VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Wij of jij en Wind hebben een shared connection Lien?

Die ik met Wind heb is een 500+ connection.

Ik heb je teruggemaild Lien, hij zit er niet tussen helaas.
Welterusten. :-)
Ik vis net een uitnodiging uit tas Kiloknaller. Een feestje op vrijdag: van 14.30-17.00... De school is om 12.15 uit. Ik vind het echt superonhandig. Sorry hoor, maar doe het dan aansluitend en stop eerder, of op een zaterdag. Kiloknaller gaat altijd naar NSO op vrijdag. Nu zouden we dus heel vroeg thuis moeten zijn om hem naar feestje te brengen en dan weer te halen... En anders hadden we natuurlijk ook vroeg moeten zijn om ''m te halen, maar goed. Ik denk dat we het niet gaan organiseren, maar voel me daar ook meteen lullig over. Het is bovendien aankomende vrijdag, dus ook nauwelijks tijd om uberhaupt vrij te nemen. Suf.
En die uitnodiging zit echt pas vandaag in zijn tas (mochten jullie denken dat ik die tas nooit leeg haal ).

Trusten Pebb!
Wind en ik. Zal ook eens kijken of wij nog wat gemeenschappelijks hebben .
Ik heb ooit ook zo'n uitnodiging gehad, maar toen zat Schorrie nog niet op school, was van de buurvrouw die een zoontje heeft van dezelfde leeftijd als Schorrie. Toen heb ik uiteindelijk gezegd dat hij niet kwam. Ik ga echt geen vrij nemen voor feestjes. Zure is nu wel dat de uitnodiging blijkbaar aan KK zelf gegeven is? Hij weet dus dat hij uitgenodigd is.....
Kun je niet iets regelen met een andere ouder? Misschien een vriendje waar hij eerst mee mee kan? Hoewel dat misschien ook wel vermoeiend is... Die feestjes ook, ik ben tegenwoordig alleen maar bang dat ik ze vergeet en er dan chteraf pas achterkom. Maar gelukkig hebben we nog geen feestje gemist. KP heeft nog niet één partijtje gehad volgens mij, of hooguit eentje. Maar, hij zoekt ook pas sinds een paar maandjes wat vaker andere kinderen op.

Ik zou dus naar bed maar moets nog even een mail beantwoorden. Pebblo is de stad in, met mij is er namelijk echt geen drol te beleven 's avonds.

GP had vanavond judo. En liet zich werkelijk als een softie telkens op de grond gooien. Tot ergernis van Pebblo. Toen ze nat het oefenen van diverse beenworpen een partijtje (met toepassing van alleen maar die beenworpen) voor de 2e keer meedogenloos op de mat werd gesmeten moest hij een beetje huilen. Pebblo was naar buiten gegaan (GP wilde dat we allebei kwamen kijken en het duurt en uur). Als je kind huilt mag je er niet naar toe. Vervolgens gooide hij dat andere ventje 5x op de grond, nu was hij boos ipv een watje! Kijk, that's the spirit!
Ik vind het maar suf en vrees dat ik Kiloknaller ga uitleggen dat we dit niet gaan doen.... En nu ga ik naar bed, want moe, vanochtend al om 7.45 op ontbijt-afspraak aanwezig immers.

Toedeloe!
En nu ga ik echt naar bed. Morgen om 9.45 moet ik weer in atletiekkantine staan voor startnummer GP. En dan van 10-12 onderlinge testwedstrijden. Hoopt dat KP het volhoudt naar zijn broer te kijken... Omdat het een wedstrijd is moet ik er wel bij blijven vind ik. Al zou ik liever weg gaan.

truste!
Pebbles, Schorrie heeft 1 keer een partijtje gehad en ik was dus ook heel bang dat ik het zou vergeten. Gebeurde ook bijna, gelukkig keek ik vrijdag nog even in mijn agenda en zag het erin staan op zaterdag.....

Lien, kun je geen opa of oma inschakelen op de een of andere manier? Ik zou het toch wel sneu vinden, zeker omdat KK in het begin toch niet echt veel vriendjes maakte? Nu dus wel, dan moet dat ook beloond worden .
Misschien ga ik ook wel naar bed. Harrie is optreden dus ik ben alleen, dan lukt het me vaak niet om op tijd naar bed te gaan. Maar als jullie allemaal in bed liggen, wat moet ik hier dan nog .

Zag trouwens bij de Mutsen dat Miffy een miskraam gehad heeft. Ik dacht, ik meld het hier ook maar even, aangezien ik zelf nog gewoon in de veronderstelling was dat ze zwanger was omdat dat 'uitkwam' bij de high tea.
Dankje Morrie, heb net meteen een berichtje achtergelaten bij de Mutsen voor Miffy.

Volgens mij ben ik ook LinkedIn met jullie allemaal toch? Goed idee van Morrie om die netwerken ook in beweging te zetten. Ik geloof er namelijk wel in dat via via mensen het snelste aan een baan komen. Je hebt toch een streepje voor.

Pff, als ik jullie sport 'verplichtingen' hoor, ben ik blij dat ik in die fase nog niet ben.

Ik heb apie net een nieuw woord geleerd: knokkels. Ze vindt het mega interessant. Zo, nu aankleden en met de kids boodschappen doen. Aap ligt zijn roes uit te slapen en broer ligt op de logeerkamer; die was zijn sleutel kwijt.
Oja Wind, jij vroeg naar de binnenkijker. Toevallig is gister op een site een binnenkijker geplaatst van collega haar huis. Op de weblog (staat een link van op onze site) kun je doorklikken naar die site, dan krijg je wel een idee. Voor een magazine wat gebruikt wordt voor makelaars werken wij mee aan weer twee binnenkijkers. Shoot vindt als het goed is over een paar weken plaats. Moet dus nog even aan de klus hier.
Moge, o nee, middag alweer!

Wij hebben zo heerlijk uitgeslapen tot 9 uur. In het weekend vind ik het wel een succes, die zomertijd.

Daarna ontbijten en kindjes in bad. Rustig aankleden, fruit eten, toen ik douchen en nu even forummen. Ik heb dus eigenlijk nog weinig nuttigs gedaan. Knorrie slaapt, Schorrie knutselt op zijn manier en Harrie is facturen aan het innen, altijd fijn.

Ga zo even bij de Prenatal kijken voor een beugel voor de triptrap. Schorrie hadden wij altijd los in de triptrap zitten maar met Knorrie gaat dat niet zo goed omdat je nu niet alleen maar hem hebt om op te letten.

En ik verwacht zo de postbode want Harrie mag Sourcy Vitaminwater buzzen. Echt iets voor hem, ik ben erg benieuwd.
Ik ben benieuwd Morrie! Het zag er echt heel leuk uit in de reclame. Het zijn toch die flesjes met die kleurtjes? Vanuit mijn oppervlakkige geest bedacht ik me dat ik het ook een keer ging kopen omdat het er zo leuk uitzag. Ik mag de Jillz buzzen dus ik hoop op lekker weer

Wind, ik hoop echt dat GW wat vindt en ik hou natuurlijk ook mijn oren en ogen open voor jullie! Goed idee hoor van Morrie, wie weet vindt GW snel wat door netwerk.

Mille, goed om te horen dat Nano minder last heeft van pokkies door takkeduur drankje. Was gelukkig gezien de prijs het geld meer dan waard!

Hahahaha..al die sportdingen van de kindjes. Ik lag vanmorgen weer lekker te dobberen in het zwembad met Mormel en bedacht me wel dat uitslapen ook we wat zou hebben. Volgende week ga ik het ook doen want dan is het Paasweekend. Hebben ook dan vrijdag een feestje, dus komt ook goed uit.

Gister lekker wezen eten uit werk met vriendin en ben blijven hangen tot 01.00 dus misschien dat het daarom ook zo moeizaam ging vanmorgen aangezien ik pas om 2.00 sliep. Maar zij gaat maandag starten als docent op VMBO en gewoon iets heel anders dan haar huidige ban. Echt een carriereswitch en dat vind ik zo knap van haar. Echt heel dapper en stoer.

Verder heb ik bedacht dat ik (nog) meer leuke dingen voor mezelf moet gaan doen en heb ik gister met vriendn afgesproken dat we lekker een dag vrijnemen en gaan shoppen. Ook gelijk een eetdate geprikt en vrienden voor paarbrunch uitgenodigd. Ik vind het weer helemaal leuk.

Nu moet ik alleen zo gaan sporten want er is een sportdocente die steps geeft en haar laatste module voor haar 'diploma' moet halen door een workshop te geven, maar ze had mensen nodig de ds aan die workshops meedoen. Ik snap niet waarom, maar in vlaak van verstandsverbijstering heb ik 'ja' gezegd. Duurt van 14-16 in Pebstad. Ergens wel goed om die enorme stapels spareribs van gister even eraf te trainen die ik zo onbeschaamd naar binnen heb geschranst. Maar jammer aangezien ik daarna boodschappen moet doen.

Verder staat dus ons weekend in de sportstand want Vrolijkerd loopt morgen de kwartmarathon. Hij start vanaf de Erasmus dus ik hoop op mooi weer zodat ik met de kindjes 'haaai/baaai/zwaai' kan doen en heb al afgesproken met vriendin om koffie te gaan drinken in de stad daarna Twee vliegen in 1 klap!
Zo, op en neer naar Leiden geweest. Hier ziekenboeg verder. Pokkel-BNJMN zit nu echt onder en Kiloknaller hijgt en hoest als een zeehond. Zit beetje te twijfelen om naar huisarts te gaan. Eerst maar paracetamol en naar bed en over uurtje beslissen.
Bij twijfel toch naar de HApost gaan. Kan geen kwaad, toch? Hijgen is zo vermoeiend dus misschien is hij met een puf wel een stukje geholpen?

Ah, broer wordt net wakker. En Aap gaat net douchen om de dranklucht te dempen. Lekker zo'n avondje stappen.
Klinkt sportief allemaal hoor, Vrolijk.

Ik heb dus van 10-12 naar de sportieve verrichtingen van mijn kind staan kijken en mén wat was het koud! Wel grappig om te zien hoe onstuimig en ongeconcentreerd die ukkies nog zijn. GP moest sprinten, bal werpen en verspringen. En vooral dat balwerpen ging behoorlijk ongeleid zeg maar.

Net maar lekker witte puntjes met knakworst gegeten en daar ben ik nu dan dus misselijk van.

Straks nog even stofzuigen, wasje verwisselen en e.e.a. opruimen. Boodschappen doen. Morgen komt kindje van vrienden heel de dag (Pebblo haalt kind met Pebbeltjes in R'dam op en gaat eerst met ze naar Blijdorp, dan heb ik nog even rust) zodat vrienden kunnen klussen. Aan het eind van de dag kunnen ze dan aanschuiven en meeëten. Moet even ergens iets makkelijks vegetarisch opduikelen. Vanavond eten bij Wind.

Ik zat nog te denken, weet je wat mij echt heel leuk lijkt? Om een keer een Vrolijke meeting te doen met partners en kinderen erbij. Een picknick in park, bos of strand ofzo. En dan die mannen de kinderen entertainen en wij lekker ouwehoeren. En dat iedereen wat meeneemt aan eten en drinken. Leuk?

En misschien ook in mei ofzo een etentje met zijn allen doen? Het weekend was zo leuk, maar dan nu Drop, Vrolijk en Athena er ook weer bij.
Veel Vrolijkerds in de buurt dus vandaag.

Lien, jij lijkt me niet overbezorgd dus als je denkt aan huisarts gewoon maar even doen.
Lien, bij twijfel gewoon doen. Je twijfelt niet voor niets!

Succes met je twee doorgezakte mannen Nathje Doorzakken is alleen leuk als je niet de partner bent hahahaha.. Hier ben ik meestal de doorzakker, ds ik heb wel een beetje sympathie voor je mannen.

Peb, zeker koud vandaag! Brr..een echte tegenvaller gezien het weer van gister. Ik vind het leuk om een keer te eten, maar denk niet dat Vrolijkerd leuk aan gezinsuitje mee gaat doen. Die vind dat echt alleen heel leuk met goede vrienden, maa verder is hij niet het meest sociale feestbeest ever. Maar een x met de Vrolijke meiden eten vind ik erg leuk en volgens mij hebben we nog steeds een datum die we moeten prikken voor de housewarming van Drop! Dan hebben we twee vliegen in 1 klap en we moeten sowieso echt een keer de kant op gezien we dat allemaal nog steeds niet hebben gedaan.

Ik hoef pas over een kwartier de deur uit aangezien ze pas aan de beurt is voor workshop om 15.30. Mooi, gepaste tijd is beter.
Leuk idee, Pebbles! Ik denk dat ik GW wel mee krijg. Hij ging ook zonder mokken mee naar borrel bij Pebbles dus ik verwacht weinig weerstand. En de kindjes vinden het denk ik helemaal leuk! Al dat grut bij elkaar Organiseer jij het?

Moet nog bedenken wat ik ga koken vanavond. Had wel een idee, maar ineens ga ik twijfelen. Even zo googlen. Moet toch nog boodschappen doen.

KW en BRS hebben we net naar mijn ouders gebracht. KW wilde daar graag logeren en mijn ouders vinden dat altijd goed dus 1+1=2. Morgen zien we elkaar weer in Rotterdam, want mijn broertje en schoonzusje lopen ook weer mee.

Pebbles, weet Pebblo dat er morgen marathon is in Rotterdam?

Even naar de mutsen om Miffy een hart onder de riem te steken.

Wat een kutnieuws allemaal zeg!
Koud inderdaad he? Vind het maar niets na het mooie weer van gisteren.

Kiloknaller is nu echt ziek, we mogen over een kwartier richting huisartsen post.
Lien, Knorrie heeft dezelfde klachten als KK, Schorrie had het van de week. Alsmaar blaffen. Volgens mij heerst het enorm. Knorrie had het een paar weken terug ook al, vlak voor hij waterpokken kreeg.

Ik vind eetdate afspreken leuk, maar met de kindjes en partners afspreken hoeft van mij, of eigenlijk van Harrie verwacht ik, niet zo. Harrie is niet van het afspreken, die doet alles met zijn vrienden spontaan op het moment dat hij er zin in heeft. Maar ik zal het eens voorzichtig polsen, misschien schat ik hem verkeerd in . Ben wel van plan om hem te vragen mee te gaan naar jouw verjaardag Wind, ik denk dat hij dat wel leuk vindt omdat hij jullie kent en Pebblo ook al eens gezien heeft.

Vrolijk, lijkt me wel leuk zo'n stepworkshop. Ik zit ook steeds te denken dat ik er nog iets qua sport bij wil doen, maar ik kan er de tijd niet zo goed voor vinden.

Heb weer eens veel geld uitgegeven net. Heb een beugelset voor de trip trap gekocht, beits voor de tuintafel en witte beits voor de schuttingen. En een deurbel. Die doet het al heeeeeel lang niet meer.

Die Buzzkit is nog niet binnen, jammer, ben erg benieuwd!
O jee Lien. Wat denk je dan dat hij heeft?
Ik ben al een paar uur werkelijk kotsmisselijk. En mijn broek zit te strak. Manman, ik vind het nog niet echt leuk zo, het zwanger zijn.

Lien, laat je snel even weten wat er aan de hand is?

Oh. marathon dus morgen. Hij gaat kindje ophalen om 9.30 in Oude Noorden (heet dat zo?) en dan naar Blijdorp dus. Is wel langs centrum geloof ik. Mmm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven