Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, 1 ding is zeker: dit seizoen brengt nu al meer sensatie dan de vorige, gewone, TI. Maar holy moly, hebben die mannen nou écht niet door waar ze mee bezig zijn?!
The eyes are useless when the mind is blind.
Die mannen lijken idd niet door te hebben waar ze mee bezig zijn... jeetje mina! Vooral thomas ook... Ergens heb ik het idee dat hij al die aandacht geweldig vindt.

Ik ben dat gehuil van Pommeline wel een beetje zat trouwens. Je weet waar je aan meedoet. Ook dat zij en "Fabri" (brrr kriebels) 24/7 bij elkaar zijn en zij zich niet compleet voelt zonder hem. Klinkt ook niet echt gezond. Aan de voorstukjes van het kampvuur te zien vallen de beelden niet al te best bij haar (en de rest). Maar ja vind het ook wel een stukje karma voor haar: als je zelf je middelvinger opsteekt naar de camera terwijl je iemand verleidt... :whistle:
Het sloeg ook nergens op om op dag 1 14 mannen de villa in te sturen, dag 2 de 8 de confrontatie te laten doen en die overige op beeld een beetje tof te laten doen, om vervolgens op dag 3 de minst aantrekkelijke verleiders naar huis te sturen.

Geen idee wat het doel daarvan was.

Ik erger me ook aan Pommeline, dat gemeut, maar volgens mij is Fabrizio helemaal niet zo’n sympathieke gozer, volgens mij erg dominant.
Hebben jullie ook niet het idee, dat Pommeline en Fabri een soort doorgeefluik vd redactie zijn ? Zij moet de beelden van Quinten samen met Shana bekijken en maakt allerlei opmerkingen om Shana over de zeik te krijgen en Fabri zegt van alles in de trent van: het is echt allemaal veel erger dan verleden keer, Thomas gaat sowieso vreemd etc. Alles om de kijker te triggeren en de sensatie op te voeren ?
Gatekeeper* schreef:
11-07-2019 16:18
Het sloeg ook nergens op om op dag 1 14 mannen de villa in te sturen, dag 2 de 8 de confrontatie te laten doen en die overige op beeld een beetje tof te laten doen, om vervolgens op dag 3 de minst aantrekkelijke verleiders naar huis te sturen.

Ik erger me ook aan Pommeline, dat gemeut, maar volgens mij is Fabrizio helemaal niet zo’n sympathieke gozer, volgens mij erg dominant.
Om misschien meer binding te krijgen tussen de koppels en de verleiders? Nu zitten er sowieso mensen tussen waar ze 'iets' mee hebben. Viel me op dat ze dit keer ook begonnen met een groepsdate met de mensen die ze zelf hebben gekozen in plaats van een awkward solo date. Er was gelijk veel meer sfeer in de groep na afloop had ik het idee.
luca schreef:
11-07-2019 17:09
Hebben jullie ook niet het idee, dat Pommeline en Fabri een soort doorgeefluik vd redactie zijn ? Zij moet de beelden van Quinten samen met Shana bekijken en maakt allerlei opmerkingen om Shana over de zeik te krijgen en Fabri zegt van alles in de trent van: het is echt allemaal veel erger dan verleden keer, Thomas gaat sowieso vreemd etc. Alles om de kijker te triggeren en de sensatie op te voeren ?
Hmmm zou kunnen inderdaad. Het is tenslotte TI.. you never know hahah. Vond het ook wel erg toevallig dat pommeline bij Channah in bed ligt en dat op dat moment net de tablet afgaat...Alsof ze eerst een seintje moeten krijgen dat het mag ofzo.
Er is wel een hoop gescript natuurlijk. Het is pure mindfuck wat ze willen laten zien.

Net zoals ze allemaal “toevallig” bij elkaar zitten net op het moment dat Kaj en Yolanthe aankomen.
Waar is Daniëlle nog meer van bekend? Ik heb haar een keer ergens gezien in een ander programma.
Moestuintje86 schreef:
11-07-2019 20:52
Waar is Daniëlle nog meer van bekend? Ik heb haar een keer ergens gezien in een ander programma.
Google leert mij dat ze ook meegedaan heeft aan de Bachelor.
Ik weet niet of ze bij de afdeling casting een officiële waarschuwing hebben gehad na de vorige editie, maar ze hebben het echt goed gedaan. Zowel de koppels als de verleiders zijn echt goed gecast.

Je ziet bij deze aflevering (3) gewoon dat Fabrizio voor die Julia gaat vallen. Dat gezwommen, "kijk in mn ogen". Hij wordt volgens mij heel makkelijk "verliefd", net zoals toen hij als single achter Daniëlle aanzat. En Pommeline zet ook haar patroon van haar vorige deelname voort: om alles onzeker zijn, en huilen.

Die Thomas leeft in een droomwereld en beseft niet wat voor beelden hij laat zien. Gelukkig komt hij er wel voor uit dat hij met zijn lul denkt.
Z'n vriendin is echt een zeikwijf: eerst met haar kinderstemmetje zeggen dat het zo gezellig is om samen te parasailen maar vervolgens moeilijk doen als hij dichtbij komt.

Die zwangerschap moet trouwens toch wel een ongelukje zijn geweest? Een blinde ziet dat de tijd er niet rijp voor is. Relatie niet stabiel, hij nog veel te wild en zij niet verantwoordelijk bezig. En natuurlijk sowieso de keuze om mee te doen. Misschien kwamen ze er vlak voor vertrek achter en durfden ze niet af te zeggen ofzo.
Gatekeeper* schreef:
11-07-2019 21:19
Google leert mij dat ze ook meegedaan heeft aan de Bachelor.
Aaah Ja dat was het. Je kan duidelijk beter googlen dan ik ;) ik kon het niet vinden.
Ik vind die Yasmine en Thomas zo ontzettend nep. Volgens mij doen ze vooral mee in extra volgers te krijgen. Ze lijken beide soms toneel te spelen.

Dat koppel kwam er blijkbaar vantevoren achter dat ze zwanger waren maar wilde toch doorgaan. Kan je een filmpje over vinden waarin hij geïnterviewd wordt.
Wat ik dan zo raar vind is toen die meiden dat shotje kregen dat ze hem ook gewoon opdronk. Channah wist dat ze zwanger was maar ik neem aan dat het team van TI het niet wist. Dus lijkt mij dat ze gewoon alcohol heeft gedronken.
Heeft iemand toevallig een linkje naar temptation island USA seizoen 2? Om online te kijken?
Dwarrel75 schreef:
11-07-2019 22:47
Wat ik dan zo raar vind is toen die meiden dat shotje kregen dat ze hem ook gewoon opdronk. Channah wist dat ze zwanger was maar ik neem aan dat het team van TI het niet wist. Dus lijkt mij dat ze gewoon alcohol heeft gedronken.
Ze zegt, maar ik geloof het niet zo, dat ze 1 verleider in vertrouwen heeft genomen en dat hij haar steeds alcoholvrije cocktails gaf. En, serieus, dat ze 'niet over haar longen rookte'.

Bron: https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... on-island/
The eyes are useless when the mind is blind.
Moestuintje86 schreef:
12-07-2019 10:22
Heeft iemand toevallig een linkje naar temptation island USA seizoen 2? Om online te kijken?
Ze zijn nog aan t casten.

https://www.usanetwork.com/temptationisland/casting
vivautrecht85 schreef:
11-07-2019 21:21
Ik weet niet of ze bij de afdeling casting een officiële waarschuwing hebben gehad na de vorige editie, maar ze hebben het echt goed gedaan. Zowel de koppels als de verleiders zijn echt goed gecast.
Volgens mij zit er een ander team achter, maar dat weet ik niet zeker. Ze hebben in ieder geval wel wat geleerd van TI USA :)
sanjunipero schreef:
12-07-2019 10:32
Ze zegt, maar ik geloof het niet zo, dat ze 1 verleider in vertrouwen heeft genomen en dat hij haar steeds alcoholvrije cocktails gaf. En, serieus, dat ze 'niet over haar longen rookte'.

Bron: https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... on-island/
Ik snap dat excuus niet zo goed van ik ben een gezelligheidsroker en als ik niet zou roken zou t opvallen.
Gatekeeper* schreef:
11-07-2019 16:18

Op zich wel slim want dan blijven de verleiders over waar de koppels ook "binding" mee hebben. Als je er 8 selecteert en die hebben niks met de koppels dan zit je met hetzelfde seizoen als de vorige.
Ik vind Celine Dion er een beetje sneu uitzien voor haar leeftijd, dit doet ze echt om aandacht te trekken (er zijn nog veel raardere foto’s van haar in omloop van de laatste jaren).

Edit: Ik schrijf ‘voor haar leeftijd’ want dacht dat ze een jaar of 63-64 was. Heb ik even gegoogled en blijkt ze pas 51 te zijn!
Taralina schreef:
15-07-2019 16:27
Ik vind Celine Dion er een beetje sneu uitzien voor haar leeftijd, dit doet ze echt om aandacht te trekken (er zijn nog veel raardere foto’s van haar in omloop van de laatste jaren).

Edit: Ik schrijf ‘voor haar leeftijd’ want dacht dat ze een jaar of 63-64 was. Heb ik even gegoogled en blijkt ze pas 51 te zijn!
Doet Celine ook mee aan TI Vips ?
CDS94 schreef:
11-07-2019 12:32
Die mannen lijken idd niet door te hebben waar ze mee bezig zijn... jeetje mina! Vooral thomas ook... Ergens heb ik het idee dat hij al die aandacht geweldig vindt.

Ik ben dat gehuil van Pommeline wel een beetje zat trouwens. Je weet waar je aan meedoet. Ook dat zij en "Fabri" (brrr kriebels) 24/7 bij elkaar zijn en zij zich niet compleet voelt zonder hem. Klinkt ook niet echt gezond. Aan de voorstukjes van het kampvuur te zien vallen de beelden niet al te best bij haar (en de rest). Maar ja vind het ook wel een stukje karma voor haar: als je zelf je middelvinger opsteekt naar de camera terwijl je iemand verleidt... :whistle:
Haha helemaal eens! Nu lopen janken maar destijds deed ze ook bitcherig tegen de vriendin van Merijn. Net goed. Ze lijkt me trouwens best een lief meisje, maar ze spoort natuurlijk niet. Super onzeker, haar hele lichaam laat ze verbouwen vanuit onzekerheid, ze is 24/7 bij Fabrizio omdat ze niet alleen kan zijn... Totaal ongezond natuurlijk. Ze heeft totaal geen eigenwaarde en zonder haar uiterlijk is ze nergens. Alles hangt ze daaraan op.
sanjunipero schreef:
11-07-2019 11:02
Nou ja, 1 ding is zeker: dit seizoen brengt nu al meer sensatie dan de vorige, gewone, TI. Maar holy moly, hebben die mannen nou écht niet door waar ze mee bezig zijn?!
Ook eens! Afl 1 was al leuker dan t hele vorige seizoen. Veel leukere mensen om naar te kijken.
De voorstukjes beloven ook weer wat goeds
lolanu schreef:
11-07-2019 21:42
Ik vind die Yasmine en Thomas zo ontzettend nep. Volgens mij doen ze vooral mee in extra volgers te krijgen. Ze lijken beide soms toneel te spelen.

Dat koppel kwam er blijkbaar vantevoren achter dat ze zwanger waren maar wilde toch doorgaan. Kan je een filmpje over vinden waarin hij geïnterviewd wordt.
Ik vind Yasmine en Thomas ook een raar stel. Ze praten allebei zo extreem netjes en zij heeft een heel kinderlijk stemmetje. Een totale afknapper. Zou me idd niet verbazen als ze mediageil zijn en alles doen voor meer “volgers.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven