Gek van mezelf
woensdag 7 augustus 2019 om 15:02
Ik weet niet waar te beginnen, ik maak mezelf helemaal gek. Ik ben oprecht ook gewoon boos op mezelf hierdoor, en daarom wil ik het ook veranderen. Ik weet alleen niet hoe....
3 week geleden maakte mijn vriend het uit omdat hij geen gevoelens meer had (vorig topic). Hier heb ik het vanaf dat moment al heel erg moeilijk mee omdat ik nog steeds gevoelens voor hem heb. Hij zei toen tegen mij dat er niemand anders was, maar ik weet nu dat hij terug is bij zijn ex. Zijn ex is een gevoelig onderwerp in zijn familie, dus hij moet hun relatie geheimhouden voor zijn ouders sowieso.
Sinds hij weer met haar is heeft hij al zijn vrienden laten vallen, is van onze vriendschap ook niets over en doet hij echt heel onaardig tegenover. Zijn vrienden (en ik) weten dat dit komt door haar. Zij bepaalde alles voor hem in hun vorige relatie, dus dat zal deze keer niet anders zijn. 2 weken geleden op zaterdag was hij op mijn werk. Met haar. Hij heeft mij zelf nog niet verteld dat ze weer samen zijn maar de anderen in onze vriendengroep weten het allemaal. Dit was natuurlijk moeilijk voor mij, puur omdat hij gelogen heeft. Als hij eerlijk tegen mij was geweest vanaf het begin, was ik nooit zo gekwetst geweest. En ik ben er vrij zeker van dat dit idee bij haar weg kwam, want zelf is hij niet zo. (Hij weet dat ik op zaterdag om die tijd werk).
Nu is het zo dat zijn vrienden best vaak zeggen dat wanneer hij niet gelukkig lijkt te zijn in een relatie met haar. En ze zeggen dat dat met mij heel anders was. Dat ze hem weer gelukkig zagen. Ik weet dat hij veel problemen met haar heeft gehad in hun vorige relatie, dus ik persoonlijk snap al niet waarom hij weer naar haar terug is gegaan. Ze verbied hem heel veel. Zo ook dat hij zijn vrienden niet vaak mag zien. Deze week waren we op een avond met de vriendengroep samen en zijn we met zn allen nog wat gaan eten. Gigantische drama dat hij met zijn vrienden was, en natuurlijk met mij.
Deze week kwam hij 's avonds ook weer bij onze vriendengroep, en hij was toen super chagrijnig. Hij had weer gezeik met haar gehad. Maar reageerde dit op mij af. Hij deed echt heel gemeen en deed echt alsof ik super dom was. Alles wat ik zei was fout. Ik ben toen maar naar huis gegaan, en ik brak toen helemaal. Ik doe zo mijn best voor onze vriendschap maar het lijkt hem niet te boeien.
Toch, ergens diep van binnen, hoop ik dat hij ooit gaat inzien dat ik zo veel beter voor hem was. Ik wil hem ook niet ongelukkig zien, dat doet mij ook pijn. Maar hij kiest er nu zelf voor. Ook al ben ik nu gekwetst, ik hoop zo dat de dag komt waarop hij zegt me terug te willen. En eigenlijk slaat dat dus nergens op, daarom ben ik ook boos op mezelf. Ik wil hem terug, maar hij doet me pijn. Waarom hou ik van iemand die mij zo behandeld? Ik snap het zelf ook niet, en ik wil hem juist zo graag uit mijn hoofd zetten....
Gisteravond kreeg ik nog een lief bericht van zijn moeder via FB. Dat ze het jammer vond dat we niet meer samen waren. En toen begon ik wéér te malen. Ik mis hem zo ongelooflijk erg....
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen om hem te vergeten. Tips zijn dus welkom. En alsjeblieft, wees niet te hard voor me, want ik weet dat ik verkeerde dingen wil.
The feelings in my heart are stronger than the thoughts in my head.
3 week geleden maakte mijn vriend het uit omdat hij geen gevoelens meer had (vorig topic). Hier heb ik het vanaf dat moment al heel erg moeilijk mee omdat ik nog steeds gevoelens voor hem heb. Hij zei toen tegen mij dat er niemand anders was, maar ik weet nu dat hij terug is bij zijn ex. Zijn ex is een gevoelig onderwerp in zijn familie, dus hij moet hun relatie geheimhouden voor zijn ouders sowieso.
Sinds hij weer met haar is heeft hij al zijn vrienden laten vallen, is van onze vriendschap ook niets over en doet hij echt heel onaardig tegenover. Zijn vrienden (en ik) weten dat dit komt door haar. Zij bepaalde alles voor hem in hun vorige relatie, dus dat zal deze keer niet anders zijn. 2 weken geleden op zaterdag was hij op mijn werk. Met haar. Hij heeft mij zelf nog niet verteld dat ze weer samen zijn maar de anderen in onze vriendengroep weten het allemaal. Dit was natuurlijk moeilijk voor mij, puur omdat hij gelogen heeft. Als hij eerlijk tegen mij was geweest vanaf het begin, was ik nooit zo gekwetst geweest. En ik ben er vrij zeker van dat dit idee bij haar weg kwam, want zelf is hij niet zo. (Hij weet dat ik op zaterdag om die tijd werk).
Nu is het zo dat zijn vrienden best vaak zeggen dat wanneer hij niet gelukkig lijkt te zijn in een relatie met haar. En ze zeggen dat dat met mij heel anders was. Dat ze hem weer gelukkig zagen. Ik weet dat hij veel problemen met haar heeft gehad in hun vorige relatie, dus ik persoonlijk snap al niet waarom hij weer naar haar terug is gegaan. Ze verbied hem heel veel. Zo ook dat hij zijn vrienden niet vaak mag zien. Deze week waren we op een avond met de vriendengroep samen en zijn we met zn allen nog wat gaan eten. Gigantische drama dat hij met zijn vrienden was, en natuurlijk met mij.
Deze week kwam hij 's avonds ook weer bij onze vriendengroep, en hij was toen super chagrijnig. Hij had weer gezeik met haar gehad. Maar reageerde dit op mij af. Hij deed echt heel gemeen en deed echt alsof ik super dom was. Alles wat ik zei was fout. Ik ben toen maar naar huis gegaan, en ik brak toen helemaal. Ik doe zo mijn best voor onze vriendschap maar het lijkt hem niet te boeien.
Toch, ergens diep van binnen, hoop ik dat hij ooit gaat inzien dat ik zo veel beter voor hem was. Ik wil hem ook niet ongelukkig zien, dat doet mij ook pijn. Maar hij kiest er nu zelf voor. Ook al ben ik nu gekwetst, ik hoop zo dat de dag komt waarop hij zegt me terug te willen. En eigenlijk slaat dat dus nergens op, daarom ben ik ook boos op mezelf. Ik wil hem terug, maar hij doet me pijn. Waarom hou ik van iemand die mij zo behandeld? Ik snap het zelf ook niet, en ik wil hem juist zo graag uit mijn hoofd zetten....
Gisteravond kreeg ik nog een lief bericht van zijn moeder via FB. Dat ze het jammer vond dat we niet meer samen waren. En toen begon ik wéér te malen. Ik mis hem zo ongelooflijk erg....
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen om hem te vergeten. Tips zijn dus welkom. En alsjeblieft, wees niet te hard voor me, want ik weet dat ik verkeerde dingen wil.
The feelings in my heart are stronger than the thoughts in my head.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:10
Dat doet hij dus niet helemaal. Ik krijg nog wel eens appjes van hem , dat ie weer iets heeft gehoord en dan maakt ie zich weer helemaal druk om mij ( wat ik doe, denk etc. )Lucifer2018 schreef: ↑07-08-2019 15:07Je bent zijn ex.
Hou je bezig met je eigen leven. Doet hij ook.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:11
Iemand die mij herhaaldelijk afsnauwt kan in de sneeuw zakken. Jij loopt ook erbij weg maar wil wel eigenlijk bij hem zijn. Waarom? Wil je een eikel naast je hebben?
En wat zijn vrienden zeggen maakt helemaal niks uit. Hij wil wel bij zijn ex zijn. Hij doet dat vrijwillig. En heeft dat bewust gedaan, ook toen hij jou had kunnen hebben.
Jij kunt wel willen, maar hij wil niet.
En wat zijn vrienden zeggen maakt helemaal niks uit. Hij wil wel bij zijn ex zijn. Hij doet dat vrijwillig. En heeft dat bewust gedaan, ook toen hij jou had kunnen hebben.
Jij kunt wel willen, maar hij wil niet.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:11
woensdag 7 augustus 2019 om 15:12
Het maakt niet uit waarom hij dingen doet en of zij goed of slecht voor hem is. Hij kiest voor haar en niet voor jou. Of hij er ooit achter komt dat jij beter voor hem was doet er ook niet toe. Hij is je ex. Verleden tijd. Probeer zo min mogelijk contact met hem te hebben en verwijder hem van social media.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:13
Je weet intussen toch wel beter. Je verstand zou bij ieder ander al zeggen dat die zich niet zo meer moet laten behandelen. Dus doe eens slim en dank hem af. Hij heeft zijn kans gehad en verspeelt. Ga gewoon lekker weer met jezelf bezig zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:17
Iemand die je zo behandeld wil je toch helemaal niet? Dat kan toch niet zijn wat jij verdiend? Los daarvan, jij wilt hem maar hij wilt jou niet. Wat parbleum zegt, hij kiest er vrijwillig voor met zijn ex te zijn. Niemand dwingt hem daartoe. Wat hij erover zegt of zijn vrienden of desnoods de ex in kwestie doet er helemaal niet toe; realiseer je je dat je iemand verdiend die jóu wilt en daar nooit aan twijfelt. Op dit moment zit je nog met veel gevoelens en hoop en hóóp je dat die zich realiseert dat jij het toch bent.. Maar eigenlijk moet je dat niet eens willen omdat je zoveel meer verdiend.
Edit: en dat je het niet ''kan'' meid het is net 3 weken uit. Geef je gevoel de ruimte, tijd heelt alle wonden. Over een jaar kijk je hier op terug en lach je erom.
Edit: en dat je het niet ''kan'' meid het is net 3 weken uit. Geef je gevoel de ruimte, tijd heelt alle wonden. Over een jaar kijk je hier op terug en lach je erom.
diediear wijzigde dit bericht op 07-08-2019 15:17
12.10% gewijzigd
woensdag 7 augustus 2019 om 15:17
De relatie was misschien niet lang, maar de vriendschap daarvoor wel. En ook die is helemaal weg. Het doet gewoon pijn.Abundance-of-Freedom schreef: ↑07-08-2019 15:15Wat een hoop drama om iemand waarmee je nog geen maand een "relatie" mee had.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:20
Hij kiest voor haar. En houd een open lijntje met jou.
Omdat jij dat toe laat. Waarom in godesnaam?
Heb je geen eigen wil en eigenwaarde?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 15:20
0.39% gewijzigd
woensdag 7 augustus 2019 om 15:22
Als ik dat eens wist...Lucifer2018 schreef: ↑07-08-2019 15:20Hij kiest voor haar. En houd een open lijntje met jou.
Omdat jij dat toe laat. Waarom in godesnaam?
Heb je geen eigen wil en eigenwaarde?
woensdag 7 augustus 2019 om 15:23
Ja! Echt 1 van de liefste, meest zorgzame jongens die ik ken. Kon altijd zo goed met hem praten. Leuke dingen doen samen, was altijd gezellig.Abundance-of-Freedom schreef: ↑07-08-2019 15:20Dat doet het ook, dat geloof ik best. Was hij als gewone vriend wel een leuk persoon?
woensdag 7 augustus 2019 om 15:26
Ik ben bang dat je nu tegen de reden oploopt waarom veel mensen zeggen dat als je vanuit een vriendschap een relatie ingaat, en dat gaat stuk, de vriendschap ook nooit meer wordt wat het was of zelfs niet meer bestaat. Veel te beladen.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 07-08-2019 15:29
0.00% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 7 augustus 2019 om 15:28
Ja dat denk ik ook. Misschien mis ik de vriendschap ook wel meer dan de paar week dat samen waren als stel.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 15:26Ik ben bang dat je nu tegen de reden oploopt waarom veel mensen zeggen dat als je vanuit een vriendschap een relatie ingaat, en dat gaat stuk, de vriendschap ook nooit meer wordt wat het was of zelfs niet meer bestaat. Veel te beladen.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:30
Een vriendschap tussen jullie, nu, met jouw gevoelens, gaat ook niet werken lijkt me. Daarvoor ben je nog veel te verliefd.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:34
Ja en dat is nou net het probleem. Ik wil dit niet meer voor hem voelen, zodat we gewoon weer als vrienden verder kunnen maar dat zie ik niet meer gebeuren.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 15:30Een vriendschap tussen jullie, nu, met jouw gevoelens, gaat ook niet werken lijkt me. Daarvoor ben je nog veel te verliefd.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:40
Snap ik, maar dat kun je niet afdwingen.
Probeer nou eerst 's over je liefdesverdriet heen te komen, zeg zoals Murr zegt tegen je vrienden dat je het nu even niet wil horen, en laat hem lekker in z'n eigen soppie zitten.
Daarna kun je weer verder kijken.