Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 22 juli 2019 om 09:43
Ah dank jullie. Ik zou om 10 uur aan de beurt zijn maar dat gaat al niet meer lukken . Zit nog steeds in de kleren en er komt geen mens. Dus ik ben nooit operatiegereed voor 10 uur.
Er loopt vast wat uit.
De traumachirurg verwacht 2 uur met me bezig te zijn. En ik blijf erbij, lokale verdoving.
Kies ik zelf voor. Mocht ik het toch niet leuk vinden dan kan ik tijdens de operatie dat aangeven en brengen ze me alsnog in slaap.
Er loopt vast wat uit.
De traumachirurg verwacht 2 uur met me bezig te zijn. En ik blijf erbij, lokale verdoving.
Kies ik zelf voor. Mocht ik het toch niet leuk vinden dan kan ik tijdens de operatie dat aangeven en brengen ze me alsnog in slaap.
maandag 22 juli 2019 om 11:33
Ik geef nul details. Er zijn meer dan een handje vol topics.SombraOnline schreef: ↑22-07-2019 11:31Maar waarom in dit topic er dan nog aandacht op vestigen? Genoeg meelezers die nu op zoek gaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 juli 2019 om 11:42
Ik snap de verontwaardiging wel, maar het is inderdaad niet handig om dit hier te vermelden.
maandag 22 juli 2019 om 11:43
Ik zie het al voor me. Yas die tijdens de operatie haar mobiel te voorschijn haalt en vanwege het gezelschap gaat forummen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 22 juli 2019 om 11:48
maandag 22 juli 2019 om 11:52
Bijzonder topic indd.Lucifer2018 schreef: ↑22-07-2019 11:47Dat lang leve ...topic, echt.Ik ga er maar uit, want wat ik echt wil tikken zou voor de stafstalkers heerlijk zijn.![]()
Sterkte Yasmijn.
maandag 22 juli 2019 om 12:09
Lucifer2018 schreef: ↑22-07-2019 11:47Dat lang leve ...topic, echt.Ik ga er maar uit, want wat ik echt wil tikken zou voor de stafstalkers heerlijk zijn.![]()
Verstandig.
maandag 22 juli 2019 om 12:11
Lucifer2018 schreef: ↑22-07-2019 11:47Dat lang leve ...topic, echt.Ik ga er maar uit, want wat ik echt wil tikken zou voor de stafstalkers heerlijk zijn.![]()
Sterkte Yasmijn.
Ik vind het bijzonder dat je iemand zo forumsgewijs steeds maller ziet worden.
Mocht dat bij mij ook ooit het geval zijn, wil iemand me dan even een flinke draai om mijn oren geven en daarna mijn wachtwoord afpakken?
maandag 22 juli 2019 om 12:22
the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 12:11Ik vind het bijzonder dat je iemand zo forumsgewijs steeds maller ziet worden.
Nee dat is niet zo. Dat ligt aan ons.
maandag 22 juli 2019 om 12:23
Die draaien om de oren zijn wel gegeven, maar werken alleen maar averechts.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 12:11Ik vind het bijzonder dat je iemand zo forumsgewijs steeds maller ziet worden.
Mocht dat bij mij ook ooit het geval zijn, wil iemand me dan even een flinke draai om mijn oren geven en daarna mijn wachtwoord afpakken?
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 juli 2019 om 12:25
Wat een verschil met een paar jaar terug hè? Je zou haast denken dat ze gehackt is.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 12:11Ik vind het bijzonder dat je iemand zo forumsgewijs steeds maller ziet worden.
maandag 22 juli 2019 om 12:27
Nee, aan jou nog niet.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
maandag 22 juli 2019 om 12:27
Oehhhh, die is te smerig voor woorden.Lucifer2018 schreef: ↑22-07-2019 12:26Ik ken haar niet anders. Ze had het wel minder vaak. Dat wel.
Maar ook in dat zaterdagochtendtopic is zat raars gebeurt.