Hoe ging 2e bevalling?
zaterdag 3 augustus 2019 om 11:21
Hallo dames,
Ik ben op dit moment 34 weken zwanger van de tweede. Hij de eerste ben ik ingeleid bij 41+1 en een dag later bevallen. Ik hoop zo dat het deze keer vanzelf komt. Dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn bij de tweede. En dan vooral dames die ook overtijd zijn ingeleid bij de eerste. Is het de tweede keer wel spontaan begonnen en met welk termijn?
Het zegt niks over mijn situatie maar ik ben nieuwsgierig.
Ik ben op dit moment 34 weken zwanger van de tweede. Hij de eerste ben ik ingeleid bij 41+1 en een dag later bevallen. Ik hoop zo dat het deze keer vanzelf komt. Dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn bij de tweede. En dan vooral dames die ook overtijd zijn ingeleid bij de eerste. Is het de tweede keer wel spontaan begonnen en met welk termijn?
Het zegt niks over mijn situatie maar ik ben nieuwsgierig.
zondag 4 augustus 2019 om 07:31
Spannend zeg! Ik hoop het ook voor je dat het spontaan begint.
Hier ook een groot kind. Eerste was 9 pond
Dus ik wordt nu in de gaten gehouden. Loopt nu ook wat voor op de groei, dus ben benieuwd.
Toi toi toi de komende dagen!
zondag 4 augustus 2019 om 07:32
Bij de 1e ingeleid want 12 dagen overtijd. Ze is met de vacuümpomp gehaald dus ging allemaal niet makkelijk dus de 2e moest ook in het ziekenhuis. Bij de 2e liep ik al 3 dagen overtijd en de gyn vroeg aan mij wat ik wilde. Ik wilde geen 12 dagen overtijd lopen als met de 1e dus ik zeg laten we maar inleiden. Dat is toen de volgende dag gebeurt. De 2e bevalling ging wel heel makkelijk en vlot. Dus geen spontane bevallingen voor mij
zondag 4 augustus 2019 om 07:59
Dankjewel! Nog steeds niks.. Ik hoop dat jouw kindje met een mooie termijn spontaan komt deze keer.