Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
06-08-2019 23:53
Vriendschap lijkt nog niet aan de orde, gezien je post van 23.50.

Das jammer. Ik dacht dat de appelflap je wel over de streep zou trekken ;-D
Solomio schreef:
06-08-2019 23:52
Iemand een trut noemen is wat mij betreft niet 'het beestje bij de naam noemen', dat is 'op de man'.
Heb je de context gelezen? Ik bedoel het juist positief.

Als het gaat om het woord ‘trut’ ik bedoelde het niet negatief, sorry Orisa.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 07-08-2019 00:05
0.16% gewijzigd
sistasista schreef:
07-08-2019 00:03
Das jammer. Ik dacht dat de appelflap je wel over de streep zou trekken ;-D
Het is nog geen Oud en Nieuw. Wel graag alles hoe het hoort.
DuchessMeganMarkle schreef:
07-08-2019 00:04
Heb je de context gelezen? Ik bedoel het juist positief.

Als het gaat om het woord ‘trut’, ik bedoelde het niet negatief, sorry Orisa.
Lees mijn berichten even ;) Sorry hoeft niet, maar het laat wel precies zien dat dat op de man helemaal nergens op slaat.
Orișa schreef:
07-08-2019 00:05
Lees mijn berichten even ;) Sorry hoeft niet, maar het laat wel precies zien dat dat op de man helemaal nergens op slaat.
Nu snap ik je.
feow schreef:
06-08-2019 23:56
Dat heeft de cm mij uitgelegd in het modtopic. De uitleg was zó dom dat ik niet kon reageren zonder permaban te riskeren. Wacht even, ik zoek het even voor je.
Centraal modtopic, pagina 115.
En omdat ik niet weet hoe ik moet linken maar even een kopietje:

CommunityManagerViva
maandag 17 juni 2019 09:07

feow schreef: ↑16-06-2019 21:13
Zou de cm ook een keer kunnen uitleggen hoe het mogelijk zou kunnen zijn om drie weekbannen in een half jaar te krijgen terwijl het bansysteem oplopend is en je laatste ban pas na drie maanden vervalt?

Beste feow,

Jazeker! Stel je krijgt op 1 januari een weekban, dan vervalt deze op 31 maart. Wanneer je op 1 april weer een overtreding maakt, kun je dan opnieuw een weekban krijgen. Die weekban vervalt wederom na drie maanden, dus in theorie zou het kunnen dat je dan op 1 juli - bijná binnen een half jaar dus - weer een weekban krijgt.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
07-08-2019 00:12

CommunityManagerViva

Zou de cm ook een keer kunnen uitleggen hoe het mogelijk zou kunnen zijn om drie weekbannen in een half jaar te krijgen terwijl het bansysteem oplopend is en je laatste ban pas na drie maanden vervalt?

Beste feow,

Jazeker! Stel je krijgt op 1 januari een weekban, dan vervalt deze op 31 maart. Wanneer je op 1 april weer een overtreding maakt, kun je dan opnieuw een weekban krijgen. Die weekban vervalt wederom na drie maanden, dus in theorie zou het kunnen dat je dan op 1 juli - bijná binnen een half jaar dus - weer een weekban krijgt.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Huh?
Solomio schreef:
06-08-2019 23:16
Ik vind deze zin ook intrigerend: 'Ontvangt een forummer binnen een half jaar 3 weekbannen,'

Dat kan namelijk helemaal niet.
Als ze tenminste hun eigen regels goed toepassen.
Dit huh dus Orisa, gun mij ook mijn fiebjes.
feow wijzigde dit bericht op 07-08-2019 00:19
0.34% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Orișa schreef:
06-08-2019 14:31
Zijn er al chocolademunten?
Of chocolade-eitjes :whistle:
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
feow schreef:
07-08-2019 00:19
Dit duh dus Orisa, gun mij ook mijn fiebjes.
De huh was voor de uitleg die niet logisch is ;)
aquake82 schreef:
07-08-2019 00:19
Of chocolade-eitjes :whistle:
Daar kan je niet mee betalen.
Beste vriendin kwijt is volgens mij een terugkommeling. Die had eerder ook van dit soort topics, maar ik kan niet op de nick komen.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 00:22
0.76% gewijzigd
feow schreef:
07-08-2019 00:12

CommunityManagerViva

Beste feow,

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Bijna. :rofl:

Het kan dus niet binnen een half jaar.
Is het nog een beetje gezellig hier? :proud:
Het kan bijna in een half jaar. Even de regels veranderen 'als je 3 weekbannen in iets meer dan een half jaar krijgt'. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Orișa schreef:
07-08-2019 00:20
De huh was voor de uitleg die niet logisch is ;)
Ik beken.
Ik was al jouw bannen (ál jouw bannen, al-le-maal) te laf om op het modtopic te vragen of die dan ook een minuut-uur-dag eerder zouden aflopen volgens het geniale uitlegsysteem van de cm.
Maud*de*Braose schreef:
07-08-2019 00:21
Beste vriendin kwijt is volgens mij een terugkommeling. Die had eerder ook van dit soort topics, maar ik kan niet op de nick komen.
Dat klinkt als de liefdesbeeb van Kiki en een permabanneling die thuiskomt na een lange reis.
feow schreef:
07-08-2019 00:26
Dat klinkt als de liefdesbeeb van Kiki en een permabanneling die thuiskomt na een lange reis.
:lol: ja, eigenlijk wel.
Ik heb lang niet alles gelezen maar ik vind Orisa ook een ontzettend botte trut en een lekker wijf waar ik best dol op ben tegelijkertijd.

Dat is toch niet raar?

Vind ik van mijn bloedeigenste partner ook. Bloed onder m'n nagels vandaan en toch de liefste.

Geen roos zonder doorns.

Dus houd eens op met Duchess Megan te veroordelen. Het is gewoon menselijk om mensen waar je van houdt tegelijkertijd te haten.

Stelletje zeurpieten. :P

(Zo, dit was mijn tvp. :proud: )
dana wijzigde dit bericht op 07-08-2019 00:29
2.59% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Net zoiets als dat je denkt dat je auto bijna in het parkeervak past denk ik.
Of dat een Mars bijna geen calorieën heeft.
Of dat mijn buurvrouw bijna normaal is.

Onee, die laatste is onmogelijk.
Iets vinden is iets anders dan iets zijn ;)
Orișa schreef:
07-08-2019 00:04
Het is nog geen Oud en Nieuw. Wel graag alles hoe het hoort.

Wel even zelf bij de les blijven Orisa. Bij oud en nieuw horen appelbeignets, appelflappen zijn het hele jaar door inzetbaar.
Dana schreef:
07-08-2019 00:29
Ik heb lang niet alles gelezen maar ik vind Orisa ook een ontzettend botte trut

Gestafd!
sistasista schreef:
07-08-2019 00:31
Wel even zelf bij de les blijven Orisa. Bij oud en nieuw horen appelbeignets, appelflappen zijn het hele jaar door inzetbaar.
Zeer zeker niet. Beiden horen bij oud en nieuw, net als oliebollen. Alleen mogen oliebollen ook op de jaarlijkse kermis gegeten worden.
Dana schreef:
07-08-2019 00:29
Ik heb lang niet alles gelezen maar ik vind Orisa ook een ontzettend botte trut en een lekker wijf waar ik best dol op ben tegelijkertijd.

Dat is toch niet raar?

Vind ik van mijn bloedeigenste partner ook. Bloed onder m'n nagels vandaan en toch de liefste.

Geen roos zonder doorns.

Dus houd eens op met Duchess Megan te veroordelen. Het is gewoon menselijk om mensen waar je van houdt tegelijkertijd te haten.

Stelletje zeurpieten. :P

(Zo, dit was mijn tvp. :proud: )
Ho.
Ik hou van jou, dat weet je.
Maar ik ben geen roos, maar een madeliefje. Madeliefjes hebben nooit dorens, enkel een eventuele hondenplas op hun bloemblaadjes.
En sommige forummers (merk op dat ik geen namen noem!) zijn gewoon lekkere botte wijven, en anderen domme schietschijven. En de wereld is rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven