Netflix Deel 5!

zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix

Veel lees-en schrijfplezier!!

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd

woensdag 31 juli 2019 om 08:51
lollypopje schreef: ↑31-07-2019 08:06Volgens mij zijn dit seizoen 8 afleveringen, dus voor jou waarschijnlijk niet
Ik vond het leuk![]()
O, als er nog maar eentje is hierna, dan worstel ik die nog wel even door

Such fun!1
woensdag 31 juli 2019 om 08:53
Ik ook niet zo maar deze was wel de moeite waard.
Wat ik ook een hele mooie serie vind is “Shtisel”
Wel heel anders dan anders. Een serie over orthodoxe joden in een wijk in Jeruzalem. Heel boeiend om een kijkje in die wereld te kunnen nemen. Wel een beetje traag af en toe. En ondanks de vreemde taal toch wel af en toe herkenbare worden omdat het een soort vage mengeling is met Duits.
De hoofdrolspeler is trouwens zonder baard, lange lokken bij zijn bakkebaarden en allesverhullende kleding echt een lekker ding (gegoogeld natuurlijk)
Ee komt verder geen seks (zelfs geen kusje) in voor, geen geweld of spanning maar ik vond het toch intrigerend en de moeite waard om af te kijken.
Ook wel dingen gegoogeld over de gebruiken/gewoontes die je in de serie zit dus zeker ook leerzaam. Af en toe ook wel tenenkrommend (de rol van de vrouw en het gesmak/gepraat tijdens het eten) maar soit!
woensdag 31 juli 2019 om 09:22
woensdag 31 juli 2019 om 13:43
Ik heb shtisel ook gezien en vond het ook een mooie serie en inderdaad interessant om meer kennis over orthodoxe joden en hun gewoontes te krijgen!maze schreef: ↑31-07-2019 08:53Ik ook niet zo maar deze was wel de moeite waard.
Wat ik ook een hele mooie serie vind is “Shtisel”
Wel heel anders dan anders. Een serie over orthodoxe joden in een wijk in Jeruzalem. Heel boeiend om een kijkje in die wereld te kunnen nemen. Wel een beetje traag af en toe. En ondanks de vreemde taal toch wel af en toe herkenbare worden omdat het een soort vage mengeling is met Duits.

donderdag 1 augustus 2019 om 11:17
Ja gezien! Vond het een leuke serie, erg entertaining en heb hem snel afgekeken. Maar helemaal niet eng. Natuurlijk wel wat ‘spooky’ momenten, zoals het hoort in een serie over spoken.
Het gebeurt wel vaker dat Netflix series/films promoot als ‘de engste serie ooit’ / ‘mensen kregen spontane hartverzakkingen tijdens het kijken!!’ En dat vind ik erg jammer. Het is nooit echt zo eng en daarmee wordt het dan altijd een soort teleurstelling. Terwijl horror die niet perse super eng is, wel heel leuk/entertaining kan zijn.
donderdag 1 augustus 2019 om 11:19
Homeland is ook wel echt een heel ander soort serie. Het tempo is veel lager, meer een slow burn. Als je dat kan waarderen vind ik het wel een mooie serie.lizenlotte schreef: ↑30-07-2019 17:56gisteren de laatste aflevering van the blacklist seizoen 6 op videoland gezien, en begonnen aan homeland. we zijn nu bij aflevering 3 van seizoen 1 en ik vind er tot nu toe weinig aan, ms ook omdat zowel Aram als Ressler uit the blacklist continu in sexscenes in beeld lijken te zijn in homeland wat me irriteert? ik kan ze nog niet los zien van hun personage in the blacklist geloof ik![]()

zondag 4 augustus 2019 om 20:49
Ah top!
Ik heb OITNB uitgekeken. Ik moet zeggen dat de latere afleveringen wel wat beter waren, maar het is goed dat het nu klaar is.
Ik blijf Vis A Vis toch beter vinden.