Vertrek collega

31-07-2019 20:06 19 berichten
Hoi,

Vandaag had een hele fijne collega zijn laatste dag. Ik merk aan mezelf dat ik hier erg veel moeite mee heb. Ik denk namelijk dat ik hem wel meer dan gewoon leuk vind. Ik ben denk ik niet verliefd, maar ik heb wel interesse. Is er nu nog een manier om met hem in contact te komen? Geen idee of hij ook interesse heeft. We hebben ook nooit nummer uitgewisseld o.i.d. het enige contact was op het werk, wat ook wel eens bestond uit flirten(knipogen/oogcontact/compliment over e.e.a. vanuit zijn kant). Ik heb dus vandaag in principe 'afscheid' van hem genomen, maar ik voel heel erg de behoefte aan contact met hem. Is dat raar? Zo nee, wat zou ik hem kunnen sturen (via social media) zodat het niet raar overkomt?
Heeft een van jullie een relatie?
Ja? Dan niets doen.
Nee? Achterhaal zijn nummer of SM en vraag hem voor een kop koffie etc.

Zelfs als je een blauwtje loopt is er niets verloren. Je ziet hem toch nooit weer. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zoiets sturen als
Hey, we zijn vergeten te neuken!
Wanneer kan je?
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
Zijn jullie beide vrijgezel, dan hem nu op zoeken op social media en hem toevoegen. En van daaruit de griezelige eerste stap zetten naar een afspraakje.
Wat Ananas zegt.

Ik weet niet hoe oud je bent? Je zou ook een DM via insta kunnen sturen als je niet aan zijn 06 kunt komen :-D
Hij zal wel geen interesse hebben, anders had hij vandaag wel om je nummer gevraagd of zelf contact gezocht via social media. Flirten en complimentjes geven wil nog niet zeggen dat iemand daadwerkelijk interesse heeft. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
Ik wil hem niet aan al te 'direct' bericht sturen. Meer iets wat algemeen zodat ik eerst even kan peilen hoe hij daar op reageert.
Heldens schreef:
31-07-2019 20:26
Hij zal wel geen interesse hebben, anders had hij vandaag wel om je nummer gevraagd of zelf contact gezocht via social media. Flirten en complimentjes geven wil nog niet zeggen dat iemand daadwerkelijk interesse heeft. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
@Heldens, want mannen doen dat altijd? Die denken nooit achteraf, he jammer dat ik dat ben vergeten ze was eigenlijk toch best wel leuk.

@TO, het ergste wat je kan overkomen is dat hij toch geen interesse heeft. Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer dus dat is dan ook even balen en weer verder. Het leukste wat je kan overkomen is dat je over 10 jaar op je bruiloft verteld dat je hem een berichtje stuurde omdat je hem toch wel erg leuk vond en kijk waar je terecht bent gekomen.... ik wist het wel!
Mannen moet je wel 'direct' benaderen, anders snappen ze het niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Als hij interesse had, had hij onder de mom van - dan bel ik wel eens om te weten hoe het hier op het bedrijf verder gaat - waarschijnlijk jouw telefoonnummer gevraagd.

Misschien had je op zijn laatste dag ook een persoonlijk en neutraal afscheidskaartje van jezelf aan hem kunnen geven en kijken hoe hij daarop zou reageren in de toekomst.

Persoonlijk denk ik dat er weinig kans is, maar ik vergis me dikwijls.
Gewoon even linken op LinkedIn.
Calamitycat schreef:
31-07-2019 20:11
Ik zou zoiets sturen als
Wanneer kan je?
Ze heeft zijn nummer niet, dus dat wordt een vliegtuig huren met zo'n sleep er achter.
Heldens schreef:
31-07-2019 20:26

Mwah, toen mijn toenmalige collega vertrok duurde het een week voordat hij mij via Facebook een berichtje stuurde. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben 2 kinderen. :)
SjaanRoeispaan schreef:
31-07-2019 21:01
Ze heeft zijn nummer niet, dus dat wordt een vliegtuig huren met zo'n sleep er achter.
:lol: goed plan!
cat |kat| n.
The furry little sociopath who rules your household and manages to look innocent while doing so.
Calamitycat schreef:
31-07-2019 21:13
:lol: goed plan!
Je betaalt wel per letter voor zo'n sleep dus dan misschien de tekst iets inkorten: Neuken? 0612345678
Calamitycat schreef:
31-07-2019 20:11
Ik zou zoiets sturen als
Wanneer kan je?
:HA:
Cat en Roeispaan, jullie moeten samen een bedrijfje beginnen!
SjaanRoeispaan schreef:
31-07-2019 21:29
Je betaalt wel per letter voor zo'n sleep dus dan misschien de tekst iets inkorten: Neuken? 0612345678
:rofl: Zonder zijn voor- en achternaam (je moet inderdaad ergens op besparen) zal het druk worden op dat telefoonnummer :hihi:
cat |kat| n.
mammezel schreef:
31-07-2019 21:32
Cat en Roeispaan, jullie moeten samen een bedrijfje beginnen!
:D Roeispaan & Calamity, wij leveren een prestatie waar het gaat om een beginnende relatie.
cat |kat| n.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven