Good Luck 2
woensdag 1 april 2009 om 16:05
BUB!!!
Vanmorgen om 8.30 hebben wij een geweldige 1 april grappenmaker gekregen. Lars, 52 cm en 4060 gr. Een heerlijk ventje en een aardige vlotte bevalling, was wel zwaarder dan bij Thijmen en hij heeft nog niet heel veel dorst maar dat komt door de bevalling. Ik probeer zo snel mogelijk wat foto's te plaatsen.
Vanmorgen om 8.30 hebben wij een geweldige 1 april grappenmaker gekregen. Lars, 52 cm en 4060 gr. Een heerlijk ventje en een aardige vlotte bevalling, was wel zwaarder dan bij Thijmen en hij heeft nog niet heel veel dorst maar dat komt door de bevalling. Ik probeer zo snel mogelijk wat foto's te plaatsen.
woensdag 1 april 2009 om 16:20
Hai Enka, wat ben je snel weer op het forum. Meid, wat heerlijk dat het zo vlot ging! Hopelijk ben je snel hersteld.
Ik heb net Dr B gesproken en Jonathan krijgt een opname voor 1 nacht in het WKZ, en dan maken ze een slaap-eeg. Hij zei dat sommige kindjes alleen slaapepi hebben en daar hebben ze weer speciale medicatie voor. Er was wel een wachtlijst, maar dat vind ik niet zo erg, dan spreiden we alles een beetje.
Ik heb net Dr B gesproken en Jonathan krijgt een opname voor 1 nacht in het WKZ, en dan maken ze een slaap-eeg. Hij zei dat sommige kindjes alleen slaapepi hebben en daar hebben ze weer speciale medicatie voor. Er was wel een wachtlijst, maar dat vind ik niet zo erg, dan spreiden we alles een beetje.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 1 april 2009 om 16:45
Er is voor Max geen plek op de Montessorischool. Ik kan hem nog wel op de wachtlijst laten plaatsen (heb ik ook gedaan), maar het advies is toch wel om naar een andere school te gaan kijken. Dit is voor het eerst dat ze een wachtlijst hebben, dus die man wist nog niet helemaal hoe hij er mee om moest gaan. Nog geen idee ook op welke plek Max komt. Op zich krijgt hij voorrang omdat hij nog een broertje heeft (vanwege de continuiteit), maar aan de andere kant is er nog een tekort aan meisjes, dus als zich nu nog een meisje aanmeldt komt die voor Max op de lijst.
Ik baal echt verschrikkelijk!
woensdag 1 april 2009 om 18:14
Klote zeg, Mamax. Heb je wel een andere leuke school op het oog?.
Broer van Manlief gisteren een ongeluk gehad, aangereden door een auto ( hij was op de fiets ), hij heeft wel een behoorlijke klapper gemaakt, maar gelukkig valt het nog mee.
Zitten wij ons zorgen te maken wat er in Australie kan gebeuren, is net 2 weken terug en dan wordt je hier aangereden. heel fijn..
en onze droger heeft het begeven ook heel fijn......
Broer van Manlief gisteren een ongeluk gehad, aangereden door een auto ( hij was op de fiets ), hij heeft wel een behoorlijke klapper gemaakt, maar gelukkig valt het nog mee.
Zitten wij ons zorgen te maken wat er in Australie kan gebeuren, is net 2 weken terug en dan wordt je hier aangereden. heel fijn..
en onze droger heeft het begeven ook heel fijn......
woensdag 1 april 2009 om 18:27
Jemig Bam, heftig zo´n ongeluk!
Bridges, haha ik vond het al zo raaaaaaaaaaaaar voor jou hihi.
Amalia, grappig, we gaan vaak gelijk op. Oudste kreeg gisteren een uitnodiging voor een partijtje zonder ouders van een jongetje van de Kita.
Iedereen heel erg bedankt voor de geweldige bloembollen met toegehoren, veel te gek lieve dames!!
Oh, oudste schreeuwt om zijn mutti.
Bridges, haha ik vond het al zo raaaaaaaaaaaaar voor jou hihi.
Amalia, grappig, we gaan vaak gelijk op. Oudste kreeg gisteren een uitnodiging voor een partijtje zonder ouders van een jongetje van de Kita.
Iedereen heel erg bedankt voor de geweldige bloembollen met toegehoren, veel te gek lieve dames!!
Oh, oudste schreeuwt om zijn mutti.
woensdag 1 april 2009 om 18:56
Plek op wachtlijst is variabel. Er zijn nog meisjes nodig voor een 50/50 verhouding, dus als zich nu een meisje aanmeld komt ze voor Max. Max heeft weer een broertje wat over 2 jaar ook naar school gaat, dus dat geeft hem weer punten. Dat was hoe hij er nu over dacht, maar het is voor het eerst dat ze een wachtlijst hebben. Ik zou nog een informatiebrief krijgen, heb ik die over een week of 3 nog niet, dan bel ik hem nog een keer.