Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 22 juli 2019 om 22:31
doe_es-lief schreef: ↑22-07-2019 22:22Coco, mijn dank is groot (al ga ik het maken met filets, man kan niet tegen kippendijen want daar zitten vetklompen in zegt hij, wijs als ik ben vraag ik maar nooit meer naar wat hij van mijn dijen vindt)
maandag 22 juli 2019 om 22:32
Ik maak slechts bezwaar tegen twee dingen:
1) een mod die op verzoek van een forummers die niet een topic heeft geopend (en het verzoek niet eens snapt) de titel aanpast.
2) als hij beschreven worden door een Adam die met een madam verwarming schept.
1) een mod die op verzoek van een forummers die niet een topic heeft geopend (en het verzoek niet eens snapt) de titel aanpast.
2) als hij beschreven worden door een Adam die met een madam verwarming schept.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 22 juli 2019 om 22:37
Als wat beschreven wordt door een Adam die met een madam verwarming schept? Wel interessant om verwarming te scheppen.
P.s.
Ik heb een van mijn posts hier gestaft met de vraag deze discussie ergens heen te verplaatsen. Iets van klets of onzin of het topic over dat gemeentevoorstel. Wat de mods fijn vinden.
maandag 22 juli 2019 om 22:41
klavertje-vier2019 schreef: ↑22-07-2019 22:3912 kippendijen voor 4 personen, is dat niet heel veel?
Voor 6 kippen is het genoeg.
maandag 22 juli 2019 om 22:42
Volgens mij zijn die niet zo heel groot. Maar kan me vergissen.klavertje-vier2019 schreef: ↑22-07-2019 22:3912 kippendijen voor 4 personen, is dat niet heel veel?
maandag 22 juli 2019 om 22:45
Ik haal ze altijd bij de poelier, dus misschien zijn die groter?Coconuts12 schreef: ↑22-07-2019 22:42Volgens mij zijn die niet zo heel groot. Maar kan me vergissen.
Ik zou er echt geen 3 op kunnen.
maandag 22 juli 2019 om 23:06
madamzonderm schreef: ↑22-07-2019 22:37
P.s.
Ik heb een van mijn posts hier gestaft met de vraag deze discussie ergens heen te verplaatsen. Iets van klets of onzin of het topic over dat gemeentevoorstel. Wat de mods fijn vinden.
Dat vind ik dan weer bizar. Je zwengelt de discussie hier zelf weer aan en gaat vervolgens vragen of het weg kan. Was er hier dan niet over begonnen maar gewone in het topic.
Jij bent me trouwens niet opgevallen in het topic. Schrijf je al vanaf het begin mee?
maandag 22 juli 2019 om 23:08
De ironie van mijn antwoord op feow ontgaat je dus.madamzonderm schreef: ↑22-07-2019 22:09Laten we vooral niet gaan gokken want ik denk dat jij en ik heel anders gokken.
Wel. Zie quotes tussen de tildes (~) Je quotte feow in die post en vond zijn voorstel goed onder de regels die je gaf, dus zijn post is daar ook.
En volgens mij is feow een vrouw.
maandag 22 juli 2019 om 23:26
Ja, ik!
Alleen op mijn telefoon.
Pagina verversen helpt ongeveer de helft van de tijd.
Dit forum heeft mij al aan een weerzin tegen Kia, Renault en Toyota geholpen....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 22 juli 2019 om 23:32
Haha, kan je geruststellen, zíj zoekt juist een baan.
Hoe ze erbij komt dat ík haar daar aan kan helpen?
maandag 22 juli 2019 om 23:33
O het was ironisch bedoelt.bethweeter schreef: ↑22-07-2019 23:08De ironie van mijn antwoord op feow ontgaat je dus.
En volgens mij is feow een vrouw.
Ja, blijkbaar haal ik voornaamwoorden door elkaar hier.
De beslissing was hier genomen en hopelijk lezen mods mee. Had niet verwacht dat het een lange discussie werd. Lijkt me handig het te verplaatsen. Nou ja.bethweeter schreef: ↑22-07-2019 23:06Dat vind ik dan weer bizar. Je zwengelt de discussie hier zelf weer aan en gaat vervolgens vragen of het weg kan. Was er hier dan niet over begonnen maar gewone in het topic.
maandag 22 juli 2019 om 23:35
Volgens mij is dit ook gebruikt in het bugtopic. Heb er zelf geen last van als in het is er niet bij mij maar hopelijk wordt het voor jullie gefixt.
maandag 22 juli 2019 om 23:39
Dat zijn er 3 per persoon. Kippendijen zijn niet zo groot. En bij mij willen ze er allemaal gemiddeld drie . En wij zijn met zes man thuisklavertje-vier2019 schreef: ↑22-07-2019 22:3912 kippendijen voor 4 personen, is dat niet heel veel?
Ingrediënten voor de saus blijft hetzelfde.
anoniem_386990 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 23:43
6.10% gewijzigd