Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
AliciaDestiny schreef:
29-07-2019 10:55
De genre is fantasy. Het verhaal is afgeleid van boeken, en er zijn ook videogames van uit.
Door de videospellen ken ik ze zelf voornamelijk, dus ben zelf erg benieuwd hoe de serie eruit komt te zien.
Heb wel begrepen dat ze de boeken als leidraad aan gaan houden dus ben heel benieuwd! :D

En als het goed is komt het uit in de herfst . Mocht je nieuwsgierig zijn, is de trailer ook al uit!

Net de trailer bekeken en ziet er idd goed uit!! Ga t zeker n kans geven als het op netflix te zien is.
.
El4ra schreef:
29-07-2019 16:22
Ik kijk momenteel ook Vis a vis en ben al bij seizoen 2 maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger, Het is ook niet zo dat ik het achter elkaar kan kijken. De beste scene tot nu toe vind ik Fabio onder de douche :hyper:
Fabioooo :flirting:
.
Jaaa Fabio!! :heart:

Ik ga vanavond weer verder met OITNB. Ik ben daar het weekend weer mee begonnen, nadat Vis A Vis klaar was. Misschien dat het daarom even tegenvalt. Ik ben benieuwd.
Ik ben ook met het laatste seizoen van oitnb begonnen, nu aflevering 2...tot nu toe pakt het mij niet. Misschien moet ik verder kijken maar echt boeien doet het nog nier.
Suits was weer leuk, wachten op deel 2 nu. Vis a vis ben ik afgehaakt na een paar afleveringen, ik vind de hoofdpersoon geen leuk mens om naar te kijken.
Nu begonnen aan oitnb, even inkomen weer.
...
Kwebbeltje91 schreef:
29-07-2019 19:47
Jaaa Fabio!! :heart:

Ik ga vanavond weer verder met OITNB. Ik ben daar het weekend weer mee begonnen, nadat Vis A Vis klaar was. Misschien dat het daarom even tegenvalt. Ik ben benieuwd.
Ik heb Vis a Vis niet gezien maar ik vond OITNB ook enorm tegenvallen. Het hele seizoen eigenlijk. Het voelde enorm afgeraffeld aan en ik vond het einde helemaal niets. Veel te veel onafgemaakte verhaallijnen en personages waarvan je niet weet hoe het met ze afgelopen is.
Ik heb geregeld tijdens het kijken andere dingen gedaan. Er gebeurde gewoon helemaal niets en ik vond de sfeer enorm deprimerend. Ik vond het echt een enorme tegenvaller.
Ga na Jane the Virgin ook maar eens beginnen aan Vis a Vis.
pausini schreef:
29-07-2019 15:07
Kijk nou eens naar die tip van mij, je likt je vingers erbij af.
Jugar con fuegoIs? Is die niet eng? Ik heb geen zin in thrillerachtige series.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
jumper1 schreef:
29-07-2019 15:37
is het een beetje door te komen vindt het soms zo gezapig
:biggrin: kom net uit visavis dat vond ik geweldig misschien is de overgang te groot. :facepalm: maar is het het doorkijken waard?
Ja vind ik wel maar het is wel een beetje gezapig idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-07-2019 09:34
Jugar con fuegoIs? Is die niet eng? Ik heb geen zin in thrillerachtige series.
Nee, juist helemaal niet eng....
Hatsjikideee...
Madrid87 schreef:
30-07-2019 09:10
Ik heb Vis a Vis niet gezien maar ik vond OITNB ook enorm tegenvallen. Het hele seizoen eigenlijk. Het voelde enorm afgeraffeld aan en ik vond het einde helemaal niets. Veel te veel onafgemaakte verhaallijnen en personages waarvan je niet weet hoe het met ze afgelopen is.
Ik heb geregeld tijdens het kijken andere dingen gedaan. Er gebeurde gewoon helemaal niets en ik vond de sfeer enorm deprimerend. Ik vond het echt een enorme tegenvaller.
Ga na Jane the Virgin ook maar eens beginnen aan Vis a Vis.

Goed zo. Hoever ben je met Jane?
Vis A Vis vind ik een stuk heftiger dan OITNB trouwens. (volgens mij had ik dat al een keer gezegd maar ik zeg het gewoon nog een keer :P )
Wij zijn gister begonnen met Gran Hotel, tot nu toe 2 afleveringen gezien. Ben benieuwd, vind het wel gelijk spannend.
Dierenvriend97 schreef:
30-07-2019 13:28
Wij zijn gister begonnen met Gran Hotel, tot nu toe 2 afleveringen gezien. Ben benieuwd, vind het wel gelijk spannend.
Heerlijke serie!
...
pausini schreef:
30-07-2019 10:59
Nee, juist helemaal niet eng....
Ga ik daarmee na de vakantie starten, thanks!
Nouschi schreef:
30-07-2019 14:23
Ga ik daarmee na de vakantie starten, thanks!
Coisa mais Linda is ook een lekkere wegkijk serie
Vis A vis is geweldig :D De spaanse taal en fabio zijn al pluspunten!
One Life, One Chance
maze schreef:
30-07-2019 14:25

Staat genoteerd. :biggrin:
Anárion schreef:
30-07-2019 13:53
Heerlijke serie!
Vond ik ook!
gisteren de laatste aflevering van the blacklist seizoen 6 op videoland gezien, en begonnen aan homeland. we zijn nu bij aflevering 3 van seizoen 1 en ik vind er tot nu toe weinig aan, ms ook omdat zowel Aram als Ressler uit the blacklist continu in sexscenes in beeld lijken te zijn in homeland wat me irriteert? ik kan ze nog niet los zien van hun personage in the blacklist geloof ik :-?
mick87 schreef:
27-07-2019 22:31
Ik ben La Casa de Papel aan het kijken. Maar ik kom er niet echt meer in en vind het te veel hetzelfde. Sowieso merk ik dat ik de meeste series na 2 seizoenen wel genoeg vind. Dan is het verhaal uitgemolken of zo.
Ja, hetzelfde hier.
Nouschi schreef:
30-07-2019 17:38
Staat genoteerd. :biggrin:
O en heb je “baby” al gezien? Ook leuk
maze schreef:
30-07-2019 14:25
Even gegoogeld, lijkt me een leuke serie inderdaad. Ik ga hem toevoegen :)
Ik ben in afl 7 van Stranger Things en ik vind er geen zak meer aan. Zelfs het forum is aantrekkelijker tijdens het kijken :proud: Vorige aflevering was ook al niet veel soeps. Behalve gevechten en klopjachten gebeurt er bar weinig.

Wordt het nog leuk?
Such fun!1
maze schreef:
30-07-2019 18:57
O en heb je “baby” al gezien? Ook leuk
Tienerseries ben ik niet zo van.
MarindaH schreef:
30-07-2019 20:23
Ik ben in afl 7 van Stranger Things en ik vind er geen zak meer aan. Zelfs het forum is aantrekkelijker tijdens het kijken :proud: Vorige aflevering was ook al niet veel soeps. Behalve gevechten en klopjachten gebeurt er bar weinig.

Wordt het nog leuk?
Volgens mij zijn dit seizoen 8 afleveringen, dus voor jou waarschijnlijk niet :P
Ik vond het leuk :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kwebbel, ik zit in seizoen 3 nu met Jane. Ik moet wel zeggen dat het wel erg ongeloofwaardig wordt af en toe maar goed, het blijft amusant en ik hou van Petra.

Marinda, ik had hetzelfde met Stranger Things. Ik vond het erg onsamenhangend allemaal, zoveel verschillende lijnen en veel personages die amper bij elkaar waren of met elkaar omgingen. Ik miste de diepgang een beetje.
Ik vond de laatste aflevering wel spannend, maar de rest ook wat matig. Had er veel meer van verwacht. Ik zou hem wel afkijken. Dat ene uurtje kan er ook nog wel bij toch? :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven