Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Mag het hopen ja Mal, dat het met spoed sneller gaat! Vreselijk toch, al die wachtlijsten?

Lekker vaak bellen ja Mamax, want dan weten ze zeker dat jij het echt graag wil!

Vage film op RTL 7, escape from Absolon. Maar ik blijf toch hangen ha ha, weer eens wat anders.

Jinster! Fijn dat je er weer bent. Arme S, hopelijk knapt hij snel op. Hier ook 2 verkouden kinderen. Berend is gewoon geod verder maar Laurens huilt om een tik tegen zijn vinger alsof z'n arm eraf is gerukt en hangt de hele tijd. Denk je dat het weer mooi weer wordt, slaat de gezondheid om...
Enka! Je zit alweer achter de computer, stoer! Voel je je alweer een beetje mens? Ze worden afgetankt geleverd, heb ik altijd begrepen, dus de eerste 24 uur hoeven ze niks te drinken. Hij krijgt vast nog wel honger! Ben je thuis bevallen? Na, dat horen we allemaal nog wel. Doe rustig aan, beetje bijkomen en genieten...

Wat jammer Mamax, ik kan me voorstellen dat je baalt want je hebt deze keus weloverwogen gemaakt. Vervelend ook dat de procedure en criteria verder zo onduidelijk zijn. Lijkt me toch dat je daar als school op voorbereid moet zijn, wachtlijsten. Die Jenaplanschool hier deed ook erg vaag, afknaper vond ik dat.

Bridges, werkt dat echt zo, dat ouders die (snel, vaak) bellen worden onthouden en een streepje voorhebben bij plaatsing van de wachtlijst? Ik heb dan al meteen zoiets van: als het zo moet, wil ik m'n kind daar niet eens op school hebben.

Mal, ook al wachtlijsten. Ellendig, al dat wachten. Lijkt me wel wat, zo'n slaap eeg. Denk dat ik Mare never nooit in slaap zou krijgen in zo'n vreemde omgeving. Maar goed, eens worden ze zo moe dat ze wel inkukelen natuurlijk...

Jin, auto alweer een beetje schoon? Dank voor het haar (ik vind eigenlijk dat er weer eens wat af moet; draag het alleen nog maar opgestoken, beetje saai...).
Oh Bam, schrikken, zo'n ongeluk! Was hij de verkeersdrukte hier een beetje ontwend? Vriezer en droger kaduuk, balen...

Ik ga nog even aan wat werk zitten. Bah.
Tsja ik ga niet over de wachtlijst bij ons op school (voor zover die er is, wij moeten wel nee verkopen maar weet niet of we wachtlijst hebben) maar de personen die je vaak belt onthoud je wel en krijgen volgens mij misschien onbewust al voorrang. Wekt (als je het goed doet) vorm van sympathie op? Tsja geen idee hoor... Maar ik zou heel aardig en vriendelijk contact blijven houden!
Werkt toch bij een sollicitatiebrief ook zo. De mensen die hem nabellen worden vaak net wat beter onthouden.
Ja, maar het is toch geen sollicitatie? Ik dacht altijd dat er duidelijke en objectieve regels waren voor plaatsing. Niet dat de directeur me aardig moet vinden en dat mijn kind dan een plekje stijgt op de wachtlijst. Of ben ik te naief?

Maar ik ga begin mei wel bellen (zo ben ik dan ook wel weer natuurlijk, haha). Eerder heeft denk ik geen zin - ze zeiden tenminste dat ze voor die tijd nog niks wisten.
vannacht weer een paar uur opgezeten met een benauwde en hoestende Jonathan. Ik heb net KNO maar even gebeld of het normaal is dat het zo lang duurt voor hij opknapt. Ze bellen me straks weer terug. De afgelopen weken steeds dat gespook begint me nu wel een beetje op te breken
Stressed is just desserts spelled backwards
Morguh,

Jongste is weer goedgekeurd op het CB

Bam, jeetje, dat is nou ook wat. Schrikken zeg.

En je droger ook nog kapot. Da's minder.

Jin, een koemelkallergie. Vervelend, maar je hebt in ieder geval een oorzaak van zijn klachten. Kort geleden hoorde ik dat je er allerlei symptomen van kan krijgen, van eczeem, astmaklachten en dikke darmklachten (verstopping/diarree). Ongelooflijk hoe je lichaam dan reageert.

Veel plezier met je tulpen, je hebt het hartstikke verdiend.

Mamax, balen van de school!

Mal, goed dat je de kno-arts hebt gebeld. Arm mannetje.

En een voor jou! Slapeloze nachten zijn niet fijn.

Enka, ik heb net het geboortekaartje van Lars binnen. Hartstikke leuk! Dank je.
Enka, wat een leuk kaartje, dankjewel!

Kokos, altijd fijn toch, weer goedgekeurd.. Genieten jullie een beetje van het mooie weer?

Mal, getsie meis, wat naar dat het zo lang duurt. Hopelijk helpt het goede weer een handje mee. Heb je vandaag gelegenheid om even uit te rusten?

Ik werk vandaag thuis maar ben moe en chagrijnig, er komt niks uit m´n handen. Met een uurtje staat de zon vol in de achtertuin, ga ik lekker buiten zitten met m´n spulletjes.
Jemig wat snel die geboortekaartjes (ik heb hem nog niet hoor, post is laat hier)

Ik ga zo maar even meeslapen met Mr J. De KNO heeft niet terug gebeld. Lekker dan. Bij de huisarts kunnen we ook niet meer terecht nu.

Zou ik al weer neusspray mogen geven, want het kan nog wel wat open zijn bij de neus en keel...
Poeh, geen idee of dat al mag. Zou het voor de zekerheid nog maar niet doen. Misschien lucht een warm badje wat op. Bij je nemen in een dampige badkamer als je doucht, kreeg ik tijdje terug als advies.
Warm badje al gedaan, maar hij blijft zo akelig kuchen. En na 12 uur kan je niet meer bellen naar de KNO. Leuk geregeld zo.
Hmm, onhandig. Kan je die vraag over neusspray niet aan het ziekenhuis voorleggen? Valt nog onder herstel van de operatie, zouden ze toch moeten weten...
We hebben gewoon een geboortekaartje in de bus!!!! Goed gedaan Enka, wat fijn dat hij er is! Leuke naam ook! Hoe gaat het drinken? Wat vind Thijmen ervan? Leuk kaartje heb je gemaakt en gister al laten drukken en op de post, volgens mij heb ik nog nooit zo'n snel kaartje gehad.

Wat een ontwikkelingen weer Mal, zou het geluk dan eindelijk weer eens jullie kant opkomen?

Jin fijn dat je het na je zin hebt gehad hier. Heb je dan last van heimwee als je weer thuis bent? Wie heeft bij simon koemelkallergie vastgesteld? Ik ben er van overtuigd dat cas het ook heeft. Nu moeten we eigenlijk weer gewone melk gaan geven om te kijken hoe hij erop reageert maar ik vind dat zo'n kwelling voor hem, zijn huidje knapt nu eindelijk een beetje op...

Mamax wat jammer dat de school geen plaats meer heeft, wat was rommelig aan de andere school?
Mal kun je de huisarts ook niet bellen? Ze zijn nog wel op de praktijk aanwezig toch?

Hel lekker in het zonnetje gezeten? Wat fijn dat je kunt thuiswerken, is Mare dan ook thuis?
Bam wat naar zonder droger, al uitzicht op een nieuwe? Hoe is het met je zwager? Is hij hier op vakantie of is hij voorgoed terug?
Lekker weer is het eindelijk! Mart speelt hele dagen buiten en is heel druk met voetballen en als de bal moe is mag hij even in de wandelwagen en dan rijdt hij er een rondje mee .

Kunnen we van het weekend weer lekker bbq-en, heerlijk vind ik dat! Ik ben blij dat het weer voorjaar is!
ha, goeiemiddag. Ben lekker van het weer aan het genieten.

Ah, kaartje van Enka? Post moet hier nog komen, ben benieuwd!

Mal, alle kinderen hoesten momenteel heb ik het idee! Gatver, die bacillen die gisteren op het speelzaaltje in de lucht werden gehoest... ik wil het niet weten. Berend zit ook aan de puf. Ik denk dus dat het met de switch van het weer te maken heeft, dus weer iets anders dan van de amandelen. Maar mss ook niet hoor!
Echt, doen ze dat? Meisjes toelaten om een 50/50 verhouding te krijgen? Belachelijk!

Hier nooit te maken gehad met wachtlijsten, je kunt hier je kind altijd op de school naar keuze kwijt. Lijkt me een vervelend systeem!

Dat zijn weer heel wat onderzoeken, Mal! Voor een MRI gaat ie onder narcose toch? (roesje ofzo?)

Wat een mooi weer!

Moet zo naar school van Sam voor een oudergesprek. Is het eerste gesprek wat we hebben want vorige keer lukte het niet omdat ik net geopereerd was. Alles zal wel goed zijn want ze doet eigenlijk alles foutloos en ze leest heel erg goed. Dus even de lofzangtrompet in ontvangst nemen en ons weer even 'ouders van het jaar' voelen. :-) (gelukkig hebben we Gijs als compensatiekind, daar moeten we vast nog VEUL voor naar school later )
Aarrgghh, ik zoek een tuinman/bestrater/trampo-ingraver en het lukt niet. Vol, vol, druk, druk, vol, druk, vol. Grmbl.
Ha Juud, alles goed? Bbq-en, heerlijk! Ben jij van het fikkie stoken, of manlief? Mare op kdv hoor, anders komt er niks (of heeeeeeel weinig) van werken.

Heb je de hele dag zon in de tuin Amalia? (jaja, waar je je allemaal niet mee bezig gaat houden als je in een echt huis woont ).

Ik wi een bankje voor voor het huis, en tuinmeubels voor achter, en ik wil het NU. Eens kijken of ik mijn moeder kan strikken voor het weekend. Die heeft een bestelbusje.

Tuinmeubilair trouwens onderwerp van heftige discussies hier. Vriend wil twee loungestoelen, ik een tafel met stoelen waar je aan kunt eten (en tekenen, en knutselen, en etc etc). Ik bedoel, wanneer ga ik nou in de tuin liggen loungen... Lijkt me nou juist zo geweldig om lekker buiten te leven als het weer het toelaat. Lekker met Mare een boterhammetje eten, en 's avonds met z'n drietjes eten.

Is een issue van niks natuurlijk, lekker boeiend. Maar ik vind het zooooo vermoeiend, die verschillen van inzicht over vrijwel ALLES. Waarom heb ik nou niet zo'n man die zegt "richt jij het huis maar in schat, ik vind alles best". Bleeegh. Ik weet het nog niet hoor, dat samenwonen.
Cin, Compensatiekind, proest! Prachtige foto van Sam trouwens laatst. Herstel: prachtig kind. Mmm, is wel toptijd voor tuinmannen/trampolinegravers/sierbestraters natuurlijk. Misschien CD 'dr vriend? Maar dat zal wel te ver uit de richting zijn.
Wij willen allebei. We hebben nu zo'n gewoon tuinset en dat komt op terras 1. En op terras 2 moet een overkapping komen met loungeset.

Als ik moest kiezen dan koos ik voor de gewone tafel en een apart ligbed ofzo.
Als wij terras 1 en 2 hadden kwamen we er ook wel uit.

Misschien dat ik helemaal per ongeluk zomaar ineens een tuinset koop morgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven