Normaal gedrag?

12-07-2019 07:51 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic gesloten
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2019 10:11
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.33% gewijzigd
Ach ja, zo gaat dat. En dan doe je dat soort dingen niet meer en dan is het weer van waarom doe je nooit eens iets leuks of romantisch voor me.
Ik zou er ook om moeten lachen, ik zou het ook wel lief vinden hoor maar kom op: 500 dagen tellen. En dat verassen zou ik toch wel heel onaardig van je vinden.
En wat ga je doen met 1000 dagen bij elkaar?
Ik zou het alleen niet met collega's overhebben.
Lillybit schreef:
12-07-2019 08:46
Ik zou het erg overdreven vinden maar het gebaar absoluut waarderen en er zeker niet om lachen om zo mijn man voor schut te zetten.
Dit inderdaad.
2019 schreef:
12-07-2019 08:58
En wat ga je doen met 1000 dagen bij elkaar?

Een kilo chocolade :cheer2:
S-Groot schreef:
12-07-2019 08:50
Ik zou er ook om moeten lachen, ik zou het ook wel lief vinden hoor maar kom op: 500 dagen tellen. En dat verassen zou ik toch wel heel onaardig van je vinden.
haha ja, ver-assen is inderdaad wel erg onaardig, dat doe je toch niet?

Ik vind het wel lief van je TO. Ik zou het van mijn man absoluut niet verwachten, dat hij de dagen gaat tellen. Wordt nu ook wel lastig aangezien we al jaren getrouwd zijn.
Ik vind zelf 12,5 jaar bijv al 'lastig' om te onthouden wanneer dat is, je trouwdag weet je, maar 12,5 jaar is natuurlijk op een heel andere datum, dus vergeet je snel. Dus laat staan dat wij stilstaan bij 'zoveel dagen'.
Maar ik zou het wel een leuk gebaar vinden hoor, het is toch sowieso leuk om iets te krijgen en uit eten gaan (of wilde je thuis een diner verzorgen?) is altijd leuk. En uiteraard is het altijd leuk om te zien dat je vriend moeite voor je doet en om je geeft.

Een klein beetje overdreven vind ik het ook wel, dus inderdaad, wat iemand hierboven al zei, als je het gewoon zelf als 'geintje' brengt/luchtig brengt, dan is het leuk toch? Maar als je het zelf heel serieus neemt, logisch vindt dat je die 500 dgn MOET vieren, dan zou ik het wel wat overdreven vinden. Dan heb je straks ook 750 dagen, en 1000 dagen, maar ook 2 jaar, 2,5 jaar etc. Maar eenmalig een verrassing bij 500 dagen, moet kunnen toch? Ik vind het lullig van je vriendin dat zo zo doet en zou haar dat ook wel duidelijk maken, en zelf de chocola opeten :) :) k zou het ook aan mijn naaste collega's vertellen, maar dan gewoon als iets leuks: Kijk eens wat ik gekregen heb, lief he?
tulpje21 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:03
10.04% gewijzigd
Heel bijzondere reactie...

Ik zou er misschien ook om lachen, maar dan vertederd, met liefde. Dit klinkt eerder als uitlachen.

En ze weet duidelijk niet wat autisme is.

Ik kan me voorstellen dat je hier verbaasd over bent.
Mijn lief kwam toen we 500 dagen samen waren ook aanzetten met een kaartje en bosje bloemen. Ik moest erom lachen omdat ik het schattig en apart vond. Zo van 'gekkie, heb je dat nou echt bijgehouden?' Uitlachen zou niet in me opkomen en hem voor schut zetten voor collega's al helemaal niet.
Jouw gebaar heeft helemaal niets met autisme te maken. De reactie van jouw vriendin is echt niet ok. Heel onaardig.

We vieren de 1000 dagen volgende maand ook weer. Ik vind het een leuke gewoonte om dat soort 'mijlpalen' te vieren, je kunt nooit teveel vieren in je leven :heart:
anoniem_63b1fdb33c98f wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:07
14.82% gewijzigd
S-Groot schreef:
12-07-2019 08:50
Inderdaad. Tel je dat serieus?
Yugen schreef:
12-07-2019 09:06
gekkie

Precies.
Wat een gemene reactie van haar! Haar collega's laten lachen om jouw romantische gebaar? Dat is echt niet fraai.

Ik zou het een topkado vinden!

En volgens mij hoef je de dagen niet eens te tellen, maar kun je dit gemakkelijk uitrekenen in Excel.
She was brave and strong and broken, all at once.
jij telt de dagen??

zou ik ook apart vinden
Je hebt het over gedrag, doet ze zo vaker dan?

Ik zou je gebaar ook raar vinden. Niet aan mij besteed.
Maar ik hou niet van chocolade, ben niet zo van dat soort dingen mbt jubilea.

Maar ik zou je niet zeggen dat ik je ga uitlachen met collega's. Dat is nogal raar ja.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:20
0.55% gewijzigd
Woez schreef:
12-07-2019 09:09
Wat een gemene reactie van haar! Haar collega's laten lachen om jouw romantische gebaar? Dat is echt niet fraai.

Ik zou het een topkado vinden!

En volgens mij hoef je de dagen niet eens te tellen, maar kun je dit gemakkelijk uitrekenen in Excel.
Ik heb op mijn telefoon een agenda die als je bepaalde dingen invult zelf uitrekent hoeveel dagen iets loopt. :-D
chrys schreef:
12-07-2019 09:15
jij telt de dagen??

zou ik ook apart vinden
Heb je gewoon apps voor die dat uitrekenen.
Boarn schreef:
12-07-2019 09:19
Heb je gewoon apps voor die dat uitrekenen.
Google bijvoorbeeld:
date 500 days from now
date 500 days from april 1 2019

Best handig voor zulke numerologie.

Oh, niet okay wat je vriendin doet. Ligt niet bij jou HeinRichardson.
Hm, heb je vaker jubliea gevierd? Als je elke honderd dagen met een cadeautje aan komt zetten wordt het al een heel ander verhaal.
chrys schreef:
12-07-2019 09:15
jij telt de dagen??

zou ik ook apart vinden
Er zijn mensen die dat soort dingen doen.
Niet oké en al helemaal niet lief van haar.
Thlubbe schreef:
12-07-2019 08:34
Ik vind hem eigenlijk wel origineel, jouw cadeau... Houdt ze wel van chocola? :P Of heb je het verkeerde merk gegeven?

Om even serieus te reageren: Zij doet er raar over mijn inziens, niet jij.
Dit TO!
Er is helemaal niks mis met jou en dit is helemaal niet autistisch.
Je hebt dit juist hartstikke leuk bedacht en ik vind juist haar reactie zeer vreemd en vooral erg lullig.
Ik zou mijn grenzen aangeven bij haar en aangeven dat je haar reactie niet leuk vind.
Ik ben zelf lange tijd niet goed geweest in het aangeven van mijn grenzen. Het grote nadeel daarvan is dat sommige mensen dan over je grenzen blijven gaan en dat is echt niet fijn.
:hug: Kom op voor jezelf hoor!
RikM schreef:
12-07-2019 09:00
Een kilo chocolade :cheer2:
Tony chocolony!! :love: :love: :love:
Zou ik toch ook niet heel erg vinden! :proud:
Ik zou er ook om moeten lachen en aan andere vertellen. Wat is daar nu weer gemeen aan. Moest ze gaan huilen ofzo?
Ik zou het grappig en lief vinden. Ik ben niet zo zwaar op de hand in dat spoort dingen.
Als to vaker “gekke” getallen of gewoontes/ volgordes heeft is de opmerking autistisch een knipoog daarnaar toe.
SjakS schreef:
12-07-2019 09:37
Ik zou er ook om moeten lachen en aan andere vertellen. Wat is daar nu weer gemeen aan.

Lees 'm anders nog een keer. Misschien doet je empathie het de tweede keer wel.

Ze heeft serieus 10 minuten keihard gelachen en aansluitend zei ze dat ze dit op haar werk ging vertellen zodat haar collega's ook wat te lachen hebben.
Wat een stom reactie van haar. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik word dit jaar 29 en zou het nog steeds schattig vinden als mijn verloofde dat zou doen. Wat er gebeurd is zegt meer over je vriendin dan over jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven