Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
appelientjex schreef:
27-07-2019 20:33
Was die djamilah nou ook degene die bij Thoms in bed sliep en steeds haar (nep)tieten laat zien?
Ja dat is dezelfde, dat is ook degene die steeds ondersteboven in een een boom hangt om met haar billen te schudden.
Alle reacties Link kopieren
Theres75 schreef:
27-07-2019 21:41
Ja dat is dezelfde, dat is ook degene die steeds ondersteboven in een een boom hangt om met haar billen te schudden.
Heeft ze een cursus paaldansen gedaan ofzo? Hoezo kan je zo dansen? 😆
Vikhui schreef:
27-07-2019 21:36
Zij heet Djamiah. Maakt het niet echt beter, maar oke. Hoe kom je er überhaupt als ouders op om een naam met 'Dj' te laten beginnen..
Hetzelfde als dat je je kind Pommeline noemt😆. Ordinaire namen passen bij ordinaire ouders.
Theres75 schreef:
27-07-2019 18:07
Die Djamila komt op mij over als een alcoholiste, ze lijkt op heel veel momenten heel veel gedronken te hebben. Na die eerste show hangt ze ook lallend om Thomas zijn nek, die draait zelfs met een geïrriteerd gezicht zijn hoofd weg. Hoe ze ook de hele tijd zo overdreven haar kont, poes en borsten laat zien, komt ook nogal ontremd op mij over.
Zij werkt toch als stripper? Denk dat dit voor haar heul normaal is 🤣
Carpe Diem!
Theres75 schreef:
27-07-2019 21:41
Het had zo een documentaire van Frans de Waal kunnen zijn.
Zo de rollen zijn lekker omgedraaid. Volgens mij gaat het weer echt zo'n seizoen worden waarbij het om en om gaat: dan de koppeldames boks waardoor hun grenzen vervagen en dan weer de mannen. Geinig ook hoe ze allemaal Quinten bevestigen dat hij zo braaf is geweest. Dat onder de douche vond ik al een intiem.

Dat roken van Channah :facepalm: echt schandalig. En Thomas die in nuchtere staat voor de camera loopt te beweren dat hij niet geil is maar ondertussen alleen maar over seks praat als er alcohol in zit. En zo ordinair ook, het is echt zo'n jongetje.

Frappant dat Fabrizio zei dat hun relatie altijd moeilijk is geweest. Waarom dan trouwen? Nou ja, we weten natuurlijk dat dat sowieso niet meer gaat gebeuren.
Oehhhh dat beloofd wat voor volgende week, bij het kampvuur wil channah blijven zitten. Zou ze vertellen dat ze zwanger is????

Grrrr weer een week wachten.
Dwarrel75 schreef:
01-08-2019 14:07
Oehhhh dat beloofd wat voor volgende week, bij het kampvuur wil channah blijven zitten. Zou ze vertellen dat ze zwanger is????

Grrrr weer een week wachten.
Ja en daarna gaan ze weg. En daarvoor is Quinten nog klef met Lastig is dus dat zal een gezellig weerzien zijn geweest...

Ik denk dat ze daar bij het kampvuur misschien beelden van krijgt en daar zo van in de stress schiet dat ze beseft dat dit niet gezond is.
Wauw, fabrizio vind ik echt een engerd. Zo snel in zn veel te grote ego aangetast.
Hele moeilijke man om mee te leven lijkt mij, vandaar dat pommeline zo n zenuwachtig huilend muisje is geworden.
juliadenders schreef:
01-08-2019 15:24
Wauw, fabrizio vind ik echt een engerd. Zo snel in zn veel te grote ego aangetast.
Hele moeilijke man om mee te leven lijkt mij, vandaar dat pommeline zo n zenuwachtig huilend muisje is geworden.

Precies dit ! Ze doet niks verkeerd, maakt alleen een grappig bedoelde opmerking. En hij zegt dat ze hem voor lul zet. Nou dat doet ie zelf heel goed. Hij weet uit ervaring hoe uitspraken uit context worden gehaald.
juliadenders schreef:
Ja dat vind ik ook raar. Hij zou beter moeten weten. Hij kent de hele context van die beelden niet, en trekt direct allerlei conclusies die nergens op slaan. Ook altijd gek dat de andere deelnemers nooit geruststellen. Waarom zegt niemand dat hij de context niet kent van die beelden, en helemaal niet weet in welk verband ze het gezegd heeft? Of zouden ze dat niet uitzenden? Een jankende Pommelien laten ze natuurlijk niet zien.
En Thomas lijkt echt emotieloos. Heb hem nog niks aardigs over Yasmin horen zeggen. Noch iets in de trant dat ie haar mist. Hij heeft het alleen maar over seks.
Ik vind het zo opvallend dat wij zo ongeveer alleen een huilende Pommeline zien, maar voor het kampvuur hebben ze opeens wel beelden van haar waar ze het naar zin heeft :whut:
Asteraceae schreef:
01-08-2019 18:12
Ik vind het zo opvallend dat wij zo ongeveer alleen een huilende Pommeline zien, maar voor het kampvuur hebben ze opeens wel beelden van haar waar ze het naar zin heeft :whut:
Ja wellicht laten ze wel van alles weg. Zijn er ook beelden van een huilende Thomas omdat ie Yasmin zo mist. We weten het niet...
appelientjex schreef:
01-08-2019 19:12
Ja wellicht laten ze wel van alles weg. Zijn er ook beelden van een huilende Thomas omdat ie Yasmin zo mist. We weten het niet...
Thomas gaf zelf op zijn Youtubekanaal (je hebt vakantie en je moet wat ;-) ) vorige week aan dat hij daar heel veel heeft gehuild, omdat dus een hele goede vriendin van Yasmin op de dag van vertrek was overleden en hij het vreselijk vond om haar in die situatie alleen te laten. Hij zegt zelf dat hij heeft gevraagd aan de productie om deze beelden niet te gebruiken gezien ze niet relevant zijn. Nu achteraf heeft hij daar spijt van aangezien hij dan wat minder emotieloos was over gekomen.

Overigens zegt hij ook dat hij totaal geen benul er van had dat Yasmin zich zo slecht heeft gevoeld om zijn beelden. Gezien hij alleen maar feestende en vrolijke beelden van haar kreeg, dacht hij echt dat ze het naar haar zin had daar en dat hij alles goed deed. Dat vind ik wel wat zwak, maar gezien de vrolijke beelden die ze van de meiden laten zien op het kampvuur kan ik me wel voorstellen dat je het idee krijgt dat het daar best goed gaat en ze de mannen al vergeten zijn.
Quinten ziet de beelden van een flirtende Channah, reageert fel en wat zegt onze lieve Kaj “wat zag je?”

Een hond en een paard nou goed? O_o
juliadenders schreef:
Ik ook. Ik snap ook meteen waarom ze zo bang is. Denkt hij dat ie de fucking koning is ofzo.
MrsLady schreef:
01-08-2019 21:27
Thomas gaf zelf op zijn Youtubekanaal (je hebt vakantie en je moet wat ;-) ) vorige week aan dat hij daar heel veel heeft gehuild, omdat dus een hele goede vriendin van Yasmin op de dag van vertrek was overleden en hij het vreselijk vond om haar in die situatie alleen te laten. Hij zegt zelf dat hij heeft gevraagd aan de productie om deze beelden niet te gebruiken gezien ze niet relevant zijn. Nu achteraf heeft hij daar spijt van aangezien hij dan wat minder emotieloos was over gekomen.

Overigens zegt hij ook dat hij totaal geen benul er van had dat Yasmin zich zo slecht heeft gevoeld om zijn beelden. Gezien hij alleen maar feestende en vrolijke beelden van haar kreeg, dacht hij echt dat ze het naar haar zin had daar en dat hij alles goed deed. Dat vind ik wel wat zwak, maar gezien de vrolijke beelden die ze van de meiden laten zien op het kampvuur kan ik me wel voorstellen dat je het idee krijgt dat het daar best goed gaat en ze de mannen al vergeten zijn.
Ik vind dat YouTube account echt heel sneu. Het bevestigd in mijn ogen maar dat hij het voor de roem doet. En ik vind het raar dat je je alleen zou kunnen gedragen als je een verdrietig wachtend meisje zou zien. En verdriet om iemand die overleden is heeft ook niks met het programma te maken of met hoe hij zich voelt ten opzichte van zijn vriendin dus, ja Eeh, het is ook niet relevant.

Ik merk dat ik het hele seizoen van TI sowieso heel sneu vind. Het lijkt bijna meer een seks show met een playbunny huis. En de manier waarop ze beelden manipuleren. Het heeft niks meer met een relatie test te maken die op de waarheid gebaseerd is. Als ze maar drama kunnen schoppen.

Begin me spontaan een zuur wijf te voelen.
Nou, ik heb heel erg hetzelfde hoor. Ben tegelijkertijd Love Island UK nu weer aan het volgen (en heb de Nederlandse er net op zitten) en daar beleef ik zoveel meer kijkplezier aan op dit moment. Heb de aflevering van vandaag ook half doorgespoeld. Het Youtubekanaal van Thomas vind ik ook sneu. Gezien de reacties onder zijn filmpjes zijn we daarin niet alleen. Dit heeft zijn Youtubecarrière in ieder geval geen goed gedaan vermoed ik.
MrsLady schreef:
01-08-2019 21:27

Dat slaat nergens op. Hij zegt juist in de vorige aflevering van TI dat ie de beelden van Yasmin van t eerste kampvuur maar teleurstellend vindt omdat ze de “temptation” niet echt aangaat. En dat hij niet zag dat ze het echt naar haar zin had. En dat ie haar juist wil zien feesten. Hij lijkt Yasmin maar saai te vinden. Daarbij is hij ook wel dom om te denken dat ze hem een verdrietige Yasmin zouden laten zien.
YellowLemon schreef:
01-08-2019 21:47
Ik vind dat YouTube account echt heel sneu. Het bevestigd in mijn ogen maar dat hij het voor de roem doet. En ik vind het raar dat je je alleen zou kunnen gedragen als je een verdrietig wachtend meisje zou zien. En verdriet om iemand die overleden is heeft ook niks met het programma te maken of met hoe hij zich voelt ten opzichte van zijn vriendin dus, ja Eeh, het is ook niet relevant.

Ik merk dat ik het hele seizoen van TI sowieso heel sneu vind. Het lijkt bijna meer een seks show met een playbunny huis. En de manier waarop ze beelden manipuleren. Het heeft niks meer met een relatie test te maken die op de waarheid gebaseerd is. Als ze maar drama kunnen schoppen.

Begin me spontaan een zuur wijf te voelen.
Eens.
Alhoewel ik t wel een leuk seizoen vindt. Maar de kampvuurbeelden mogen van mij ook wel meer realistisch. Ze mogen best een almaar jankende Pommeline laten zien, of een Channah die zegt dat de relatie klaar is. Of een Yasmin die pissig is op Thomas na het kampvuur.
Gatekeeper* schreef:
01-08-2019 21:35
Quinten ziet de beelden van een flirtende Channah, reageert fel en wat zegt onze lieve Kaj “wat zag je?”

Een hond en een paard nou goed? O_o
Ja dat zeggen ze altijd, die presentatoren. Wat betreft vond ik die presentator van de USA versie wel goed. Dat leek eigenlijk een soort relatietherapeut. Daarmee zou het wat meer diepgang krijgen.
appelientjex schreef:
01-08-2019 22:37
Eens.
Alhoewel ik t wel een leuk seizoen vindt. Maar de kampvuurbeelden mogen van mij ook wel meer realistisch. Ze mogen best een almaar jankende Pommeline laten zien, of een Channah die zegt dat de relatie klaar is. Of een Yasmin die pissig is op Thomas na het kampvuur.
Ja daarom vind ik het dus ook geen test meer te noemen maar gewoon drama schoppen. Timmetje kreeg tenminste nog te zien dat zijn Deborah hem zoveel mistte en gedroeg zich alsnog als een.. naja dat woord mogen jullie zelf invullen.
appelientjex schreef:
01-08-2019 22:34
Dat slaat nergens op. Hij zegt juist in de vorige aflevering van TI dat ie de beelden van Yasmin van t eerste kampvuur maar teleurstellend vindt omdat ze de “temptation” niet echt aangaat. En dat hij niet zag dat ze het echt naar haar zin had. En dat ie haar juist wil zien feesten. Hij lijkt Yasmin maar saai te vinden. Daarbij is hij ook wel dom om te denken dat ze hem een verdrietige Yasmin zouden laten zien.
Ik geloof ook niks van zijn verhaal hoor. Maar als zijn vrienden ook zeggen dat ze hem niet herkennen zoals ze hem kennen dan geloof ik wel dat hij daar niet helemaal zichzelf was. Maar vind nergens binnen het programma ook maar ergens aan laten blijken dat hij Yasmin ook maar enigszins waardeert ook vrij bizar. Hij is volgens mij echt vooral met zijn eigen carrière bezig daar. Die hij nu goed heeft verpest.
Dan vind ik het kanaal van Channah leuker. Waarin ze elke week samen met haar vriend de aflevering analyseert

https://youtu.be/nYmUo1_wDbk
Die Channah zie ik ineens overal opduiken; TI en ik zag op Videoland 3 programma's waar ze in zit/zat: een programma waar ze met iemand van EOTB dates zoekt voor iemand, EOTB dan en Just Tattoo of us.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven