Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

dinsdag 30 juli 2019 om 14:56
dinsdag 30 juli 2019 om 14:56
dinsdag 30 juli 2019 om 14:58
Ja en het een lange tijd gebruiken. En draag elke dag een hoge factor! Ook belangrijk.
Gebruik echt al jaren retinol, anti oxidanten, vitamine c..
Ik ben nu 29 en in het zwembad werd ik 19 geschat. Ik denk dat het komt door Paula en mijn onderontwikkelde lichaam met kleine cup maat en ik aanbid haar ervoor.

dinsdag 30 juli 2019 om 15:02
dinsdag 30 juli 2019 om 15:03
Ik heb wat hele goede reviews gezien van deze nieuwe concealer
https://www.douglas.nl/Nieuw-Make-up-L% ... 67350.html
Het zou een goede dupe zijn van tarte tape shape..
dinsdag 30 juli 2019 om 15:04
Dat zit dan in de producten die je gebruikt?Sjulia schreef: ↑30-07-2019 14:58Ja en het een lange tijd gebruiken. En draag elke dag een hoge factor! Ook belangrijk.
Gebruik echt al jaren retinol, anti oxidanten, vitamine c..
Ik ben nu 29 en in het zwembad werd ik 19 geschat. Ik denk dat het komt door Paula en mijn onderontwikkelde lichaam met kleine cup maat en ik aanbid haar ervoor.
![]()
dinsdag 30 juli 2019 om 15:06
Sjulia schreef: ↑30-07-2019 15:03Ik heb wat hele goede reviews gezien van deze nieuwe concealer
Jaaaa!! Deze heb ik ook veel goede dingen over gelezen en zit al een tijdje in mijn lijst! Ga je hem halen?
Ik heb nu nog 5 concealers in gebruik en 2 wachten nog in verpakking.

Prrrr, mauw miawwwww.

dinsdag 30 juli 2019 om 15:11
dinsdag 30 juli 2019 om 15:13
dinsdag 30 juli 2019 om 15:25
Net toen ik besloten had dat ik de Bourjois Healthy Mix primer mocht kopen wegens Bourjois in de aanbieding bij Kruidvat
(ondanks de 6 half gebruikte primers die ik nog in de la heb)
gooide Catrice er een post uit op instagram dat ze een nieuwe primer hebben ontwikkeld die tien dingen tegelijk zou kunnen fiksen
Wat nu.... dan maar even erheen en het eerst testen ofzo? Maarja hoe verstandig dat ook klinkt, dan loop ik de zaak uit met nog 5 dingen. Oa die waterproof mascara(s) van Essence zo te lezen. (Fijn spul, de gewone versies zakken wel snel naar mijn wangen dus tijd voor een weerbestendiger variant)
(ondanks de 6 half gebruikte primers die ik nog in de la heb)
gooide Catrice er een post uit op instagram dat ze een nieuwe primer hebben ontwikkeld die tien dingen tegelijk zou kunnen fiksen
Wat nu.... dan maar even erheen en het eerst testen ofzo? Maarja hoe verstandig dat ook klinkt, dan loop ik de zaak uit met nog 5 dingen. Oa die waterproof mascara(s) van Essence zo te lezen. (Fijn spul, de gewone versies zakken wel snel naar mijn wangen dus tijd voor een weerbestendiger variant)
Lorem Ipsum

dinsdag 30 juli 2019 om 15:32
Die Jane ice en ik hebben .
Haal m ook.

Sjulia
Bol.com GROTE kortingen
anoniem_386657 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 15:36
1.45% gewijzigd