Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Trusten caatje lieverd het is toch ook wat zo op het einde geloof ik, lief van je man, laat je maar lekker verwennen hoor verdien je helemaal.

Rest ook vast trusten ik doe de computer rest van avond niet meer aan doei
Oh, ik had nog nooit van Om oda ( ) gehoord. Zal zo nog eens eventjes kijken.

Chiek, ik denk niet dat we voor roze of blauw gaan (maar zeg nooit nooit, ik hou van blauw), maar ik wil gewoon eerst weten welk smaakje we krijgen voor ik iets zeg over groen, of rood, of paars, of oranje, of whatever.

DD, wat leuk dat je zoveel spullen hebt gekocht! Ik word ook altijd zo blij van nieuwe kleren.
Ooh Caatje meis, het vliegt je allemaal een beetje aan ineens krijg ik zo het idee Lief zijn voor jezelf en vooral niet te streng.

Lekker slapen vannacht en morgen schijnt de zon weer.

Leuk hoor Mien je Zweedse gigantspulletjes!

@Chiek

pf heftig nieuws van je fysio zeg. Dat klinkt niet goed. Maar jij moet ook goed op jezelf passen hoor!

@DD

leuk, echte positiekleding voor je buikje/baby in wording.
Caatje, als je het mij vraagt ga jij heel snel je kindje krijgen! Zou best wel eens sneller kunnen zijn dan je denkt... SPannend hoor!

Mien, gefeliciteerd met je nieuwe kamertje, leuk!

Beng, wat een lieve woorden van jou! En ook nog via deze weg gefeliciteerd natuurlijk... :-)

Hier weinig nieuws. Ben druk. Tot een uur geleden op het strand gezeten, na een drukke werkdag, dus voel wel dat ik een extra buik heb, zeg maar. Vind het nu toch wel zwaarder worden hoor... Maar goed, heb verder wel energie voor tien, dus dat compenseert dan weer...

@Chiek, geen goed nieuws meis. Rustig aan doen en laat die leidinggevende maar lekker lullen!

Meisjes, tot later!
Ooh wat heerlijk Duft, lekker op het strand! Het is ook gewoon bijna zwoel nu. We vonden het verbazingwekkend warm toen we net de hond uitlieten!

Doe je wel rustig aan verder? Intensief genieten mag, maar je te druk maken niet! Goed op je lijf passen.

Welterusten allemaal!
Chiek lief dat je me spot! Niks aan de hand maar gewoon echt veels te druk, maar ik wil natuurlijk wel bijlezen dus log af en toe even snel in en dan lees ik even. Voordat ik iets kan posten heb ik weer een kind aan mijn bureau of een vervelende adjunct! Maar ik denk wel aan jullie dus!

Net voor het eerst naar de yoga geweest, was nog best hard werken maar wel gezellig. Allemaal bekenden he, dat heb je op zo`n dorp als het mijn

Morgen heb ik alle afspraken afgezegd en ga ik even heerlijk bijkomen op de bank voor de tv. Ik ben het echt heel erg zat, en ga nu even lekker tegen mijn vriendje aanliggen in bed!

dikke zoen voor jullie allemaal!
@Mard, same here. Ben ook een beetje moe en brak en weet ook niet helemaal hoe ik de komende dagen door ga komen. Vandaag met de klas op excursie, weliswaar op 20 minuten fietsen, maar ik ben wel verantwoordelijk voor 25 kids en dat fietsen zit me ook niet helemaal lekker, want krijg er zo'n pijn in mijn pensje van :-)

Het weekend zit weer bomvol met morgen lunchen met vriendin en daarna op babykamer-jacht met mijn lief. Zondag uiteten met vrienden en kids en overdag visite. En maandag ook weer helemaal vol. Ik denk dat ik dinsdag lekker niks ga doen. Zo! :-)

En dan ben ik nu wel heel benieuwd naar Chicaatje, waarvan ik sterk het gevoel heb dat ze aan het bevallen is of dat heel snel gaat doen. Maar misschien zit ik er helemaal naast...

Wie vroeg er ook alweer naar mijn vibro-mascara? Die zit nl. helemaal fijn, heb er echt mooie wimpers van gekregen, dus het is het geld wel waard.

Had ik al verteld dat ik met mijn dikke zwangere reet op mijn Dior bril ben gaan zitten die me 280 euro heeft gekost en pas een jaar oud was? Ik kon wel janken. Heb ik ook gedaan, soort van :-) Ik ging er ZO op zitten, dat snap je toch niet??

Ik ga rennen, moet mijn schoenen nog zoeken en mijn plasje eerst nog even snel bij de Huisarts afleveren, de VK denkt dat ik blaasontsteking heb, omdat ik steeds zo'n gespannen buik heb.We zullen het zien...
Mard, geen probleem hoor, als je niet post omdat je het te druk hebt en er niet aan toe komt is dat uiteraard geen probleem (zolang je jezelf maar niet voorbij loopt!), ben blij te horen dat alles verder goed gaat!

Duft, wat zonde van je bril inderdaad! Volgende keer dus niet meer de op bank leggen... en voor nu: heel erg balen!!

Veel plezier vandaag en komend weekend! Wel heel druk, maar gelukkig wel leuke dingen. En een lekkere uitrust-dinsdag in het verschiet!

DD, leuk hoor, allemaal nieuwe kleding! Heb zelf ook pas geshopt voor dikke buiken dingen, langzaam pas ik steeds minder van mijn gewone kleding. Wel nog steeds een gek idee dat we straks alle extra ruimte van die kleding ook echt nodig hebben... nu zit alles nog los.

Ik heb nog steeds niet met mijn baas gepraat... zie er als een bérg tegenop . Woensdag dacht ik "eerst maar naar de fysio morgen" , gisteren dacht "het komt morgen wel" en vandaag durf ik eigenlijk ook weer niet... Het was het eerst waar ik aan dacht vanmorgen en ik heb er zelfs over gedroomd

Chicaatje, met al dat gerommel in je buik, die krampen waarvan je niet weet waar ze vandaan komen.... je maakt het spannend!!

Zou voor jou wel fijn zijn als het ietsje eerder kwam denk ik; de baby mag geboren worden inmiddels, en dan zit jij niet meer zo "te wachten op.." Wie weet....!!!
quote:dufty schreef op 03 april 2009 @ 07:44:

En dan ben ik nu wel heel benieuwd naar Chicaatje, waarvan ik sterk het gevoel heb dat ze aan het bevallen is of dat heel snel gaat doen. Maar misschien zit ik er helemaal naast...

Wie vroeg er ook alweer naar mijn vibro-mascara? Die zit nl. helemaal fijn, heb er echt mooie wimpers van gekregen, dus het is het geld wel waard.

Goedemorgen meisjes (ja ik kon niet meer langer zonder jullie ).

Duft ik vind het zo spannend dat jij van die voorgevoelens hebt over de bevalling van Caatje. Zou heel bijzonder zijn als je nog gelijk krijgt ook.

Enne ja dat was ik met de vraag van je vibro mascara. Klinkt goed!

Balen zeg van je bril!!! Ik durf daarom ook nooit een dure zonnebril aan te schaffen. Stuk of kwijt is het meestal met die dingen.

Veel plezier op schoolreisje. Het wordt heerlijk weer dus ik hoop dat je buiten bent de hele dag.

Chiek wat naar dat nieuws van de fysio. Dat is echt balen. En ik heb ook altijd een hekel aan dat soort gesprekken op mijn werk. Ben altijd bang dat ze me een aansteller vinden.

Maar ik hoop dat ze bij jou toch normaal doen. Dat heb je wel verdiend!

Mien leuk dat jullie het kamertje al hebben. Ziet er goed uit joh!

Sorry verder weet ik het even niet meer qua nieuwtjes.

Verjaardag van Pienman was kort maar krachtig want ik zag hem alleen 's avonds. Maar hij was zo blij met zijn verrassingscadeautje dat hij helemaal moest huilen. Zo schattig!!! Vooral omdat het helemaal geen mega romantisch iets was. Was denk ik toch het verrassingselement. Ik had eerst slingers en ballonnen opgehangen en toen hij thuis kwam was hij helemaal blij. Toen zijn we de stad in gegaan.

Hij mocht een cameratas uitzoeken, een hele mooie, en daarin had de meneer van de winkel een lens verstopt die ik eerder van de week al had betaald. Dus die zag hij pas thuis. Hij was eerst al een beetje teleurgesteld dat hij zijn eigen cadeau uit moest kiezen. Maar de tas was alleen de verpakking .

En daarna hebben we het nog even heel gezellig gemaakt. En hopelijk een birthday baby gemaakt.
In Piens lichaam is nu dus van alles gaande hopelijk.... dat verdient een yell dacht ik zo!

Hup eitje, Hup zaadje!!

Hup zaadje, hup eitje....
Hup eitje, hup zaadje
Hup eitje, hup zaadje
Hey Beng, de officiele versie is andersom he Helaas kunnen we het niet meer terugvinden, maar toch....
Het was toch zoiets als:

Hup Zaadje, Hup Eitje

Het is een leuk karweitje

Hup Zaadje, Hup Eitje

Maak dat kleinigheidje

Maar misschien moeten we niet al te ver doordraven met alle yells, een vijfling lijkt me ook weer een beetje overdreven
Ik ben tegendraads, dat weten jullie toch
hup zaadje, hup eitje

wordt samen maar een leuk jochie of meidje

(de remix )

Ik zeg dit wordt ém Pien. Met dit weer groeit alles nog beter, dus...!!!
Leuke remix DD

En het klopt helemaal, de lente is natuurlijk hét seizoen van het nieuwe leven!
Hoi meisjes,

Nee, nog geen baby, maar ik dacht zelf ook dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Manlief ook. Hij zat het hele cursusboekje gisteravond door te nemen en wilde weten of we nog meer zeiltjes hadden voor het geval we het ziekenhuis niet haalden. En hij wilde weten om de hoeveel minuten ik last van mijn rug/buik had gehad. Heel lief, maar dat was dus niet het geval. Was gewoon af en toe, maar zeker niet om de zoveel minuten.

En vannacht goed geslapen gelukkig en nu is het weer over, dus volgens mij waren het oefenweeen. Maar...... (vies praatje volgt nu) was naar de wc gegaan en volgens mij ben ik een slijmprop verloren, maar weet het dus niet zeker. Leek op veel afscheiding in de wc, maar of dat het nu is??? Misschien dus toch wel dit weekend zoals ik met Chiek had afgesproken??

Van mij mag het nu wel. Ik word gek van die onzekerheid. Zit overal op te letten. Wou dat er iemand met een startpistool was of zo, zodat ik ook echt zou weten dat het begonnen is. Vooruit met de geit!!

Ok. Genoeg over mij. Lekkere egopost, maar moest het even kwijt. Manlief gaat anders gelijk zo stressen terwijl het niet nodig is.

Chiek: Vervelend dat je er zo tegenop ziet om je baas in te lichten. Ik zeg: Gewoon nu doen dan heb je het gehad anders zit je er de hele middag tegenaan te hikken.

Duft: Wat een drukke dagen heb jij zeg. Maar wel leuk volgens mij. Wel zonde van je zonnebril...

Minnie: Wat leuk dat je je kamertje helemaal binnen hebt. Lekker op tijd en dat is alleen maar goed. Scheelt een hoop stress kan ik je vertellen..

Pien: Wat lief en ontroerend dat je lief moest huilen bij zijn cadeau. Erg geslaagd dus? En hopelijk een mini Pien in de maak. Zal nog even meeyellen: Hup zaadje, hup eitje!!

DD: Haai!! Hoe voelt je rug? Al wat verbetering? Ik vind dat je lief je elke avond verplicht moet masseren... Misschien helpt dat juist heel goed??
quote:Chi caatje schreef op 03 april 2009 @ 11:51:

Volgens mij ben ik een slijmprop verloren

OMG.... Echt?!?!

Chicaatje, dit kan nooit meer lang duren volgens mij! Zou toch lachen zijn als dat ventje van jullie gewoon écht dit weekend komt!

Neem het er nu nog maar even van, wie weet wanneer je weer tijd hebt om in de zon te zitten. Mijn god, misschien ben je morgen wel moeder!!
Zie dat Elev ook online is... ben benieuwd wat zij er als ervaringsdeskundige van vindt!
Ja, ervaringen, ervaringen!!

Alhoewel, heb net even gegoogled, maar misschien is het toch gewoon veel afscheiding. Ranzige dingen kan je toch vinden op internet. Maare, het moet dus een prop zijn en dat is het niet hoor. En dan nog he, dan kan het nog wel 2 weken duren of zo..

Blijkbaar. Ik vind dit toch niet echt handig hoor. Wou dat ik het gewoon wel zelf zou kunnen bepalen. Zou een stuk makkelijker zijn. Dat je gewoon zegt: Ok, manlief is thuis, ik ben goed uitgerust, laat maar komen!
Ja, dat wachten lijkt me echt killing...

Zag Elev écht online..... waar is ze nou?!?!
Oeh Caatje, wat spannend! Ik ben zo benieuwd naar alles.

Chiek, hoe is het met jou vandaag?

Sproet, zou je mij misschien kunnen informeren over jullie notaris? Want die krengen zijn echt belachelijk duur. Misschien dat het bij die van jullie meevalt?
Minie, vanmorgen was nog op het ontbijtnieuws dat notarissen hun tarieven allemaal verlagen vanwege de crisis.

Kijk anders eens op de site degoedkoopstenotaris (.nl)

Hier gaat het matig, ben net buiten geweest en lopen is heel lekker, maar nu zit ik weer dus binnen nu en 30 min is het weer pijnlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven