Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

zondag 28 juli 2019 om 22:01
Supersas09 schreef: ↑28-07-2019 21:45Hahahaha, nee, deze 2 zijn de meest gebruikte waarvan velvet teddy bovenaan staat. Ik heb ook stone voor een koele look en Ruby woo als ik wil opvallen. Ik heb nu een bruine toet door de vakantie, nude kleuren lijken nu minder mooi te staan. Dus morgen heb ik me voorgenomen lekker te knallen met rood!
(Oh, toch nog een andere favo: a wink of pink. Was kerstcollectie vorig jaar en heerlijk glitterend. Zo fijn dat je deze wat kunt opbouwen. Bij 1 laagje subtiel, meerdere laagjes shine all the way!)
Ik hoor het al. Een echte Mac lipstick fan

Best leuk zoveel verschillende kleuren.
Die wink of a pink klinkt goed!
Heb een guilty pleasure met glitters en shine

zondag 28 juli 2019 om 23:06
Ik kijk graag naar Tati en alliglines. En rachloves vind ik ook erg prettig om te kijken.
maandag 29 juli 2019 om 05:16
maandag 29 juli 2019 om 05:43
Getest (Sample)

Primer is dik maar smooth en bij het verdelen op mijn gezicht hoopte de primer zich op bij een aantal plekjes.
Foundation met deze primer er onder ziet er wel veel gladder uit en poriën lijken veel kleiner.
Dekking van mijn foundation vervaagd na 7 uurtjes, daarvoor zag mijn gezicht er geweldig uit.Ik kreeg helaas wel een paar pukkeltjes.
Kopen, nee ( Ongelofelijk duur! 150,-)

Primer is dik maar smooth en bij het verdelen op mijn gezicht hoopte de primer zich op bij een aantal plekjes.
Foundation met deze primer er onder ziet er wel veel gladder uit en poriën lijken veel kleiner.
Dekking van mijn foundation vervaagd na 7 uurtjes, daarvoor zag mijn gezicht er geweldig uit.Ik kreeg helaas wel een paar pukkeltjes.
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 29 juli 2019 om 09:43
Ja die kijk ik ook heel af en toe. Ik denk dat hij binnenkort uitkomt met een eigen foundation. Hij heeft verstand van zaken dus ik ben benieuwd!
maandag 29 juli 2019 om 09:44
Deze vond ik ook ok. Maar niet de prijs waard nee, volgens mij is dat ook onmogelijk. Een primer van 150 euro moet echt wel de fontein der jeugd bevattenJane-Ice schreef: ↑29-07-2019 05:43Getest (Sample)

maandag 29 juli 2019 om 11:51
Hallo Foto, ja vele dames gebruiken Paula’s Choice en zijn heel erg tevreden erover. Ik heb zelf samples gekregen van mijn zusje en heb al een paar getest en ze bevallen prima. ( Ik heb het over eerste indruk natuurlijk )
Na een tijdje ben ik wel van plan om een aantal producten aan te schaffen.
Leuke is dat ze ook mini’s en samples verkopen.
Sjulia, ik was ook echt geschrokken van de prijs van Sisley. Dacht dat er goud in zat of zo.
Ik heb al een aantal producten in huis die ik had besteld maar over de L’Oreal primer heb ik nog niks over gehoord.
Morgen nog een aantal pakketjes ophalen. Yay!
Sjulia, ik was ook echt geschrokken van de prijs van Sisley. Dacht dat er goud in zat of zo.

Ik heb al een aantal producten in huis die ik had besteld maar over de L’Oreal primer heb ik nog niks over gehoord.

Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 29 juli 2019 om 12:00
Dat is inderdaad echt top! Dan kun je van alles wat testenJane-Ice schreef: ↑29-07-2019 11:51Hallo Foto, ja vele dames gebruiken Paula’s Choice en zijn heel erg tevreden erover. Ik heb zelf samples gekregen van mijn zusje en heb al een paar getest en ze bevallen prima. ( Ik heb het over eerste indruk natuurlijk )
Sjulia, ik was ook echt geschrokken van de prijs van Sisley. Dacht dat er goud in zat of zo.![]()
Ik heb al een aantal producten in huis die ik had besteld maar over de L’Oreal primer heb ik nog niks over gehoord.Morgen nog een aantal pakketjes ophalen. Yay!
![]()

maandag 29 juli 2019 om 14:12
Dan moet je zeker geen youtube filmpjes kijken! Dat is pas gevaarlijk!
Iedere keer als ik naar zo een make-up filmpje kijk dan krijg ik echt een enorme dwang om iets te kopen!
Tropic Tonic past dus helemaal bij dat feest waar je binnenkort naartoe gaat...wel jammer dat je die kanariejurk terug hebt gestuurd anders kon je lekker vloeken met je oranje lipstick

Als je gewent bent aan wat kleur is neutrale lipstick best wennen hoor. Had ik ook en nu ben ik helemaal gewent aan neutrale kleuren lipstick mits niet te licht dan lijkt ik ziek ofzo.
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 29 juli 2019 om 16:48
Ze zijn het zeker waard imo! Ik doe er niet heel lang mee maar ik smeer het ook op hals en handen allemaal. Wanneer je er zuiniger mee bent gaat het prima mee.
maandag 29 juli 2019 om 16:49
maandag 29 juli 2019 om 18:09
Had je schoonzus toch gelijk. Bummer....
Hier zijn ze ook binnen en prachtig! Erg lief die mini’s trouwens!
supersas09 wijzigde dit bericht op 29-07-2019 18:44
0.24% gewijzigd
maandag 29 juli 2019 om 18:11

dinsdag 30 juli 2019 om 05:02
In gebruik (Fullsize)

Kleur is mooi, ik heb veel van zulke kleuren.Lipstick ruikt ontzettend lekker en zoet. Applicator vind ik niet zo fijn want groot en plat.Lipstick dekt in één keer, dat is een grote pluspunt. Droogt wel trekkerig in en blijft een beetje plakkerig. Hij is mat en blijft tot de eind van de dag. Ik heb vanzelf al droge lippen dus ik vind hem niet fijn zitten.
Weer kopen, nee.

Kleur is mooi, ik heb veel van zulke kleuren.Lipstick ruikt ontzettend lekker en zoet. Applicator vind ik niet zo fijn want groot en plat.Lipstick dekt in één keer, dat is een grote pluspunt. Droogt wel trekkerig in en blijft een beetje plakkerig. Hij is mat en blijft tot de eind van de dag. Ik heb vanzelf al droge lippen dus ik vind hem niet fijn zitten.
Weer kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 30 juli 2019 om 05:07
In gebruik (Fullsize)

Foundation is vloeibaar en tijdens het blenden voelt ie best poederig aan. Verdeelt goed en dekking is medium.
Ik had wel meer dekking verwacht.Finish is mat.
Ik vind de kleur “Honey” niet mooi, hij heeft een roze ondertoon.Slijt bij mijn neus na een paar uurtjes maar de rest blijft mooi mat en crease niet.
Al met al vind ik hem niet bijzonder.
Weer kopen, nee.

Foundation is vloeibaar en tijdens het blenden voelt ie best poederig aan. Verdeelt goed en dekking is medium.
Ik had wel meer dekking verwacht.Finish is mat.
Ik vind de kleur “Honey” niet mooi, hij heeft een roze ondertoon.Slijt bij mijn neus na een paar uurtjes maar de rest blijft mooi mat en crease niet.
Al met al vind ik hem niet bijzonder.
Weer kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 30 juli 2019 om 09:48
Jaa, nooit verwacht maar moet savonds eraf halen met makeupremoverShadesofblue schreef: ↑24-07-2019 17:37Maybelline super stay, blijft dus beter ziten dan de mac? Top!
In welke vorm zit het? Liquid?

Liquid lipstick idd
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!