Normaal gedrag?

12-07-2019 07:51 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic gesloten
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2019 10:11
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.33% gewijzigd
Nou dat klinkt gewoon niet erg aardig van haar. Je zou haar kunnen zeggen dat je deze reactie niet zo leuk vindt.
Uh, autisme slaat nergens op.
Het was een leuk gebaar van jou richting je vriendin en haar reactie is onaardig en neerbuigend.
Ik zou erom lachen, maar ik zou het ook heel erg leuk en origineel vinden. Beetje flauw hoe ze reageert.
...
Tsjonge. Leuke vriendin heb jij.
Ik vind het leuk bedacht!
Het zou niet in mijn hoofd opkomen maar ik zou het fantastisch vinden als mijn partner zoiets bedacht had! En ja, er inderdaad ook om moeten lachen, maar dan wel vertederd en vol liefde. Jammer dat je vriendin het zo heeft opgepakt, lijkt me niet leuk voor je.
wat onaardig van haar. Niks autistisch aan, juist attent en origineel bedacht.
Is dit echt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo bot en ongevoelig reageert
Heel lief van je dat je je vriendin op zo'n bijzondere manier wilt verrassen, al vind ik het wel heel bijzonder, een beetje apart zeg maar, vooral dat jij als man precies weet dat het 500 dagen zijn en je haar dan 500 gram chocola geeft...

Wel een een rare reactie van je vriendin, dat ze dit zo tegen haar collega's gaat vertellen, daarmee zet je ze jou wel voor paal.
Niet fijngevoelig. Lijkt mij dat dit al eerder opgevallen moet zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hoezo is dat raar? Zoveel (afgezaagde) mannen die x-aantal rozen per gelegenheid geeft.
Reageert je vriendin vaker zo apart? Melden dat ze je ook met dr collegas nog een keer gaat uitlachen snap ik echt niet..?
Was het diner wel gezellig?
Ik vind het juist heel lief van je dat je zoiets doet en het zou niet in me opkomen om er zo om te lachen. Behoorlijk lullig van haar en helemaal om er ook nog eens met collega’s om te gaan lachen.
Super lief! Mijn vriend en ik houden ook bij hoeveel dagen we samen zijn en vieren de mooie/bijzondere aantallen soms. Heb ik weer van mijn vader, die mijn moeder af en toe met een bloemetje verrast. Ik heb geen flauw idee waarom iemand dat raar of autistisch zou vinden.
Nee, natuurlijk is dit geen autistisch gedrag. Ik vind het juist wel lief! En haar reactie flauw en onbeholpen. Misschien weet ze zich gewoon geen houding te geven.
500 dagen is een speciaal aantal dagen om te herinneren (tov bv 1 jaar, 2 jaar,...). Maar ik vind het wel superlief en jouw cadeau is ook kei leuk en lief! Haar reactie vind ik echter nogal bot en kwetsend. In je gezicht ermee lachen en dan zeggen dat ze met haar collega's er ook mee gaat lachen.. Niet echt fijngevoelig en het komt over precies of ze is zich niet zo bewust van hoe iets jou doet voelen..
Sommige mensen reageren raar als ze zich verlegen voelen; dan willen ze stoer doen,.
Zo willen ze de verlegenheid van zich afschudden. Ten koste van de andere.
Ik vind hem eigenlijk wel origineel, jouw cadeau... Houdt ze wel van chocola? :P Of heb je het verkeerde merk gegeven?

Om even serieus te reageren: Zij doet er raar over mijn inziens, niet jij.
ik zou ook echt in een deuk liggen van de 500 gram chocolade.
Ik vind het hilarisch 1 gram voor elke dag :lol:

Ik vind het een apart idee, maar het autistisch noemen en zeggen dat ze je uit gaat lachen met collega's is natuurlijk niet leuk! En kan gewoon echt niet.
Je zet gewoon never nooit je partner voor schut in het openbaar.
Ik vind het erg onaardig van haar, en dat mag je ook gerust zeggen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik vind het best romantisch en attent en best origineel.
Ik zou misschien ook wel een beetje lachen omdat ik het leuk en origineel vind, maar wat jouw vriendin doet is ontzettend lullig en onaardig en slaat nergens op.

Maar is dit echt? Dat iemand zo ongevoelig reageert?
Ik vind het lief en origineel bedacht van je. Het kan ook zijn dat ze wat ongemakkelijk/onzeker werd van het gebaar en daarom zo reageerde, ik kan geen andere reden bedenken eigenlijk. Doet ze vaker gemeen als je iets aardigs doet? Laat je niets aanpraten hoor, vind het raar en erg onaardig om iemand meteen autistisch te noemen.
Vind het super attent van je.

Ik zou ook van mn stoel rollen van het lachen als mijn vriend zoiets doet. Maar tegelijk zou ik het ook helemaal geweldig vinden.

Ik zou zoiets hebben vertel maar aan je collega’s kans is groot dat ze zeggen wat lief van hem, dat doet mijn vriend nou nooit.

Hoop dat ze voor de rest wel leuk is.
Ik zou het erg overdreven vinden maar het gebaar absoluut waarderen en er zeker niet om lachen om zo mijn man voor schut te zetten.
Ik zou gevleid zijn dat hij zich al 500 dagen gelukkig met mij voelt.
Ik had waarschijnlijk ook moeten lachen, omdat ik dus dagen echt nooit zou tellen, weken, maanden en jaren wel. Dus je zou mij er echt mee verrassen.
Maar ik zou wel lachen met vertedering erbij, en ik zou het ook zeker vertellen aan collega's, maar niet om jou uit te lachen.

Ik moet daarin wel bekennen dat de manier waarop het gegeven wordt wel uitmaakt. Als het als lief geintje gedaan wordt is het super leuk.
Als het als overdreven belangrijk en heus serieus te vieren mijlpaal gebracht wordt, dan zou ik het wellicht te veel vinden.
anoniem_64c96ece978b5 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 08:48
Reden: Gekke zin
1.22% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven