Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 17 juli 2019 om 10:34
yasmijn schreef: ↑17-07-2019 10:21Dank allemaal!
Ben net terug van anesthesist. Bloeddruk, hart, longen en zuurstof in bloed zijn prima. Dus maandag onder het mes. Heb gekozen voor plaatselijke narcose. Helemaal weg word ik zo misselijk van. Als ik tijdens de operatie alsnog helemaal onder zeil wil, dan kan dat.
Die man zei: je hoort dan wel zagen en boren. Kun je dat aan? Duh!
Vind het wel interessant.
Ja precies! Lijkt me ook al ontzettend interessant om te zien. Wel ben ik bang dat ik dan rare bewegingen maak of m'n nek verrek door het meekijken of zo (is je arm weer heel, kunnen ze met je nek verder .. je ligt er dan toch).
woensdag 17 juli 2019 om 11:01
Uit ervaring weet ik dat je niet mee kunt kijken. Erg jammer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 17 juli 2019 om 11:09
Ja, je kunt het wel horen.
Ik voelde een keer gedoe aan mijn tenen (tijdens elleboogoperatie) en vroeg wat daar gebeurde.
Bleek een verpkeegkundige jeuk te hebben, maar vanwege de steriliteit kon ze zichzelf niet krabben, dus gebruikte daar mijn voet voor.
Ze waren toen nog niet zo gewend aan wakker patiënten in de OK.
David Dunning
David Dunning
woensdag 17 juli 2019 om 11:33
Solomio schreef: ↑17-07-2019 11:09Ja, je kunt het wel horen.
Ik voelde een keer gedoe aan mijn tenen (tijdens elleboogoperatie) en vroeg wat daar gebeurde.
Bleek een verpkeegkundige jeuk te hebben, maar vanwege de steriliteit kon ze zichzelf niet krabben, dus gebruikte daar mijn voet voor.
Ze waren toen nog niet zo gewend aan wakker patiënten in de OK.![]()
woensdag 17 juli 2019 om 11:44
woensdag 17 juli 2019 om 12:54
Beterschap Yas! Dat klinkt als een heule nare breuk.
woensdag 17 juli 2019 om 13:09
Ik voelde ook een keer gedoe aan mijn tenen toen ik geopereerd werd aan diezelfde voet. Bleek de plaatselijke verdoving (knieblock) niet te werken. Kreeg ik alsnog algehele narcose.
Gelukkig testen ze dat vooraf, dus dat gedoe aan mijn tenen was gepland.
woensdag 17 juli 2019 om 13:35
Dat doen ze als ze niet meer weten wat je gebroken hebt.charlottew88 schreef: ↑17-07-2019 13:04Het is heel heel heel erg vervelend lieve Yas. Maar het kan altijd erger![]()
Daarom nooit narcose nemen.
David Dunning
David Dunning
woensdag 17 juli 2019 om 14:02
woensdag 17 juli 2019 om 17:11
Had je weer gezopen ?yasmijn schreef: ↑17-07-2019 07:03Ik zit al zo’n 24 uur in het gips, rechterarm van schouder tot vingers. Elleboog gebroken. Gistermorgen uitgegleden in de badkamer. En door mijn botontkalking ( waar ik overigens medicatie voor heb) breek ik makkelijk wat. Het is een hele nare breuk, totaal afgebroken.
Maandag word ik geopereerd.
Zo naar de anesthesist.
Wat vervelend zeg. Was het de vorige keer ook deze arm?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.