Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Working moms afgekeken. Ik vind het een hele vermakelijke serie, ondanks dat ik zelf niet eens kinderen heb.

Volgende maand seizoen 3!
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
31-07-2019 08:06
Volgens mij zijn dit seizoen 8 afleveringen, dus voor jou waarschijnlijk niet :P
Ik vond het leuk :)

O, als er nog maar eentje is hierna, dan worstel ik die nog wel even door :P Dacht dat het 10 afleveringen zouden zijn.
Such fun!1
Nouschi schreef:
31-07-2019 07:56
Tienerseries ben ik niet zo van.
Ik ook niet zo maar deze was wel de moeite waard.

Wat ik ook een hele mooie serie vind is “Shtisel”
Wel heel anders dan anders. Een serie over orthodoxe joden in een wijk in Jeruzalem. Heel boeiend om een kijkje in die wereld te kunnen nemen. Wel een beetje traag af en toe. En ondanks de vreemde taal toch wel af en toe herkenbare worden omdat het een soort vage mengeling is met Duits.
De hoofdrolspeler is trouwens zonder baard, lange lokken bij zijn bakkebaarden en allesverhullende kleding echt een lekker ding (gegoogeld natuurlijk)
Ee komt verder geen seks (zelfs geen kusje) in voor, geen geweld of spanning maar ik vond het toch intrigerend en de moeite waard om af te kijken.
Ook wel dingen gegoogeld over de gebruiken/gewoontes die je in de serie zit dus zeker ook leerzaam. Af en toe ook wel tenenkrommend (de rol van de vrouw en het gesmak/gepraat tijdens het eten) maar soit!
MarindaH schreef:
30-07-2019 20:23
Ik ben in afl 7 van Stranger Things en ik vind er geen zak meer aan. Zelfs het forum is aantrekkelijker tijdens het kijken :proud: Vorige aflevering was ook al niet veel soeps. Behalve gevechten en klopjachten gebeurt er bar weinig.

Wordt het nog leuk?
Nee.
.
maze schreef:
31-07-2019 08:53
Ik ook niet zo maar deze was wel de moeite waard.

Wat ik ook een hele mooie serie vind is “Shtisel”
Wel heel anders dan anders. Een serie over orthodoxe joden in een wijk in Jeruzalem. Heel boeiend om een kijkje in die wereld te kunnen nemen. Wel een beetje traag af en toe. En ondanks de vreemde taal toch wel af en toe herkenbare worden omdat het een soort vage mengeling is met Duits.
Ik heb shtisel ook gezien en vond het ook een mooie serie en inderdaad interessant om meer kennis over orthodoxe joden en hun gewoontes te krijgen!
Heeft er al iemand de serie typewriter gezien? Schijnt erg eng te zijn..
.
Seizoen 1 t/m 3 van Better call Saul opnieuw gekeken, weer goed om terug te zien. Aansluitend sz4 gekeken, vond het wat tegenvallen ik hoop dat sz5 weer spannender zal zijn.
malty schreef:
31-07-2019 16:41
Heeft er al iemand de serie typewriter gezien? Schijnt erg eng te zijn..
Ja gezien! Vond het een leuke serie, erg entertaining en heb hem snel afgekeken. Maar helemaal niet eng. Natuurlijk wel wat ‘spooky’ momenten, zoals het hoort in een serie over spoken.

Het gebeurt wel vaker dat Netflix series/films promoot als ‘de engste serie ooit’ / ‘mensen kregen spontane hartverzakkingen tijdens het kijken!!’ En dat vind ik erg jammer. Het is nooit echt zo eng en daarmee wordt het dan altijd een soort teleurstelling. Terwijl horror die niet perse super eng is, wel heel leuk/entertaining kan zijn.
lizenlotte schreef:
30-07-2019 17:56
gisteren de laatste aflevering van the blacklist seizoen 6 op videoland gezien, en begonnen aan homeland. we zijn nu bij aflevering 3 van seizoen 1 en ik vind er tot nu toe weinig aan, ms ook omdat zowel Aram als Ressler uit the blacklist continu in sexscenes in beeld lijken te zijn in homeland wat me irriteert? ik kan ze nog niet los zien van hun personage in the blacklist geloof ik :-?
Homeland is ook wel echt een heel ander soort serie. Het tempo is veel lager, meer een slow burn. Als je dat kan waarderen vind ik het wel een mooie serie.
Ik heb gisteren voor het eerst OITNB aangezet, vond er niks aan, heb de 1e aflevering niet afgekeken, ik hou niet van dat soort humor. Wordt het wel beter?.
Ik heb de film "Vals"gisteren bekeken.
Werkelijk NIETS aan. Ik vond het een slechte film en begreep er niets van.

Kan aan mij liggen, maar ik vind hem geen aanrader.
Wat was het laatste seizoen OITNB saai zeg.
Gisselle schreef:
01-08-2019 13:47
Ik heb gisteren voor het eerst OITNB aangezet, vond er niks aan, heb de 1e aflevering niet afgekeken, ik hou niet van dat soort humor. Wordt het wel beter?.
Als je niet van het genre houdt, dan nee dus
oorbel schreef:
01-08-2019 14:08
Ik heb de film "Vals"gisteren bekeken.
Werkelijk NIETS aan. Ik vond het een slechte film en begreep er niets van.

Kan aan mij liggen, maar ik vind hem geen aanrader.

Same here.
Duitse ziekenhuisserie Charite gekeken, leuk voor tussendoor.
Nu maar eens beginnen aan The Walking Dead.

Populaire serie dus ik ben benieuwd :popcorn:
Derry Girls serie 2. Heerlijk!
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
02-08-2019 14:19
Derry Girls serie 2. Heerlijk!
In één ruk uitgekeken.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
02-08-2019 16:18
In één ruk uitgekeken.
Echt veel te kort weer. Echt heerlijk
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik ben nu aan het wachten op de nieuwe seizoenen van Glow en Mindhunter
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Gisteren River gekeken, erg mooi.
Ik heb deel drie “ the missing” gezien, erg goed!

En beide seizoenen van “Vis a vis”, goede serie....ik bleef kijken. 30 augustus seizoen 3....heb er nu al zin in.
De film Mudbound is een aanraders, als je zin hebt in iets zwaardere kost. Niet echt vrolijk en traag, maar heel mooi. Mooi geschoten ook.
Dwarrel75 schreef:
04-08-2019 20:38
Ik heb deel drie “ the missing” gezien, erg goed!

En beide seizoenen van “Vis a vis”, goede serie....ik bleef kijken. 30 augustus seizoen 3....heb er nu al zin in.
Ah top!

Ik heb OITNB uitgekeken. Ik moet zeggen dat de latere afleveringen wel wat beter waren, maar het is goed dat het nu klaar is.
Ik blijf Vis A Vis toch beter vinden.
Ik ben aan het kijken naar the engagement. Ik heb PJ een goede kans gegeven, maar ze wordt met de aflevering onsympathieker. Tim kan beter krijgen.

Zo, dat is eruit....nu aflevering 5....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven