Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Je baarmoedermond? Waarom voel je die? (Kan me niet voorstellen dat je zo diep je vagina in gaat met ...ehhh... schoonmaken.)

Of ben ik nou raar?

En anders wat Yamuna zegt: bel even met je gynaecoloog. Die zal er wel meer over kunnen zeggen.
gewoon bellen aruba daar zijn die mensen voor .
gewoon bellen aruba daar zijn die mensen voor .
Een gynaecoloog mag je ook heus wel 'mutserige' vragen stellen hoor! Het zou wat zijn zeg...

Maar goed, ik heb nog nooit zo diep in m'n vagina gevoel dat ik m'n baarmoedermond bereikte. Waarom zou je dat doen? (Oprechte interesse hoor, niet om jou een vervelend gevoel te geven.)
het gaat tenslotte om jou muts
Precies, je slaat de spijker op z'n kop! En als het over je muts gaat is geen vraag te mutsig! Kortom: gewoon stellen die vraag!!!
Bij mij zit dat ding helemaal zo diep nog niet.... En ik maak wel zover schoon omdat ik het ranzig vind dat er elke keer zoveel witte zooi in zit. Dat zit er ook helemaal achterin en het lijkt mij niet hygienisch als zich dat ophoopt.
Daar heb je van die dingen voor om te reinigen. Geloof dat ze vaginaledouche heten. Heb ik ook weleens gebruikt maar vond het zelf niks.
Heb de poli even gesproken en mag volgende week even langskomen al is het maar alleen voor de geruststelling. Hij hóórt niet open te staan maar zo lang ik geen harde buiken of bloedverlies heb hoef ik me niet al te zorgen te maken.
Fijn Aruba. Toch goed dat je even gebeld hebt. Anders blijf je er misschien over piekeren.
Leuk om te lezen dat ik bij de succesverhalen hoor.

Als ik het lees word ik weer zo blij. Zo gelukkig met mijn kleine mannetje die er toch gekomen is! Ondanks dat ikzelf de moed al had opgegeven net als julie.
quote:Rits schreef op 02 april 2009 @ 12:42:

Fijn Aruba. Toch goed dat je even gebeld hebt. Anders blijf je er misschien over piekeren.

Helemaal mee eens. Fijn dat je langs mag komen.

Grappige 'discussie' ontstaat hier zo, ik heb echt serieus nooit de behoefte gevoeld zo diep te 'graven' of te willen checken hoeveel wit spul er bij m'n baarmoedermond zit... Maar zoals ik hier lees zijn er dus toch ook mensen die dat weer wel doen. Hoe zouden dat soort 'schoonmaak' rituelen nou ontstaan vraag ik me af? (Niet alleen vaginaal, maar zo zijn er natuurlijk nog meer dingen te verzinnen zoals wel/niet washand, hoe lang je met een handdoek doet enzovoorts...)

Vaginaaldouches zijn trouwens helemaal niet goed, volgens mij zijn die van Lactacyd daarom ook al een tijdje uit de handel genomen. Want daarmee help je het 'natuurlijk zelfreinigend vermogen' van je vagina mee om zeep en help je schimmelinfecties en andere narigheid juist in de hand. Maar ja, dat is een hele andere discussie die hier op het forum wel vaker is gevoerd! (En waar je niet lijkt uit te komen, de ene zweert erbij en de andere is anti!)

En nou hou ik erover op hoor! Het wordt wel erg ranzig zo.
Ring: Heb het toen een keer gedaan maar vond het ook niks. Verder ben ik er eigenlijk ook nooit geweest. Al vind ik het onvoorstelbaar dat het zo kan uitrekken zodat er een kind uitkomt.
Ja hallootjes. Ik check toch niet hoeveel spul er zit. Hahahaha,

"Ja gisteren was het meer dan vandaag, wel vreemd."

Maar sinds de zwangerschap raak ik zoveel van dat witvloei dus kwijt dat het me niet hygienisch lijkt omdat daar maar te laten zitten.

En inderdaad die lacatcyd zijn meer slechte dan goede verhalen over.

Nou nu klaar, tis genoeg geweest he!
Maar zo zijn er veel van zulke discussies. Vandaag op mijn werk nog. Ik heb zeker in de eerste dagen van mijn menstruatie zo'n tampon maatje Super nodig. Collegaatje; "past dat?" hahaha. Ehh.....ja.

Al die vrouwen met kindereren, ja die gebruik ik ook hoor.

Jaja, waar gaat het over soms he
Moest erg om je laatste stukjes lachen Aruba. Leuk.
Fijn dat je erom kon lachen!

Het is toch wel rustig hier!

Ana, weet jij al meer?
Inderdaad erg rustig. Zou iedereen lekker in de zon zitten?
In de zon??? Kan niet zeg. Ik ben aan het werk
ik zat net heerlijk in het zonnetje, samen met een goede vriend de drie hondjes lekker spelen in de tuin en yammini lekker slapend in haar bedje

just like the old days ...

flauwe grapjes, leuke gesprekken, kopje koffie erbij... mmmmm dik genieten !
Ahhh Yamuna wat gezellig. Kijk al uit naar mijn verlof!
Leuk Yamuna heerlijk keuvelen in de tuin.

Ik zat net ook even in het zonnetje met de kleine man. Toen dacht ik hmmm misschien niet zo goed voor hem die felle zon. Dus maar weer naar binnen gegaan.

Jij hebt straks lekker verlof in de zomer he Aruba. Wanneer gaat het in? En ga je ook nog op vakantie voor die tijd?
Yamuna jij hebt toch een hond of niet?
ja een heule grote, n mecheltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven