Gezondheid alle pijlers

Vriend heeft longkanker

09-02-2019 11:58 1698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerste kerstdag werd mijn vriend verkouden met veel hoesten erbij. Verkoudheid ging over, hoesten niet en dat werd steeds pijnlijker. Halverwege januari voelde hij met een hoestbui een knak bij zijn ribben. Mijn vriend ging gelijk naar de huisarts, die stuurde hem door naar het ziekenhuis voor een foto.
Conclusie was een gebroken rib en ze zagen iets bij zijn longen wat ze niet vertrouwden.
Vriend kreeg een scan en vorige week hebben we echt het meest verschrikkelijke nieuws gekregen.
Longkanker met uitzaaiingen naar oa zijn rib, daarom is die ook gebroken, stukje lymfe, lever en er zit een plekje bij zijn heup. Arts zei gelijk dat hij dit niet kon genezen, alleen maar tijd rekken. :cry:
Onze wereld is ingestort, onze toekomst plannen die we samen hadden kunnen we niet meer uitvoeren. Het is allemaal zo onwerkelijk, we leven in een complete nachtmerrie.
Zonder behandeling geeft de arts hem een half jaar, met behandeling kan het met een paar maanden tot paar jaar gerekt worden, mits het aanslaat.

Dinsdag krijgt hij zijn eerste chemo en maandag krijgen we te horen of hij ook immunotherapie erbij krijgt.
Ik ben zo bang voor alles wat komen gaat, dat ik hem zie aftakelen en dat het moment gaat komen dat ik mijn grote liefde moet gaan missen :cry: Geen idee hoe ik dit allemaal moet gaan doen. We proberen nu nog zoveel mogelijk te genieten en leuke dingen te doen zolang het nog kan.
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst :redrose:
Heel veel sterkte PinkWombat :redrose:
Wat intens verdrietig.

:hug: heel veel sterkte
I told you walking was idiotic.
Wens jou heel veel kracht en sterkte en dat de mooie herinneringen
je veel troost mogen bieden. :rose:
Gecondoleerd
Gecondoleerd, veel sterkte met dit grote verlies :rose:
Heel veel sterkte! :hug:
Gecondoleerd en veel sterkte met dit enorme verdriet en verlies van je man :cry: :redrose:
Je klinkt als een hele sterke vrouw, maar neem de tijd voor dit enorme verlies :hug:
Met tranen in mijn ogen lees ik jouw laatste bericht. Ongelooflijk veel sterkte gewenst.

Ik kan me alleen maar aansluiten bij iedereen die zegt wat een liefde en kracht jij laat zien. Geweldig mooi dat je jouw man tot het laatst zo hebt kunnen ondersteunen. Het heeft me echt weer even extra doen beseffen hoe kwetsbaar we zijn en hoeveel we moeten genieten van onze geliefden. Nogmaals heel veel sterkte lieve PW.
Gecondoleerd. Heel veel sterkte :hug: :redrose:
Gecondoleerd, wat intens verdrietig. Ik ben er stil van. Sterkte :rose:
Gecondoleerd, wat heb je alles mooi verwoord. :rose: Vind het zo heftig! Gelukkig zijn je ouders er voor je. Heel veel sterkte de komende tijd.
Groetjes!
Heel veel sterkte lieve meid :hug:
Och Pink, wat is het dan nog snel gegaan... Wat hebben jullie in een achtbaan gezeten en wat heb jij voor hem gevochten. De manier waarop je schrijft is zo open en liefdevol. Jij hebt alles gedaan wat je kon. Jouw man had maar mazzel met jou, hoor.

Heel veel sterkte de komende tijd :hug:
Heel veel sterkte!
Gecondoleerd :hug:
Gecondoleerd Pink, dat je lief in vrede mag rusten. Fijn dat zijn overgang zo rustig is verlopen. Ik wens je veel sterkte & kracht.
:hug:
Afbeelding
Ik lees zoveel liefde PinkWombat. Wat een vreselijk gegeven dat hij van deze aarde, uit jouw armen, is weggerukt. En tegelijkertijd fijn dat het niet langer heeft geduurd. Ik wens je alle sterkte van de wereld.
Gecondoleerd PinkWombat. Ik wens jou en de mensen om jou heen heel veel sterkte. :rose:
Gecondoleerd Pink :hug:

Bij mij brandt de komende dagen ook een kaarsje....
Gecondoleerd! Heel veel sterkte! :hug:
Lieve Pink, heel veer sterkte met dit grote verdriet :rose:
Gecondoleerd en veel sterkte Pink :redrose:
Ik ben blij dat het onvermijdelijke rustig verlopen is, en dat het voor jullie beiden achter de rug is.
Wat zal jij je verward en ontheemd voelen.
Het is niet niets, wat je het laatste half jaar hebt doorstaan. Wat ben je liefdevol en dapper.
Ik heb al minstens twee keer gehuild bij het lezen van je topic, dus wat moet het zijn voor jou...?

Heel veel sterkte de komende periode.
Het is bizar hoe de wereld verder draait terwijl jouw wereld even helemaal stil staat.
Succes toegewenst met de komende drukke periode en ook de periode daarna.
Heel veel sterkte PinkWombat :rose:
Lieve Pink, gecondoleerd. Ik heb met tranen over mijn wangen je bericht gelezen, wat schrijf je mooi. Ik ken je niet maar denk aan je en stuur je veel liefde en kracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven