Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat een mooi beestje LV :heart:
LV, jouw Kat :heart:
yette schreef:
24-07-2019 21:03
Leuk, Doe_es_lief!

Onze kat is het liefst buiten, ook met dit weer. Ze heeft zojuist een nèt hierheen verhuisde kater in onbedekte termen laten weten dat ze hem nu al niet mot. Om je dood te schamen, zo'n krijsend viswijf op je schutting.
Blij dat de opvoeding van mijn kinderen beter is gelukt.
:rofl:
Wat een lieverd LV, hoe oud is ze?
yette schreef:
Leuk, Doe_es_lief!

Onze kat is het liefst buiten, ook met dit weer. Ze heeft zojuist een nèt hierheen verhuisde kater in onbedekte termen laten weten dat ze hem nu al niet mot. Om je dood te schamen, zo'n krijsend viswijf op je schutting.

Die haarbal van mij is echt zo lief, dikke vrienden met bijna alle hinden en met kinderen maar hij heeft de pest aan 2 honden uit de buurt, aangezien ik op de doorlooproute naar het bos achter mij woon en alle honden uit de buurt hier langs komen kun je je misschien voorstellen wat een amok het hier is als die twee vijanden langs komen. hij is dan niet meer aanspreekbaar gewoon. Adat is een gemeen scherp kantje aan wat er zo snoezig uit ziet. Elk beestje heeft iets wel wat minder leuk is, het zijn net mensen :mrgreen:
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 21:08
0.56% gewijzigd
doe_es-lief schreef:
24-07-2019 20:52
Het is een apart creatuur maar zo leuk. het heeft bloed, zweet en heel veel tranen gekost van dat zielige, echt heel erg broodmagere en zo heel erg onzeker ventje dit leuke kereltje te maken.
En al is het een handenbinder (ernstige niet te behandelen verlatingsangst dus kan no way alleen thuis zijn én wagenziekte ), hij is het waard.

Hij is trouwens een stuk groter dan de foto's doen vermoeden
Je bent een lieverd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een lieve kat LV.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yette schreef:
24-07-2019 21:06
Wat een lieverd LV, hoe oud is ze?
Een jaar of vijf. Het is een adoptiepoes, van de overburen. Die namen er ineens allerlei honden en katten en kinderen bij en dat vond poes niet zo leuk, dus toen hebben wij haar van harte welkom geheten.
yette schreef:
Leuk, Doe_es_lief!

:HA:
SHIFTY schreef:
24-07-2019 20:55
goed punt
Vond ik ook.
Ik dacht echt dat het een punt van “klaar nu” was.
Toen ik die punt wilde quoten kwam er een hele malle Blobtekst als plaatjes.
Omdat ik dacht dat ik de foute post gequote had quootte ik nog een keer en stond er ineens ‘laat maar’.
Hoopvol dacht ik een geheime manier van communicatie gevonden te hebben.

Maar helaas.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2019 21:09
Een jaar of vijf. Het is een adoptiepoes, van de overburen. Die namen er ineens allerlei honden en katten en kinderen bij en dat vond poes niet zo leuk, dus toen hebben wij haar van harte welkom geheten.
:heart:

Irritant hè, van die figuren die een huisdier nemen en zich er vervolgens niks meer van aantrekken. En "wij" maar proberen het goed te maken voor het beestje :cry:
Ahhhhhhhhhhhh, mijn mannen gaan net aan de wandel, samen op avontuur en dan zie ik ze samen weglopen en hond zo heel blij naar de baas opkijken en de baas naar hem en dan weet ik even niet meer van welke van de 2 mannen ik het meeste hou :heart:

En ga nu de plaatjes weghalen
doe_es-lief schreef:
24-07-2019 21:12

Irritant hè, van die figuren die een huisdier nemen en zich er vervolgens niks meer van aantrekken. En "wij" maar proberen het goed te maken voor het beestje :cry:
Ach, ik vind het wel best hoor. Ik heb nu lekker een lieve poes en zij lekker niet :proud:
Gezellig hier... :sick:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doe_es-lief schreef:
24-07-2019 21:12

Gelukkig zijn er mensen zoals LV en jij die zo'n beestje veel liefde geven.
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2019 21:17
Ach, ik vind het wel best hoor. Ik heb nu lekker een lieve poes en zij lekker niet :proud:
Zo is dat! Lekker pûh voor hun ;)
doe_es-lief schreef:
24-07-2019 21:17
Ahhhhhhhhhhhh, mijn mannen gaan net aan de wandel, samen op avontuur en dan zie ik ze samen weglopen en hond zo heel blij naar de baas opkijken en de baas naar hem en dan weet ik even niet meer van welke van de 2 mannen ik het meeste hou :heart:

En ga nu de plaatjes weghalen
Ik kan heel beeldend denken :heart:
Nouschi schreef:
24-07-2019 21:19
Hoi Nous wat heb jij gegeten vandaag :whistle:
Nouschi schreef:
Zit jij wel in het goede topic dan, hartstikke gezellig hier inclusief heel veel aaibare harige huismonsters.
Nouschi schreef:
Ik durfde je niet te roepen.

:cat: :peep: :furious:

Poes, Does en Noes leek mij over het randje....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
24-07-2019 21:22

:HA:
Gezellige boel hier, en Noes is de slagroom op de taart! :flirting:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
feow schreef:
24-07-2019 21:22

Ik? :A:
Wij hebben roti gegeten en ik heb nu mijn derde cornetto 😱

Dat krijg je als je geen koud biertje mag met dit weer 😏
Nouschi schreef:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven