Temptation Island Vips

vrijdag 26 juli 2019 om 09:30
Ze was vooral ook zelf één van die 'hoeren' twee jaar geleden.appelientjex schreef: ↑25-07-2019 19:00Ze ziet er zelf idd ook uit als een hoer (waarmee ik ordinair bedoel).
vrijdag 26 juli 2019 om 09:49
vrijdag 26 juli 2019 om 11:13
Ik las laatst ergens dat Channah zei alleen alcoholvrije cocktails gedronken te hebben. 1 van de verleiders zou van de zwangerschap op de hoogte geweest zijn.

vrijdag 26 juli 2019 om 13:13
Zal vast voor een deel gelukt zijn, maar als Yolanthe komt en ze zitten alle vier met dezelfde cocktail dan geloof ik er niet zo in dat zij een alcoholvrije heeft. Die zijn gewoon door de productie voorzien.minnimouse schreef: ↑26-07-2019 11:13Ik las laatst ergens dat Channah zei alleen alcoholvrije cocktails gedronken te hebben. 1 van de verleiders zou van de zwangerschap op de hoogte geweest zijn.

vrijdag 26 juli 2019 om 13:24
Ja dat zegt ze maar bij die laatste 1 op 1 date zie je een fles wijn, en twee wijnglazen. Hoe wil ze dat dan voor de productie verborgen hebben gehouden in godsnaam?minnimouse schreef: ↑26-07-2019 11:13Ik las laatst ergens dat Channah zei alleen alcoholvrije cocktails gedronken te hebben. 1 van de verleiders zou van de zwangerschap op de hoogte geweest zijn.
Ik geloof er geen barst van. Net als dat ze wel rookt maar niet over haar longen. Wie houd je voor de gek meid.
vrijdag 26 juli 2019 om 14:03
Ze zijn vreselijk ordinair. Ze geven gewoon seksshows weg. Alsof je op de wallen naar een show gaat! Dus de term hoeren vind ik wel gepast. Ook hoe die blonde in het voorstukje op die waterscooter zit en haar reet expres optilt zodat die jongen erin kan kijken. Hoe goedkoop kan je zijn? Of in bomen ondersteboven hangen iedereen je kont laten zien. Het komt er eigenlijk op neer dat je die mannen 2 weken in een seksclub met hoeren neerzet. Het is dit jaar echt heel erg. Zou me niks verbazen als een aantal echt bijbeunt als prostituée want anders gedraag je je niet zo. En die seksdansen hebben ze ook ergens geleerd.
Die mannelijke verleiders zijn een stuk beschaafder.
appelientjex wijzigde dit bericht op 26-07-2019 14:47
4.54% gewijzigd

vrijdag 26 juli 2019 om 14:14
Ik vind het dit jaar ook echt next next level. Alsof ze het huis vol playbunnies hebben gezet zei ik gister tegen mijn vriend.appelientjex schreef: ↑26-07-2019 14:03Ze zijn vreselijk ordinair. Ze geven gewoon seksshows weg. Alsof je op de wallen naar een show gaat! Dus de term hoeren vind ik wel gepast. Ook hoe die blonde in het voorstukje op die waterscooter zit en haar reet expres optilt zodat die jongen erin kan kijken. Hoe goedkoop kan je zijn? Of in bomen ondersteboven hangen iedereen je kont laten zien. Het komt er eigenlijk op neer dat je die mannen 2 weken in een seksclub met hoeren neerzet. Het is dit jaar echt heel erg. Zou me niks verbazen als een aantal echt bijbeunt als prostituée.
En het is echt niet nodig want de snorkelende vriendin van Thomas is al een prachtplaatje. Je hoeft echt niet ondersteboven aan een boom te hangen.

vrijdag 26 juli 2019 om 17:45
Nou ja als je je kind Djamila als naam geeft dan heb je natuurlijk al geen hoge verwachtingen als ouders zijnde.appelientjex schreef: ↑26-07-2019 14:03Ze zijn vreselijk ordinair. Ze geven gewoon seksshows weg. Alsof je op de wallen naar een show gaat! Dus de term hoeren vind ik wel gepast. Ook hoe die blonde in het voorstukje op die waterscooter zit en haar reet expres optilt zodat die jongen erin kan kijken. Hoe goedkoop kan je zijn? Of in bomen ondersteboven hangen iedereen je kont laten zien. Het komt er eigenlijk op neer dat je die mannen 2 weken in een seksclub met hoeren neerzet. Het is dit jaar echt heel erg. Zou me niks verbazen als een aantal echt bijbeunt als prostituée want anders gedraag je je niet zo. En die seksdansen hebben ze ook ergens geleerd.
vrijdag 26 juli 2019 om 17:52
It’s all in the name. Pommeline, ook zo’n naam. Of is dat in België een heel normale naam?Gatekeeper* schreef: ↑26-07-2019 17:45Nou ja als je je kind Djamila als naam geeft dan heb je natuurlijk al geen hoge verwachtingen als ouders zijnde.
vrijdag 26 juli 2019 om 19:16
https://www.viva.nl/stijl-en-update/het ... n-relatie/
Sinds wanneer mogen ze dit bekend maken terwijl het seizoen nog niet afgelopen is?
Sinds wanneer mogen ze dit bekend maken terwijl het seizoen nog niet afgelopen is?
vrijdag 26 juli 2019 om 19:22
Ik wil het niet weten!minnimouse schreef: ↑26-07-2019 19:16https://www.viva.nl/stijl-en-update/het ... n-relatie/

vrijdag 26 juli 2019 om 23:11
Wellicht verklaart dit een hoop:appelientjex schreef: ↑26-07-2019 17:52It’s all in the name. Pommeline, ook zo’n naam. Of is dat in België een heel normale naam?
https://m.youtube.com/watch?v=JZ60_hf4YCA
zaterdag 27 juli 2019 om 03:31
Brrr dus dat is het voorland van Pommeline. Om er zo uit te gaan zien.vivautrecht85 schreef: ↑26-07-2019 23:11Wellicht verklaart dit een hoop:

zaterdag 27 juli 2019 om 08:24
Wat een gedrochtvivautrecht85 schreef: ↑26-07-2019 23:11Wellicht verklaart dit een hoop:
zaterdag 27 juli 2019 om 09:27
Ik las dat het een onbekend koppel is.Gatekeeper* schreef: ↑26-07-2019 19:26Komen er trouwens nog vervangers voor Channah en Quinten?
Ik las ergers dat het misschien Jorden en Beau zijn uit ex on the beach seizoen 3.

zaterdag 27 juli 2019 om 18:07
Die Djamila komt op mij over als een alcoholiste, ze lijkt op heel veel momenten heel veel gedronken te hebben. Na die eerste show hangt ze ook lallend om Thomas zijn nek, die draait zelfs met een geïrriteerd gezicht zijn hoofd weg. Hoe ze ook de hele tijd zo overdreven haar kont, poes en borsten laat zien, komt ook nogal ontremd op mij over.Gatekeeper* schreef: ↑26-07-2019 17:45Nou ja als je je kind Djamila als naam geeft dan heb je natuurlijk al geen hoge verwachtingen als ouders zijnde.
zaterdag 27 juli 2019 om 20:33
Was die djamilah nou ook degene die bij Thoms in bed sliep en steeds haar (nep)tieten laat zien?Theres75 schreef: ↑27-07-2019 18:07Die Djamila komt op mij over als een alcoholiste, ze lijkt op heel veel momenten heel veel gedronken te hebben. Na die eerste show hangt ze ook lallend om Thomas zijn nek, die draait zelfs met een geïrriteerd gezicht zijn hoofd weg. Hoe ze ook de hele tijd zo overdreven haar kont, poes en borsten laat zien, komt ook nogal ontremd op mij over.