hier, haar kennende. Fijn dat het zo vroeg begon trouwens, was M tenminste nog thuis.

We komen trouwens zaterdag de 18e naar NL, dan de volgende dag gaan Vent en ik naar Duitsland, daar woont mijn zusje. Babies blijven bij mijn ouders. Dan de woensdag komen we met z'n drieën terug, feestje van mijn O&O, 60 jaar getrouwd en zaterdag weer terug naar huis. Heb er zin in!!
Hmmm in de tussentijd al bericht van Nursie. Jammer dat je naar het ziekenhuis moest, maar goed om te lezen dat je het nog kunt hebben...

Go Go Nursie!!!!

Iemand een chippie terwijl we wachten?

Dank voor alle felicitaties!

Ik vier het niet echt vandaag maar zus komt straks wel even langs, en oma en tante.

Heb van vriendlief een horloge gehad (van Fossil) en twee bedeltjes voor mijn Pandora-armband van de kids....Ik krijg ook nog een nieuwe armband van de tweede bedel past er niet meer op Wat erg! Hihihi!

En sjees, Nursie, je krijgt gewoon een 1-aprilmop!!! Hihihi! Nou, ik gok op een jongen!!!

(of een meid, tja, met jou weet je het nooit!)

Maar een sterrenkijkertje, das wel apart! Ik hoop dat het bij een natuurlijke bevalling blijft en dat het niet opeens nog een keizersnede wordt, dat hoor je toch best wel vaak bij sterrenkijkertjes geloof ik...

Nou, ik duim voor een natuurlijke bevalling hoor Nursie!

Je leest het nu wel niet meer, maar als je nog de puf krijgt om terug te lezen kun je in ieder geval zien dat we allemaal aan je denken! Spannend!!! En volgende week hebben we weer een verse beeb erbij!!! Nu gaat het ineens snel allemaal!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Getver Ainne, en ik had al zo'n zin in een vette zak friet met mayo... heb alleen een mandarijn in mijn tas. Wat een armoe...
Zorg ik voor een tompouce erbij!

Nou jaaaa ik krijg net een mail van het gastouderbureau dat ze 2500 euro van mijn rekening gaan schrijven want er is iets fout gegaan over 2008.... Ik heb het niet eens op mijn rekening staan zelfs in 2 maanden kom ik daar niet eens aan... Bel ik op weet dat mens me er helemaal niks over te vertellen... ik word nog gebeld...
En een kopje koffie (voor de liefhebbers koffie met slagroom) en thee erbij voor de theeleuten!

Speciaal voor Tinus:
En voor Kletsmajoor:

Wel balen trouwens zo'n leuk bericht ineens... Ik hoop dat je snel teruggebeld wordt of dat het een heeeeeele flauwe 1 aprilgrap is...
Ooooh Knor, LEKKEEEERRRR!!
Maar das inderdaad wel heel veel geld, Klets! Ben wel heel benieuwd of het klopt. Ze kunnen toch ook niet zomaar zo'n bedrag afschrijven?
Een twee drie vier, komt er nog wat van!

Vijf zes zeven, we wachten al zo lang

Acht negen tien, we hebben nog niets gezien

Elluf twaalluf, het IS toch schandalig!

Nou jaaa, KM, er is iets fout gegaan in 2008, werd dat echt zo geformuleerd?? Ik help je hopen dat het een 1-aprilgrap is.
Nou ja ik wilde net mijn stufi naar echt maximum ophogen want het is gewoon bijna niet rondkomen met elke maand 150 euro aan collegegeld en alle andere dingen die er steeds bijkomen. Weet ik meteen waar ik die extra 200 euro aan uit mag geven elke maand :p

Ik ben er al eens over gebeld maar toen zei die man dat het allemaal wel mee zou vallen (Ik heb een totaalpakket, ik regel niks zelf omdat ik niet zo handig ben met dit soort dingen etc.) en er is nu structureel een heel jaar lang per uur te veel geld uitbetaald aan de gastouder... Toen heb ik zelf nog eens gebeld toen was het totaal onbekend en nu dus deze mail...

Had ik maar rijke ouders

Ik vind het toch best spannend hoor de bevalling van Nurse zo anders dan eerst...

Ainne wel een beetje flauw dat je mijn smiley niet mee geknipt en geplakt hebt achter mijn zinnetje ik denk dat het een meisje is en anders een jongen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven