Gezondheid alle pijlers

Vriend heeft longkanker

09-02-2019 11:58 1698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerste kerstdag werd mijn vriend verkouden met veel hoesten erbij. Verkoudheid ging over, hoesten niet en dat werd steeds pijnlijker. Halverwege januari voelde hij met een hoestbui een knak bij zijn ribben. Mijn vriend ging gelijk naar de huisarts, die stuurde hem door naar het ziekenhuis voor een foto.
Conclusie was een gebroken rib en ze zagen iets bij zijn longen wat ze niet vertrouwden.
Vriend kreeg een scan en vorige week hebben we echt het meest verschrikkelijke nieuws gekregen.
Longkanker met uitzaaiingen naar oa zijn rib, daarom is die ook gebroken, stukje lymfe, lever en er zit een plekje bij zijn heup. Arts zei gelijk dat hij dit niet kon genezen, alleen maar tijd rekken. :cry:
Onze wereld is ingestort, onze toekomst plannen die we samen hadden kunnen we niet meer uitvoeren. Het is allemaal zo onwerkelijk, we leven in een complete nachtmerrie.
Zonder behandeling geeft de arts hem een half jaar, met behandeling kan het met een paar maanden tot paar jaar gerekt worden, mits het aanslaat.

Dinsdag krijgt hij zijn eerste chemo en maandag krijgen we te horen of hij ook immunotherapie erbij krijgt.
Ik ben zo bang voor alles wat komen gaat, dat ik hem zie aftakelen en dat het moment gaat komen dat ik mijn grote liefde moet gaan missen :cry: Geen idee hoe ik dit allemaal moet gaan doen. We proberen nu nog zoveel mogelijk te genieten en leuke dingen te doen zolang het nog kan.
Lieve Pink, heel veel sterkte morgen. :hug:
Ik wens je heel veel kracht en sterkte voor morgen lieve Pink. :redrose:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen voor morgen, Pink. :hug:
Veel sterkte en vooral een mooi afscheid gewenst morgen PW :hug:
Heel veel sterkte morgen, Pink :hug:
Diep verdrietige dag morgen. Wens je heel veel sterkte.
Misschien dat je ooit hier nog eens laat horen hoe het met je gaat.
Zo niet. Wens ik je ontzettend veel moois voor de toekomst. Zal even tijd nodig hebben. Maar alle goeds van de wereld. ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Veel sterkte voor morgen, ik wens je dat
t gaat zodat t goed voelt. Al lukt de speech slecht, of helemaal niet, het is goed zoals t is. Hij weet dat je er bent, en hij altijd in je hart zit.
En ook sterkte voor daarna :redrose:
Ik wens je heel veel kracht en sterkte voor morgen Pink.
Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt :rose:
Sterkte voor morgen Pink, ik zal aan je denken.
Ook namens mij veel sterkte morgen Pink :hug:
Heel veel sterkte morgen, je bent in mijn gedachte
Veel sterkte morgen lieve Pink :hug:
Ik steek om 15u een kaarsje aan.
Heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken.
Heel veel sterkte voor morgen....en natuurlijk ook voor daarna.
Zo erg dat een vrouw van 28 haar man moet begraven.
Ik denk dat je je man een mooie afscheidsdienst zal geven en hij zal van boven naar beneden kijken en zien dat je het goed doet.
Hopelijk heb je hem vandaag nog eens innig kunnen vastpakken, Pink.

Oprecht veel sterkte toegewenst, ik zal aan je denken!
Dank jullie wel allemaal. Ik heb een toespraak getypt, hopelijk gaat het me lukken om die morgen voor te lezen. Toch best spannend allemaal morgen, het zal de laatste keer zijn dat ik hem zie.
Ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is. Mijn man was planner van beroep en heeft dit ook lekker getimed, uitvaart op de heetste dag van het jaar!
Heel veel sterkte morgen. :rose:
Wat ontzettend verdrietig om je grote liefde los te moeten laten. Ik wens je heel veel sterkte, morgen, maar ook voor de tijd die komt. :hug:
Heel veel sterkte morgen en de speech gaat mooi zijn omdat deze recht uit jouw hart komt. Ik denk aan je morgen om 15.00 uur.
Ook vanuit het noorden, heel veel kracht en sterkte 😥
Vergeet niet, je kan niks fout doen lieverd 😘
Nu dan toch echt even uit de meelees- en jankmodus om je heel veel sterkte te wensen, PinkWombat! Wat heb je het fantastisch gedaan en doe je dat nog steeds.

Ik wens je alle kracht bij het leren omgaan met dit onbeschrijflijk verdrietige verlies. Om te beginnen met morgen. Je kunt het vast, je hebt zulke mooie dingen over je lief geschreven dat ze recht in m’n hart binnen kwamen. En natuurlijk ook de vele dagen die daarna komen.
Heel veel sterkte voor morgen PinkWombat. Het zal niet makkelijk zijn. Ik zal aan je denken :hug:
PinkWombat schreef:
24-07-2019 23:12
Ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is. Mijn man was planner van beroep en heeft dit ook lekker getimed, uitvaart op de heetste dag van het jaar!
Het zegt iets over jou (in positieve zin) dat je ondanks alles hier de humor van inziet!
PinkWombat ik wens je een prachtig afscheid van je man toe vandaag.
Lieve Pink, heel veel sterkte vandaag en de dagen die komen gaan. Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt. Of je de speech nou zelf doet of een ander die je helpt, het is allemaal goed. Dikke knuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven