Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
08-07-2019 16:32
Ik ben weer op vrije voeten

Afbeelding
En flink gegroeid zo te zien?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
ModeratorViva schreef:
08-07-2019 15:21
Forummers die off-topic berichten plaatsen krijgen altijd een waarschuwing/ban. Reacties op vragen van forummers over het beleid kunnen niet altijd beoordeeld worden als off-topic, en worden dus alleen verplaatst als deze geen toevoeging aan de vraag geven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dat is absoluut niet waar, en dat weten jullie want dat heb ik een paar weken geleden ook al aangegeven.
Orisa ligt bij jullie onder de microscoop en het is alsof jullie zodra jullie ook maar een lullig kansje zien er meteen gedacht wordt 'yesssss! hebbes!', dát is het probleem.
There is always something happening, and it's usually right now
En het zal me niets verbazen als het iemand is geweest die haar volgt en alles staft. Wanneer nemen jullie zulke mensen eens onder de loep, mods?
¡Apagando las luces!
:facepalm:
Grobbekuiken_ schreef:
08-07-2019 16:36
Dat is absoluut niet waar, en dat weten jullie want dat heb ik een paar weken geleden ook al aangegeven.
Orisa ligt bij jullie onder de microscoop en het is alsof jullie zodra jullie ook maar een lullig kansje zien er meteen gedacht wordt 'yesssss! hebbes!', dát is het probleem.

Exact.
Grobbekuiken_ schreef:

Precies!
Solomio schreef:
En flink gegroeid zo te zien?

Ja, stelletje mafkezen vonden de overtreding zo ernstig dat ze een poging tot vierendelen hebben ondernomen.
SHIFTY schreef:
08-07-2019 16:41
:facepalm:
Vertel. :-D
Star² schreef:
08-07-2019 16:32
Ik ben weer op vrije voeten

Afbeelding
Welkom terug.
Lucifer2018 schreef:
08-07-2019 16:44
Vertel. :-D

Het leek me gewoon de meest gepaste reactie als eerste post in het nieuwe naparaattopic.
En bijlezen in het modtopic hielp bij die besluitvorming.
AllyMcBeal schreef:
08-07-2019 16:12
Het wordt tijd dat jullie eens het wanbeleid onder de loep nemen en daarna op de schop.
Dit is geen forummen meer en volgens mij zijn jullie ook het enige forum waar het er zo aan toe gaat.
Het beleid is volkomen van de rails hier en complete willekeur inmiddels.
Toevallig was ik gisteren even op een ander forum, en daar zegt de mod gewoon in het topic zélf of het een tandje minder/ontopic kan.
Goed modereren is meelezen en je pappenheimers kennen.
Oh, ze zijn berichten aan het verplaatsen/verwijderen volgens mij.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
08-07-2019 16:47
Oh, ze zijn berichten aan het verplaatsen/verwijderen volgens mij.

Geheel volgens hun eigen wanbeleid. Ik snap die mods ook niet hoor. Ik zou hier dus niet mee geassocieerd willen worden.
the_Wicked_Witch schreef:
08-07-2019 16:41
Exact.
Toevallig ( :wtf: ) ging dat trouwens ook over Orisa.
En als CM moet je dit toch ook gewoon niet willen? 1 keer in de twee weken een berichtje uit de ivoren toren dat geen hond leest en je werk is weer gedaan.
:jump:
Pipistrello schreef:
08-07-2019 17:01

He, heb je gratie gehad? Fijn!
Pipistrello schreef:
08-07-2019 17:01
Goh. :cheer2:

Ik denk vraag toch even na of ze je mail wel hadden gehad. Valt me nog mee dat ik geen ban of verplaatsing zag..
Tvp
ModeratorViva schreef:
08-07-2019 17:03
Beste forummers,

Excuses voor de onduidelijkheid. In het CM verplaatsen wij de berichten naar het Napraattopic, omdat wij het CM schoon willen houden. In dit geval bleef de desbetreffende forummer off topic berichten in het CM plaatsen, en is er ook gewaarschuwd dat dit een ban zou kunnen betekenen. Dat is uiteindelijk ook gebeurd. Dit heeft niets te maken met deze forummer, wij zouden dit bij iedereen op dezelfde manier gedaan hebben. Wij proberen altijd zo goed mogelijk om iedereen en alles gelijk te behandelen en vinden het heel vervelen dat dat niet zo overkomt.

We hopen dat het zo duidelijk is.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Nee, ik vind het niet duidelijk,

Als ik het goed begrijp, worden er dus eerst berichten verplaatst. Bij herhaaldelijk voorkomen wordt er dan wel gewaarschuwd en volgt het bansysteem?
Lucifer2018 schreef:
08-07-2019 13:00
Is dat zo?

Hebben jullie geen mail gehad van betreffende forummers dat dat dus niet per se zo zit?
En ja, ik hoef geen antwoord want weet heus wel dat jullie geen andere forummers bespreken met ons.

Maar misschien was de mail aan de aandacht ontsnapt.
Gelukkig dat ze nu wel bekeken zijn.
ModeratorViva schreef:
08-07-2019 17:03
Beste forummers,

Excuses voor de onduidelijkheid. In het CM verplaatsen wij de berichten naar het Napraattopic, omdat wij het CM schoon willen houden. In dit geval bleef de desbetreffende forummer off topic berichten in het CM plaatsen, en is er ook gewaarschuwd dat dit een ban zou kunnen betekenen. Dat is uiteindelijk ook gebeurd. Dit heeft niets te maken met deze forummer, wij zouden dit bij iedereen op dezelfde manier gedaan hebben. Wij proberen altijd zo goed mogelijk om iedereen en alles gelijk te behandelen en vinden het heel vervelen dat dat niet zo overkomt.

We hopen dat het zo duidelijk is.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Dan zou ik nog maar eens heel kritisch naar jullie manier van modereren en de kwaliteit van jullie moderatieteam kijken, want waar het op neer komt is dat er willekeurig wordt gereageerd, dat context niet wordt meegenomen, dat humor verboden lijkt en dat sommige mensen altijd de pineut zijn. Ik geloof best dat jullie je best doen, maar dat is bij lange na niet goed genoeg.
Heb je het illegale bericht legaal gemaakt?
Geen bijzonderheden
Wat jullie schrijven, blijft zeer onduidelijk en dat komt vooral ook omdat jullie handelen onduidelijk en inkonsekwent is en jullie bovendien onwaarheden als waarheden presenteren.
dubbel
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 08-07-2019 17:28
98.72% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven