Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Getest (Travelsize)
Afbeelding
Lichte foam, doet zijn werk goed en mijn huid word er zacht van maar verder niks bijzonders.
Nog een keer kopen? Misschien.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hallo allemaal,

Ik schrijf graag mee want ben dol op beauty en nieuwe dingen testen.

Ladies die de nobuychallenge doen, wat houd dit precies in? Want dit klinkt alsof het ook wel iets voor mij is :yes:

Momentele favorites:

-Maybelline superstay matte ink (verkies deze zelfs boven MAC)

- Mineralissima foundation en blush (eindelijk iets waar mijn gevoelige vette huid tegen kan en matteert geweldig zelfs met deze dagen :sun:

Verlanglijstje:

-Maybelline highlighter chrome master
-Maybelline color tattoo

Iemand ervaring met deze producten? Voordat ik weer iets koop wat achter in de kast beland :facepalm:
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Emma95 schreef:
23-07-2019 22:04
O, daar ga ik even naar kijken.

Ik heb van COSRX deze
https://www.ebay.com/itm/Cosrx-AHA-BHA- ... SwGvhT~GlG

Is echt heel fijn.
Jaaaa, die is echt fijn! Hij ging alleen zo snel op.....bleken mijn dochters van 19 en 20 deze ook te gebruiken. Ik bestel er nu altijd twee tegelijk, zodat ik altijd een backup fles heb. Shipping vanuit Korea kan soms effe duren.

In NL ook te krijgen bij www.littlewonderland.nl , maar ik ben nogal loyaal aan mijn Ebay leverancier😉
Welkom Divamom!! :cheer2:

Leuk dat je meeschrijft!
Ik heb geen ervaring met de producten wat op je wishlist staat maar ik heb wel veel goede reviews/ youtube filmpjes gezien van Maybelline highlighter chrome master. En volgens mij is ie ook heel mooi hoor!

Ga aub niet meedoen met No Buy, het is echt dagelijks een marteling.Maar als je toch mee wil doen, op eigen risico.We zijn er voor je. :hug:

Dus jij bent ook een tester? :heart: Fanatieke?
Heb je bv 100 foundations en minimaal 50 primers in verpakking?
Prrrr, mauw miawwwww.
Voor diegene met 100 foundation en minimaal 50 primers in verpakking.
Echt: :kneel:

:proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Hoe komen mensen aan al die testers? O_O
Vikhui schreef:
24-07-2019 10:08
Hoe komen mensen aan al die testers? O_O

Die mensen zijn gek, ze kopen het bij MP gewoon voor de lol. Of bij bestellingen bij Douglas of krijgen het van winkels/ vrienden/ familie etc. :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Welkom divamom,

Wij (miss jane en ik) doen 2 a 3 maanden een verbod op make up en kleding kopen.
Jane-Ice schreef:
24-07-2019 10:15
Die mensen zijn gek, ze kopen het bij MP gewoon voor de lol. Of bij bestellingen bij Douglas of krijgen het van winkels/ vrienden/ familie etc. :proud:
Ze krijgen het gratis op mp ... testers verkopen mag niet schijnt..
Momenteel kan ik steeds maar uit 2 testers kiezen bij douglas bestellingen. Why. Boring.
Dat is stom sjuul....misschien omdat mensen teveel ALLES los bestellen om meer testers te krijgen ?! :lol:
🙈
Eviva_83 schreef:
24-07-2019 10:22
Dat is stom sjuul....misschien omdat mensen teveel ALLES los bestellen om meer testers te krijgen ?! :lol:

Laten we dit maar niet te vaak zeggen dan. :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
24-07-2019 10:19
Momenteel kan ik steeds maar uit 2 testers kiezen bij douglas bestellingen. Why. Boring.

Wat heb je gekocht?! (schreeuwend)
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
24-07-2019 11:00
Wat heb je gekocht?! (schreeuwend)
Estee lauder double wear camouflage. De beste gezicht concealer wat mij betreft! Gebruik tape shape alleen onder de ogen.
Sjulia schreef:
24-07-2019 11:19
Estee lauder double wear camouflage. De beste gezicht concealer wat mij betreft! Gebruik tape shape alleen onder de ogen.
O gods...heb een mini ervan. :whistle:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
24-07-2019 12:55
O gods...heb een mini ervan. :whistle:
Haha mini queen! Hij is echt super dekkend. Ik vind dermablend van Vichy erbij in het niet vallen. Fijnere substantie en smeert lekkerder als double wear. Maar echt te dekkend en daardoor helaas cakey. Als concealer wel echt geweldig. Niks onbedekt en het draagt ook mooi.
Jane-Ice schreef:
24-07-2019 09:54
Welkom Divamom!! :cheer2:

Leuk dat je meeschrijft!
Ik heb geen ervaring met de producten wat op je wishlist staat maar ik heb wel veel goede reviews/ youtube filmpjes gezien van Maybelline highlighter chrome master. En volgens mij is ie ook heel mooi hoor!

Ga aub niet meedoen met No Buy, het is echt dagelijks een marteling.Maar als je toch mee wil doen, op eigen risico.We zijn er voor je. :hug:

Dus jij bent ook een tester? :heart: Fanatieke?
Heb je bv 100 foundations en minimaal 50 primers in verpakking?
Haha, ik ben best een fanatieke tester, foundation uitgezonderd want heb een heel gevoelige huid en mijn holy grail al gevonden. Kan geen drogist of parfumerie inlopen zonder iets te kopen om te testen, vooral makeup maar ook haarproducten want het is nooit het wonderproduct voor mijn haar :cry:

Maaar vooral lipsticks heb ik echt nooit genoeg :hyper:
Heb er 25 van mac enn 12 van de maybelline superstay mattes en nog lang niet compleet :lmao:
En nog vele andere de meeste zijn impulsieve miskoopjes

Die nobuychallenge zou zoo goed zijn voor mn portemonnee, alleen zou mijn beautyhart afkickverschijnselen krijgen :bonk:

Hier hopelijk wat inspiritie op doen voor mijn wishlist zodat ik niet meer zoveel impulsieve miskopen doe :cheer:
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Eviva_83 schreef:
24-07-2019 10:16
Welkom divamom,

Wij (miss jane en ik) doen 2 a 3 maanden een verbod op make up en kleding kopen.
Dit zou zo goed zijn voor mijn portemonnee
  • :-o
Alleen hoe houden jullie het vol?
Ik kan geen drogist of parfumerie inlopen zonder iets te kopen...
Zou echt afkickverschijnselen krijgen :bonk:
Zo, weer een Lisa Eldridge lipstick erbij. Pre-order kon vanaf 16.00 uur Nl tijd, aantal kleuren binnen 5 minuten uitverkocht!

Velvet Ribbon wordt maandag naar mij verstuurd!
Is eigenlijk al duidelijk geworden wat er nou allemaal in de lipsticks zat van die ene youtuber? Jaclyn Hill? Even googelen :-D Dat was toen zo erg, al die haren overal.
Ieuw, getver! Gelukkig is de lipstick van Lisa echt prachtig! Ik heb er nl al eentje in huis :)
DivaMommy94 schreef:
24-07-2019 09:29
Hallo allemaal,

Ik schrijf graag mee want ben dol op beauty en nieuwe dingen testen.

Ladies die de nobuychallenge doen, wat houd dit precies in? Want dit klinkt alsof het ook wel iets voor mij is :yes:

Momentele favorites:

-Maybelline superstay matte ink (verkies deze zelfs boven MAC)

- Mineralissima foundation en blush (eindelijk iets waar mijn gevoelige vette huid tegen kan en matteert geweldig zelfs met deze dagen :sun:

Verlanglijstje:

-Maybelline highlighter chrome master
-Maybelline color tattoo

Iemand ervaring met deze producten? Voordat ik weer iets koop wat achter in de kast beland :facepalm:
Maybelline super stay, blijft dus beter ziten dan de mac? Top!

In welke vorm zit het? Liquid?
O wacht, tis geen eyeliner.... Bummer
Die van essences is hier niet meer te vinden
Shadesofblue schreef:
24-07-2019 17:40
O wacht, tis geen eyeliner.... Bummer
Die van essences is hier niet meer te vinden

Online bij kruidvat!!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven