Normaal gedrag?
vrijdag 12 juli 2019 om 09:01
haha ja, ver-assen is inderdaad wel erg onaardig, dat doe je toch niet?
Ik vind het wel lief van je TO. Ik zou het van mijn man absoluut niet verwachten, dat hij de dagen gaat tellen. Wordt nu ook wel lastig aangezien we al jaren getrouwd zijn.
Ik vind zelf 12,5 jaar bijv al 'lastig' om te onthouden wanneer dat is, je trouwdag weet je, maar 12,5 jaar is natuurlijk op een heel andere datum, dus vergeet je snel. Dus laat staan dat wij stilstaan bij 'zoveel dagen'.
Maar ik zou het wel een leuk gebaar vinden hoor, het is toch sowieso leuk om iets te krijgen en uit eten gaan (of wilde je thuis een diner verzorgen?) is altijd leuk. En uiteraard is het altijd leuk om te zien dat je vriend moeite voor je doet en om je geeft.
Een klein beetje overdreven vind ik het ook wel, dus inderdaad, wat iemand hierboven al zei, als je het gewoon zelf als 'geintje' brengt/luchtig brengt, dan is het leuk toch? Maar als je het zelf heel serieus neemt, logisch vindt dat je die 500 dgn MOET vieren, dan zou ik het wel wat overdreven vinden. Dan heb je straks ook 750 dagen, en 1000 dagen, maar ook 2 jaar, 2,5 jaar etc. Maar eenmalig een verrassing bij 500 dagen, moet kunnen toch? Ik vind het lullig van je vriendin dat zo zo doet en zou haar dat ook wel duidelijk maken, en zelf de chocola opeten
tulpje21 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:03
10.04% gewijzigd
vrijdag 12 juli 2019 om 09:06
Mijn lief kwam toen we 500 dagen samen waren ook aanzetten met een kaartje en bosje bloemen. Ik moest erom lachen omdat ik het schattig en apart vond. Zo van 'gekkie, heb je dat nou echt bijgehouden?' Uitlachen zou niet in me opkomen en hem voor schut zetten voor collega's al helemaal niet.
Jouw gebaar heeft helemaal niets met autisme te maken. De reactie van jouw vriendin is echt niet ok. Heel onaardig.
We vieren de 1000 dagen volgende maand ook weer. Ik vind het een leuke gewoonte om dat soort 'mijlpalen' te vieren, je kunt nooit teveel vieren in je leven
Jouw gebaar heeft helemaal niets met autisme te maken. De reactie van jouw vriendin is echt niet ok. Heel onaardig.
We vieren de 1000 dagen volgende maand ook weer. Ik vind het een leuke gewoonte om dat soort 'mijlpalen' te vieren, je kunt nooit teveel vieren in je leven
anoniem_63b1fdb33c98f wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:07
14.82% gewijzigd
vrijdag 12 juli 2019 om 09:09
vrijdag 12 juli 2019 om 09:17
Je hebt het over gedrag, doet ze zo vaker dan?
Ik zou je gebaar ook raar vinden. Niet aan mij besteed.
Maar ik hou niet van chocolade, ben niet zo van dat soort dingen mbt jubilea.
Maar ik zou je niet zeggen dat ik je ga uitlachen met collega's. Dat is nogal raar ja.
Ik zou je gebaar ook raar vinden. Niet aan mij besteed.
Maar ik hou niet van chocolade, ben niet zo van dat soort dingen mbt jubilea.
Maar ik zou je niet zeggen dat ik je ga uitlachen met collega's. Dat is nogal raar ja.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:20
0.55% gewijzigd
vrijdag 12 juli 2019 om 09:18
Ik heb op mijn telefoon een agenda die als je bepaalde dingen invult zelf uitrekent hoeveel dagen iets loopt.
vrijdag 12 juli 2019 om 09:23
vrijdag 12 juli 2019 om 09:31
Dit TO!
Er is helemaal niks mis met jou en dit is helemaal niet autistisch.
Je hebt dit juist hartstikke leuk bedacht en ik vind juist haar reactie zeer vreemd en vooral erg lullig.
Ik zou mijn grenzen aangeven bij haar en aangeven dat je haar reactie niet leuk vind.
Ik ben zelf lange tijd niet goed geweest in het aangeven van mijn grenzen. Het grote nadeel daarvan is dat sommige mensen dan over je grenzen blijven gaan en dat is echt niet fijn.
vrijdag 12 juli 2019 om 09:37
Ik zou er ook om moeten lachen en aan andere vertellen. Wat is daar nu weer gemeen aan. Moest ze gaan huilen ofzo?
Ik zou het grappig en lief vinden. Ik ben niet zo zwaar op de hand in dat spoort dingen.
Als to vaker “gekke” getallen of gewoontes/ volgordes heeft is de opmerking autistisch een knipoog daarnaar toe.
Ik zou het grappig en lief vinden. Ik ben niet zo zwaar op de hand in dat spoort dingen.
Als to vaker “gekke” getallen of gewoontes/ volgordes heeft is de opmerking autistisch een knipoog daarnaar toe.
vrijdag 12 juli 2019 om 09:40
Lees 'm anders nog een keer. Misschien doet je empathie het de tweede keer wel.
Ze heeft serieus 10 minuten keihard gelachen en aansluitend zei ze dat ze dit op haar werk ging vertellen zodat haar collega's ook wat te lachen hebben.