Good Luck 2
woensdag 1 april 2009 om 19:38
quote:Jinny schreef op 01 april 2009 @ 19:27:
Mal, mag jij dan in het zh bij hem blijven? Wanneer is de verwachting dat hij die eeg krijgt? Zie je er tegenop?Ik mag altijd overal bij blijven dat regel ik wel. Ik zie er niet zo tegenop maar Jonathan vindt dat gefriemel en geknip en geplak wel irritant. Duurt best lang voor alle elektrodes vast zitten. En dan moet er denk ik wel een dikke badmuts overheen, want hij trekt ze zo weer los. Ik heb geen idee wanneer we moeten. Ik weet nu wel dat we 21 april de MRI hebben. De slaapeeg zal wel na onze vakantie zijn.
Mal, mag jij dan in het zh bij hem blijven? Wanneer is de verwachting dat hij die eeg krijgt? Zie je er tegenop?Ik mag altijd overal bij blijven dat regel ik wel. Ik zie er niet zo tegenop maar Jonathan vindt dat gefriemel en geknip en geplak wel irritant. Duurt best lang voor alle elektrodes vast zitten. En dan moet er denk ik wel een dikke badmuts overheen, want hij trekt ze zo weer los. Ik heb geen idee wanneer we moeten. Ik weet nu wel dat we 21 april de MRI hebben. De slaapeeg zal wel na onze vakantie zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 1 april 2009 om 19:50
Duurt allemaal best lang zeg Mal. Oudste heeft ooit zo´n filmpje voor zijn hartruis moeten laten maken en die was toen echt zwaar onder de indruk van die plakkers, maar als J. een badmuts en zo over zijn hoofd moet lijkt me dat onder-de-indruk-zijn best snel over, dat is alleen maar zwaar irritant denk ik. Moet hij dan "gewoon" slapen of krijgt hij een slaappil oid?
woensdag 1 april 2009 om 19:52
Hij moet dan gewoon slapen. Dr B zei dat een gewone EEG ook wel kon, als we hem in de nacht een paar uur wakker houden, maar dat is de vorige EEG'S ook niet gelukt. De enige EEG waar hij sliep was de 24 uurs EEG.
Hij moet gewoon slapen maar dr B zei dat vanaf het moment dat hij in slaap valt ze het vaak wel zien als er wat afwijkt.
Hij moet gewoon slapen maar dr B zei dat vanaf het moment dat hij in slaap valt ze het vaak wel zien als er wat afwijkt.
woensdag 1 april 2009 om 20:13
Superstom Star.
Amalia, nog geen alternatief nee. Ene school vond ik megadruk, andere school vond ik nogal armoedig overkomen. Allebei toch nog maar een keer bezoeken, 1 van de 2 zal het toch moeten worden. Verder blijf ik maar gewoon zoveel mogelijk deze school lastig vallen, hopelijk komt hij dan toch bovenaan de wachtlijst.
Amalia, nog geen alternatief nee. Ene school vond ik megadruk, andere school vond ik nogal armoedig overkomen. Allebei toch nog maar een keer bezoeken, 1 van de 2 zal het toch moeten worden. Verder blijf ik maar gewoon zoveel mogelijk deze school lastig vallen, hopelijk komt hij dan toch bovenaan de wachtlijst.
woensdag 1 april 2009 om 20:38
Hè Mamax, wat balen zeg! Niet fijn. ik zou zeggen, inderdaad veel lastig vallen. Tsja 50/50 verhouding is wel fijn, maar goed. Om daarop te selecteren. Jemig... (wij hebben nu een klas van 28 met 8 meisjes en 20 jongens... Niet fijn...)
Bam; jeej ook niet fijn. Hoe is het met zwager? Wel thuis en zo, of echt in ziekenhuis? En berg apparatuur stuk, pfoe... ook nie fijn nie...
Mal: kijk slaap EEG wel fijn toch? En wanneer gaan jullie op vakantie dan? Tsja wachtlijst weinig aan te doen dus... Jammer...
Jin: hoe is het met oudste vandaag? En hoe was je bezoek verder? Heb je genoten? Beetje bij kunnen tanken?
Bam; jeej ook niet fijn. Hoe is het met zwager? Wel thuis en zo, of echt in ziekenhuis? En berg apparatuur stuk, pfoe... ook nie fijn nie...
Mal: kijk slaap EEG wel fijn toch? En wanneer gaan jullie op vakantie dan? Tsja wachtlijst weinig aan te doen dus... Jammer...
Jin: hoe is het met oudste vandaag? En hoe was je bezoek verder? Heb je genoten? Beetje bij kunnen tanken?
woensdag 1 april 2009 om 20:46
Bridges, naar idee van de buurman. Hoe gaat het nu op je werk? Oudste heeft het goed te pakken, erg last van zijn oor. Hopelijk slaan de antibiotica en de neusspray snel aan. Nederland was heel erg leuk. Heel veel gedaan en onwijs genoten. Jongste heeft inderdaad een koemelkallergie, dus hij heeft nu een lactosevrijdieet. Hopelijk helpt dat bij hem.
woensdag 1 april 2009 om 20:48
Nou ja, het positieve is dat als hij slaap epi heeft, dat dat blijkbaar veel makkelijker te verhelpen is. Als hij bij mij in bed ligt heeft hij veel epi-schokken soms. Ik dacht eerst dat het slaapschokken waren, maar het is altijd eenzijdig (dus altijd zijn rechterarm en been). Dus dan zijn het geen slaapschokken.
woensdag 1 april 2009 om 20:50
Werk gaat wel beter, heb even wat meer rust (niet in de drukte want wel erg druk maar iets meer rust in de tent zeg maar...) Dus dat is wel fijn. (Al zie ik nu wel erg leuke vacature waar ik misschien denk ik eigenlijk eventueel op ga reageren...) Ah toch koemelkallergie. Fijn dat je dat dan weet. Hebben ze dat in Jinnyland niet getest? Hoop ook dat het helpt!
woensdag 1 april 2009 om 20:55
Spannend dus de 21e Mal.
Ik heb geen idee wanneer ik een definitief ja of nee hoor. Ik ken een van de ouders van de oudercommissie, ik zal bij haar eens informeren nog. Ik had hem aan de lijn en toen zei hij ineens dat het ook nog een idee was om op te schrijven wanneer ouders gebeld hadden. Ik belde nu als eerste terug, vond hij ook een positief punt. Daarom hoop ik ook dat het helpt als ik een beetje aandring.
Ik heb geen idee wanneer ik een definitief ja of nee hoor. Ik ken een van de ouders van de oudercommissie, ik zal bij haar eens informeren nog. Ik had hem aan de lijn en toen zei hij ineens dat het ook nog een idee was om op te schrijven wanneer ouders gebeld hadden. Ik belde nu als eerste terug, vond hij ook een positief punt. Daarom hoop ik ook dat het helpt als ik een beetje aandring.
woensdag 1 april 2009 om 20:56
woensdag 1 april 2009 om 20:57
woensdag 1 april 2009 om 21:19
Ja, de wachtlijsten die zijn er gewoon. Op de MRI hebben we nu ook al weer 5 maanden gewacht. Het is alleen aanvullend onderzoek. Als het spoed heeft gaat het vaak sneller. Ik wil het wel graag weten maar het is voor Jonathan beter als er steeds veel tijd tussen zit. Dan belasten we hem minder. Hij heeft er allemaal al zo'n hekel aan.
woensdag 1 april 2009 om 21:21
Kijk, het kan nog steeds dat het allemaal reuze meevalt in zijn slaap en dan komt de achterstand dus door de stofwisselingsziekte zelf. Maar ik als moeder vind het gewoon vreemd dat hij het lichamelijk erg goed doet, vergeleken met andere kindjes met een Mito en dat hij geestelijk zo achterblijft. Dus ik verdenk wel de epilepsie. En als het dat niet is, dan hebben we in ieder geval toch alles geprobeerd.