Rare reacties op dating site
maandag 8 juli 2019 om 14:30
Lange tijd niet actief geweest op betaalde dating sites. Maar dit weekeinde waagde ik me weer eens op Relatie Planet. Ik had een goede herinnering aan die site en het wordt zomer.
Ik ben 50 plus. Geen schoonheid maar best leuk type. Heb (vind ik) normale foto’s. Een waar ik een rok draag die kort is, maar niet overdreven. Ook mijn profieltekst is kort en vrij gewoon.
Zoals altijd de eerste dag kreeg ik veel berichten. Ook wel normale natuurlijk, maar toch wel heel veel berichten over een ‘spannende dame’ en ‘lekkere benen’. Veel kwamen van kerels die 10 tot 15 jaar jonger zijn, dan weet je het wel.
Het volgende antwoord kreeg ik van een man van mijn leeftijd die al het eerste bericht over seks begon. Daarop reageerde ik cynisch Hij vond vervolgens dat ik eruit zag alsof ik wel van seks hield en dus niet moest zeuren Hij was vervolgens woedend toen ik hem vroeg wat hij als grijze oude man nu precies verwachtte.
Wat een rancuneuze muts ben jij. Geen wonder dat je geen man kan vinden. Alleen geile mannetjes willen jou, anderen lopen met een boog om je heen. Gelukkig heb ik geen problemen met seks krijgen hoor. Ik wens jou ook veel succes, dat zal je hard nodig hebben
met zo n zure instelling.
Je benen vallen trouwens ook tegen, kan wel zien dat je niet meer jong bent.”
Het kan aan mij liggen, maar waren dating sites een paar jaar geleden normaler? Op Tinder (wat de naam heeft van vleesmarkt) werd ik niet zo bejegend.
Ik ben 50 plus. Geen schoonheid maar best leuk type. Heb (vind ik) normale foto’s. Een waar ik een rok draag die kort is, maar niet overdreven. Ook mijn profieltekst is kort en vrij gewoon.
Zoals altijd de eerste dag kreeg ik veel berichten. Ook wel normale natuurlijk, maar toch wel heel veel berichten over een ‘spannende dame’ en ‘lekkere benen’. Veel kwamen van kerels die 10 tot 15 jaar jonger zijn, dan weet je het wel.
Het volgende antwoord kreeg ik van een man van mijn leeftijd die al het eerste bericht over seks begon. Daarop reageerde ik cynisch Hij vond vervolgens dat ik eruit zag alsof ik wel van seks hield en dus niet moest zeuren Hij was vervolgens woedend toen ik hem vroeg wat hij als grijze oude man nu precies verwachtte.
Wat een rancuneuze muts ben jij. Geen wonder dat je geen man kan vinden. Alleen geile mannetjes willen jou, anderen lopen met een boog om je heen. Gelukkig heb ik geen problemen met seks krijgen hoor. Ik wens jou ook veel succes, dat zal je hard nodig hebben
met zo n zure instelling.
Je benen vallen trouwens ook tegen, kan wel zien dat je niet meer jong bent.”
Het kan aan mij liggen, maar waren dating sites een paar jaar geleden normaler? Op Tinder (wat de naam heeft van vleesmarkt) werd ik niet zo bejegend.
dinsdag 9 juli 2019 om 09:07
100% mee eens.viva-amber schreef: ↑08-07-2019 21:05Je laat je leiden door negativiteit ipv dat je je eigen agenda voert...zo wordt het nooit wat.
dinsdag 9 juli 2019 om 10:36
Van alle reacties die ik kreeg, was 90% niet leuk (als in: niet serieus, op sex belust, nare opmerkingen etc). Dus ik heb zelf actief mannen aangeschreven die ik wel zag zitten. Zo gaat het in de kroeg toch ook? Mannen die je niet prettig benaderen krijgen een opgetrokken wenkbrauw en een toegekeerde rug, mannen die heel leuk zijn flirt je mee. En niet pas als als zij jou aanspreken. Hele leuke mensen ontmoet op die manier. Niet perse romantisch, maar gewoon... leuke mensen.
Het initiatief kan ook bij jezelf liggen! En de rest, die niet passend reageert, gewoon lekker negeren.
Het initiatief kan ook bij jezelf liggen! En de rest, die niet passend reageert, gewoon lekker negeren.
dinsdag 9 juli 2019 om 11:16
dinsdag 9 juli 2019 om 11:21
Waterman26 schreef: ↑08-07-2019 15:53Ik realiseer me dat mijn vraag wat naïef over kan komen. Hè hè. We weten toch allemaal dat er gekken op Internet zitten. Maar ik wil het niet normaal vinden
Het gaat hier om een betaalde site die bedoeld is om een (vaste) relatie te vinden. Er zijn andere sites waar je sekscontacten kunt leggen.
De mannendie gelijk over spannend etc beginnen, zijn betalend lid.
Zelfs al zou ik of een ander een gewaagd rokje dragen. Vragen we er dan om? Ik vind van niet.
Lees dit blog eens: https://www.thebestsocial.media/nl/deni ... aan-viral/
Het hoeft dus niet eens je rokje te zijn, sommige mannen zijn gewoon zo.
dinsdag 9 juli 2019 om 12:05
Wat een botte opmerkingen zeg.. Snap dat je er even van schrikt. Gewoon negeren en aandacht vestigen op de leuke mannen die wel normale berichten sturen. Ik zou in het vervolg überhaupt niet antwoorden op berichten waarvan de toon je niet aanstaat. Het levert je toch niets op. Ik hoop voor je dat wat leuke contacten op gaat doen en dat je je niet uit het veld laat slaan door zo’n gekkie.
dinsdag 9 juli 2019 om 12:57
Ik snap de achterliggende motivatie, maar als ik zou internetdaten zou ik toch echt het hele lichaam van een vrouw willen zien om te kunnen beoordelen of ik er op val. Je bent toch niet alleen geïnteresseerd in een hoofd?Waterman26 schreef: ↑08-07-2019 18:28Haha. Misschien toch eens kritisch kijken naar mijn foto’s dan. Alleen gezicht beter wellicht.
dinsdag 9 juli 2019 om 20:20
Heel herkenbaar en ik zou direct ontmatchen of blokkeren. Niet op reageren! Er zijn mannen die gewoon in het wilde weg wat uitproberen en wellicht hapt er dan eentje. Ik zie het niet eens als iets persoonlijks. Je bent vrouw, dus ze proberen. Niet omdat ze je interessant vinden, maar gewoon omdat het kan. Voor hen ben je gewoon een optie tot seks, wie je ook bent. Focus alleen op degenen die leuke gesprekken aangaan zou ik zeggen
woensdag 10 juli 2019 om 00:54
Er staan net zoveel niet-leuke vrouwen op zo’n site. Vrienden van mij klagen erover. Het zit er vol met onaantrekkelijke doorsnee vrouwen met dubbele onderkinnen en blubberbuiken. Vrouwen die weinig uitstralen en nog minder te melden hebben. Van die dorpse vrouwen die berichten met ‘hoi hoi’ beginnen. En dan hebben ze tapas eten met ‘dinnies’ als hobby. En o ja, ze willen wel een rosé drinken op een terras. En samen naar de bioscoop. En dan houden ze er nog voor om lekker gek te doen met de meiden. Waarmee ze ook naar het Linda-festival gaan.
Het aanbod is aan beide kanten om te janken.
woensdag 10 juli 2019 om 02:17
Hatchi schreef: ↑10-07-2019 00:54Er staan net zoveel niet-leuke vrouwen op zo’n site. Vrienden van mij klagen erover. Het zit er vol met onaantrekkelijke doorsnee vrouwen met dubbele onderkinnen en blubberbuiken. Vrouwen die weinig uitstralen en nog minder te melden hebben. Van die dorpse vrouwen die berichten met ‘hoi hoi’ beginnen. En dan hebben ze tapas eten met ‘dinnies’ als hobby. En o ja, ze willen wel een rosé drinken op een terras. En samen naar de bioscoop. En dan houden ze er nog voor om lekker gek te doen met de meiden. Waarmee ze ook naar het Linda-festival gaan.
Brrrrr
woensdag 10 juli 2019 om 11:13
Zal ongetwijfeld zo zijn.Hatchi schreef: ↑10-07-2019 00:54Er staan net zoveel niet-leuke vrouwen op zo’n site. Vrienden van mij klagen erover. Het zit er vol met onaantrekkelijke doorsnee vrouwen met dubbele onderkinnen en blubberbuiken. Vrouwen die weinig uitstralen en nog minder te melden hebben. Van die dorpse vrouwen die berichten met ‘hoi hoi’ beginnen. En dan hebben ze tapas eten met ‘dinnies’ als hobby. En o ja, ze willen wel een rosé drinken op een terras. En samen naar de bioscoop. En dan houden ze er nog voor om lekker gek te doen met de meiden. Waarmee ze ook naar het Linda-festival gaan.
Met name op e matching zijn de mannen profielen dan weer tenenkrommend.
‘Working hard, playing hard’ de mannen die nog steeds een kwajongen zijn, de deugnieten en avonturiers, de eindeloze hoeveelheid halfvolle glazen, de eisen die ze stellen in het vakje ‘wat zoek ik’: een natural beauty, een vrouw die hakjes en een jurkje afwisselt met een nonchalante trainingsbroek die haar ook uitstekend staat, lief en humor (altijd maar die humor), ze moet plagen en uitdagen, maar ook luisteren, huilen en lachen liefst op de eerste date al....
Op RP zijn de teksten wel wat realistischer. Daar zoekt men gewoon een gezellig maatje.
Maar op e matching werd ik dan weer niet belaagd met seksueel getinte teksten. Ik kreeg er sowieso weinig berichten. Raar dat de ene dating site zo kan verschillen van de ander.
woensdag 10 juli 2019 om 11:20
Wat is er mis met de bioscoop en het terras met vriendinnen?Hatchi schreef: ↑10-07-2019 00:54Er staan net zoveel niet-leuke vrouwen op zo’n site. Vrienden van mij klagen erover. Het zit er vol met onaantrekkelijke doorsnee vrouwen met dubbele onderkinnen en blubberbuiken. Vrouwen die weinig uitstralen en nog minder te melden hebben. Van die dorpse vrouwen die berichten met ‘hoi hoi’ beginnen. En dan hebben ze tapas eten met ‘dinnies’ als hobby. En o ja, ze willen wel een rosé drinken op een terras. En samen naar de bioscoop. En dan houden ze er nog voor om lekker gek te doen met de meiden. Waarmee ze ook naar het Linda-festival gaan.