Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

dinsdag 23 juli 2019 om 22:32
ja joh, dat heb je met die ondingen. Ik ben de vaatwasmachine en mijn knopje staat altijd aan.Phoebemeaculpa schreef: ↑23-07-2019 22:06Geniaal idee...![]()
Daar ben ik ook mee begonnen een tijdje terug, een voorraadje makkelijk en kant en klaar aan leggen voor als ik geen zin heb...
Teau ik ga op jou lijken. Ik vroeg me af na een uur nadat ik hem aangezet had af of de vaatwasser al klaar was aangezien hij al weer uit was.
Echter dat duurt vrij lang als je vergeet het knopje aan te zetten...![]()
Nogmaals, het is te warm om na te denken...

woensdag 24 juli 2019 om 06:49

Goedemorgen, beetje kunnen slapen? Ik redelijk, wat een hitte...
Oww trouwens Teau, ik heb weer wat lopen schuiven in mijn slaapkamer, dat is nou eenmaal mijn hobby

Nu staat hoofdeind bed weer naar west en verdraaid, ik slaap onrustiger en minder goed dan wanneer ie naar oost staat.
Ik dacht dat het flauwekul was, maar zou dat dan toch niet zo zijn, en zou dat toch echt invloed hebben, wat denk je?
Fijne dag allen!

woensdag 24 juli 2019 om 07:39

woensdag 24 juli 2019 om 12:46

woensdag 24 juli 2019 om 12:49
Thlubbe schreef: ↑24-07-2019 12:39Dat was lekker gister, drie uurtjes in de zon lopen bakken.Van de week nog een keer, een keertje een kleurtje krijgen is zo slecht nog niet I guess.
Vrijdag weer vrij dus ik ga weer lekker zonnenbaden dan denk ik. Het slapen was wel wat lasiger.
Goedemiddag allemaal!
Jij gaat serieus met deze grafhitte drie uur in de zon liggen bakken?!? Heb je een teflon huid of zo?

woensdag 24 juli 2019 om 12:56
Haha, sinds ik vorig jaar drie weken in 42 heb 'moeten' lopen, is dit een peuleschil. Daarnaast, nee, ik ben nog nooit verbrand door de zon, smeer me ook nooit in, maar ik gad het dan ook niet uittesten door de hele dag te liggen bakken en drink voldoende. Ik voel vrij goed aan wanneer het onconfortabel wordt.

woensdag 24 juli 2019 om 12:57
Het blijft hoe dan ook onverstandig.Thlubbe schreef: ↑24-07-2019 12:56Haha, sinds ik vorig jaar drie weken in 42 heb 'moeten' lopen, is dit een peuleschil. Daarnaast, nee, ik ben nog nooit verbrand door de zon, smeer me ook nooit in, maar ik gad het dan ook niet uittesten door de hele dag te liggen bakken. Ik voel vrij goed aan wanneer het onconfortabel wordt.

woensdag 24 juli 2019 om 13:12
Soms vraag ik me af hoe voorgaande generaties die grote boze zon voor drie uurtjes hebben overleefd.

woensdag 24 juli 2019 om 13:21
Ik ga de zon niet vermijden maar ik smeer me nu wel goed in. Mijn man is overleden aan huidkanker en volgens de oncoloog kwam dat omdat hij als kind zijnde vaak verbrand was. Wij zijn nog van een generatie dat men het niet al te nauw nam met kinderen insmeren. Dan werd er gezegd als je verbrand was je er de rest van de zomer goed tegen kon. Toen wist men nog niet wat we nu wel weten.Thlubbe schreef: ↑24-07-2019 13:12Soms vraag ik me af hoe voorgaande generaties die grote boze zon voor drie uurtjes hebben overleefd.Het mag een wonder heten dat de mensheid er nog is. Er is natuurlijk een gemiddelde van wanneer iemand verbrand, maar gister zou dus beslist iemand na een kwartier verbranden zonder bescherming... Tja... Niks van te merken. Onverstandig, misschien... Ik noem het eigen kennis en eigen wijsheid.

woensdag 24 juli 2019 om 13:21
Het zijn mijn zaken ook verder niet.Thlubbe schreef: ↑24-07-2019 13:12Soms vraag ik me af hoe voorgaande generaties die grote boze zon voor drie uurtjes hebben overleefd.Het mag een wonder heten dat de mensheid er nog is. Er is natuurlijk een gemiddelde van wanneer iemand verbrand, maar gister zou dus beslist iemand na een kwartier verbranden zonder bescherming... Tja... Niks van te merken. Onverstandig, misschien... Ik noem het zelfkennis en eigen wijsheid.

woensdag 24 juli 2019 om 14:05
Die heb ik, persoonlijk, nog nooit gehoord. Als kind altijd ingesmeerd, maar ook nooit verbrand. Nu ff lekker een korte coupe meepikken in mijn pauze, naar de kapper!Blondie456 schreef: ↑24-07-2019 13:21Ik ga de zon niet vermijden maar ik smeer me nu wel goed in. Mijn man is overleden aan huidkanker en volgens de oncoloog kwam dat omdat hij als kind zijnde vaak verbrand was. Wij zijn nog van een generatie dat men het niet al te nauw nam met kinderen insmeren. Dan werd er gezegd als je verbrand was je er de rest van de zomer goed tegen kon. Toen wist men nog niet wat we nu wel weten.

woensdag 24 juli 2019 om 14:23
Verbranden is idd niet verstandig ivm huidkanker dus proberen dat te voorkomen is wel handig idd.
Thlubbe: dat jjj het 3 uur uithoudt in die bloedverziekend hete zon...
Vanmorgen gewerkt, nu weekend. Vind ik minder leuk dan normaal want het was heerlijk op kantoor.
Anyway ik houd me verder rustig vandaag want ik ben al half gesmolten...
Thlubbe: dat jjj het 3 uur uithoudt in die bloedverziekend hete zon...
Vanmorgen gewerkt, nu weekend. Vind ik minder leuk dan normaal want het was heerlijk op kantoor.
Anyway ik houd me verder rustig vandaag want ik ben al half gesmolten...

woensdag 24 juli 2019 om 14:24
Blondie456 schreef: ↑24-07-2019 13:21Ik ga de zon niet vermijden maar ik smeer me nu wel goed in. Mijn man is overleden aan huidkanker en volgens de oncoloog kwam dat omdat hij als kind zijnde vaak verbrand was. Wij zijn nog van een generatie dat men het niet al te nauw nam met kinderen insmeren. Dan werd er gezegd als je verbrand was je er de rest van de zomer goed tegen kon. Toen wist men nog niet wat we nu wel weten.

woensdag 24 juli 2019 om 14:47
Zo, de hulp is geweest. Ze heeft even de WC gedaan en omdat ze toch bezig was nog even de wastafel erbij en toen hebben we een ijsje gegeten.
Omdat ze verder niets meer te doen heeft vandaag hebben we het risico op controle maar genomen en heb ik haar naar huis gestuurd.
Het is ruim 28 graden in huis en zij vertelde me dat het koel aanvoelt in verhouding tot buiten. Goed dat ze dat zei, want dan weet ik dat ik hier binnen moet blijven schuilen.
Ze heeft bij de klant voor mij staan strijken.
Omdat ze verder niets meer te doen heeft vandaag hebben we het risico op controle maar genomen en heb ik haar naar huis gestuurd.
Het is ruim 28 graden in huis en zij vertelde me dat het koel aanvoelt in verhouding tot buiten. Goed dat ze dat zei, want dan weet ik dat ik hier binnen moet blijven schuilen.
Ze heeft bij de klant voor mij staan strijken.

woensdag 24 juli 2019 om 15:54
Jullie mogen mij officieel voor gek verklaren, had net ineens zin om de badkamer schoon te maken en dat heb ik ook gedaan.
Moet ik er wel bij zeggen dat het op de 1e verdieping, bij de slaapkamer en badkamer, heerlijk koel is dus ik had meteen een smoes om daar rond te hangen..
.
Moet ik er wel bij zeggen dat het op de 1e verdieping, bij de slaapkamer en badkamer, heerlijk koel is dus ik had meteen een smoes om daar rond te hangen..

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 16:53
15.08% gewijzigd

woensdag 24 juli 2019 om 16:02
Phoebemeaculpa schreef: ↑24-07-2019 15:54Jullie mogen mij officieel voor gek verklaren, had net ineens zin om de badkamer schoon te maken en dat heb ik ook gedaan.
Moet ik er wel bij zeggen dat het op de 1e verdieping, bij de slaapkamer, heerlijk koel is.
Da's vast de warmte die naar je hoofd is gestegen.

woensdag 24 juli 2019 om 16:15

woensdag 24 juli 2019 om 16:19
Lekker, zo'n soepie.dolfje schreef: ↑24-07-2019 16:15Ik ben net thuis en eet pittige noedelsoep. Moeten sommige mensen ook niet aan denken met dit weer maar ik krijg het goed weg![]()
Vanavond even boodschappen doen en normaliter zou ik dat lopend doen maar we gaan nu , hoe dichtbij ook, toch even met de auto. Hoef ik het morgen niet.

Ik heb gelukkig alles in huis. Zie het niet zitten om met dit weer met vlees te slepen. Je weet maar nooit.
woensdag 24 juli 2019 om 16:35
Nee dat ga ik ook niet doen. Voor morgen heb ik al gerookte kip in de koelkast en vrijdag trek ik iets uit de diepvries net als vandaag. Maar heb wel brood en beleg en Spa en bier nodig. Gaan vrijdag naar de camping bij schoonouders en ik wil het een en ander meenemen. Anders krijg ik bier te drinken wat van onder de caravan vandaan komt. Dus we gooien het in de elektrische koelbox met elementen.