Rare reacties op dating site

08-07-2019 14:30 66 berichten
Lange tijd niet actief geweest op betaalde dating sites. Maar dit weekeinde waagde ik me weer eens op Relatie Planet. Ik had een goede herinnering aan die site en het wordt zomer.
Ik ben 50 plus. Geen schoonheid maar best leuk type. Heb (vind ik) normale foto’s. Een waar ik een rok draag die kort is, maar niet overdreven. Ook mijn profieltekst is kort en vrij gewoon.
Zoals altijd de eerste dag kreeg ik veel berichten. Ook wel normale natuurlijk, maar toch wel heel veel berichten over een ‘spannende dame’ en ‘lekkere benen’. Veel kwamen van kerels die 10 tot 15 jaar jonger zijn, dan weet je het wel.
Het volgende antwoord kreeg ik van een man van mijn leeftijd die al het eerste bericht over seks begon. Daarop reageerde ik cynisch Hij vond vervolgens dat ik eruit zag alsof ik wel van seks hield en dus niet moest zeuren Hij was vervolgens woedend toen ik hem vroeg wat hij als grijze oude man nu precies verwachtte.
Wat een rancuneuze muts ben jij. Geen wonder dat je geen man kan vinden. Alleen geile mannetjes willen jou, anderen lopen met een boog om je heen. Gelukkig heb ik geen problemen met seks krijgen hoor. Ik wens jou ook veel succes, dat zal je hard nodig hebben
met zo n zure instelling.
Je benen vallen trouwens ook tegen, kan wel zien dat je niet meer jong bent.”

Het kan aan mij liggen, maar waren dating sites een paar jaar geleden normaler? Op Tinder (wat de naam heeft van vleesmarkt) werd ik niet zo bejegend.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen sporen niet. Ik heb geen blote benen en krijg weer rare berichten over sexy ogen.
Sugar and spice, and everything nice.
Pergamon schreef:
08-07-2019 15:22
Kap die berichten toch gewoon meteen af. Ik had met 29 jaar een prima fatsoenlijk, braaf zelfs, profiel. Kreeg reacties van mannen van 70+ die er niet om logen. Daar ben ik nooit op in gegaan. Je ziet toch direct dat dat niet match? Daarbij heb ik geen enkele behoefte aan dergelijke gesprekken met iemand van 40+ jaar ouder.

Kortom: begint iemand over "lekkere benen", dan weet je dat die persoon niet gaat voor een biertje in de kroeg en een potentiële relatie. Wil jij dat wel? Dan negeer je de persoon die je een dergelijk bericht stuurt gewoon. Of je zegt "sorry, geen interesse".
Daarom geen Lexa etc voor mij, word er onpasselijk van die opa's.
Sugar and spice, and everything nice.
Daarom zweer ik bij Tinder, je kan de leeftijd zelf bepalen en wie je eventueel een bericht 'mag' sturen.
Ook al zijn er dan soms ook rare tussen.
Lang verhaal maar RP ken ik wel . op een foto waar ik op een bankje zit met spijkerbroek laarzen en winterjas kreeg ik nog opmerkingen als wat een geile laarzen , lekkere benen en slank wow eindelijk geen dikke bijstandsmoeder met kinderen . Zeer onbeschoft dus , ook als ze je wel leuk vinden dus knap je af op hem .
Dan krijg je de wind van voren je hebt kapsones en ik werkte zeker voor RP om mannen aan de praat te houden . Ook met alleen een pasfoto .
Troost je het gros is echt niet in orde of getrouwd . Ooit bedreigd door iemand echt best heftig dus heb dat gemeld bij RP maar ze zeiden blokkeer hem maar en doe aangifte hij mocht gewoon blijven toen heb ik mijn pro gewist . Zo iemand horen ze eruit te gooien hij dreigde met mij een lesje leren hij zou me thuis opwachten en nog meer enge dingen omdat ik na een paar berichten bedankte voor een afspraak . Niet voor niks als je ziet hoe hij reageerde na een afwijzing !
hij weet niet waar ik woon maar toch was het naar hij weet wel dingen van je .
Heel toevallig heb ik me onlangs ook aangemeld op RP.
Ik dacht, laat ik eens een serieuze betaalde site proberen. Zo'n tien jaar geleden daar ook op gestaan, en had er wel een goede indruk van.
Ik heb de ervaring die jij hebt niet. Ik krijg alleen saaie berichtjes terwijl ik op andere sites wel veel 'sexberichtjes' kreeg.
Ik heb alleen een foto van mijn gezicht, ik zie er niet onaardig uit.
Ben dan ook wel een beetje verbaasd over de berichtjes die je krijgt, nou ja, heel erg verbazen doe ik me ook al niet meer.
Jole schreef:
08-07-2019 17:34
Heel toevallig heb ik me onlangs ook aangemeld op RP.
Ik dacht, laat ik eens een serieuze betaalde site proberen. Zo'n tien jaar geleden daar ook op gestaan, en had er wel een goede indruk van.
Ik heb de ervaring die jij hebt niet. Ik krijg alleen saaie berichtjes terwijl ik op andere sites wel veel 'sexberichtjes' kreeg.
Ik heb alleen een foto van mijn gezicht, ik zie er niet onaardig uit.
Ben dan ook wel een beetje verbaasd over de berichtjes die je krijgt, nou ja, heel erg verbazen doe ik me ook al niet meer.
Haha. Misschien toch eens kritisch kijken naar mijn foto’s dan. Alleen gezicht beter wellicht.
Ik vind de suggestie die ik eerder las dat het noemen van sauna bezoek tot rare reacties leidt, belachelijk. Maar dat heb ik niet eens in mijn profieltekst.
Ik krijg heel veel extreem jonge mannen in de mailbox. ( jonger dan 35) die af willen spreken. De site kent een soort beoordeling over hoe vaak je reageert. Vandaar (en omdat ik een rotklus moet doen voor werk) ging ik eerst steeds zitten antwoorden. Dus steeds maar: je bent te jong etc.
Ben ik mee gestopt.
Inmiddels ben ik ook in gesprek met twee normale types
Succes!
Waterman26 schreef:
08-07-2019 18:28
Haha. Misschien toch eens kritisch kijken naar mijn foto’s dan. Alleen gezicht beter wellicht.
Jammer dat je het idee hebt dat je je anders moet presenteren dan je eerder wilde. Had je meer vrijheid gegund.
Waterman26 schreef:
08-07-2019 18:28
Ik krijg heel veel extreem jonge mannen in de mailbox. ( jonger dan 35) die af willen spreken. De site kent een soort beoordeling over hoe vaak je reageert.
Raar dit. Kan je geen leeftijdsgrenzen ingeven? En dan wel beoordeeld worden op zo'n statistiek.
Veel plezier en geluk met daten!
RP zegt dit: "Het kan zo zijn dat jij niet voldoet aan de door deze persoon ingevulde matchvoorkeuren. Het kan daarom voorkomen dat je reacties krijgt van leden die helemaal niet aan je eigen matchvoorkeuren voldoen."
Dus ze stellen mensen aan je voor waarvan je aangeeft weten dat je geen interesse hebt.
Ik ben iets jonger dan jij Waterman, en ik kreeg op andere sites ook veel berichtjes van twintigers en dertigers en dat terwijl ik juist liever een ouder iemand heb.
In het begin vond ik het nog wel grappig, maar op een gegeven moment is het gewoon vermoeiend om iedere keer maar weer te zeggen dat ik op ouder val.
Jij ook succes !
Zojuist een van 31. Mijn zoon is 29. En aan de foto’s te zien, best een aantrekkelijke jongen.
Ik vind het geen compliment. 40 of 45 zou ik wel als een compliment beschouwen, maar dit...
Wie had het over opdringerige opa’s ?
Geen aandacht aan besteden. Een leuk iemand vinden kost wat meer tijd. Hoe meer tijd je besteed aan investeren in negativiteit en schrijven met iemand die jou al niet beviel op basis van de eerste reactie...hoe minder tijd je bezig bent met het aanschrijven of chatten/mailen met iemand die jou wel aanspreekt.

Alles wat je voedt wordt groter. Jij voedt op seks beluste trollen en dan wordt dat groter. Schrijf jezelf iemand aan omdat zijn profiel je aanspreekt of steek je wat meer moeite in positiviteit dan wordt dat groter.

Ik heb sinds kort een vlog over tuinieren en ik ben ook van middelbare leeftijd en je wil niet weten wat ik allemaal voor berichten krijg...maar er zit een blokkeer knop op dat ding die ik veel gebruik en ik nodig mensen die mij aanspreken uit op mijn site. Ik heb nu al een paar weken geen last meer van 'eenzame mannen'. Ik kreeg ook veel berichten van jonge mannen met wasbordjes of foto's op bed en ik ben dus niet opzoek en ik praat over tomaten...Ik denk dat mannen denken dat een wat 'rijpere' vrouw makkelijker is .

Dus ik reageer niet en dan is de lol snel voorbij. Ik wilde eerst naar iedereen netjes doen....en reageren van: ik ben bezig met het opzetten van en bedrijf/vlogje en helaas ben ik niet opzoek maar ik zou wel 20 van dat soort berichten per dag versturen en daar heb ik dus geen zin in. Iemand die een half blote foto verstuurd, niets beters kan verzinnen dan héy schoonheid gaat bij mij meteen op blokkeer...

Maar jij vindt iemand niet leuk en dan ga je reageren zodat je nog meer niet leuke dingen terug krijgt...waarom doe je dat?

Ik zie veel vrouwen dat online doen..ze zijn verlegen om aandacht of zij willen mannen opvoeden en het slechte gedrag outen (zoals jij hier doet: oh boe kijk nou stoute mannen)...nou ja je bent niet hun moeder. Je zet jezelf in de etalage en dan krijg je reacties...de eerste zijn meestal niet zo leuk...
viva-amber wijzigde dit bericht op 08-07-2019 19:58
29.42% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eeeeeuuuhhh. Ik deed t ook vanwege de beoordeling: reageert vaak op berichten
Waterman26 schreef:
08-07-2019 19:51
met zo,n beoordeling gaat elke geile gek je natuurlijk iets sturen.

is hij zeker van aandacht.
wij slapen nooit.
Waterman26 schreef:
08-07-2019 19:51
Ik weet niet hoe het op datingssites werkt maar wanneer ik iemand blokkeer op mijn bedrijfsfacebook dan telt het niet meer mee voor dat percentage. Dus misschien telt het ook niet me wanneer jij iemand meteen na de eerste berichten blokkeert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
valentinamaria schreef:
08-07-2019 19:57
met zo,n beoordeling gaat elke geile gek je natuurlijk iets sturen.

is hij zeker van aandacht.
Hahaha. Zo had ik t niet gezien. Dacht juist dat ik dan de leukste matches zou krijgen.
Overigens is mijn piekmoment al over
De 31 jarige was de laatste bezoeker. Het is nu doodstil in mijn mailbox.
Ik ga zelf maat aantrekkelijke grijsaards pikant benaderen.
Waterman26 schreef:
08-07-2019 20:26
Hahaha. Zo had ik t niet gezien. Dacht juist dat ik dan de leukste matches zou krijgen.
Overigens is mijn piekmoment al over
De 31 jarige was de laatste bezoeker. Het is nu doodstil in mijn mailbox.
Ik ga zelf maat aantrekkelijke grijsaards pikant benaderen.

Zou je die ene niet alsnog op date kunnen vragen?
Antoon69 schreef:
08-07-2019 20:27
die creep uit de OP?

nee joh, dat is geen leuke man.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
08-07-2019 20:27
Deblokkeren en excuses aanbieden maar. Hij had gelijk: met mijn zure gedrag kom ik nooit aan de man. En mijn benen zijn ook al niet mooi.
Ik vind het eigelijk wel vet van je hoe je hem even een trapje na hebt gegeven dmv een nasty tegenbericht. Daar vroeg hij om, dus dan kan hij het krijgen.
Zijn lelijke woorden in zijn laatste bericht zijn enkel omdat hij op zijn pik is getrapt omdat hij je niet kan krijgen.
Wat een zieligerd.
Jammer, zo'n ervaring.
Gewoon lekker verder kijken en de eikels eruit filteren...
Waterman26 schreef:
08-07-2019 20:43
Deblokkeren en excuses aanbieden maar. Hij had gelijk: met mijn zure gedrag kom ik nooit aan de man. En mijn benen zijn ook al niet mooi.
haha geloof me, hij vindt je benen hemels... Hij zeikt ze nu af omdat hij beledigd is...
Waterman26 schreef:
08-07-2019 20:43
Als je hem een foto van je kont stuurt is ie meteen weer poeslief denk ik.

Ik zou het afzeiken van lelijke ouwe mannen misschien nog wel leuker vinden dan mailen met die ene knapperd.
En nu ( ik lieg dit niet) stuurt een 66 jarige man mij de tekst: nog geneukt vandaag?
Omdat ik dit topic had geopend, moest ik er erg om lachen. Er is echt iets met mijn foto’s vrees ik.
Ik log uit op RP. Dan maar geen goede statistiek. Lees er over een week wel weer de berichten.
Antoon69 schreef:
08-07-2019 20:51
Als je hem een foto van je kont stuurt is ie meteen weer poeslief denk ik.

Ik zou het afzeiken van lelijke ouwe mannen misschien nog wel leuker vinden dan mailen met die ene knapperd.
Vond ik vanmorgen ook. Nu ff genoeg gehad
Je laat je leiden door negativiteit ipv dat je je eigen agenda voert...zo wordt het nooit wat.
Internetdating, breek me de bek niet open. O_o
90% daar is niet oké. Zegt allemaal niets over jou. Die types, jong en oud, proberen het gewoon bij elke vrouw. Er zal er wel eens eentje happen, denk ik. Maar voor jou en de rest: lekker laten gaan.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven