Normaal gedrag?
vrijdag 12 juli 2019 om 08:19
Heel lief van je dat je je vriendin op zo'n bijzondere manier wilt verrassen, al vind ik het wel heel bijzonder, een beetje apart zeg maar, vooral dat jij als man precies weet dat het 500 dagen zijn en je haar dan 500 gram chocola geeft...
Wel een een rare reactie van je vriendin, dat ze dit zo tegen haar collega's gaat vertellen, daarmee zet je ze jou wel voor paal.
Wel een een rare reactie van je vriendin, dat ze dit zo tegen haar collega's gaat vertellen, daarmee zet je ze jou wel voor paal.
vrijdag 12 juli 2019 om 08:24
vrijdag 12 juli 2019 om 08:28
500 dagen is een speciaal aantal dagen om te herinneren (tov bv 1 jaar, 2 jaar,...). Maar ik vind het wel superlief en jouw cadeau is ook kei leuk en lief! Haar reactie vind ik echter nogal bot en kwetsend. In je gezicht ermee lachen en dan zeggen dat ze met haar collega's er ook mee gaat lachen.. Niet echt fijngevoelig en het komt over precies of ze is zich niet zo bewust van hoe iets jou doet voelen..
vrijdag 12 juli 2019 om 08:34
vrijdag 12 juli 2019 om 08:37
vrijdag 12 juli 2019 om 08:39
Ik vind het lief en origineel bedacht van je. Het kan ook zijn dat ze wat ongemakkelijk/onzeker werd van het gebaar en daarom zo reageerde, ik kan geen andere reden bedenken eigenlijk. Doet ze vaker gemeen als je iets aardigs doet? Laat je niets aanpraten hoor, vind het raar en erg onaardig om iemand meteen autistisch te noemen.
vrijdag 12 juli 2019 om 08:45
Vind het super attent van je.
Ik zou ook van mn stoel rollen van het lachen als mijn vriend zoiets doet. Maar tegelijk zou ik het ook helemaal geweldig vinden.
Ik zou zoiets hebben vertel maar aan je collega’s kans is groot dat ze zeggen wat lief van hem, dat doet mijn vriend nou nooit.
Hoop dat ze voor de rest wel leuk is.
Ik zou ook van mn stoel rollen van het lachen als mijn vriend zoiets doet. Maar tegelijk zou ik het ook helemaal geweldig vinden.
Ik zou zoiets hebben vertel maar aan je collega’s kans is groot dat ze zeggen wat lief van hem, dat doet mijn vriend nou nooit.
Hoop dat ze voor de rest wel leuk is.
vrijdag 12 juli 2019 om 08:46
Ik had waarschijnlijk ook moeten lachen, omdat ik dus dagen echt nooit zou tellen, weken, maanden en jaren wel. Dus je zou mij er echt mee verrassen.
Maar ik zou wel lachen met vertedering erbij, en ik zou het ook zeker vertellen aan collega's, maar niet om jou uit te lachen.
Ik moet daarin wel bekennen dat de manier waarop het gegeven wordt wel uitmaakt. Als het als lief geintje gedaan wordt is het super leuk.
Als het als overdreven belangrijk en heus serieus te vieren mijlpaal gebracht wordt, dan zou ik het wellicht te veel vinden.
Maar ik zou wel lachen met vertedering erbij, en ik zou het ook zeker vertellen aan collega's, maar niet om jou uit te lachen.
Ik moet daarin wel bekennen dat de manier waarop het gegeven wordt wel uitmaakt. Als het als lief geintje gedaan wordt is het super leuk.
Als het als overdreven belangrijk en heus serieus te vieren mijlpaal gebracht wordt, dan zou ik het wellicht te veel vinden.
anoniem_64c96ece978b5 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 08:48
Reden: Gekke zin
Reden: Gekke zin
1.22% gewijzigd