Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
25-07-2019 19:00
Ze ziet er zelf idd ook uit als een hoer (waarmee ik ordinair bedoel).
Ze was vooral ook zelf één van die 'hoeren' twee jaar geleden.
kiddootje schreef:
26-07-2019 08:10
Ja, ik hoorde ook dat ze uitelkaar waren. En ook dat Zij vlak voor opnames te horen had gekregen dat vriendin overleden was. Vandaar het verdriet.
Ach al die roddels. Ik wil ze niet eens weten. En geloof ze ook niet.
MrsLady schreef:
26-07-2019 00:49
Dit denk ik vooral bij alle sigaretten en alcohol die ik haar naar binnen zie gieten. Die hele relatie is nog tot daar aan toe, maar dat is gewoon schadelijk voor het ongeboren kind.
Ik las laatst ergens dat Channah zei alleen alcoholvrije cocktails gedronken te hebben. 1 van de verleiders zou van de zwangerschap op de hoogte geweest zijn.
kiddootje schreef:
26-07-2019 08:10
Ja, ik hoorde ook dat ze uitelkaar waren. En ook dat Zij vlak voor opnames te horen had gekregen dat vriendin overleden was. Vandaar het verdriet.
Ja, dat ging over dat jonge model (Lotte vd Zee?).
Oh wat is die Guido fout zeg. Brrrr ...
Hahaha ik krijg ook echt de kriebels van die Guido.

Ben zó benieuwd naar de volgende aflevering, wat Thomas allemaal voor dingen uitkraamt in het voorstukje...
Ik vind de verleidsters gewoon ordinair. Ze schudden continu met de billen en je kan gewoon recht in hun doos kijken. Zo wil je toch niet op tv komen?! Het zal je dochter maar wezen! Vreselijk!
minnimouse schreef:
26-07-2019 11:13
Ik las laatst ergens dat Channah zei alleen alcoholvrije cocktails gedronken te hebben. 1 van de verleiders zou van de zwangerschap op de hoogte geweest zijn.
Zal vast voor een deel gelukt zijn, maar als Yolanthe komt en ze zitten alle vier met dezelfde cocktail dan geloof ik er niet zo in dat zij een alcoholvrije heeft. Die zijn gewoon door de productie voorzien.
minnimouse schreef:
26-07-2019 11:13
Ja dat zegt ze maar bij die laatste 1 op 1 date zie je een fles wijn, en twee wijnglazen. Hoe wil ze dat dan voor de productie verborgen hebben gehouden in godsnaam?

Ik geloof er geen barst van. Net als dat ze wel rookt maar niet over haar longen. Wie houd je voor de gek meid.
Dwarrel75 schreef:
26-07-2019 12:19
Ik vind de verleidsters gewoon ordinair. Ze schudden continu met de billen en je kan gewoon recht in hun doos kijken. Zo wil je toch niet op tv komen?! Het zal je dochter maar wezen! Vreselijk!
Ze zijn vreselijk ordinair. Ze geven gewoon seksshows weg. Alsof je op de wallen naar een show gaat! Dus de term hoeren vind ik wel gepast. Ook hoe die blonde in het voorstukje op die waterscooter zit en haar reet expres optilt zodat die jongen erin kan kijken. Hoe goedkoop kan je zijn? Of in bomen ondersteboven hangen iedereen je kont laten zien. Het komt er eigenlijk op neer dat je die mannen 2 weken in een seksclub met hoeren neerzet. Het is dit jaar echt heel erg. Zou me niks verbazen als een aantal echt bijbeunt als prostituée want anders gedraag je je niet zo. En die seksdansen hebben ze ook ergens geleerd.
Die mannelijke verleiders zijn een stuk beschaafder.
appelientjex wijzigde dit bericht op 26-07-2019 14:47
4.54% gewijzigd
appelientjex schreef:
26-07-2019 14:03
Ze zijn vreselijk ordinair. Ze geven gewoon seksshows weg. Alsof je op de wallen naar een show gaat! Dus de term hoeren vind ik wel gepast. Ook hoe die blonde in het voorstukje op die waterscooter zit en haar reet expres optilt zodat die jongen erin kan kijken. Hoe goedkoop kan je zijn? Of in bomen ondersteboven hangen iedereen je kont laten zien. Het komt er eigenlijk op neer dat je die mannen 2 weken in een seksclub met hoeren neerzet. Het is dit jaar echt heel erg. Zou me niks verbazen als een aantal echt bijbeunt als prostituée.
Ik vind het dit jaar ook echt next next level. Alsof ze het huis vol playbunnies hebben gezet zei ik gister tegen mijn vriend.

En het is echt niet nodig want de snorkelende vriendin van Thomas is al een prachtplaatje. Je hoeft echt niet ondersteboven aan een boom te hangen. :$
appelientjex schreef:
26-07-2019 14:03
Ze zijn vreselijk ordinair. Ze geven gewoon seksshows weg. Alsof je op de wallen naar een show gaat! Dus de term hoeren vind ik wel gepast. Ook hoe die blonde in het voorstukje op die waterscooter zit en haar reet expres optilt zodat die jongen erin kan kijken. Hoe goedkoop kan je zijn? Of in bomen ondersteboven hangen iedereen je kont laten zien. Het komt er eigenlijk op neer dat je die mannen 2 weken in een seksclub met hoeren neerzet. Het is dit jaar echt heel erg. Zou me niks verbazen als een aantal echt bijbeunt als prostituée want anders gedraag je je niet zo. En die seksdansen hebben ze ook ergens geleerd.
Nou ja als je je kind Djamila als naam geeft dan heb je natuurlijk al geen hoge verwachtingen als ouders zijnde.
Gatekeeper* schreef:
26-07-2019 17:45
Nou ja als je je kind Djamila als naam geeft dan heb je natuurlijk al geen hoge verwachtingen als ouders zijnde.
It’s all in the name. Pommeline, ook zo’n naam. Of is dat in België een heel normale naam?
https://www.viva.nl/stijl-en-update/het ... n-relatie/
Sinds wanneer mogen ze dit bekend maken terwijl het seizoen nog niet afgelopen is?
minnimouse schreef:
26-07-2019 19:16
https://www.viva.nl/stijl-en-update/het ... n-relatie/
Sinds wanneer mogen ze dit bekend maken terwijl het seizoen nog niet afgelopen is?
Ik wil het niet weten!
Komen er trouwens nog vervangers voor Channah en Quinten?

Ik las ergers dat het misschien Jorden en Beau zijn uit ex on the beach seizoen 3.
appelientjex schreef:
26-07-2019 17:52
It’s all in the name. Pommeline, ook zo’n naam. Of is dat in België een heel normale naam?
Wellicht verklaart dit een hoop:

https://m.youtube.com/watch?v=JZ60_hf4YCA
vivautrecht85 schreef:
26-07-2019 23:11

Brrr dus dat is het voorland van Pommeline. Om er zo uit te gaan zien.
vivautrecht85 schreef:
26-07-2019 23:11

Wat een gedrocht
Gatekeeper* schreef:
26-07-2019 19:26
Komen er trouwens nog vervangers voor Channah en Quinten?

Ik las ergers dat het misschien Jorden en Beau zijn uit ex on the beach seizoen 3.
Ik las dat het een onbekend koppel is.
Hij was het al bekend tijdens de opnames dat ze zwanger was?
En een depressie is de reden om nieuws naar buiten te laten mogen komen? Waarom in een depressie komen als je dingen geheim moet houden? Waarom doe je dan mee? Ze zijn beiden echt heel instabiel.
Gatekeeper* schreef:
26-07-2019 17:45
Die Djamila komt op mij over als een alcoholiste, ze lijkt op heel veel momenten heel veel gedronken te hebben. Na die eerste show hangt ze ook lallend om Thomas zijn nek, die draait zelfs met een geïrriteerd gezicht zijn hoofd weg. Hoe ze ook de hele tijd zo overdreven haar kont, poes en borsten laat zien, komt ook nogal ontremd op mij over.
Theres75 schreef:
27-07-2019 18:07
Die Djamila komt op mij over als een alcoholiste, ze lijkt op heel veel momenten heel veel gedronken te hebben. Na die eerste show hangt ze ook lallend om Thomas zijn nek, die draait zelfs met een geïrriteerd gezicht zijn hoofd weg. Hoe ze ook de hele tijd zo overdreven haar kont, poes en borsten laat zien, komt ook nogal ontremd op mij over.
Was die djamilah nou ook degene die bij Thoms in bed sliep en steeds haar (nep)tieten laat zien?
Zij heet Djamiah. Maakt het niet echt beter, maar oke. Hoe kom je er überhaupt als ouders op om een naam met 'Dj' te laten beginnen..
Vikhui schreef:
27-07-2019 21:36
Zij heet Djamiah. Maakt het niet echt beter, maar oke. Hoe kom je er überhaupt als ouders op om een naam met 'Dj' te laten beginnen..
Omdat het kan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven