Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Cateautje schreef:
24-07-2019 21:38
Z'n drinkbak staat een meter bij hem vandaan. Al een paar keer ververst vandaag, zodat het een beetje koel blijft. Snap er niets van.

Maat 38!!! Jeetje meid toch, pas je nog deur de deur? Jij moet wel een togus hebben die krap op een driezitter past.
:rofl: :rofl: :rofl:
Dank voor deze relativering Teau, je hebt ook gelijk hoor...
Ik ben overigens niet heel groot hoor...(Al ben ik met maatje 36 wel te dun vind ik zelf.. beetje trastos en mi tronco vind ik wel mooi)
Thlubbe schreef:
24-07-2019 21:38
Ik wou dat we konden ruilen Phoebs, ik kom nooit aan, ook al eet ik nog zoveel. :facepalm: Ik probeer juist aan te komen (vooral spiermassa, maar alsnog, dat lukt ook amper)

Edit:
Ik wil wel even gezegd hebben dat er verder niks mis is hoor, met die maat. Voordat het weer verkeerd overkomt, als lompe man. :P
Nee hoor, ik vind jou verre van lomp,mik vind je juist erg vriendelijk en sympathiek schrijven.
Heb een ex gehad die was ook te mager, daarvoor ging hij uiteindelijk naar een diëtiste.
Het is gelukt om wat aan te komen, met heel veel moeite.
Aankomen is een stuk moeilijker dan afvallen...

Dolfje: :$ :facepalm: ik geloof dat ik maar weer ophoud met die onzin van superdun willen zijn... :whistle:
Teau is je pizza er al :whut: :-P)?
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 21:50
10.84% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
24-07-2019 21:42
:rofl: :rofl: :rofl:
Dank voor deze relativering Teau, je hebt ook gelijk hoor...
Ik ben overigens niet heel groot hoor...(Al ben ik met maatje 36 wel te dun vind ik zelf.. beetje trastos en mi tronco vind ik wel mooi)
Geen flauw idee wat het is en of het smaakt, maar ik ga er vanuit dat het goed is.
Nouja, kwa BMI zit ik echt in het perfecte, in het midden 'van het groene' zeg maar. Ik wil dan ook niet simpelweg aankomen door de verkeerde dingen te eten, ik wil dan wel gelijk 'op de goede manier' aankomen. Ik vreet me suf haha, tegenwoordig eet ik drie keer zoveel als, laten we zeggen, een jaar geleden, toegegeven, ik at toen ook gewoon te weinig. Maarja, komt wel goed, er zit een langzaam stijgende lijn in. :) (erg langzaam, twee kilo in een jaar, met een uitschieter van soms vier kilo).
Cateautje schreef:
24-07-2019 21:49
Geen flauw idee wat het is en of het smaakt, maar ik ga er vanuit dat het goed is.
:rofl: vast niet goed geschreven maar het is 'plat' Spaans voor 'vlees aan de kont' (boom letterlijk) :proud:

Thlubbe: aankomen door vette dingen en snacks raadde de diëtiste niet aan, dunne mensen slibben daar ook van dicht.
Ex at: veel boterhammen, evergreen, 6 aardappelen bij het avondeten, volle yoghurt, volle melk, roomboter, savonds nog een evergreen of een tosti.
Ik was niet jaloers op hem, hij moest enorm veel eten.

Oww ja. Mien krijgt genoeg van het voor apengapen liggen en krijgt een dolle bui.
Gek beest...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 21:57
43.48% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
24-07-2019 21:52
:rofl: vast niet goed geschreven maar het is 'plat' Spaans voor 'vlees aan de kont' (boom letterlijk) :proud:
Togus dus. Juist! Nou, die heb ik wel. :)
Cateautje schreef:
24-07-2019 21:54
Togus dus. Juist! Nou, die heb ik wel. :)
Ik ook wel, gewoon een goede ronde vrouwenkont :high5:
En daar ben ik trots op! :puh:
Phoebemeaculpa schreef:
24-07-2019 21:59
Ik ook wel, gewoon een goede ronde vrouwenkont :high5:
En daar ben ik trots op! :puh: :flirting:
Ach, ik stel me ook wat aan. Ik heb broekmaat 40 en een stel mooie ronde billen. Niks mis mee.
Dat een mens zo blij kan zijn met een eenvoudig waterijsje. :-D
Gaf er straks eentje mee aan de dame die mijn pizza kwam brengen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-07-2019 22:08
Wat aardig. Goed idee ook, als ik er morgenavond aan denk als ze de boodschappen komen bezorgen.
dolfje schreef:
24-07-2019 22:14
Wat aardig. Goed idee ook, als ik er morgenavond aan denk als ze de boodschappen komen bezorgen.
Ik heb altijd water koud staan en ijsjes in de vriezer voor bezorgers met dit weer. Ik heb begrepen dat veel mensen dat doen. Dat maakt dat het werk een beetje te doen blijft. :)
Cateautje schreef:
24-07-2019 22:08
Wat lief!
Heb er ook nog een paar liggen, zal ik de monteur ook aanbieden morgen, net als water.
Was je pizza lekker? Watvoor 1 had je?
Nou wil ik ook pizza..
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 25-07-2019 04:37
0.27% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
24-07-2019 22:28
Wat lief!
Heb er ook nog een paar liggen, zal ik de monteur ook asnbieden morgen, net als water.
Was je pizza lekker? Watvoor 1 had je?
Nou wil ik ook pizza..
Ik had een chicken piri piri, eentje waarvan de stoom je uit de oren spuit.
Ja was lekker. :)
Piri piri is één van mijn favo sauzen :heart: :heart: :heart: Goede keuze!

Ik kon het niet laten en heb twee volkoren bolletjes met dubbele kipfilet gesmeerd. Ik heb trek door dit weer en sport. Proost (met een glas water) :D !
Maandag wordt het 20 graden. :heart: :heart:
Cateautje schreef:
24-07-2019 21:02

Mijn intuïtie werkt niet meer goed.
Balin lach al uren onder de hocker, helemaal voor pampus en ik werd bezorgd, dus ben ik er op een gegeven moment naartoe gelopen en heb zijn poot aangeraakt om te kijken of hij zou reageren en dat deed hij. :D
Waar ik me wel bezorgd om maak is dat hij bijna niet drinkt, je zou toch verwachten dat hij daar nu meer behoefte aan heeft. Hebben jouw poezels dat ook Phoebs?
Cateau, is van die poezensoep misschien wat? Dat hebben ze oa van Felix en Gourmet. Dan krijgt poezenbeest in elk geval vocht binnen. Ik ben met dit weer altijd blij dat onze poes dat erg lekker vindt, ook vanwege het vocht.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Goedemorgen, iedereen sterkte met de hitte vandaag!
schorpioentje28 schreef:
25-07-2019 07:20
Cateau, is van die poezensoep misschien wat? Dat hebben ze oa van Felix en Gourmet. Dan krijgt poezenbeest in elk geval vocht binnen. Ik ben met dit weer altijd blij dat onze poes dat erg lekker vindt, ook vanwege het vocht.
Gewoon blikvoer is ook al een idee Cateau, ook daar zit aardig wat vocht in.
Beetje hetzelfde denk ik...

Goedemorgen!!
Ik ben nog niet gesmolten, en ik heb goed geslapen gelukkig.
Groot voordeel van een omgekeerd huis met de woonkamer op zolder, dat het op de slaapkamers een stuk koeler is. En ik ben sowieso geen avondmens/een oude snurker ;-D, dus ik slaap wel savonds...
Vrij vandaag dus ik ga een poging doen om mij rustig te houden...
Misschien nog wat leuks doen met man 2, hij wil aandacht... :proud: (O)

Dank Dolfje, jij ook!
Veel kampeerplezier alvast!!
Teau ik heb trouwens weer gedroomd.
Ik was in het openluchtmuseum in mijn woonplaats, daar kon ik gratis in.
In rl heeft mijn ex daar gewerkt 2 x.
In de droom zou hij ook komen, maar dat gebeurde niet en ik ging er al 1 maar ik liep verkeerd, moest weer terug en toen liep ik goed.

Zou dit te maken kunnen hebben met het verleden en dat ik het afgesloten heb of zoiets? Ik heb het gevoel dat het igg niks negatiefs is maar dat weet ik niet...
Goedemorgen allen!

Nee Phoebs, in een museum rondscharrelen betekend dat je nog veel met het verleden bezig bent.
Hoeft niet poer sé negatief te zijn, want het kan op verwerking slaan, maar als dat niet het geval is, dan adviseer ik je los te laten en over te gaan tot de orde van de dag.

Zoals ik vannacht al iemand adviseerde. Hou ermee op de mannen waar je ooit een relatie mee hebt gehad MIJN EX te noemen, want daarmee maak je het iets bezittelijks en hou je het idee en gevoel dat je er nog iets mee moet.
Het zijn dus mannen waar je ooit iets mee hebt gehad en waar je nu steeds meer een vreemde van wordt in de loop der jaren.
Laat het los!
Ooohhh wat een goed idee Teau, zeker als ik het verleden daarmee loslaat, want dat is een beetje het patroon van mijn dromen van de laatste tijd vermoed ik.
Ik vind ex ook helemaal geen leuk woord.
Dank Teau, ik begin het te snappen!

:love: achossie, ik zit even op de bank met koffie (monteur is net weg, combi is gemaakt, hij doet het weer!!! Ik ben helemaal gelukkig!!! :blob:), kat is bij me komen liggen op de hocker en ze legt net haar koppie op mijn voet. Schattig he!! :flirting:
Goedemorgen allemaal. Wat een lekker weer!

Bijzonder, vannacht heb ik wéér gedroomd. Of ten minste, dat is niet raar, maar wel dat er iets gebeurde. Al heb ik vaak wel een idee wat er met mijn dromen bedoeld wordt, dit keer tast ik compleet in het duister. :sarcastic: Ik denk dat ik hulp nodig heb van Cateau, als je er zin in hebt ten minste.

Ik was op een soort van vakantie gok ik, ik liep langs een boulevard, in de late avond/nacht, mensen overal, uitkijkend naar de zee, volwassenen, ouderen, kinderen, gewoon echt een gemixte groep. Het was wel warm, iedereen shirt/korte broek, maar ik denk te 'fris' om echt in badkleding te lopen dit tijdstip. Ik herkende een klein stuk kennelijk vaag, want ik liep ergens vanuit het centrum naar de start van de boulevard om die vervolgens uit te lopen... Gewoon omdat ik er zin in had, het was geen doelmatige loop in ieder geval. Trouwens, ik kan wel zeker zeggen dat het een vakantie was, hoe ik vanuit het centrum liep naar de boulevard is exact hoe ik dingen in het echte leven ook onthou bij vakanties. Anyway...

In de verte, op de zee zag je lichtflitsen, onweer, met daarbij erg veel regen. Veel mensen bleven zitten om te kijken, terwijl ik liep, genoot ik van het uitzicht en vertraagde mijn tempo, om langer te kunnen kijken naar het onweer. Het was echter te ver om echt knallen te horen, maar licht gerommel hoorde ik wel. Schitterend vond ik het.

Na een tijd gelopen te hebben, om me heen kijken, gewoon naar de omgeving en de mensen, het onweer/regen dichterbij komend. Kwam ik dichtbij het einde van de boulevard, die was echt 50-100 meter verder dan waar ik was. Ik liep een dame tegemoet met een rolkoffer, volgens mij botste ze tegen me op, of ik tegen haar, geen idee meer, hoe het ook zij; ik keek naar de regen, zij naar haar mobiel. Ze ging even zitten op het randje van een verhoogd perkje langs de boulevard, welke echt naast ons was en ik vroeg of het ging. Ze begon, ietwat gehaast te vertellen dat het wel ging en dat er niks aan de hand was. Ze vertelde me kort dat ze naar haar hotel onderweg was, want daar wachtte haar dochter en ze moest een vliegtuig halen, later die nacht.

Na even twee ofdrie minuten gepraat te hebben, zei ze dat ze er echt vandoor moest, stond ze op om me een afscheidsknuffel te geven, welke ik met verbazing ontving (dit doe ik nooit in real life, krijg ze daarnaast ook niet aangeboden), om vervolgens een kus op mijn mond te krijgen. De kus werd een aftastende zoen, welke er nog één of twee werden. Het was wel een aftastende zoen. Ik kan me nog wel vaag herinneren dat ik zelfbewust was om mijn droge bek, ik denk dat dat komt omdat ik echt héél dicht tegen wakker worden aan zat, aangezien ik dat overdag echt nooit heb :| . Toen de omhelsing ophield deed ik iets wat ik altijd deed in real life, ik vroeg haar: "Geef eens twee vingers?" Die ze verbazend gaf, een wijsvinger en de middelvinger, om deze vervolgens tegen mijn halsslagader te leggen, om te laten voelen dat mijn hartslag nogal snel ging. Ik weet dat dit verder geen diepere betekenis heeft, wnat dit heb ik vaak gedaan in het verleden en ik weet ook waarom en waar dit vanddaan komt, maar dat is an sich een erg lang verhaal.

Ze moest er een beetje om glimlachen maar zei er verder niks over. We dartelde nog een klein beetje om elkaar heen terwijl we allebei aanstalten maakten om te vertrekken, ze vroeg me of ik daar nog zou zijn straks (op die plek), waarop ik antwoordde, waarschijnlijk wel (ik bedoel, ik had toch geen doel of plaats waar ik moest zijn gebonden aan een tijd), en ging weer op dat verhoginkje zitten, kijken naar de regen die dichtbij was gekomen. In de verte (waar ik vandaan was gekomen, hoorde ik mensen gillen, ik keek er naar en zag dat de regen het land had bereikt. De regen was harder dan het inde vertte leek. Ik stond op om rustig naar de winkels te lopen met een afdakje om daar onder te gaan staan om te genieten van de regen, het geluid en het uitzicht. Het was inmiddels al opgehouden met onweren, maar het regende echt kneiterhard.

Terwijl ik naar het afdakje liep, probeerde ik nog mensen (die kennelijk niet doorhadden dat het keihard zou regenen daar) te waarschuwen in vier verschillende talen (haha) dat het zo nat zou worden, ze negeerde me en keken me schaapachtig aan, dus liep ik maar verder naar de luifel/afdakje. Ik weet nog dat ik enkel naar het afdakje ging omdat ik een strandtas bij me had met een klein aantal dingen en een mobiel in zak, die kapot zouden kunnen gaan door de regen, anders was ik lekker blijven staan, weet ik uit ervaring, ik geniet van regen. :) Eenmaal onder de luifel, keek ik naar de regen en vroeg me af of ze me 'hier wel kon vinden', maar het zou an sich al een mooie herinnering zijn geweest mocht ze niet terug komen... En toen... Tja, werd ik wakker. :wtf:

Lange post, maar kan/wil je er wat mee Cateau? Dit soort dromen heb ik serieus nooit :rofl:
Het feit dat er onweer op een grote afstand dichterbij kwam tekent dat er onmin dreigde , maar omdat het wegebde terwijl het dichterbij kwam en overging in alleen maar harde regen betekent dat alles met een sisser is afgelopen en met voordelen van beide kanten is goedgekomen. Die beide kanten kunnen duiden op iemand buiten jezelf, maar ook op een ander deel van jezelf Dit kan zijn in het nu, maar ook in de toekomst.

De vrouw die op het punt stond te gaan reizen, richting thuis, is volgens mij een deel van jezelf dat je erop wijst liefdevol voor jezelf te zijn en meer van jezelf moet kunnen velen zonder op je tenen te lopen waar het gaat om je omgang met anderen. Met andere woorden, gun jezelf een goed voorspoedige thuiskomst in jezelf.

Het feit dat je ten behoeve van je tas en telefoon onder een afdakje ging staan betekent dat je daar nog voorzichtig mee bent, want een tas is een stukje innerlijk en je telefoon is de wijze waarop je met de buitenwereld omgaat en regen is een teken van vruchtbaarheid en verfrissing van lijf, geest en ziel.

Je bent op vakantie, dat betekent dat je je er niet zo erg mee bezig probeert te houden, maar dat je zelfs in die hoedanigheid toch wordt geconfronteerd met het feit dat het toch hoog tijd wordt om je er meer mee bezig te houden.

Het is overigens goed dat je beschouwend naar het onweer kijkt.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 25-07-2019 12:28
2.46% gewijzigd
Dat jullie je dromen allemaal zo goed onthouden. Ik heb ook regelmatig allerlei bizarre dromen (dat je wakker wordt en denkt: waar slaat dát nou weer op!?) maar die ben ik de volgende ochtend al weer vergeten.
Het was vreselijk benauwd en klam toen ik vanmorgen in de woonkamer kwam, dus dat advies om ramen en deuren dicht te houden laat ik na een dag toch maar weer achter me. Ik kon haast niet ademen. Dan wordt het misschien wel een stuk warmer in huis, maar ik heb wel zuurstof en het is niet meer klam en dat verkies ik dan toch hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven