2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Rossia aha dan snap ik het! Nee volgende maand liggen jullie mooie embryo's te koukleumen in de vriezer toch? Betekend dat dat jullie deze maand aan de safe-sex moeten? Dat lijkt me echt ontzettend wennen weer.

Teddy spannend hoor dat mini mag proefdraaien. Gelukkig heb je een goed gevoel bij het kdv. Lijkt me echt heel belangrijk!

waar is verder iedereen???

x Floortje
quote:Floortje_1981 schreef op 02 april 2009 @ 17:05:

volgende maand liggen jullie mooie embryo's te koukleumen in de vriezer
Ben ik weer!

Zo, wat een heerlijke dag vandaag zeg... het begon al met een goede nacht: gevoed om 22.00 uur en toen kwam ze pas weer om 5.45 uur. Niet verkeerd toch? Daarna lekker nog even tot 8 uur geslapen, mijn vriend was ook nog thuis want die moet vanavond tot laat door dus we hadden een heerlijk relaxte ochtend met z'n 3en. Naar kantoor gegaan om mijn meisje te showen en even bij te kletsen, was heel gezellig. En vanmiddag in de zon gezeten! Wat wil een mens nog meer

Leuk is om te merken dat ze steeds iets meer gaat lachen. Nog lang niet genoeg natuurlijk, naar de zin van mama, maar wel steeds vaker! Vervelende momenten zijn na de voeding begin van de avond en laat op de avond. Bij die voedingen wordt ze op het eind heel onrustig, gaat wild met haar hoofd doen, huilen, schreeuwen, om zich heen slaan.... is dat herkenbaar voor iemand? Ik weet niet zeker waar het van komt, misschien kramp, maar dat heeft ze ook wel eens op andere momenten en dan reageert ze ook huilend, maar niet zo 'onrustig'. Ik vind het wel frustrerend want ik weet niet wat haar probleem is....

Vera, jij vroeg hoeveel voeding ze nu krijgt. Over het algemeen 5 keer per etmaal, soms 6 keer - afhankelijk van hoe ze de nacht door komt. Afkloppen maar het gaat nu al een aantal nachten op rij erg lekker... Fijn trouwens dat het met je rug iets beter lijkt te gaan! Het eind evan je verlof komt dus - zij het in de verte - in zicht. Ik heb na deze week nog 7 weken... klinkt als lang en héél erg kort tegelijk!

Rossia, lekker dat je toch de zekerheid hebt van je ongesteldheid (hoe jammer stiekem natuurlijk ook) en dat de echo nu gewoon door kan gaan. Voorwaarts en opwaarts!!

Ellein, wat een prachtige foto's op de mail! Vooral die laatste vind ik echt super. Lenig ventje!

Teddy, wat raar, zo weinig interesse van je collega's! Hebben ze zelf geen kinderen? Ik merk zelf over het algemeen dat mensen die zelf een kind hebben toch enthousiaster mee leven dan de mensen die geen kind hebben. DIe doen even geinteresseerd maar gaan dan weer over tot de orde van de dag. Ik hoop voor je dat ze wel weer gewoon gezellig zijn als je aan het werk bent! Spannend trouwens, het wennen volgende week op het kdv!

MissC, wat goed zeg, zo snel! We zullen morgen aan je denken. Gaat vast allemaal goed zijn morgen en dan heb je toch nog een keer goed kunnen kijken. Krijgen we dan foto's op de mail??

Jobje morgen dus ook weer? Veel plezier meid! We krijgen wel verslag he??

Floortje, wat een rare berichten zeg, over dat ziekenhuis... wel heel fijn dat je zo snel al weer een gesprek in het verschiet hebt!!

Over collega's gesproken: bij ons leeft iedereen altijd erg met elkaar mee, hoort erg bij de cultuur van mijn werk (beetje inherent aan het vakgebied denk ik). Ik hoorde vandaag van 1 collega dat haar 4e IUI niet gelukt is en ze nu gaan praten over het vervolgtraject. Ik vind het dan wel heel moeilijk dat ik daar stralend met mijn dochter sta.... hoewel ik weet dat ze het mij enorm gunt moet het ook moeilijk voor haar zijn... En daarnaast hoorde ik ook van een collega dat zijn vrouw morgen de 12 weken echo heeft terwijl ze al 3x bij (ongeveer) 11 weken een miskraam heeft gehad. Enorm spannend dus... ik hoop het zo voor ze!!!!

Dan nog even een laatste ding: ik lees momenteel 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij, over haar zwangerschap. Lach echt met regelmaat hardop, vind het enorm leuk en ook heel herkenbaar. Wel een beetje grof af en toe, maar als je daar wel van houdt is het echt een aanrader!!

Goed, mijn vriend is inmiddels thuis dus we gaan eten. Fijne avond allemaal!!
michigan is ze tijdens het drinken onrustig? Of daarna, Kan zijn dat de melk dan even op zich laat wachten en ongeduldig wordt. Gebeurde hier ook wel eens. 's morgens en 's middags had ik vaak meer melk dan 's avonds. Dan liepen hier de voedingen ook wel wat onrustiger. Misschien helpt het om haar even rustig te maken door vast te houden en een stukje te lopen en dan weer verder gaan met voeden.

Wat bijzonder dat je zoveel deelt met je collega's.

Dat boek heb ik ook zien liggen, misschien dat ik nog wel koop. Lijkt me inderdaad grappig. Vind haar op de radio wel altijd erg leuk. theatershows heb ik nooit van haar gezien.

en wat slaapt ze al lekker door zeg! heerlijk en dan zo samen genieten met z'n 3en.
Eventjes pagina 19 eerst...

Teddy, lijkt me ook vreemd om onze kleine voor de eerste keer achter te laten op het kdv. Ook al heb ik ook een goed gevoel erbij, het blijft niet leuk...

Missc, wat goed dat je al snel terecht kan. Hoef je je tenminste niet het hele weekend zorgen te maken!

Floor, wat goed dat je weer een gesprek in het vooruitzicht hebt. En morgen dus een lekker dagje. Geniet ervan, alles zal goedkomen!

Even door naar pagina 20...
Floor, dat is ook zeker wennen!

Michigan, wow, wat slaapt jouw meid al goed zeg. En nu al op 5/6 voedingen, dat is ook snel. Moeilijk he, als jij met al je geluk bij mensen komt die minder gelukkig zijn op dat gebied?

Dat boekje wil ik ook wel lezen. Lijkt me erg grappig. Ik heb haar laatste show wel gezien en heb me prima vermaakt.

Over dat voeden ben ik het met Teddy eens. Ik heb dat ook wel eens. Dan wordt ze ongeduldig en komt er niet snel genoeg melk uit. Inderdaad even wachten en dan weer opnieuw proberen. Ik ga dan vaak even haar luier verschonen ofzo.

Ik heb een heerlijke dag achter de rug. Lekker in de zon gelopen en naar de kapper geweest. Morgen weer zo'n dag!

Fijne avond allemaal.
Even snel tussendoor laten weten dat ik nog leef. Heerlijk vanmiddag in het zonnetje gezeten (heeft de ziektewet toch nog een voordeeltje ) Zometeen komt er een fotograaf langs ivm de bruiloft (laat tijdstip, maar ach, mini moet toch nog een fles en ik moet nog kolven straks) dus ook nu maar heel even tijd. Wilde even snel reageren op een paar dingen. (sorry alvast als ik iemand vergeet...)

Floor: mooi dat je alweer op gesprek mag! Idd opnieuw beginnen, maar hoppa, die schouders eronder he?! Komt goed!!!

MissC: las van je echo. FF extra spannend dus! Wel fijn dat je morgen alweer terecht kan! Succes!!!

Jobje: ook jij weer succes en veel plezier bij de echo morgen!

Teddy: zo'n zwembroekje had ik ook. Kijk uit voor je bikini, de mijne is er echt leleijk van geworden omdat het klitteband weleens is blijven haken toen ik mini droeg...

michigan: heerlijk genoten van het zonnetje dus!

Over collega's: hier is er ook maar eentje op bezoek geweest en het is dat ze mijn bass had meegesleurd, anders was die ws niet eens geweest. Verder geen een collega gezien behalve dan wanneer ik zelf langsga. Zit alweer vanaf september thuis, dus valt me wel een beetje tegen. Jammer is dat he, dat je dan al zo lang zo nauw met mensen samenwerkt, maar dat ze dan zo weinig interesse tonen.

Ellein: leuke foto's! Vroeg jij dat nou over hoe vaak ik kolf? 3 keer per dag...Erg weinig, ik weet het, ook erg fijn! Ik begon met 7 keer ofzo, maar had zo'n overproductie dat ik makkelijk kon minderen en zo zit ik nu uiteindelijk op 3 kolfbeurten en heb ik maar 200ml productie verloren (heb nog 1100ml productie per dag)......Dat is ook niet normaal hoor, en eigenlijk ook niet zo relaxed want het echt afbouwen kan nog wel eens erg lastig worden.....(ik weet het, luxeprobleem...ik zal niet klagen!)

Oh...de fotograaf is er. Tot morgen!
1100 ml???? logisch dat je 15 liter in de vriezer hebt. Maar hoe doe je dat??
Teddy, wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de kdv! En 500 meter is echt heel dichtbij. Wij hebben er ook 1 op steenworp afstand. Laten we hopen dat daar straks een plekje voor ons is.

Floortje, we hebben al een werknaam.... Frosty! We kunnen gewoon sex hebben hoor, maar alle eieren worden geplukt voordat ze kunnen springen en daardoor geen kans, want al mijn eieren liggen dan in de friezer. Dus naast Frosty ook happy feet, seabert, ice-men, bouli, scrat, sid,, yeti etc. etc !

Michigan, wat bijzonder dat je haar nu een beetje ziet lachen. Je krijgt dan nog meer terug, lijkt me. Gezellig zo een dagje met z'n 3-en het is ook veel te mooi weer om binnen te zitten. Dat boek lijkt me ook erg leuk, maar geef ik me zelf wel cadeau als ik zwanger ben.

Vera, ook al zo'n heerlijke dag achter de rug. Heb je jezelf een nieuwe coupe aangemeten. Ik moet ook maar eens gaan. De laatste keer was voor de zomervakantie vorig jaar....

OGG, succes met de fotograaf.

Ellein, heb je een drukke dag gehad? Morgen weer mamadag!!

Ik ga lekker slapen. Morgen een avondje uit met Rossiaman. We gaan naar live38 XXL met Edwin Evers, Marco B, Guus M. en Jan. S. Heb er nu al zin in, maar eerst nog een dagje werken...

Trusten.
Even een heel snel vraagje tussendoor:

heb vanmiddag afgesproken om na het zwemmen een terrasje te pakken met een vriendinnetje, maar nu smst ze net dat haar dochtertje koorts heeft en dat ze dus niet gaat zwemmen. Ik kan wel gewoon langskomen. Nu is het zo dat wij een heel druk weekend voor de boeg hebben en het echt niet kan gebruiken dat mini ziek is. Wie weet wat het risico is wanneer je een baby bij een baby met koorts zet? Zouden jullie dit wel gewoon doen? (voel me nu echt zo'n overbezorgde moeder, maar ik wil die dingen dit weekend echt per se doen...)
he jammer. Nog niemand online....ik ga zwemmen...tot straks!
OGG ik ben wel online maar sorry kan je niet helpen. Ligt er zo ontzettend aan wat de kleine heeft....
zet even wat op de mail, heb even advies nodig.

Zit overigens in stationrestauratie te internetten nu hihi, manlief doet een opname en ik wacht braaf tot hij klaar is, daarna gaan we naar het eiland!
volgens mij is koorts niet besmettelijk OGG. Ligt er natuurlijk aan waardoor ze koorts heeft. Als het van een virus komt... Toen Teddyman koorts had vanwege zijn keelontsteking mocht hij mini gewoon vasthouden ed van de dokter. Dat kon geen kwaad omdat ze daar antistoffen voor had/heeft. als je het niet vertrouwd moet je het gewoon niet doen.

Rossia hahahaha bouli en seabert!! jeugdsentiment.

zing maar mee: "een grijze hoed en rode sjaal, bouli heeft het helemaal!! bouli bouliieieiieie!"
missc, succes bij de echo zometeen!

Jobje jij succes bij de gyn en veel plezier bij de echo.

En Gorgi voor jou het zelfde. ik hoop dat je vandaag weer een goede echo krijgt en dat jullie snel kunnen beginnen.

floortje ik ga je mail bekijken!

En heel veel plezier bij de schaapjes!
missc en jobje inderdaad succes vandaag!!

Gorgi ik hoop op mooi nieuws voor jou.

Grrrr er zit hier al een half uur een vrouw de krant te lezen aan het enigste tafeltje met stopcontact. Ik wil d'r wegjagen!!!
bouli ken ik trouwens niet, seabert wel!
Goedemorgen!

Weer een lekkere nacht gehad - ik viel om 23.00 uur in slaap en werd om 5.45 uur door een hongerig meisje gewekt. Heel netjes toch? We willen vandaag met zijn 3en ('papadag' van Mich-man) een stukje gaan wandelen in de duinen. Daarover even twee vragen: moet je speciale kinderzonnebrand gebruiken, of kan ook bijv. gewone, of voor de gevoelige huid? En als ze in de BabyBjorn zit met zo'n cape er overheen, moet er dan ook nog een jasje onder, of is dat al warm genoeg (aangezien ze dus ook nog lichaamswarmte van mijn vriend mee krijgt)?

Teddy en Vera, dank voor jullie reactie! Ik zal er eens extra op letten. Maar ik had zelf eigenlijk het idee dat het probleem misschien eerder zit in het teveel, dan in het te weinig... maar dat kan ik natuurlijk helemaal verkeerd inschatten, heb niet zozeer gedacht aan te weinig dus het zou kunnen natuurlijk. Het gekke is: na borst 1 is ze heel rustig, ligt al bijna te pitten. Dan verschoon ik haar, wordt ze weer wakker en geeft aan te willen eten, en dan wordt ze tijdens het eten zo onrustig. De onrust zit 'm dus alleen bij borst 2.

Alle echo-dames: succes én hopelijk veel plezier vandaag!!

Floortje, geniet ervan, lekker met je vriend op stap vandaag. Veel plezier bij de schapen, geeft altijd echt een vakantiegevoel vind ik om naar een eiland te gaan!

OGG, ik kan ook weinig zinnigs hierover zeggen denk ik. Zoals de anderen al zeiden: het hangt er natuurlijk nét vanaf waar de koorts vandaan komt. Griep is geloof ik niet besmettelijk, maar de kinderziektes wel natuurlijk, dus misschien kun je nog even bij je vriendin informeren! Vind het trouwens niet overbezorgd hoor, gewoon verstandig om daar rekening mee te houden.

Rossia, leuke avond voor de boeg zeg! Sterkte nog even met werken nu, nog even het het weekend is weer begonnen!!

Meiden, ik ga even ontbijten en me snel aankleden zodat ik in de kleren ben voor de voeding van 9.45. En dan daarna - hop richting strand/duinen!
Goedemorgen.

Even snel een heel veel succes voor Missc en Gorgi!!!!

En een zwaai naar jullie allemaal. Geniet van deze mooie dag!

XX
speciaal voor floortje

bouli bouli!!
aha die ken ik wel!
michigan als je zo'n cape over de draagzak doet, lijkt het mij wel warm genoeg. Neem gewoon een jasje mee, mocht het nou toch een koude wind zijn, dan kun je hem altijd aantrekken. Je ziet vanzelf of ze het te warm/ te koud heeft. Wat betreft de zonnebrand: geen idee. Denk dat de kindervariant ongeveer het zelfde is als die voor de gevoelige huid. Zal wel minder parfum inzitten. Maar dat durf ik niet te zeggen. Als ze even duur zijn zou ik de kindervariant nemen, heb je nog een flesje staan van de gevoelige huidvariant dan zou ik dat eerst proberen. Wat een advies weer...
is die vrouw met de krant al weg?
ja heb d'r weggejaagd!!! Gewoon vaak omkijken en beetje klooien met een snoertje doet wonderen
ja heb d'r weggejaagd!!! Gewoon vaak omkijken en beetje klooien met een snoertje doet wonderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven