Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
appelientjex schreef:
18-07-2019 18:32
Net weer de nieuwe aflevering gezien. Dat er vreemdgegaan zal worden staat volgensmij wel vast! En die Thomas vond ik echt steeds minder leuk worden. Volgensmij geeft hij geen zak om andermans gevoelens.
Ik had zijn YouTube video’s gekeken over Temptation Island. Dat icm wat ik nu van hem gezien heb vind ik hem simpelweg de nieuwe engnek van de media wereld.

Misschien een beetje hypocriet want er gaan er zoveel vreemd daar. Maar die video’s zijn zo, alsof er schaapjes door de wei huppelen het een gezellig avontuur was.
Alle reacties Link kopieren
Iik heb net TI usa gekeken., hele seizoen nu afgekeken. Moet zeggen dat ik dat leuker vind. De koppels komen volwassener over. En de verleiders zijn niet zo bezig met seks (zoals dat schunnige dansen en continu met de billen en borsten draaien, dat gebeurt daar dus niet echt) Im ergerde mij alleen mateloos aan Kaci, dat was net Pommeline....ook alleen maar met zichzelf bezig. Hoe zwaar ze het heeft enzo. Oke ze heeft ook wel de rede om te flippen maar het is gewoon de manier waarop.
https://www.viva.nl/stijl-en-update/tem ... n-relatie/

Vorig jaar toch ook met die Stefano? Die kwam met zijn vriendin zo nep geacteerd over.
Ik vind die Jasmin zooooo nep. Volgens mij zit dat mens continu te acteren.
minnimouse schreef:
23-07-2019 20:56
Ik vind die Jasmin zooooo nep. Volgens mij zit dat mens continu te acteren.
Dat komt omdat ze zo gek praat.
Maar ik vond haar emoties wel echt. Dat kan je niet acteren.
appelientjex schreef:
23-07-2019 22:31
Dat komt omdat ze zo gek praat.
Maar ik vond haar emoties wel echt. Dat kan je niet acteren.
Hmm geen idee. Ik lees allerlei roddels (?) dat ze voor TI al uit elkaar waren.
Maar dat stemmetje is inderdaad heel irritant.
minnimouse schreef:
23-07-2019 22:37
Nou dat geloof ik niet hoor. Die mensen kunnen echt niet zó goed acteren. Tranen fake je niet zomaar.
In dat artikel staat dat anderen zeggen dat ze al uit elkaar waren en dit doen voor de roem. Ik vraag mij af of het dan nog nut heeft om programma's te kijken als alles echt nep is.
Ze zeggen toch zelf ook dat ze in moeilijk vaarwater zaten? En dat dit voor hun een nieuwe start is?
Ik ‘las’ daar sowieso in dat ze al een beetje een break hadden gehad maar zich hier voor elkaar wilden bewijzen.
Pommeline die de verleidsters 'die hoeren' noemt. :facepalm:
Vikhui schreef:
25-07-2019 09:20
Nou echt he! Krijg steeds meer allergie voor haar.

Zijn er meer mensen die Mitch en Channah toch wel heel schattig vonden samen op de bank? :flirting:
Bij Channah (en Quentin) kan ik steeds gewoon nergens anders aan denken dan aan die zwangerschap. Als hij zo met die meiden bezig is, denk ik 'JE VRIENDIN IS ZWANGER!!!' En als zij twijfelt over de relatie of zelfs zegt dat het over je, dan denk ik 'WAAROM BEN JE HIER, JE BENT ZWANGER!'
Vikhui schreef:
25-07-2019 12:03
Bij Channah (en Quentin) kan ik steeds gewoon nergens anders aan denken dan aan die zwangerschap. Als hij zo met die meiden bezig is, denk ik 'JE VRIENDIN IS ZWANGER!!!' En als zij twijfelt over de relatie of zelfs zegt dat het over je, dan denk ik 'WAAROM BEN JE HIER, JE BENT ZWANGER!'
Ja dat heb ik ook idd. Waarom je relatie zo op het spel zetten terwijl je weet dat er een kindje op komst is.
Getver wat is die Pommeline een huilebalk zeg!
Vikhui schreef:
25-07-2019 09:20
Ze ziet er zelf idd ook uit als een hoer (waarmee ik ordinair bedoel).
Dwarrel75 schreef:
25-07-2019 15:53
Ze is extreem afhankelijk en onzeker.
Ik vond vooral Thomas echt heel stom. Blegh. Ik hoop dat Yasmin vreemd gaat. Ik vraag me of hij nog wel een relatie met haar wil. Hij was ook ontevreden over haar beelden omdat ie haar saai vond. Hij wil waarschijnlijk zo’n ordinaire stoeipoes als vriendin.
CDS94 schreef:
25-07-2019 10:57
Nou echt he! Krijg steeds meer allergie voor haar.

Zijn er meer mensen die Mitch en Channah toch wel heel schattig vonden samen op de bank? :flirting:
Zo ja! Die spanning spatte van het scherm af. Ik vind hem en Joris echt heel goede verleiders; niet van die haantjes zoals vorig seizoen die een grote mond hadden en niks klaarspeelden en wat intelligenter, ook op sociaal gebied. Heel goed gecast.
Dwarrel75 schreef:
Ze daalt wel steeds meer mijn achting. Steeds zeggen dat ze zo'n goed en lief meisje bent maar ondertussen was ze niet zo lang geleden zelf een loeder. Middelvinger naar de camera, iets met Fabrizio beginnen terwijl ze nog een relatie had. Die mensen verdienen elkaar allemaal, daar niet van.
Ze toont ook weinig compassie naar de andere dames; als iemand bij haar uithuilt zegt ze "nou als Fabri dat zou doen". Ze werd wel super opgefokt door Channah die deed alsof Fabrizio zich verschrikkelijk misdragen had terwijl hij alleen als laatste opbleef. De rest was geblaat van de verleidsters.

En vervolgens barst Pommeline in tranen uit en stelt Channah haar gerust dat de bruiloft heus wel doorgaat.
Dwarrel75 schreef:
Nou idd. Ben nu wel klaar met dat gejank. Beetje peper in je reet hoor.

Nou ben ik benieuwd naar volgende week. Ik wil weten waarom Quinten Thomas nou een duw gaf bij t kampvuur. :yes:

Thomas verdient sowieso een knuffel met een stoel.
Gatekeeper* schreef:
25-07-2019 20:52
Nou idd. Ben nu wel klaar met dat gejank. Beetje peper in je reet hoor.

Nou ben ik benieuwd naar volgende week. Ik wil weten waarom Quinten Thomas nou een duw gaf bij t kampvuur. :yes:

Thomas verdient sowieso een knuffel met een stoel.
Volgensmij zag Quinten de beelden van Shennah. Dat ze niet meer met hem verder wil enzo. Uit frustratie gaf ie de eerste de beste een duw.
Vikhui schreef:
25-07-2019 12:03
Dit denk ik vooral bij alle sigaretten en alcohol die ik haar naar binnen zie gieten. Die hele relatie is nog tot daar aan toe, maar dat is gewoon schadelijk voor het ongeboren kind.
appelientjex schreef:
25-07-2019 23:45
Volgensmij zag Quinten de beelden van Shennah. Dat ze niet meer met hem verder wil enzo. Uit frustratie gaf ie de eerste de beste een duw.
Die indruk kreeg ik inderdaad ook. Thomas is wat dat betreft natuurlijk ook een makkelijk slachtoffer. Als hij van die andere twee een klap terug krijgt is die verder van huis.
Thomas is echt de grootste malloot. Volgensmij hoopt hij op slechte beelden zodat ie een excuus heeft om vreemd te gaan. Brrr echt een naar mannetje.
minnimouse schreef:
23-07-2019 22:37
Ja, ik hoorde ook dat ze uitelkaar waren. En ook dat Zij vlak voor opnames te horen had gekregen dat vriendin overleden was. Vandaar het verdriet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven