Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 7 augustus 2019 om 14:21

woensdag 7 augustus 2019 om 14:22
Hoe anders?

woensdag 7 augustus 2019 om 14:28
Als jij bot bent, heb ik helemaal geen empathie.Betty_Slocombe schreef: ↑07-08-2019 14:27Een paar jaar geleden begon ik op dit forum met posten en voor mijn gevoel werd ik gewoon leuk benaderd.
Nu ben ik wel een botterik, dus wellicht heb ik de hints gewoon niet opgemerkt.

woensdag 7 augustus 2019 om 14:29
Dat is met vaseline niet nodig toch?

woensdag 7 augustus 2019 om 14:41
Ja, waarschijnlijk was jij zo overdonderd door smaak van de triffle met eierkoeken dat je de hints niet hebt opgemerktBetty_Slocombe schreef: ↑07-08-2019 14:27Een paar jaar geleden begon ik op dit forum met posten en voor mijn gevoel werd ik gewoon leuk benaderd.
Nu ben ik wel een botterik, dus wellicht heb ik de hints gewoon niet opgemerkt.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 7 augustus 2019 om 14:43
20 jaar en Ik kan nog steeds niet met droge ogen naar een pot vaseline kijken..

woensdag 7 augustus 2019 om 14:44
simbalabimba schreef: ↑07-08-2019 14:21Je mag hier best vervelend doen, ligt er aan wie je bent en over wie je vervelend doet. En dat maakt of je als vervelend wordt ervaren.
En Blaise deed niet vervelend naar mij, dus vond ik haar niet vervelend.![]()
![]()
Jij maakt vervelend zijn dus juist heel persoonlijk. Voor jou is niet het gedrag zelf bepalend maar is bepalend wie het zegt en over wie het wordt gezegd. Voor jou is bijvoorbeeld bepalend of iemand vervelend doet tegen jou of juist tegen degen die jij niet leuk vindt. Ik vind haar gedrag vervelend omdat ze voortdurend vervelend doet tegen heel veel andere forummers. Ik vind dat ze vervelend doet ondanks dat ze niet tegen mij vervelend doet.

woensdag 7 augustus 2019 om 14:46

woensdag 7 augustus 2019 om 15:47
Had je een ban dan?ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 09:50Jammer dat het einde van mijn ban op deze manier onopgemerkt blijft...![]()
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 7 augustus 2019 om 15:47
Dat je van mijn anus houdt? Natuurlijk niet.ThunderassMan schreef: ↑07-08-2019 15:46Lijkt me niet: dan glijd je hand er toch gewoon vanaf?
Edit: je hebt er toch niet overheen gelezen hè?![]()
En ik weet het wel zeker.

woensdag 7 augustus 2019 om 15:51
Je houdt niet van mijn anus?
Nou snap ik het niet meer.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:02

woensdag 7 augustus 2019 om 16:04
Dit, muts.

woensdag 7 augustus 2019 om 16:37